Dat is ondertussen ook de enige optie die nog niet geprobeerd isquote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef Michellee het volgende:
Ik zie ook nog wel iets gebeuren tussen Blair en Dan!
Chuck en Eric kunnen altijd ook nogquote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is ondertussen ook de enige optie die nog niet geprobeerd is
Na Blair en Dan moet het wel gay of incestueus wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Chuck en Eric kunnen altijd ook nog
Inderdaad nog 4 afleveringen en een lange pauze. 24 januari komt het weer in the states op tv.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef Michellee het volgende:
Ik zie ook nog wel iets gebeuren tussen Blair en Dan!
Is het nu nog 4 afleveringen? Ik dacht dat ik ergens las, dat er nu een lange pauze komt?
Chuck heeft toch geprobeerd Serena aan te randen?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef Starlie het volgende:
Serena en Chuck is ook nog geen combi geweest!
Maar dat kunnen we geen "relatie" noemen hequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chuck heeft toch geprobeerd Serena aan te randen?
Nee, maar een relatie zal het daarom vast nooit wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we geen "relatie" noemen he
Nou jenny is uiteindelijk ook met Chuck gegaan..na zijn aanranding!quote:Op maandag 13 december 2010 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar een relatie zal het daarom vast nooit worden
Lol.quote:Momsen excitedly told the audience they were "the craziest crowd in the whole of England."
Only one problem: Glasgow is in Scotland. The crowd booed loudly!
Bron: http://nymag.com/daily/intel/2011/01/taylor_momsen.htmlquote:Gossip Girl's Taylor Momsen has given an interview to Kerrang in which she "sets the record straight" about what exactly she said. First of all, though she may have implied she did not have a childhood, she was in fact younger at one point.
Ben het met je eens. Het enige wat ik leuk vond was de interactie tussen Blair en Dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Markeerstift het volgende:
Leuk? Ik vond het supersaai! Same old same old.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |