Toen ik in het ziekenhuis kwam moest ik meteen gaan persen, helemaal geen tijd voor pijnstillingquote:Op maandag 13 september 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
toen ik wakker werd (nacht doorgebracht in het ziekenhuis) waren 3 artsen aan mn *censuur* aan het prutsen, het leek wel een gangbang
en ik voelde niets vanwege mn ruggeprik
Handig gedaanquote:Op maandag 13 september 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, ja, als je niet meer slaapt dan is het wel heel zwaar (en omg, je ex)
Ik liep zoveel omdat we toen in het ziekenhuis waren en op de kinderafdeling de toiletten aan de andere kant van de kilometer lange gang warenen de parkeerplaats nog eens zo ver lopen was
![]()
Vanaf dat ik mocht persen (sorry jongens) had ik zoiets van: eruit met dat kreng, NU! Dus van dat staan van het hoofdje weet ik weinig meer...
quote:Op maandag 13 september 2010 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
share it with us !!![]()
ik weet nl nergens iets van ...
Doet je oude foon het nog? En hoe oud is die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
kinkyquote:Op maandag 13 september 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D'r ging zo een hele arm in
Ja, die afdeling is nu ook verbouwdquote:Op maandag 13 september 2010 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Handig gedaan
Ze weten toch dat t na een bevalling kan zijn dat je niet zoveel mag/kan lopen?
(Ik stond de dag na mn bevalling te dweilen en kreeg op mn kop van de kraamhulp, bij K hadden we de vrijdag na haar geboorte een bruiloft (ze was maandag geboren) en daar zijn we heen geweest. Hehe, ze vonden het maar raar allemaal
Omgquote:Op maandag 13 september 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D'r ging zo een hele arm in
Vond ik niet ergquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die afdeling is nu ook verbouwd![]()
En een dag na de bevalling deed ik als de kraamhulp na een paar uur weg was ook alles gewoon zelf, jij moest natuurlijk ook wel...
Nee, als je je weer goed voelt, waarom dan ook niet?quote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vond ik niet erg
Vond het wel grappig. Ze noemde me steeds koppig
ja die doet het perfectquote:Op maandag 13 september 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet je oude foon het nog? En hoe oud is die?
waarom wil je dan een nieuwe?quote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja die doet het perfect
erm hoe oud die is9 maanden ?
couse i canquote:Op maandag 13 september 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom wil je dan een nieuwe?
Pfoeh, ook al zo heftigquote:Op maandag 13 september 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn schoonvader was ziek tijdens de 1e zwangerschap, we zijn zo vaak heen en weer gereden naar t ziekenhuis omdat het afgelopen zou zijn (en het dus steeds niet was) Heel zwaar ook. Uiteindelijk is hij overleden toen A een half jaar was en ik drie mnd zwanger van K.
Was wel moeilijk. Ook vanwege t feit dat we dus regelmatig 'savonds laat of 'sochtends vroeg gebeld werden omdat het afgelopen zou zijn, dus heel veel heen en weer sjouwen met kind. Schoonmoeder is overleden toen de jongste net drie mnd was, we hoorden dat ze ziek was toen ze een maand was.
quote:Op maandag 13 september 2010 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En de wraak voor de sambal-bijna-moord?
quote:Op maandag 13 september 2010 10:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
share it with us !!![]()
ik weet nl nergens iets van ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Materialismequote:
Ik blijf hopen dat de knullen net zulke lieve pubers worden als hun mama was, die meid heeft iig de pubergenen van paps gekregenquote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG ja![]()
* suikertaartje trekt wit weg
Het heeft ff geduurd (quote:
Fha!quote:
hello en ja und ??quote:
een arm is minder dik en groot dan een kindjequote:
waifiequote:
ja, of je abonnement is veel minder duur, als je hem gewoon houdtquote:
doet me aan een mopje denken:quote:Op maandag 13 september 2010 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hello en ja und ??
ze naaien je links en rechts mag ik ook een x terug naaien ...
quote:Op maandag 13 september 2010 10:38 schreef Ladylike het volgende:
een arm is minder dik en groot dan een kindje
Vrij vandaagquote:
Ze?quote:Op maandag 13 september 2010 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hello en ja und ??
ze naaien je links en rechts mag ik ook een x terug naaien ...
Haaayquote:
ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoewel ik wel een klein kindje had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |