gesloten moet hier patent op aanvragen, en zijn idee aan FEBO slijten of zoquote:Op woensdag 10 november 2010 15:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is Hollandser dan molens, koeien, tulpen, regen en tegenwind op de fiets en klompen!. De boerenkoolkroket! HELD!
Oh?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Ole het volgende:
Ik vond het wel een eigen topic waard Het Grote Boerenkoolkroketten Fantopic
t belangrijkste verschil is de structuur en het vel. unox worsten hebben geen knapperig vel, en zijn van structuur net grote dikke knakworsten. hemaworst is worstiger en heeft een knapperig vel. ze zijn niet eens heel veel vetter, vooral veel sappiger (het vet in de unoxworst is gewoon meer gevangen in het zompige nepvlees)quote:Op maandag 13 september 2010 09:37 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Hema worsten zijn ook niet lekker meer als je slagersrookworst hebt gehad
Daarnaast komen het Hema en Unox worsten uit dezelfde fabriek. Zoveel verschil zal er nu ook weer neit in zitten.
Krijg in 1 keer ook weer trek in boerenkool
[..]
Ik gooi er meestal wat piccalilly doorheen. Maar wel pas op mijn bord, niet in de pan
ga ik weer eigenwijs doen: ik kook de boerenkool juist apart om te voorkomen dat het bittere kookvocht de aardappels bitter maakt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Loodje het volgende:
Aardappels koken, dan fijnstampen met een klein klontje boter/margarine en een klein scheutje melk
Lekker spekjes bakken
Owja ouderwets, boerenkool koken op de aardappels.
Rookworst
De slager heeft meestal toch ook fijnere worst?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t belangrijkste verschil is de structuur en het vel. unox worsten hebben geen knapperig vel, en zijn van structuur net grote dikke knakworsten. hemaworst is worstiger en heeft een knapperig vel. ze zijn niet eens heel veel vetter, vooral veel sappiger (het vet in de unoxworst is gewoon meer gevangen in het zompige nepvlees)
ja ik sorry ik haat unox rookworst.
en die van de slager vind ik meestal te grof
Hoort?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef simmu het volgende:
boerenkoolstamp hoort met spekjes, melk en boter![]()
en dan kruiden met maggi groentenkruiden en smeltjus erbij
en een worst natuurlijk
tuurlijk mag dat. je mag ook tenen van 1 meter lang hebben en iedere post analyseren op wat jij wenselijk taalgebruik achtquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoort?
Gelukkig kan iedereen dat zelf uitmaken, da's het mooie van een stamppot.
Zelf een beetje lange teentjes?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat. je mag ook tenen van 1 meter lang hebben en iedere post analyseren op wat jij wenselijk taalgebruik acht
Wat is er mis met zelf kruiden en jus maken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef simmu het volgende:
en dan kruiden met maggi groentenkruiden en smeltjus erbij
Laatst zei iemand tegen mij dat het van koks maar interessantdoenerij was om gehakt te kruiden met soms meer dan twintig ingredienten. Een ei, paneermeel en een zakje kruiden volstond ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelf kruiden en jus maken?
I.p.v. die troep uit pakjes?
doe ik doorgaans ook, maar ik heb diep vanbinnen een zwak voor maggi en smeltjusquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelf kruiden en jus maken?
I.p.v. die troep uit pakjes?
Al;s je een keer begrijpend lezen leert zal je zien dat ik nergens zeg dat iets hoort of niet hoort. Ik stelde slechts de simpele vraag waarom je niet zelf eigen kruiden en zelfgemaakt jus toevoegt.quote:Op zondag 5 december 2010 09:12 schreef simmu het volgende:
en pfff, als ik in een receptentopic zeg dat iets voor mij zo-en-zo hoort wil dat toch niet zeggen dat het voor iedereen zo hoort? en dan vervolgens ook tegen mij gaan zeggen dat het anders hoort! lekker hypocriet dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |