ik betwijfel het hele voorvalquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leg me eens uit...waarom zou je bij het verschijnen van een deurwaarder meteen je telefoon pakken en 112 bellen? Slecht geweten? en ik betwijfel of een echte deurwaarder daar van onder de indruk zal zijn, maar jij weet blijkbaar al vantevoren of ie fake is?
0900-8844 Politie Zaanstreek, kan je navraag doen!quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik betwijfel het hele voorvaleigenlijk. maar dat ben ik.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
0900-8844 Politie Zaanstreek, kan je navraag doen!
(per email kan je ook proberen: postbus@zaanstreek.politie.nl)
je bedoelt met je blaffer een zaak binnengaan om duidelijk te maken dat het te ver gaat? of door het in de fik steken van je woning?quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Refragmental het volgende:
Verbaast me eerder dat dit niet veel vaker gebeurt.
Woningcorporaties behoren toch wel tot de meest corrupte instellingen die we hebben hier in Nederland
ik geloof je, ik geloof je. dit pen je niet zomaar ff neer. ik moest gewoonquote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef zaans_boefje het volgende:
Hier de tekst van het originele schrijven, ter tijden van de gebeurtenis.
Assendelft, 1 april 2010
Kantongerecht Zaandam
Tav de Griffie
Postbus 1165
1500 AD Zaandam
CC politie zaanstreek per emailadres postbus@politie.zaanstreek.nl
Betreft: (Gerechts)deurwaarder Snijder in opdracht van Parteon, zitting 15-04-2010 Kantongerecht te Zaandam.
Geachte Rechter,
Vandaag, 1 april 2010 omstreeks 15:10 uur, stond aan mijn voordeur deurwaarder Angelique Ulrike *, met een Dagvaardiging voor bovengenoemde zittingsdatum.
Meteen heb ik via 112 de meldkamer van Politie Zaanstreek gebeld, en Rien gesproken op de meldkamer. Mevrouw is toen snel met de auto (kenteken 50-XJS-**) gevlucht, ondanks mijn verzoeken om te wachten tot de komst van de politie die de meldkamer mij al toezegde per telefoon.
Nadat mevrouw was gevlucht vond ik de politie ter plaatste niet van toegevoegde waarde, mijn hulde voor Rien van de Meldkamer!
Waarom ik de meldkamer belde.
Dit in verband met een poging tot oplichting, de vordering voor Dagvaardiging betreft van woningbouwverenging Parteon, de huur voor de maanden oktober, november en december 2009.
Echter op datum 10 maart 2010 heb ik alle betaalbewijzen, zoals in bijlage, aan de deurwaarder toegestuurd per post, en tevens per afschrift aan de opdrachtgever Parteon.
Ook de politie zaanstreek heb ik de afdeling Documentatie en Ondersteuning (ADO) per email deze bewijsstukken toegestuurd.
* censuur *
Graag uw veroordeling, maar dan wel een strafrechterlijke voor de deurwaarder en opdrachtgever door oplichting met misbruik van bevoegdheden behorende bij het ambt, intimideren en bedreigen met vorderngen die zijn ontstaan vanuit een valsheid in geschrifte, omdat ik kan aantonen de huur van 2009 is betaald, voor oktober, november en december, alle maanden ervoor en alle maanden daarna tot op heden.
Met hartelijke groeten,
Zaans_Boefje
U vraagt, ik draai.quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof je, ik geloof je. dit pen je niet zomaar ff neer. ik moest gewoondoen, is dwangmatig, maar daar word ik voor behandeld, moeder!
ja.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
U vraagt, ik draai.
no problem om even het een en ander te sleuren en pleuren (ctrl-c + ctrl-v)
Je gehuurde woning in de fik zetten moet kunnen, mits deze natuurlijk vrijstaand isquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt met je blaffer een zaak binnengaan om duidelijk te maken dat het te ver gaat? of door het in de fik steken van je woning?
zou vaker moeten voorkomen volgens jouw denkraam?
wat denk je dat die directeur stemt? zou me niets verbazen als ie gewoon knalhard pvda stemt.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een 75 jarige uit zijn huis drijven... zijn spullen stelen en hem ten einde raad weten te krijgen.
Is dit het Nederland van tegenwoordig...?
Tja, die vent heeft z'n hele leven lang gewerkt en belasting betaald.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een 75 jarige uit zijn huis drijven... zijn spullen stelen en hem ten einde raad weten te krijgen.
dankzij pvda. en die gekke christenen die zich nu ook geen raad meer weten met al die hernieuwde aandacht voor religie.quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja, die vent heeft z'n hele leven lang gewerkt en belasting betaald.
Je denkt toch niet dat men wil dat hij nu rustig van zijn pensioen kan genieten? Liefst ziet de staat iedereen op 65 jarige leeftijd dood gaan, gelukkig binnenkort verhoogd naar 67
Tja sinds Nederland van het sociaal midden opschuift naar Rechts, na 12 jaar putswerk van Balkenende voelen veel burgers zich slachtoffer van dit beleid wat op autoritaire wijze word opgedrongen (fascisme) aan burgers.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
je schetst een donker beeld met aannames. ik zie het allemaal veel sneller gebeuren dat er gewapende monteurs je wasmachine komen maken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Tja sinds Nederland van het sociaal midden opschuift naar Rechts, na 12 jaar putswerk van Balkenende voelen veel burgers zich slachtoffer van dit beleid wat op autoritaire wijze word opgedrongen (fascisme) aan burgers.
Zoalng mensen op CDA-WILDERS stemmen, zal deze ellende zich in de samenleving steeds vaker en heftiger openbaren. Nu was het Zaandam, de gebeurtenissen in Apeldoorn met Koninginnedag 2009 waren er ook in de media dergelijke aspecten waar te nemen.
Afwachten totdat Kabinet Wilders 1 een feit is, en Mark Rutte de eerste Marionet President van Nederland word!
Dan zal het zo gewoon worden, dat geen enkele media het nog als "nieuws" ziet.
Onvrede onder burgers herleid vaak tot toenemende spanningen en geweld, eenmaal de spiraal in werking zal de mate alleen toenemen.
Ken jij je buren? Vertrouw je die wel? want als die in de schulden zitten, wanneer blazen je jouw huis op?
Ontevreden klanten op je werk? Neem een kogelvrije bedrijfsoutfit.
Over 10 jaar lopen alle monteurs in kogelwerende kleding, om wasmachnes te kunnen repareren van degene die geen nieuwe kunnen betalen.
hel en verdoemenis wacht ons allen!
Of we moeten er iets aan doen, zoals een functionerende feitenrechtspraak boven elke twijfel verheven.
Feiten waarmee bedrijven moeten aantonen dat er sprake is van schuld, waarbij de feiten geverifieerd kunnen worden. Dit door een correcte en zuivere boekhouding.
Menselijk begrip, en feitenkennis in klantcontacten.
Het s toch niet zo moeilijk?
(Menselijk begrip, en feitenkennis in klantcontacten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je schetst een donker beeld met aannames. ik zie het allemaal veel sneller gebeuren dat er gewapende monteurs je wasmachine komen maken.
Sommige grote hufters hebben bedacht dat het voordeliger is je hufterig op te stellen, de meeste mensen haken vanzelf af en dat kost dan minder (overheden doen hetzelfde). Wat ze vergeten is dat de lont wel blijft smeulen in het kruidvatquote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef zaans_boefje het volgende:
Menselijk begrip, en feitenkennis in klantcontacten.
Het s toch niet zo moeilijk?
Ze komen hem niet maken, ze sturen je gewoon een rekening voor nooit uitgevoerde reparaties.. Als je dan niet betaald dan sturen ze de deurwaarder op je af en die steekt je lontje even aan....boem... weer een paar doden erbij. Dat is de toekomst van NLquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je schetst een donker beeld met aannames. ik zie het allemaal veel sneller gebeuren dat er gewapende monteurs je wasmachine komen maken.
gelukkig zijn er nog partijen die openlijk staan voor het geld in nederland houden ja. voordat het allemaal opgaat in staatskassen van vreemde mogendheden.quote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een bejaarde man van 75 jaar op straat zetten....![]()
Wat had die man nog te verliezen dan?
Bijna 80 en dit veroorzaken is bijna iets om respect voor te hebben...sorry!
Anderen in gevaar brengen is niet ok...
Maar hij had bij de deurwaarder blijkbaar ook een fikkie zitten stoken...
![]()
Ja de regering melkt mensen uit, ze hebben al bijna niets meer om van te leven en als er dan een schuldachterstand komt en de woningbouw gaat kloterig doen tegen een bejaarde man...
Best sneu...
kan me zijn reactie ergens wel voorstellen!
Dus red je buren voor er zoiets gebeurd of stem op een goede partij!
...quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog partijen die openlijk staan voor het geld in nederland houden ja. voordat het allemaal opgaat in staatskassen van vreemde mogendheden.
ja , graaien en graaien bedoel je??quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
...
Volgens mij heeft u er geen enkel benul van hoe ons economisch stelsel in elkaar zit of niet soms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |