Zag dit topic toevallig weer verschijnen in MyAT. Heb woord gehouden en kan nu niet zeggen dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef tjoptjop het volgende:
Gare aflevering weer. Ik ga het eens een maandje niet kijken denk ik, ben benieuwd of ik het mis (ik vermoed: Nee)
Ben er klaar mee, serie boeit eigenlijk al vanaf S2 niet meer. Maar ik bleef toch kijken
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef Markeerstift het volgende:
Was die Damien btw nou een soort van nerd tijdens boardingschool?
Dat is ondertussen ook de enige optie die nog niet geprobeerd isquote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef Michellee het volgende:
Ik zie ook nog wel iets gebeuren tussen Blair en Dan!
Chuck en Eric kunnen altijd ook nogquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is ondertussen ook de enige optie die nog niet geprobeerd is
Na Blair en Dan moet het wel gay of incestueus wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Chuck en Eric kunnen altijd ook nog
Inderdaad nog 4 afleveringen en een lange pauze. 24 januari komt het weer in the states op tv.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef Michellee het volgende:
Ik zie ook nog wel iets gebeuren tussen Blair en Dan!
Is het nu nog 4 afleveringen? Ik dacht dat ik ergens las, dat er nu een lange pauze komt?
Chuck heeft toch geprobeerd Serena aan te randen?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Starlie het volgende:
Serena en Chuck is ook nog geen combi geweest!
Maar dat kunnen we geen "relatie" noemen hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chuck heeft toch geprobeerd Serena aan te randen?
Nee, maar een relatie zal het daarom vast nooit wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we geen "relatie" noemen he
Nou jenny is uiteindelijk ook met Chuck gegaan..na zijn aanranding!quote:Op maandag 13 december 2010 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar een relatie zal het daarom vast nooit worden
Lol.quote:Momsen excitedly told the audience they were "the craziest crowd in the whole of England."
Only one problem: Glasgow is in Scotland. The crowd booed loudly!
Bron: http://nymag.com/daily/intel/2011/01/taylor_momsen.htmlquote:Gossip Girl's Taylor Momsen has given an interview to Kerrang in which she "sets the record straight" about what exactly she said. First of all, though she may have implied she did not have a childhood, she was in fact younger at one point.
Ben het met je eens. Het enige wat ik leuk vond was de interactie tussen Blair en Dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Markeerstift het volgende:
Leuk? Ik vond het supersaai! Same old same old.
Same here!! Dat gedoe van Chuck en Nate gaat me een beetje te ver allemaal.. en rondom Serena is altijd drama...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Behalve Dan/Blair vind ik er bar weinig meer aan
Inderdaad, sowieso altijd niet verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Burdie het volgende:
Chuck zag er wel jummy uit deze aflevering
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Serena echt mega irritant.![]()
Ach eigenlijk vind ik alle verhaallijnen irritant behalve Dan en Blair.
Episode 11 was top. En verder Diarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik volg het vanaf de 6e of 7e aflevering niet meer dit seizoen. Is het de moeite waard om alsnog de ep's te gaan kijken of mis ik er vrij weinig aan?
Saai?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje saaie aflevering, maar de Dan / Blair stukjes waren wel weer erg leuk om te kijken! En ik ben benieuwd hoe Eric's story line gaat lopen. Ik ben blij dat hij wat meer screen-time krijgt.
Nate mag weer eens een verhaallijn krijgen ipv er maar wat bij te lopen ; en Serena....Boring.
En waar de hell is Vanessa?
Damien de kakkerlak. Je raakt hem niet kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Die Damien, aaaaargh, ik dacht na 30 mins 'yessss, na vorige week zal die dude wel eindelijk opgerot zijn', maar jezus, is hij weeer terug.
In het begin hoopte ik ook dat ze vrienden zouden blijven en dat zullen ze ook vast wel blijven maar ik denk dat ze als koppel ook ontzettend lief en grappig zijn. Denk meer dat er ooit nog weleens iets gaat gebeuren tussen ze, een "oeps" momentje en dat het daarbij blijft.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Foeske het volgende:
Blair en Dan, ik vroeg me ook even af hoe dat nou verder zou gaan, maar ik kon het me toch niet voorstellen dat het meer zou zijn. Dat zou wel echt heel onwaarschijnlijk zijn.
Verder word ik inderdaad ook moe van Serena. Laat ze nou maar eens een tijdje bij dezelfde gast blijven...
Voor de rest heeft iedereen elkaar al gehad, dus Dan en Blair zijn een logisch vervolgquote:Op maandag 21 februari 2011 09:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
In het begin hoopte ik ook dat ze vrienden zouden blijven en dat zullen ze ook vast wel blijven maar ik denk dat ze als koppel ook ontzettend lief en grappig zijn. Denk meer dat er ooit nog weleens iets gaat gebeuren tussen ze, een "oeps" momentje en dat het daarbij blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |