quote:Vond 'm ook weer goed. Cryptische shit aan het einde met Juliet en Colin ja, benieuwd hoe dat verder gaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef DeeBee het volgende:
Was wel een lekkere episode hoor!
Maar wel wazige shit met die Juliet ja.
Little J / Taylor Momsen.Dat filmpje, holy shit, nu nog een nummer maken met GaGa en ze is helemaal cult (en OD'ed voor d'r 25e of zo
).
quote:Ja, iets meer info over het waarom zou wel handig zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Starlie het volgende:
Nou vond het niet zo'n leuke aflevering... dat vage gedoe met Juliet mag nu wel een keer afgelopen zijn! Vind het wel sneu voor Serena dat ze altijd haar moeten hebben, ben benieuwd wat Colin zijn probleem is.
Het laatste moment met Chuck en Blair was wel erg mooi!
quote:• The scary music leading up to the first shot of Jenny Humphrey seemed over the top until her goth child prostitute drag queen image appeared in the frame, and we literally gasped. She looks like the little girl from The Ring! The only thing more frightening would have been if she'd flashed her underage boobs again. Plus 2
quote:Exactly my thoughts.A lot of Serena slut-shaming goes on in this episode, and yet no one at any time looks at her chest in the outfit she wears to the Observer party and says, "I didn't realize this was the Golden Globe awards." Or, "I'm sorry, what did you say your name was? Serena van der Boobsen?" Or even "Holy hell, look at those bazongas!"Minus 10. This is a show where even the sight of a badminton racket is cause for entendre, and yet when the main character shows up with giant inflatable balloons strapped to her chest no one blinks an eye?
quote:Hehe, dat is iets voor een vriendin van me - vooral om te zien hoeveel ze uitspaart. Linkje?Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
One week, one day, 4 hours, 37 minutes and 59 seconds. 204 cigarettes not smoked, saving ¤ 51,74. Life saved: 17 hours, 0 minutes.
Edit: Huh, wtf. Hoe komen mijn stopstats hier ineens? Wilde ook iets over de Vanderboobies zeggen. Kon eerlijk gezegd niet stoppen met ernaar te kijken.
quote:De recap is de enige reden waarom wij altijd op dinsdagavond kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hehe, dat is iets voor een vriendin van me - vooral om te zien hoeveel ze uitspaart. Linkje?
Eerste wat ik idd dacht toen ik Serena in die jurk zag was 'what the hell..'. Maar daarvoor dacht ik ook al: wtf maken ze Jenny toch altijd lelijk op in deze serie zeg, damn. Die recaps zijn zo grappig btw
.
quote:http://www.silkquit.org/stop-smoking/quit-meter.aspxOp woensdag 27 oktober 2010 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hehe, dat is iets voor een vriendin van me - vooral om te zien hoeveel ze uitspaart. Linkje?
Eerste wat ik idd dacht toen ik Serena in die jurk zag was 'what the hell..'. Maar daarvoor dacht ik ook al: wtf maken ze Jenny toch altijd lelijk op in deze serie zeg, damn. Die recaps zijn zo grappig btw
.
quote:ff offtopic:Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://www.silkquit.org/stop-smoking/quit-meter.aspx
De gratis versie uiteraard
quote:Goedzo! Dat kan ik ook!Op donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ff offtopic:
Two years, two weeks, two days, 12 hours, 18 minutes and 46 seconds. 14930 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.986,05. Life saved: 7 weeks, 2 days, 20 hours, 10 minutes.
quote:Toen ik die jurk zag dacht ik al dat er wat in de recap over zou staanOp woensdag 27 oktober 2010 15:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
De boobs van Serena verdienen bijna een eigen spin-off zo ondertussen...
Idemquote:Op woensdag 3 november 2010 01:16 schreef tjoptjop het volgende:
Dat laatste zag je natuurlijk van mijlenver al aankomen. Al met al een gare aflevering, enig lichtpuntje was Chuck en Blair
Wel gare shit inderdaad, zou zeggen geef hem eens een goede maat als hij moet uitstralen dat hij op dit soort events thuishoort.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:09 schreef Merkie het volgende:
Waarom zitten die jasjes van Nate altijd alsof hij ze net uit het rek bij de C&A heeft getrokken?
Ja dit dus!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel gare shit inderdaad, zou zeggen geef hem eens een goede maat als hij moet uitstralen dat hij op dit soort events thuishoort.
Verder beetje domme aflevering, die shit die Dan deed was echt vaag, plus dat hij gewoon tof met Nate moet zijn en nu zitten we goffedomme alsnog met die irritante Vanessa opgescheept bij hem thuis, djeezz....
Dat gezeur van die Juliette en Colin vs. Serena is ook gewoon triest...
Die laatste scene met Chuck en Blair was wel iets té enthousiast btw, halve rape scene man.
Rufus had het er toch over dat Jenny moest leren voor een examen ofzo?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:00 schreef Merkie het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Rufus en Lily naar de pijpen dansen van Blair, kom op zeg, als je je dochter bij je wilt hebben op je trouwdag dan doe je dat toch lekker, dan ga je toch niet luisteren naar een straatverbod opgelegd door Blair.
Blijkbaar iets over het publiceren van een dronken videoquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
Wat stond er nou in het geheime deel van het vredesaccoord. Toen Nate en Serena weg moesten?
Blairquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:14 schreef DeeBee het volgende:
xoxo, nice episode.
Juliet lijkt nog wel een tijdje te gaan blijven dus, maar op deze manier kan het nog wel eens hilarisch worden. Gelukkig lijkt die Colin lekker uit beeld, mis je niks aan... Wel weer triest dat Nate nu ook opeens op andere gedachten is gekomen, Dan wordt wel lekker genaaid zo.
Verder was Blair veel te droog de hele episode door...
90210 is lekker verfrissend vergeleken met GG ja. Niet dezelfde eentonige boel steeds.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:48 schreef zquing het volgende:
90210 toch een aanrader om verder te kijken? Was gestopt ergens in seizoen 2, vond 't eentonig worden
Klopt, ik was eerst gestopt met kijken maar moet zeggen dat 90210 nu toch wel erg leuk is om naar te kijken!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
90210 is lekker verfrissend vergeleken met GG ja. Niet dezelfde eentonige boel steeds.
Ik kijk alleen zodat ik de recap op NYmag snapquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er hier nog iemand die deze serie kijkt omdat ie m goed vindt?
Nouja, ik blijf sowieso wel kijken omdat Chuck + Blaire en Nate gewoonquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er hier nog iemand die deze serie kijkt omdat ie m goed vindt?
Ze hebben dat nieuwe nummer gewoon ook aangemeld op GG's site.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe kan Serena een GG text krijgen als Jenny haar een nieuwe sim erin geduwd heeft
Anyway, dit was wel een redelijke GG episode.
Schoenmaker blijf bij je leest zou ik bijna willen zeggen
Dan zou het niet boeien denk ik, dat iedereen het te weten komt. Want dan zeggen ze gewoon dat Serena gemanipuleerd werd en dat hij niet zomaar vast zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwe ep gezien maar het kan me echt niet meer boeien! Vind de verhaallijnen niet leuk meer. Ik dacht YES Chuck en Blair weer samen maar helaas toch weer niet...
En dat met Serena wat een sneu gebeuren... zou de broer van Julieslet de leraar zijn met wie Serena iets gehad heeft op de kostschool? En dat hij daarom vast zit omdat Serena nog maar een kind was...
En Jenny... wat een ranzig kind is dat toch...
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwe ep gezien maar het kan me echt niet meer boeien! Vind de verhaallijnen niet leuk meer. Ik dacht YES Chuck en Blair weer samen maar helaas toch weer niet...
En dat met Serena wat een sneu gebeuren... zou de broer van Julieslet de leraar zijn met wie Serena iets gehad heeft op de kostschool? En dat hij daarom vast zit omdat Serena nog maar een kind was...
En Jenny... wat een ranzig kind is dat toch...
Ja? Wanneer is dat gezegd dan? Dit klinkt mij helemaal niet bekend in de oren. Die Ben lijkt me daar wat te jong voor eigenlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.Dat moet het wel zijn aangezien ze eerder zeiden dat hij leraar was.
Dat is juist het trieste. Als ze nou nog op de middelbare school zouden zitten zou dit gedrag al vrij sneu zijn, maar omdat ze nu op de uni zitten raakt dit kinderachtige gedrag helemaal kant noch wal.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de show in kwaliteit echt afnemen in tegenstelling tot seizoen 1-2 en gedeeltes van seizoen 3. Laat niet snel een serie vallen terwijl ik er midden in zit maar als het zo blijft, stop ik ermee dit seizoen en hou ik het wel bij 90210 als middelbaar school drama
Collin zei dat tegen Juliet als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja? Wanneer is dat gezegd dan? Dit klinkt mij helemaal niet bekend in de oren. Die Ben lijkt me daar wat te jong voor eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Esje-lief het volgende:
Ik vond het wel weer een dope aflevering..Volgens mij liet ze zich niet ompraten, maar ze zag ook die foto op GG en kon zich daar niets van herinneren en bedacht toen dat ze misschien toch hulp nodig had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juliet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |