veel plezier klaasje!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zaterdagavondshow!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ff fans kijken, was gister naar de bios
Heb je geen werk momenteelquote:Op woensdag 15 september 2010 09:33 schreef Maraca het volgende:
Bah, afgewezen voor een bijbaan van 15 uur in de week omdat ik niet 40 uur per week + weekend beschikbaar ben
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je geen werk momenteel?
Wat voor werkquote:Op woensdag 15 september 2010 10:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeKrijg wel weer stufi dus ik kan de vaste lasten betalen, maar het is wel prettig om een buffer te hebben. Maar de volgende sollicitatie is alweer de deur uit
Verkoopster bij een telecomwinkelquote:
Roosjequote:
Altijd iets met handel en ecomomie jij hequote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verkoopster bij een telecomwinkel
oh dat schiet lekker opquote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Roosje
Ik wacht op een vergadering maar nog niet iedereen is er
Niet echt, hebben jullie geen school/werk/stagequote:
jawel maar hoef vanmiddag pas te werkenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet echt, hebben jullie geen school/werk/stage?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd iets met handel en ecomomie jij he
Maar dan moet je wel alles weten over die aperatuurquote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel mooi op mijn cv staan als ik wat meer commerciële ervaring heb
valt wel mee, ooit als bijbaantje in een telecomwinkel gewerkt, gaandeweg zo'n beetje dingen geleerdquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alles weten over die aperatuur
De watte?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maak ik me geen zorgen overquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
valt wel mee, ooit als bijbaantje in een telecomwinkel gewerkt, gaandeweg zo'n beetje dingen geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |