abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 23:11:13 #76
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_86481601
Douchen: 15-20 min.
Eten: 10 min.
Make-up: 5-10 min.
Haar: 5 min.
Tanden poetsen: 5 min.

Ik haat het om 's ochtends te haasten.
  woensdag 15 september 2010 @ 23:21:02 #77
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_86482022
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef erodome het volgende:

Wat ik dan vaak weer een apart gezicht vind is van die stelletjes waarbij manlief met een 3 dagen baard loopt, in zijn oude kloffie en mevrouw er opgedirkt naast loopt, kijk mij eens het classy dametje zijn.
Om dan in een aftanse oude auto te stappen om terug te gaan naar hun doodnormale rijtjeswoning ;)
Wat maakt het uit of een vrouw er classy bijloopt terwijl de rest (auto, woning) niet zo classy is? Als dat haar favoriete manier van kleden is...
pi_86491944
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:26 schreef mane het volgende:
Het is dus een cultuurverschil. In Nederland zijn vrouwen er trots op als ze maar vijf minuten nodig hebben. Buitenlanders zeggen niet voor niets over de Nederlandse vrouwen dat ze zo lekker praktisch en nuchter vzijn maar tegelijkertijd klagen ze over het gebrek aan stijl en elegantie. In Italie denken de vrouwen daar echt anders over, lijkt me. Daar doen ze niet stoer over het feit dat ze even snel een mascaraatje opdoen en er dan oogverblindend uitzien. Integendeel.

Ik vind het een beetje sneu als je vrouwen die wel veel moeite doen als 'meelijwekkend' bestempeld. Typisch vrouwengedrag overigens. Ik zie in mijn omgeving teveel vrouwen die er flets en ongeinspireerd bijlopen, slecht gekapt en slecht gekleed, om juichend te doen over de Hollandse nuchterheid. Een beetje meer aandacht besteden aan het uiterlijk zou veel vrouwen veel goed doen. (En dat geldt ook voor mijzelf hoor.)
Ik vind het nogal typisch dat je er gelijk van uit gaat dat je niet elegant en verzorgd kunt zijn als je er geen uren aan besteedt. Ik vind wel dat je gelijk hebt als je zegt dat Italiaanse vrouwen bijvoorbeeld beter gekleed gaan, maar aan een mooi jurkje aantrekken heb je geen uren werk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:35:49 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86492123
Is het niet zwart, dan is het wit. Ook in een kwartier, twintig minuten kan ik uitstekend verzorgd voor de dag komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 september 2010 @ 11:49:55 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86492619
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijgen we dat fok!-cliché weer. :{
Wat MaLo al zegt. Het is vaak wel zo. In mijn omgeving vinden ze het maar "raar" dat ik meer dan 2 paar schoenen heb (en dan ook nog met hakken :o zo onpraktisch!) en lang haar heb. En dan draag ik nog jurken en mantelpakjes ook :o (niet in het bos overigens, dan draag ik gewoon een spijkerbroek oid.
Nee, zij vertellen vol trots dat een dikke trui en een kort kapsel prima is. Vind ik ook, maar dwing mij niet om er net zo bij te lopen. Ik vind het voor mezelf namelijk niet prima. Soms wel (die dikke trui dan), maar zeker niet op mijn werk oid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:55:05 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86492798
Ligt dat niet meer aan de mensen in jouw omgeving? Ik heb ook een aantal vriendinnen met kinderen, maar die zien er allemaal uit om door een ringetje te halen. Inclusief lang haar, hoge hakken en jurkjes. In vrije tijd en op het werk.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:57:15 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86492875
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
Is het niet zwart, dan is het wit. Ook in een kwartier, twintig minuten kan ik uitstekend verzorgd voor de dag komen.
Ja, jouw definitie van uitstekend verzorgd.
Ik ben pas onder de indruk als elk oneffenheidje weggeplamuurd is en er een duidelijk stijlvolle look gepresenteerd wordt ipv een afraffellook van kwartier, twintig minuten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 september 2010 @ 11:58:12 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86492912
Afraffellook?
Ik haat geplamuurde hoofden. Die ruiken ook zo vies.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:08:57 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86493302
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Afraffellook?
juist lekker als je de schmink al van 5 meter afstand kunt ruiken. doet me denken aan toen ik als clowntje was met carnaval O+.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 september 2010 @ 12:26:41 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86493895
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ligt dat niet meer aan de mensen in jouw omgeving? Ik heb ook een aantal vriendinnen met kinderen, maar die zien er allemaal uit om door een ringetje te halen. Inclusief lang haar, hoge hakken en jurkjes. In vrije tijd en op het werk.
Exact. Maar ging die discussie hierboven daar ook neit net over? Of het statusverhogend is hangt een beetje van je Umfeld af.
pi_86495197
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Wat maakt het uit of een vrouw er classy bijloopt terwijl de rest (auto, woning) niet zo classy is? Als dat haar favoriete manier van kleden is...
Ik haal daarinj een vb aan wat ik ken, maar dat is dan ook iemand die net doet alsof ze rijk is...
Het was niet meer dan een stom tegen vb.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86495415
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat MaLo al zegt. Het is vaak wel zo. In mijn omgeving vinden ze het maar "raar" dat ik meer dan 2 paar schoenen heb (en dan ook nog met hakken :o zo onpraktisch!) en lang haar heb. En dan draag ik nog jurken en mantelpakjes ook :o (niet in het bos overigens, dan draag ik gewoon een spijkerbroek oid.
Nee, zij vertellen vol trots dat een dikke trui en een kort kapsel prima is. Vind ik ook, maar dwing mij niet om er net zo bij te lopen. Ik vind het voor mezelf namelijk niet prima. Soms wel (die dikke trui dan), maar zeker niet op mijn werk oid.
Vreemd, zelfs hier op het platteland lopen de meeste moeders gewoon normaal/goed verzorgd rond.
Op een paar na, maarja, dan heb je het ook over iemand die direct van het werk op de boerderij haar kinderen op komt halen en ik dan, die direct van de paarden afkomt.
Ik ken er maar 2 die eigenlijk nooit make up op hebben en ik ben daar 1 van ;)
We hebben een heel klein dorpje, maar wel 2 schoonheids salons die het beide goed doen, wordt vaak uitgenodigd mee te gaan erheen, of dat iemand mijn haar wil doen e.d., maar ik heb helemaal geen tijd voor die onzin en ik schijn een uitzondering te zijn, want ik vind het niet pretig als mensen aan mijn haar friemelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 16 september 2010 @ 13:34:57 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86495970
De definitie van verzorgd van de een is natuurlijk niet perse gelijk van de definitie van verzorgd van de ander.
pi_86496267
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
De definitie van verzorgd van de een is natuurlijk niet perse gelijk van de definitie van verzorgd van de ander.
Gewoon nette kleding, haar netjes, fris en verzorgt uiterlijk is toch verzorgt zijn of ben ik nu gek?
Laten we zo zeggen, de meeste zijn gek op de laatste mode, hebben aandacht aan hun haar besteed en dragen make up.
pi_86496954
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Afraffellook?
ja die ruiken idd vreemd!

ik heb bijna altijd make up op (geen plamuurkop dus maar echt wel make up), loop in jurkjes en rokjes enzo, op pumps en laarzen met hoge hak en heb lang haar maar ik sta echt niet zo lang voor de spiegel hoor :D

(loop ook in spijkerbroeken natuurlijk en op sneakers wanneer t mij uitkomt, afwisselen is juist prima.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 14:06:33 #91
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_86497064
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]

Is dat voor jullie, nederlandse vrouwen, ook zo? Dat je op vrijdag je er met een leien dakje vanaf maakt en op maandag megagoed je best doet om er goed uit te zien? :)
Gemiddeld 76 minuten? Dat is wel heel lang! Als ik opschiet dan red ik alles binnen een half uurtje en dan zit alles gewoon hoe het moet zijn ;)
pi_86504523
En make-up is zo slecht voor je huid, je kan beter gezond gaan eten en leven en goed verzorgen zodat je geen make-up nodig hebt om dingen te gaan verdoezelen.
pi_86504600
Ik heb nog nooit gehoord van het gezegde "je er met een leien dakje vanaf maken" trouwens. :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86504639
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Deliah het volgende:
En make-up is zo slecht voor je huid, je kan beter gezond gaan eten en leven en goed verzorgen zodat je geen make-up nodig hebt om dingen te gaan verdoezelen.
nou ja er is een verschil tussen je hoofd dicht smeren en gewoon wat oog makeup en zo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86504680
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou ja er is een verschil tussen je hoofd dicht smeren en gewoon wat oog makeup en zo ;)
Ja, dat is ook weer waar.
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 17:25:33 #96
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86504813
Ik heb geen maandagochtend ritueel omdat ik ook weekenden werk. De ene keer besteed ik meer tijd aan mijn haar of make up dan de andere keer, is niet gebonden aan een specifieke dag. Ja de bad hair day misschien :P. Ik ben er zo'n kwartiertje mee bezig denk ik, op zijn langst.

[ Bericht 9% gewijzigd door Skaai op 16-09-2010 17:31:37 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86504845
's Ochtends ben ik zo slaperig. Als ik dan 76 minuten bezig ga zijn met make-up zie ik er uiteindelijk uit als een clown denk ik. Mascare lukt nog wel. Bovendien blijf ik liever een uur langer liggen, want van weinig slapen krijg ik gauwwallen en een blekig gezicht.
  donderdag 16 september 2010 @ 18:11:35 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86506170
En toch he, al die meisjes die hun haar staighten, hoeveel tijd hebben zij wel niet nodig?

Douchen, fohnen, straihten, aankleden, deo, creme, make-up ..... 3 kwartier ben je zo onderweg.
Wil je krullen, tel er dan nog maar een half uur bij op (in die tijd kan je wel mooi ontbijten natuurlijk). Het eindresultaat hoeft niet eens overdreven opgedoft te zijn.
pi_86506481
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef Tinkepink het volgende:
En toch he, al die meisjes die hun haar staighten, hoeveel tijd hebben zij wel niet nodig?

Douchen, fohnen, straihten, aankleden, deo, creme, make-up ..... 3 kwartier ben je zo onderweg.
Wil je krullen, tel er dan nog maar een half uur bij op (in die tijd kan je wel mooi ontbijten natuurlijk). Het eindresultaat hoeft niet eens overdreven opgedoft te zijn.
Ik straight elke ochtend dat het nodig is. Meestal 10 minuten aan kwijt, valt nog best mee.
Ja en dus?
pi_86506666
@ TT: Geen idee.

Maar gemiddeld doe ik er 30 tot 45 minuten over. ( :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')