Blijkbaar iets over het publiceren van een dronken videoquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
Wat stond er nou in het geheime deel van het vredesaccoord. Toen Nate en Serena weg moesten?
Blairquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef DeeBee het volgende:
xoxo, nice episode.
Juliet lijkt nog wel een tijdje te gaan blijven dus, maar op deze manier kan het nog wel eens hilarisch worden. Gelukkig lijkt die Colin lekker uit beeld, mis je niks aan... Wel weer triest dat Nate nu ook opeens op andere gedachten is gekomen, Dan wordt wel lekker genaaid zo.
Verder was Blair veel te droog de hele episode door...
90210 is lekker verfrissend vergeleken met GG ja. Niet dezelfde eentonige boel steeds.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:48 schreef zquing het volgende:
90210 toch een aanrader om verder te kijken? Was gestopt ergens in seizoen 2, vond 't eentonig worden
Klopt, ik was eerst gestopt met kijken maar moet zeggen dat 90210 nu toch wel erg leuk is om naar te kijken!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
90210 is lekker verfrissend vergeleken met GG ja. Niet dezelfde eentonige boel steeds.
Ik kijk alleen zodat ik de recap op NYmag snapquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er hier nog iemand die deze serie kijkt omdat ie m goed vindt?
Nouja, ik blijf sowieso wel kijken omdat Chuck + Blaire en Nate gewoonquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er hier nog iemand die deze serie kijkt omdat ie m goed vindt?
Ze hebben dat nieuwe nummer gewoon ook aangemeld op GG's site.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe kan Serena een GG text krijgen als Jenny haar een nieuwe sim erin geduwd heeft
Anyway, dit was wel een redelijke GG episode.
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik bijna willen zeggen
Dan zou het niet boeien denk ik, dat iedereen het te weten komt. Want dan zeggen ze gewoon dat Serena gemanipuleerd werd en dat hij niet zomaar vast zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwe ep gezien maar het kan me echt niet meer boeien! Vind de verhaallijnen niet leuk meer. Ik dacht YES Chuck en Blair weer samen maar helaas toch weer niet...
En dat met Serena wat een sneu gebeuren... zou de broer van Julieslet de leraar zijn met wie Serena iets gehad heeft op de kostschool? En dat hij daarom vast zit omdat Serena nog maar een kind was...
En Jenny... wat een ranzig kind is dat toch...
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwe ep gezien maar het kan me echt niet meer boeien! Vind de verhaallijnen niet leuk meer. Ik dacht YES Chuck en Blair weer samen maar helaas toch weer niet...
En dat met Serena wat een sneu gebeuren... zou de broer van Julieslet de leraar zijn met wie Serena iets gehad heeft op de kostschool? En dat hij daarom vast zit omdat Serena nog maar een kind was...
En Jenny... wat een ranzig kind is dat toch...
Ja? Wanneer is dat gezegd dan? Dit klinkt mij helemaal niet bekend in de oren. Die Ben lijkt me daar wat te jong voor eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.Dat moet het wel zijn aangezien ze eerder zeiden dat hij leraar was.
Dat is juist het trieste. Als ze nou nog op de middelbare school zouden zitten zou dit gedrag al vrij sneu zijn, maar omdat ze nu op de uni zitten raakt dit kinderachtige gedrag helemaal kant noch wal.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de show in kwaliteit echt afnemen in tegenstelling tot seizoen 1-2 en gedeeltes van seizoen 3. Laat niet snel een serie vallen terwijl ik er midden in zit maar als het zo blijft, stop ik ermee dit seizoen en hou ik het wel bij 90210 als middelbaar school drama
Collin zei dat tegen Juliet als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja? Wanneer is dat gezegd dan? Dit klinkt mij helemaal niet bekend in de oren. Die Ben lijkt me daar wat te jong voor eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Esje-lief het volgende:
Ik vond het wel weer een dope aflevering..Volgens mij liet ze zich niet ompraten, maar ze zag ook die foto op GG en kon zich daar niets van herinneren en bedacht toen dat ze misschien toch hulp nodig had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juliet![]()
![]()
![]()
Zag dit topic toevallig weer verschijnen in MyAT. Heb woord gehouden en kan nu niet zeggen dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef tjoptjop het volgende:
Gare aflevering weer. Ik ga het eens een maandje niet kijken denk ik, ben benieuwd of ik het mis (ik vermoed: Nee)
Ben er klaar mee, serie boeit eigenlijk al vanaf S2 niet meer. Maar ik bleef toch kijken
Volgens mij welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef Markeerstift het volgende:
Was die Damien btw nou een soort van nerd tijdens boardingschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |