quote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah er gaan 2 FOK!kers ergens heen... Wanneer is de Barcelona themaweek?
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 september 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah er gaan 2 FOK!kers ergens heen... Wanneer is de Barcelona themaweek?
Waar de bus rijd?quote:Op maandag 13 september 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de kanaalweg niet denk ik. Je hebt ook nog een baan aan de overkant.
en dat is niet bij jou in de buurt?quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Daar zit trouwens ook wel een bocht van de kickersbloem naar die weg toe. Hmmm.
Half uurtje fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is niet bij jou in de buurt?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Nee. Gezellig.quote:
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggenquote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half uurtje fietsen.Ik ben lui. En als die er dan niet ligt ook behoorlijk boos waarschijnlijk.
Ik kan naar Brielle fietsen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Klopt..... misschien dat ik morgen wel even gaan kijken.... alleen kijken waar ik hem ga plaatsen danquote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan moet je hem ook nog ergens anders leggen
Ja, maar ik word zenuwachtig van drukquote:Op maandag 13 september 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet gezellig is?
Vind het ook wel gezellig hoor
Dan nemen we toch alleen leuke mensen meequote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik word zenuwachtig van druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |