Haha, nou, ik help je hopen!quote:Op maandag 13 september 2010 10:35 schreef es70 het volgende:
Ik blijf hopen dat de knullen net zulke lieve pubers worden als hun mama was, die meid heeft iig de pubergenen van paps gekregen.
quote:Het heeft ff geduurd (), maar ik ben nu 10 kilo lichter dan ik voordat ik kinderen kreeg
.
Lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrij vandaagMaar onder het gezag van Bolle is het ook wel druk ja
![]()
![]()
[..]
Ze?
[..]
Haaay![]()
![]()
dat valt wel mee bij mijquote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je abonnement is veel minder duur, als je hem gewoon houdt
Mijne was 2700 gram en 46 cmquote:Op maandag 13 september 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
ik ook
jongetje van 48 cm en maar 2930gram
figuur van zn moeder
slank met lange benen
wothquote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGeniet van je vrije dag meis
![]()
En zou het heel gek zijn om iemand te bellen wie je gisterennacht een mailtje gestuurd hebt om te praten over dat mailtje? Of moet ik antwoord afwachten?(Ik ken die persoon niet en gaat over de mogelijke verkoop van m'n auto) Ik word namelijk gek van het wachten
en dan klaagden ze dat de mijne klein wasquote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne was 2700 gram en 46 cm
en na 4 dagen 2410 gram en 46 cm![]()
Gewoon bellenquote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En zou het heel gek zijn om iemand te bellen wie je gisterennacht een mailtje gestuurd hebt om te praten over dat mailtje? Of moet ik antwoord afwachten?(Ik ken die persoon niet en gaat over de mogelijke verkoop van m'n auto) Ik word namelijk gek van het wachten
jawel, en ik moest er van grinnikenquote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
niemand leest mijn oh zo grappige mopje
ja welquote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
je hebt ook opslag gekregen maar hebt er voor moeten bukken?quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja wel![]()
maar vond hem nie zo grappig ...![]()
je weet toch de waarheid is nooit leuk
ik vond hem niet zo grappigquote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
was ie ookquote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
en dan klaagden ze dat de mijne klein was
Kom goedquote:Op maandag 13 september 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
dat kanquote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond hem niet zo grappig
Een berg ellende en nu ben ik em zatquote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wothhas happend with ze auto ?
en gewoon bellen
zeggen dat er nog iemand intressen heeft getoond
en dat je graag info wil
Nou, die knakker mailde nav m'n advertentie waarin ik het mankement van de motor ook had vermeld. Hij wist gewoon de oplossing voor het mankement!quote:Op maandag 13 september 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon bellen![]()
Wie is het dan? En hoe hoe hoe? En wat?
zaken doen met jouw is als sex met een condoomquote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doet me aan een mopje denken:
Een man wordt bij zn baas geroepen...
"Piet, ik wil je 5 euro bruto per maand opslag geven"
de man begint te juichen en zoent zijn baas hartstochtelijk op zn mond,
waarop de baas zegt: "zo, jij bent blij"
waarop de man zegt:
"hey, als ik genaaid wordt, wil ik zoenen ook!"
Goed zoquote:Op maandag 13 september 2010 10:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom goedHuisarts al lastig gevallen; maandag foto van hand maken en de aanvraag voor langer stufi kan op de bus. Krantje gelezen
nu Bolle verplicht aan het aaien
Straks afspraak op school, hopelijk heb ik daarna dus een nieuwe minor gevonden. En dan moet ik nog nieuwe schoenen kopen (heh.. vervelend) en een trechtertje en een zeefje (want gister ging het van "huuu zo wil de olie heul niet terug in de fles!".) Dan nog even boodschappies..
En daarna.. niksss![]()
![]()
En nee dat is niet gek denk ik, ik kan ook niet tegen wachtenEven bellen kan altijd?
Wow, wel echt suuuuper lief dat hij belt om te vertellen hoe je het op moet lossenquote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, die knakker mailde nav m'n advertentie waarin ik het mankement van de motor ook had vermeld. Hij wist gewoon de oplossing voor het mankement!![]()
Maar toen heb ik em bedankt en aangegeven dat ik het zat was na iedere maand bij de garage gestaan te hebben en dat ik em toch echt wil verkopen. Hij was van een bedrijf wat Lada's opknapt, onderdelen verkoopt en Lada's verhuurt, dus had gevraagd of hun geen interesse hadden. En dat hadden ze wel
Ze kenden de auto ook en hij gaf ook aan dat de laatste eigenaar geen verstand had van de techniek en de auto mishandeld heeft
![]()
Echt, ik zal blij zijn als die wagen verdwenen is, kan er alleen maar om huilen nu...
daarom doen wij geen zakenquote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaken doen met jouw is als sex met een condoom
het geeft een warm veilig gevoel maar je weet dat je genaaid wordt
ik ga snijdenquote:
Ja of ik ga een boek lezen.. ik twijfelquote:Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goed zoEn fijn dat je eindelijk doorverwezen bent voor je hand van de stufi
![]()
En niks is heerlijk, zullen we synchroon House kijken?
En dan ga ik straks na m'n ontbijt bellen
Ja, ik vond het ook erg tof dat ie maildequote:Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow, wel echt suuuuper lief dat hij belt om te vertellen hoe je het op moet lossen![]()
Maar..maar wat een goed verhaal van die man!quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, die knakker mailde nav m'n advertentie waarin ik het mankement van de motor ook had vermeld. Hij wist gewoon de oplossing voor het mankement!![]()
Maar toen heb ik em bedankt en aangegeven dat ik het zat was na iedere maand bij de garage gestaan te hebben en dat ik em toch echt wil verkopen. Hij was van een bedrijf wat Lada's opknapt, onderdelen verkoopt en Lada's verhuurt, dus had gevraagd of hun geen interesse hadden. En dat hadden ze wel
Ze kenden de auto ook en hij gaf ook aan dat de laatste eigenaar geen verstand had van de techniek en de auto mishandeld heeft
![]()
Echt, ik zal blij zijn als die wagen verdwenen is, kan er alleen maar om huilen nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |