Ik vind TR geen vet merk, maar zoals je zegt, smaken verschillen. Al hoor ik vaker dat TR niet echt geliefd is bij velen. Zeker omdat het zo overdone is, keigrote hoefijzer stitching op beide kontzakken. Opvallen is goed, maar overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Agentperry het volgende:
True Religion is gewoon een vet merk, maaja dat is een kwestie van smaak. Alleen jammer dat die halve guido's uit Jersey Shore ze ook dragen, zo verpesten ze weer een merk.
Vooral men at work is erg goed in het verpesten van merken, zodra ze iets in de collectie gooien loopt half mooiboy Nederland weer met die kleren. Hebben ze al gedaan met Adidas Originals, Firetrap en Denham. Zul je zien dat ze dadelijk ook nog Boss en SI in de collectie gaan gooien
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je zelf gebashed wordt het een kwestie van smaak noemen.
En, bevalt ie wel? Beginnen zich er al wat creases te vormen/zetten? Mijn Momo is nu ook een klein maandje onderweg denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat dus.
Afgelopen week trouwens heel de week m'n AJ Dry Dirt Organic gedragen, ook met stappen, stonk helemaal naar de rook en het bier, zondag heel de dag buiten gehangen en de stank was helemaal weg. Werkt inderdaad prima!
Ik heb dat vooral met overhemden, jeans begint ook steeds meer te komen. T-shirts en vesten ben ik ook vooral basic, effen t-shirts met V-hals in allerlei kleuren domineren bij mij vooral.quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef M1stral het volgende:
Ikzelf ben overigens wel een denimaddict. Is ook het enige in heel mijn garderobe waar ik superveel (zo niet, teveel) geld aan uitgeef. Voor de rest ben ik toch een beetje van de basics enzo.
True, maargoed... Ik vind dat een goede spijkerbroek dat ook wel waard is eerlijk gezegd. Ik zie mezelf geen spijkerbroek kopen voor 5 tientjes. En niet omdat ik dat te min vind, maar vaak is het toch niet in mijn lijn der verwachting. Een goede broek mag best geld kosten en dan komt het geregeld voor dat een paar tussen de 150 en 200 euro kost. Overigens springen die Momo's dan wel weer uit de toon, zeker gezien de prijs die Tenue de Nimes hanteerd (290 voor 201 en ongeveer 350 voor Copper Label).quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
Haha wacht maar tot je de wat meer dedicated fora ontdekt.
En de verkoop sectiesvan die fora...
Voor je het weet is een broek van 200 een "koopje"
Je moet je ouders er gewoon van zien te overtuigen dat een broek van 100 euro twee keer zo lang meegaat als een van 50. Of wat de prijs van een broek is per dag als je hem 3 jaar draagtquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef BigSmurf het volgende:
Ach, ieder z'n hobby waar hij graag geld aan uitgeeft, m'n ouders snappen totaal niet waarom ik jeans koop van meer dan 80 tot 100 euro, terwijl er ook "leuke" zijn voor 30 - 60 euro. Zal je altijd houden.
Je houdt jezelf voor de gek als je zegt dat broeken van ¤100 echt twee keer zo lang meegaan als broeken van ¤50.quote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je moet je ouders er gewoon van zien te overtuigen dat een broek van 100 euro twee keer zo lang meegaat als een van 50. Of wat de prijs van een broek is per dag als je hem 3 jaar draagt
True... Het is ook maar hoe je met je kleding omspringt, maar het ging meer om zijn oudersquote:Op maandag 29 november 2010 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je houdt jezelf voor de gek als je zegt dat broeken van ¤100 echt twee keer zo lang meegaan als broeken van ¤50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |