abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86573258
Die van mij begint langzaamaan 4 uur tussen de voedingen te laten 's nachts! Een begin!
pi_86574377
Lekker he als de kleintjes in ene beseffen dat de nacht bedoeld is om te slapen :Y Weet nog van R dat ik het heerlijk vond dat ze lekker doorsliep :@

Hier inmiddels voedingsbeleid vastgezet, borstvoeding (via de kolf verkregen) evt aangevuld met hypoallergeen 75cc per 3 uur, kijken hoe t gaat met de hartactiviteit en allertheid voor het bepalen van Sonde of via de fles.
RS-virus uitslag is negatief terug gekomen, kinderarts denkt als persoon zijnde sterk richting de entero-virus en verwacht dat we morgen langzamerhand sterkere verbetering moeten gaan zien of op zn minst stabiliteit ipv hoge pieken en dalen.
Wel krijgt ie tot Maandag nog Antibiotica-cocktail voor de zekerheid, infuusje met vocht en 0,5l zuurstof om het hem iets makkelijker te maken.
In het enteroverhaal kunnen we ons ook behoorlijk vinden gezien R ook ziek op bed ligt met de zelfde symptomen, Maandag dus de PSZ op de hoogte brengen van het vermoeden. Spullen staan iig nu op kweek mja 3 weken wachttijd daarvoor :')
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:28:45 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86574649
Maffe, ik hoop dat het morgen beter gaat!

Hier ook de HAP maar gebeld. Nathan is nog steeds verkouden en slaapt eigenlijk al de hele dag. Toch maar getemperatuurd, 38.1, de HAP wilde hem toch wel graag even zien dus zo even heen. Ik heb zelf het idee dat hij minder drinkt, maar daar kan ik niet echt iets over zeggen omdat ik geen maattabel op mn borst heb staan :') .
pi_86576801
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef pessie het volgende:
Maffe, ik hoop dat het morgen beter gaat!

Hier ook de HAP maar gebeld. Nathan is nog steeds verkouden en slaapt eigenlijk al de hele dag. Toch maar getemperatuurd, 38.1, de HAP wilde hem toch wel graag even zien dus zo even heen. Ik heb zelf het idee dat hij minder drinkt, maar daar kan ik niet echt iets over zeggen omdat ik geen maattabel op mn borst heb staan :') .
Plasluiers in de gaten houden pessie. Dat is een hele goede maattabel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86577309
Nogmaals: Babies en etenstijd :') :') :') Alsof ze het ruikt. Ik had dr net afgetankt... Maar zodra de pannenkoeken op tafel stonden kwam ze weer.
pi_86577797
haha
hier heb k er ook zo 1 tico :')
vaak moeten we t stiekem doen, dan wordt t wel s na t eten, maar das alleen als we echt vroeger eten. en als hij dan slaapt, maar vaak wordt ie toch nog wakker :)

en doorslapen is heerlijk. vannacht heeft ie van tien tot zes geslapen.
hij heeft 1keer tot half 9 geslapen, maar dat was vanaf twaalf uur ofzo.
de nacht na de prikken werd ie om drie uur wakker...dat was ik echt niet meer gewend :')

orea dat was hier ook t begin hoor, gingvie tussen twee voedingen 4uur laten, toen werd t 5uur en opeens sliep ie van half elf tot 6 ofzo.
pi_86578110
Leyla laat 2 tot 3 uur tussen voedingen, echt niet langer.
pi_86578848
maffe fijn dat ze nu waarschijnlijk weten wat er aan de hand is.

Pessie wat vervelend dat nathan nog steeds verkouden is.

Hier vandaag samen met vriend kunnen eten, maar dat is toch niet vaak zo. We hebben haar voor het eerst in de wipstoel gezet zodat ze alles kan zien ipv kinderwagen. Vannacht was het 22.30 uur tot 6.00 uur.
pi_86579667
tijdens het eten ligt floris hier altijd tussen ons in op het voedingskussen, wij eten dus echt nooooit aan de eettafel. das vooral kamervulling :') als floris mee gaat eten zullen we wel moeten :)

ik heb net buiten gewandeld met floris. hij was heeeel erg moe, maar wilde niet slapen. en was aan het huilen en niet te troosten. hij ligt nu nog steeds in de wagen te slapen, omdat ik bang ben dat ie wakker wordt als k m overleg in zn bed.
pi_86581027
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:36 schreef maffemuts het volgende:
Hallo allen, even een berichtje van ons,
Diego is vanmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis met koorts/dehydratatie en nog n rits ellende, een hele rits onderzoeken gekregen en hangt nu aan de infuzen met antibiotica en vocht. staat een hele boel op kweek en we zijn hier dus de komende 3 dagen op zeker.
Ik houd jullie geupdate
liefs
Maffe
Een hele dikke knuffel voor jullie :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:12:57 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86582081
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
tijdens het eten ligt floris hier altijd tussen ons in op het voedingskussen, wij eten dus echt nooooit aan de eettafel. das vooral kamervulling :') als floris mee gaat eten zullen we wel moeten :)

ik heb net buiten gewandeld met floris. hij was heeeel erg moe, maar wilde niet slapen. en was aan het huilen en niet te troosten. hij ligt nu nog steeds in de wagen te slapen, omdat ik bang ben dat ie wakker wordt als k m overleg in zn bed.
Zo ook hier, al houd ik er wel van om aan tafel te eten, manlief dekt bijna altijd de tafel en doet dit het liefst op de bank.

We zijn naar de HAP geweest, de huisarts nam relaxed de tijd voor ons, wat heel fijn was, het denkt aan een virusje (manlief is ook ziekig). We hebben een recept meegekregen voor paracetamol. Dat was meer aanwijzing dan recept want het wordt toch niet vergoed. Dit hebben we aan hem gegeven. Z'n temp was net 37.8, dus al wel wat lager. Ook heeft hij weer wat beter aan de borst gedronken maar aangezien ik nogal bulten had toch even nagekolfd wat 40 cc opleverde. Dat heeft manlief net aan hem gegeven, dus dat heeft hij ook weer binnen! Maar hij blijft een sneutje, voelt zich erg ongelukkig.
pi_86582378
Wij proberen wel aan tafel te eten :') , maar het is nu echt een rommel.. Leyla begint te piepen, dan moet ik van tafel, dan loopt Jen dus ook van tafel.. Jen moet weer gaan zitten, drama... Heel gezellig dus.
pi_86586779
*update*
Diego lijkt op t eerste gezicht let vooral op het woord lijkt het ergste inmiddels gehad te hebben, is de hele avond al redelijk stabiel, was bij de voeding rond 6uur erg wakker en helder, bij de voeding van 9uur ook nog wel maar ietsje minder. koorts is vandaag op de dag zelf niet boven de 38,5 uit gekomen na de enge temps van vannacht.
Laten we hopen dat hij dit lijntje blijft volgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86593240
Maffe :*
  zondag 19 september 2010 @ 11:08:36 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86594341
Gatver maffe toch, het wordt jullie niet makkelijk gemaakt zeg... -O-

Ik hoop dat iedereen zich snel beter voelt en je lekker kunt gaan genieten van je gezinnetje... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86595707
Wij eten eigenlijk altijd aan tafel! Leia ligt dan in haar maxi cosi (die op het onderstel van de kinderwagen) aan het tafelhoofd :) gaat eigenlijk altijd goed, tenzij ze écht honger heeft.. als meneer kookt voed ik haar meestal nog wel even en dan kunnen we redelijk relaxed eten!

Echt, ik verklaar de oorlog aan krampjes! Toen hier iemand zij dat die kleintjes verstopping kunnen krijgen van teveel infacol ben ik het weer eens gaan laten (ze poepte soms maar eens in de 2/3 dagen en had daar wel last van, persen enzo) en hoera.. ineens poept ze weer 3 a 4 keer per dag! *O* maar vanmorgen toen we saampjes nog even lekker in bed lagen begon ze ineens te krijsen en te strekken en te doen ;( zo heb ik haar nog nooit horen krijsen! Was ook echt maar eventjes, en daarna weer een poepbroek...

Wie die krampjes heeft uitgevonden :{w }:|
pi_86596029
hier ben ok eigenlijk altijd degene die kookt, dus voeden voor eten gaat niet...wel een goed idee trouwens :)
oh en aan tafel eten deden we voor floris ook nooit :)

oh en volgens mij ga ik ongesteld worden -O- althans dat gevoel heb ik, beetje jammer.dat heb k dus echt niet gemist het afgelopen jaar.

gisteren hebben we bedacht om in november naar londen te gaan, zonder floris. wel leuk, maar ergens ook niet :') wil iig vliegen, want met de boot ben je veel langer weg. maar goed ga nog even nadenken of k t echt wel wil (had niet verwacht van mezelf dat k t zo lastig zou vinden eigenlijk). en bv technisch is t best een georganiseer
  zondag 19 september 2010 @ 12:24:00 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86596189
@son, misschien een idee om de eerste keer samen weg gewoon in eigen land te blijven? Misschien dat dit het gevoel wat minder heftig maakt. Zodra Willem van de borst af is willen wij ook een weekendje weg met z'n tweetjes, heb ik best wel behoefte aan eerlijk gezegd :@

@Orea, bij Willem werkt Infacol inderdaad stoppend... De eerste paar dagen werkt het haske goed, maar daarna wordt het alleen maar lastiger. Voor mij reden genoeg om te stoppen en alleen heel af en toe nog te geven als de krampjes echt de spuigaten uitlopen. Dan kan hij in elk geval een paar keer goed boeren... De rooibosthee werkt ook nog steeds perfect trouwens, wellicht dat het ook werkt als de moeder dat veel drinkt...
pi_86596339
nou ik wil per se naar londen. heeft niet eens te maken met met zn 2en wegwillen, maar gewoon veel telang niet geweest. en een baby mee naar londen vind k niet handig.
  zondag 19 september 2010 @ 12:32:42 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86596403
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ik wil per se naar londen. heeft niet eens te maken met met zn 2en wegwillen, maar gewoon veel telang niet geweest. en een baby mee naar londen vind k niet handig.
Floris heeft er volgens mij ook nog niet echt iets aan om in zo'n stad rond te banjeren... Hoe lang wil je gaan eigenlijk?
pi_86596457
nee precies

we willen 3dagen gaan (en ik wil dus vliegen, want donderdagavond heen en maandagochtend terug vind ik te lang :)
  zondag 19 september 2010 @ 12:41:07 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86596615
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee precies

we willen 3dagen gaan (en ik wil dus vliegen, want donderdagavond heen en maandagochtend terug vind ik te lang :)
Ik snap wat je bedoelt, lastig... Als je op stel en sprong terug wilt is dat nog niet zomaar gebeurd inderdaad. De trein een idee anders? Ik weet niet hoe vaak die rijdt en of je zo op kunt stappen zonder reservering...
pi_86596893
Oh! Kobus is mee geweest naar Londen toen hij ong 6 maanden was. We waren met de trein. Mijn broertje woont daar en had liefdesverdriet.
Kobus vond het erg leuk!
Met zijn 4tjes op mijn broertjes kleine kamertje slapen en gewoon lekker door stad en park wandelen met Ko het grootste deel van de dag in de doek. Ik heb er goede herinneringen aan. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86598239
klinkt wel fijn oeke O+
pi_86598881
Maffemuts fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je mannetje.

Sonnetje das balen de eerste ongesteldheid die er lijkt aan te komen :{ hier voel ik af en toe wel wat in mijn buik maar nog geen ongesteldheid. Dinsdag laat ik een spiraaltje plaatsen dus misschien dat het dan nog wel langer duurt..

Hier hebben we eigenlijk nooit wat tegen de buikkrampjes gegeven, ze heeft er nu ook eigenlijk geen last meer van.

Eind november gaan we met mijn schoonfamilie een weekendje logeren in Drenthe in een vakantiehuisje. Gezellig met nog wat kleintjes alvast Sinterklaas vieren :)

Maandag t/m donderdag gaan we met wat hulp het dak isoleren. Alle pannen eraf en er weer op. Femke gaat naar oma die om de hoek woont. Af en toe even mijn borsten legen en weer aan het werk, dat worden een paar zware dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')