quote:Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond heeft het wel weer gehad voor vandaag.
ik ook nog maar half....quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef Doler12 het volgende:
Waar kan je eigenlijk de stats van dit topicreeks bekijken?
En ik was 2equote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Meester spammer van fok, je hebt gisteren weer gewonnen
hij zingtquote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken de naam Grad Damen ook wel, maar wat ie doet: geen idee
Boh, dat nummer ken ikquote:Op maandag 13 september 2010 17:22 schreef teamlead het volgende:
wie kent Grad Damen nou niet
De man van pareltjes als "1000 Zomersproetjes", "mag je dochter mee op stap", "Neh nah nah" en "leef je eigen leven"...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Volgens mij is dat allemaal in scene gezet! En je bent de Poolse motormuis vergeten!quote:Op maandag 13 september 2010 18:12 schreef TheKC het volgende:
Waarom zien we dit nooit in wegmisbruikers
quote:Verzending bestelling
Die kan je toch zo in de winkel halen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
? Die HDMI kabel?
Die had ik zaterdag al...
Ja, die heb ik allang binnenquote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
? Die HDMI kabel?
Die had ik zaterdag al...
Voor 1 euro?quote:Op maandag 13 september 2010 19:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je toch zo in de winkel halen.
Tuurlijk welquote:
Geen Fans kijken? Dan is de maandag avond niet compleetquote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Geen Fans kijken? Dan is de maandag avond niet compleet
Gewoon in beide, gaat toch niet zo hard als op zondagavondquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef teamlead het volgende:
hm.. weer in 2 topics posten? niet zo'n zin in... ik blijf wel hier denk ik
Ik blijf ook hierquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef teamlead het volgende:
hm.. weer in 2 topics posten? niet zo'n zin in... ik blijf wel hier denk ik
quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Gewoon in beide, gaat toch niet zo hard als op zondagavond
die van BZN was ook te geweldigquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Hmmm ik vrees dat deze niet zo leuk wordt, maar goed toch maar kijken
Wie weet wat voor een pareltjes er dit seizoen nog voorbij komenquote:
ja dat donker haar en stekeltjes is ook wel een belangrijke eisquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:donker haar en stekeltjes. Goddank.. ik ben kaal
heb ik wel, ze valt misschien op mijquote:Op maandag 13 september 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:donker haar en stekeltjes. Goddank.. ik ben kaal
Luister je naar Grad? Ben je dik? [X] Geschiktquote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heb ik wel, ze valt misschien op mij
tja.. als mensen toch al tranen in hun ogen hebben.......quote:
Ik mis de ondertiteling best wel eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. als mensen toch al tranen in hun ogen hebben.......
wat zegt die gozer nou?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij is wel gewoon gebleven die Grad
net als d'n Frans (volgens mij is het nog familie ook)quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij is wel gewoon gebleven die Grad
Er komt ook nog een aflevering van Fans met Frans Duijtsquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
net als d'n Frans (volgens mij is het nog familie ook)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik mis de ondertiteling best wel eigenlijk
Zou wel kunnen Grad komt schijnbaar van een kamp heb ik Gegoogledquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
net als d'n Frans (volgens mij is het nog familie ook)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Er komt ook nog een aflevering van Fans met Frans Duijts
En Normaal komt ook nog, ik weet niet of het leuk wordt, maar dat zijn echt van die boertjes uit de achterhoek waarschijnlijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk Fransie Bauerquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |