Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
Als accountant is een rijbewijs wel handigquote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.
Uiteraard. Ik ga ook wel eens met de auto, als ik allerlei busverbindingen moet gebruiken haak ik af, maar gelukkig moet ik meestal in de buurt van stations zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als accountant is een rijbewijs wel handig. Maar goed dat komt in de loop der jaren wel.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
oh wat balen zeg! ik ga nu slapen en vannacht als ik wakker word denk even naar de huiskamer (tv) voor US Open finale. beetje jammer dat het pas om 23.30u gaat beginnen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Aure het volgende:
ik was van plan lekker te gaan slapen nu, maar m'n buren hebben weer een feestjedit wordt weer een slapeloze nacht
leesse! geen thriller doen hequote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
truste FFEn niet wakker liggen van die stomme mensen he! Zijn ze niet waard
![]()
(makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
Ga zo ook maar eens lekker in mijn bedje boekje lezen en in slaap sukkelen..
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leesse! geen thriller doen he
en thanks, zal ik aan denken vnv
klinkt als het B-merk van Harry Potterquote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Ben ook opgevoed met fiets + OV.quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar ik ben altijd al gewend om alles met het ov te doen. M'n ouders hebben namelijk ook geen auto
quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als het B-merk van Harry Potter
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Mijn ouders hebben gewoon geen rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben ook opgevoed met fiets + OV.We hadden wel een auto maar die werd gebruikt voor de niet OVtripjes en de wekelijkse boodschappen.
Mocht het nu zo ver komen dat de auto niet meer gebruikt kan worden dan is de kans groot dat de autogaat.
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannendquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.
Maar wel heel erg leuk om weer te lezenquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannend![]()
Heb nu wel het probleem dat ik Het rad des tijds tot deel 11 gelezen heb omdat 12 nog niet uit was. En inmiddels dus wel. Zit nog te twijfelen of ik eerst weer bij deel 1 moet beginnen voor ik deel 12 kan lezen.. kost me weer 1,5 jaar lezen of zo![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ga mijn weddenschap winnen
Net het bewijs vastgelegd op de sensor en naar mijn collega gemaild
Helaas door de BBQ gister niet zoveel marge als ik had willen zien, maar nog steeds een kilo onder het afgesproken gewicht
Jaquote:
Veel plezier op college vandaag danquote:Op maandag 13 september 2010 06:47 schreef LieLie het volgende:
ik zit in de bus, zal ook eens ontbijten
Mogguh Kaasquote:
shame on youquote:Op maandag 13 september 2010 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier op college vandaag dan
Mogguh KaasHad je nog een linkje naar de vakantiefoto's? Ik moet nog steeds kijken
quote:Op maandag 13 september 2010 07:52 schreef flying-dutchman het volgende:
Wakker worden in eigen ben in nieuwe huis
Begin het nu helemaal te beseffen
Hier gewoon 3FM
quote:Op maandag 13 september 2010 07:52 schreef flying-dutchman het volgende:
Wakker worden in eigen ben in nieuwe huis
Begin het nu helemaal te beseffen
Hier gewoon 3FM
Tadaaquote:Op maandag 13 september 2010 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ga mijn weddenschap winnen
Net het bewijs vastgelegd op de sensor en naar mijn collega gemaild
Helaas door de BBQ gister niet zoveel marge als ik had willen zien, maar nog steeds een kilo onder het afgesproken gewicht
Jaquote:
je klinkt net als een vrouwquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef TAV74 het volgende:![]()
Hmm, vanochtend toch weer ruim 85 kilo. Niet zwaar voor iemand van 1.91m, maar gelet op de proporties ga ik toch even wat meer op mijn eetgewoontes letter geloof ik. In combinatie met wat sporten moet het dan zo weer op gewenst niveau zijn (3 kilo minder).
Ik voorkom gewoon liever dat ik echt moet afvallenquote:Op maandag 13 september 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je klinkt net als een vrouw
zolang je geen ronde bierbuik krijgt gaat het wel hoor. een beetje vet mag welquote:Op maandag 13 september 2010 09:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik voorkom gewoon liever dat ik echt moet afvallenEn buikvet is lelijk
Die at ik toch al nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:13 schreef borisz het volgende:
Even geen kroketten uit de kantine meer Tav.
oei ja wat ben ik blij dat ik niet meer op stations kom. dat idd en in de zomer swirls enzoquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die at ik toch al nietHeb meer een probleem met sauzijnenbroodjes, kaasbroodjes e.d. op stations
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijdens-ramadan.htmlquote:Moslim
Volgens het bureau kan er vanuit worden gegaan dat deze klanten moslim zijn. “Als iemand uit Egypte komt en ‘Mohammed’ heet, dan kun je ervan uit gaan dat iemand moslim is. Negentig procent is daar moslim.”
Helemaal niet goed voor jou, kom maar brengen, dan offer ik mij wel opquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn moslimcollega heeft een bak vol koekjes gebakken door zn vrouw meegenomen![]()
wel mierzoet en vet maar best lekker
Magere hein!quote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga de 67'ers in op de weegschaal! Leuk, want begin dit jaar stond ik nog op de 76'ers!Heeft er misschine mee te maken dat ik al 3 dagen een keelontsteking heb en dus weinig eetlust heb.
Komt wel mooi uit.
Worste broodje van AH2GO of zoals FF zegt swirlsquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die at ik toch al nietHeb meer een probleem met sauzijnenbroodjes, kaasbroodjes e.d. op stations
luilakquote:Op maandag 13 september 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
4x plaatje steer hier denken
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evilquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, zit ik hier in slank of t (di)eettopic?(goed zo trouwens Steer en P!)
[
Vervelen zeg, Steer. Wat had je aan ze gevraagd?quote:Op maandag 13 september 2010 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
Haaaa, op Facebook net een berichtje van een vriendin die ik afgelopen donderdag sprak: die wilde nog vragen of ik mijn haar nou anders had of afgevallen was.
Beide![]()
![]()
Gaat goed vandaag, met uitzondering van een verzoek die ik had ingediend bij de examencommissie die is afgewezen.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evil![]()
Een mondeling. Wilde een spoedbeslissing (omdat de club die erover gaat afgelopen donderdag bij elkaar kwam, en nu pas in oktober) en dat was afgewezen helaas.quote:
Nog een goeie reden om het OV te negerenquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zit in de CUL SCquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, zit ik hier in slank of t (di)eettopic?(goed zo trouwens Steer en P!)
Nicequote:Ik woog vanmorgen 2 ons meer dan vrijdag en dat na een weekend vol lekkere dingen.Dus ik ben tevreden. Zo maar weer eens gaan hardlopen.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evil![]()
Staat wel tegenover dat ik flink wat wandelminuten meepak bij een aantal kantoren die ik bezoekquote:Op maandag 13 september 2010 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een goeie reden om het OV te negeren
mannen kunnen best een kaasbroodje hebben. volgens mij tikt het bij vrouwen harder aan over het algemeenquote:Op maandag 13 september 2010 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat ik flink wat wandelminuten meepak bij een aantal kantoren die ik bezoek
zo.. lekker dat je al klaar bent!quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
leuke eerste les gehad! nu onderweg terug en eten bedenken.
morgen kick-off met ontbijt
En mijn telefoon is te oud voor de nieuwe pocketwit en op de mobiele site kan ik niet tweeten want dan logt ie uit #fail
Nou, ik weet niet hoor, maar als ik hier om me heen kijk zijn de corpulente mannen niet zwaar in de minderheid.quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen kunnen best een kaasbroodje hebben. volgens mij tikt het bij vrouwen harder aan over het algemeen
Maar volgens mij ben jij nog best wel actiefquote:Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef TAV74 het volgende:
Geldt niet voor mij overigens, ik kan bijna alles wel hebben als ik het niet heel erg gek maak.
Dat maakt uiteraard uit, ik ben nooit gestopt met sporten en loop toch nog wel het nodige in de week.quote:Op maandag 13 september 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij nog best wel actief
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk hardgelopen in t bos, overal dauw, lekker zonnetje, mooie spinnenwebben en overal paddestoelen!
jammer steer van je mondeling..
ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Nu al klaar LieLie? Wat lekker!
envoor ff met buikpijn.
klinkt goed, is dat niet zwaar; hardlopen in het bos? de hele tijd naar de grond kijken of je niet over een hobbel valt?quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk hardgelopen in t bos, overal dauw, lekker zonnetje, mooie spinnenwebben en overal paddestoelen!
jammer steer van je mondeling..
ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Nu al klaar LieLie? Wat lekker!
envoor ff met buikpijn.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.
zijn mooie zandpaden hier. je moet natuurlijk wel een beetje uitkijken maar tis erg lekker in het bosquote:Op maandag 13 september 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed, is dat niet zwaar; hardlopen in het bos? de hele tijd naar de grond kijken of je niet over een hobbel valt?
Oh das fijn zeg. Nou ja met jouw reistijd ben je dan nog steeds wel even onderweg natuurlijk maar t klinkt prettigquote:Op maandag 13 september 2010 11:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik denk dat die best tevreden gaat zijnquote:ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Leuk hequote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen en de koelkast aanzetten. Zit even met een tekort aan theedoeken dus gaat niet heel erg enkel met alles afwassen(koelkast en vriezer lades enzo). Nadat die dingen uit de weg zijn kan ik wat kratten en dozen met keukenzooi gaan uitpakken en inruimen
Morgen ook maar weer even gezicht op kantoor laten zien en wat studeren. En papierwerk afhandelen. Net nog de meterstanden doorgegeven. Hoefde pas eind van de week maar dacht doe het nu, dan ben ik er maar vanaf!
logisch, het gaat ook goedquote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat die best tevreden gaat zijnMaar ik heb nog wel wat vragen voor haar denk ik.
Niet de eerste nacht, maar wel eerste nacht in eigen bed (vorige week al een aantal dagen gekampeerd in eigenhuis zeg maar met veldbed)quote:Op maandag 13 september 2010 11:08 schreef DarkElf het volgende:
eerste nacht in je nieuwe huis was dus prettig FD?
Oeh, dat is wel een gemis. Ik vond het nooit zo nodig, maar nu ik er eenmaal aan gewend ben wil ik echt niet meer zonder.quote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Neeook een van de redenen om een nieuwe keuken te willen. Dan komtie er namelijk wel
Oh ja logisch, eigen bed is goud waard en there's no place like je eigen bed enzoquote:Op maandag 13 september 2010 11:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Niet de eerste nacht, maar wel eerste nacht in eigen bed (vorige week al een aantal dagen gekampeerd in eigenhuis zeg maar met veldbed)
Uhuh!quote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja logisch, eigen bed is goud waard en there's no place like je eigen bed enzo
Zoals je bedje thuis tikt, tikt het nergensquote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja logisch, eigen bed is goud waard en there's no place like je eigen bed enzo
Mijn ouders hadden er een, dus was het wel gewendquote:Op maandag 13 september 2010 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een gemis. Ik vond het nooit zo nodig, maar nu ik er eenmaal aan gewend ben wil ik echt niet meer zonder.
Lol!quote:Op maandag 13 september 2010 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoals je bedje thuis tikt, tikt het nergens
voor alleen jezelf is afwassen nog beter. vaat paar dagen in de vaatwasser laten staan tot ie vol is stinktquote:Op maandag 13 september 2010 11:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er een, dus was het wel gewend
Maar ja keuken, nieuw servies, nieuw bestek = muchas knaakas
gewoon veel spullen gebruiken, kan ie sneller aanquote:Op maandag 13 september 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor alleen jezelf is afwassen nog beter. vaat paar dagen in de vaatwasser laten staan tot ie vol is stinkt
Afspoelen en gewoon om de dag aandoen, genoeg zuinige programma's op een goede vaatwasser.quote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon veel spullen gebruiken, kan ie sneller aan
(en je spul afspoelen natuurlijk voor je het erin zet scheelt ook)
Dat dus! Zonde van de ruimte!quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Afspoelen en gewoon om de dag aandoen, genoeg zuinige programma's op een goede vaatwasser.
Ik vind sowieso het grootste voordeel dat je niet steeds afwas op het aanrecht hebt staan.
Ik ook, vooral omdat we een Miele hebben voor de prijs van een Siemens, vergissing van de keukenboer in ons voordeelquote:
Maar een Miele heeft een bestekladequote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef DarkElf het volgende:
merken schmerken... vaatwassers zijn sowieso fijn
Zelfs de heide wordt paars, linkse hobbies zijn het, en dat van onze belastnigcentenquote:` De heide is de laatste jaren paarser
geworden.Dat komt doordat heidegrond
steeds intensiever begraasd,geplagd en
gemaaid wordt.Door het beheer nemen de
plantensoorten die paars kleuren toe.
Soorten die de hei geel doen kleuren,
zoals de bochtige smele,nemen juist af
Wordt het dus tijd voor mooie herfstfoto's op de heide? Tot wanneer denk je dat ik de kans heb om foto's te maken daar?quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zelfs de heide wordt paars, linkse hobbies zijn het, en dat van onze belastnigcenten![]()
![]()
Meestal bloeit het in augustus, september en een stuk van oktober..quote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt het dus tijd voor mooie herfstfoto's op de heide? Tot wanneer denk je dat ik de kans heb om foto's te maken daar?
ben ik al te laat dusquote:Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meestal bloeit het in augustus, september en een stuk van oktober..
kan niet volgens Steer, of je bent een bodybuilderquote:Op maandag 13 september 2010 12:02 schreef z80 het volgende:
als we dan toch over het gewicht hebben.
ik zag afgelopen week 2 keer de 65Kg langs komen op de weegschaal, wat toch al weer een paar jaar geleden.
en volgens dat zelfde apparaat afgelopen zondag de 11% vet.![]()
nog even een week flink door sporten/over trainen voor de vakantie.
dan kan ik me tijdens de vakantie klem eten, en toch afvallen.
Nou. Wilde in NL foto's makenquote:Op maandag 13 september 2010 12:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja weet niet hoe het in Schotland is hoor.. misschien bloeit het daar langer, zou best eens kunnen
Goed bezig, Sunnetjequote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik begin nu structureel laag in de 77 te zitten, dus ik verwacht nu ik weer sport toch snel de 76 te mogen zienAls dat zo is weet ik iig 100% zeker dat ik minstens 10 kilo er af heb
(heb heel lang niet durven wegen en heb dat pas gedaan toen ik al een paar weken bezig was. Woog toen dus 86 kilo
![]()
![]()
)
Mannen hebben een lager percentage dan vrouwen voor ogenschijnlijk dezelfde bouw.quote:Op maandag 13 september 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan niet volgens Steer, of je bent een bodybuilder
ik had ook 12% maar kon niet, dan maar 23
quote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik begin nu structureel laag in de 77 te zitten, dus ik verwacht nu ik weer sport toch snel de 76 te mogen zienAls dat zo is weet ik iig 100% zeker dat ik minstens 10 kilo er af heb
(heb heel lang niet durven wegen en heb dat pas gedaan toen ik al een paar weken bezig was. Woog toen dus 86 kilo
![]()
![]()
)
Die wolkenluchten.....ik vind ze zo mooi hequote:Op maandag 13 september 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Das hier vlakbij (geen live foto hoor)
Oh maar waarom zou je dan te laat zijn?? Gewoon komend weekend gaan danquote:
Daarom is wisselvallig weer ook niet erg daarquote:Op maandag 13 september 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die wolkenluchten.....ik vind ze zo mooi heIk hoop dat zo in Schotland ook mee te maken
En op de boot
Het mag regenen als het maar af en toe droog is en dan zulke luchten
Tijd is a critical issue herequote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar waarom zou je dan te laat zijn?? Gewoon komend weekend gaan dan![]()
![]()
Ben niet zo van de macrofotografiequote:btw: het is dit jaar ook een uitzonderlijk goed paddenstoelenjaar
komt vast helemaal goedquote:Op maandag 13 september 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die wolkenluchten.....ik vind ze zo mooi heIk hoop dat zo in Schotland ook mee te maken
En op de boot
Het mag regenen als het maar af en toe droog is en dan zulke luchten
Wij hebben een Siemens met bestekladequote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maar een Miele heeft een besteklade![]()
![]()
Naäapersquote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben een Siemens met besteklade
Paddenstoelen zijn niet zo klein hoorquote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd is a critical issue hereMaar misschien vrijdag
Dan ben ik toch vrij
[..]
Ben niet zo van de macrofotografie
Ze bestaan, maar toen wij onze keuken kochten hadden ze alleen Miele apparaten met lade.. ik vind het echt ideaal, heb een hekel aan die bestekmandjes..quote:Op maandag 13 september 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben een Siemens met besteklade
Ik vind het ook ideaal! Dat gezeur over dat het zoveel werk is om het bestek er netjes in te leggen. Je mikt het er zo in hoor. Net als in een bakje.quote:Op maandag 13 september 2010 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze bestaan, maar toen wij onze keuken kochten hadden ze alleen Miele apparaten met lade.. ik vind het echt ideaal, heb een hekel aan die bestekmandjes..
Ja, en het pakt er nog makkelijker uit ook! En op de plek van het mandje kan mooi een pan of grote schaal!quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook ideaal! Dat gezeur over dat het zoveel werk is om het bestek er netjes in te leggen. Je mikt het er zo in hoor. Net als in een bakje.
Ja, ik vind die mandjes veel meer gemier eigenlijk, en het neemt veel en veel te veel ruimte in.quote:Op maandag 13 september 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook ideaal! Dat gezeur over dat het zoveel werk is om het bestek er netjes in te leggen. Je mikt het er zo in hoor. Net als in een bakje.
Ik bedenk me wel dat we dat best eens wat vaker tegen hem mogen zeggenquote:Op maandag 13 september 2010 12:28 schreef LieLie het volgende:
Nou, zijn we toch mooi blij met onze vaatwasser
Ze zien er prima uit andersquote:Op maandag 13 september 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
ook koekepannen?
amai! das slecht voor ze.
Van die goedkope dunne antiaanbakpannetjes? Ja hoor. Nooit gemerkt dat dat niet goed voor ze zou zijn ook.quote:Op maandag 13 september 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
ook koekepannen?
Wij hebben vooral goede gietijzeren pannen, met daarnaast goedkope simpele koekpannetjes met anti aanbaklaag. En die kunnen wat mij betreft prima in de vaatwasser.quote:Op maandag 13 september 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
ook koekepannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2010 13:08 schreef flying-dutchman het volgende:
FF je word bedanktheb ik het over kruidnootjes gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
andere keren niet?quote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, lekker naar cursus gefietst.![]()
Het viel me alweer mee, hoewel de heuvel vandaag wel hoog was....
Gewoon ter plekke in Schotland kopen bij de Tourist information. Ze hebben hele mooie kaarten daarquote:Op maandag 13 september 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieIk zoek een gedetailleerde wegen / wandelkaart van Schotland en de ANWB heeft hem niet
In een ander topic begon jij over chocokruidnootjes, dus ja!quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik het over kruidnootjes gehad?![]()
hahaha ik zei toen dat ik daar nog mee ging wachten tot ff voor sinterklaasquote:Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
In een ander topic begon jij over chocokruidnootjes, dus ja!
Als ik aan kom in het jouw schuld (ben wel naar de supermarkt gelopen ipv 1 halte met de tram te gaan
quote:Op maandag 13 september 2010 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh oeps.. Sam heeft een veeg witte verf aan zijn oor
Hoooo, je moest ze komen brengen! Ik ben te druk met schoonmaken en uitpakken. Het erover hebben was al te veel!quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha ik zei toen dat ik daar nog mee ging wachten tot ff voor sinterklaas![]()
![]()
als ik aankom is het jouw schuld omdat je de moslimkoekjes niet hebt opgehaald
Mooi wit is niet lelijkquote:Op maandag 13 september 2010 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh oeps.. Sam heeft een veeg witte verf aan zijn oor
jaaa zo zijn we niet getrouwdquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Hoooo, je moest ze komen brengen! Ik ben te druk met schoonmaken en uitpakken. Het erover hebben was al te veel!
Highlights!quote:Op maandag 13 september 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nee, maar toch gelukkig is het maar een hele dunne veeg.. slijt er vanzelf weer uit
Druk aan het verhuizen geweest?quote:Op maandag 13 september 2010 13:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]al hoewel ik wel spierpijn heb
aloha!quote:
tot wanneer heb je vakantie?quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hier ook alles levend en zo![]()
Ben nu wel even erg moe van het sporten geloof ik
Vakantie?? Die is net voorbij.. ben al weer 3 weken aan het werk geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tot wanneer heb je vakantie?
Nauwlijksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nog zes weken tot de herfstvakantie?quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vakantie?? Die is net voorbij.. ben al weer 3 weken aan het werk geweest.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vakantie?? Die is net voorbij.. ben al weer 3 weken aan het werk geweest.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
NauwlijksWas een beetje ziekkig. Lijkt niet door te zetten.
zo vervelend he dat het niet doorzet maar weken blijft hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Bezig Bijtje ben jijquote:Op maandag 13 september 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aloha!![]()
ja druk zoals altijd maar ik leef nogen jij ook zo te zien
quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
NauwlijksWas een beetje ziekkig. Lijkt niet door te zetten.
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel beter worden hoor!
Ik werk al jaren parttime (wo-do-vr) ja.quote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry, vandaag gewoon vrij?
Welke sport heb je gedaan?quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, hier ook alles levend en zo![]()
Ben nu wel even erg moe van het sporten geloof ik
Fitness..quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke sport heb je gedaan?
Ik moet vandaag eigenlijk even oefenen voor buikdansen anders zal onze lerares morgen niet blij zijn
Hier ook dusquote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik werk al jaren parttime (wo-do-vr) ja.Alleen de afgelopen 3 weken heb ik fulltime gewerkt omdat mijn collega nog met ouderschapsverlof was.
@ Lielie: 6 weken nog ja
oh dat scheelt zeker als het mooi weer isquote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bezig Bijtje ben jij
En ik leef ook nogvanmorgen even een echt maandagochtend gevoel
Maar verder een geweldig weekend gehad, het was zo'n lekker weer op Appelpop
quote:Op maandag 13 september 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier ook dusGingen jullie nou weg in de herfstvakantie?
ah zo! pff over 6 weken alweer vakantie...quote:Op maandag 13 september 2010 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik werk al jaren parttime (wo-do-vr) ja.Alleen de afgelopen 3 weken heb ik fulltime gewerkt omdat mijn collega nog met ouderschapsverlof was.
@ Lielie: 6 weken nog ja
De Braskoer!quote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Terschelling. Is traditie om naar een waddeneiland te gaan in de herfstvakantie.
voor kinderen wel jaquote:Op maandag 13 september 2010 14:11 schreef Sunnythesun het volgende:
'alweer'... zo voelt het over 5 weken anders niet. 9 weken les is veel voor basisschoolkinderen hoor!
Tja, hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 13 september 2010 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor kinderen wel ja![]()
nee hoor, ik begrijp best dat je dan ook aan vakantie toe ben. maar andere mensen sommige banen ook alleen helaas werken die niet met kinderen dus geen vakantie
quote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ken je deze site al P? http://www.walkhighlands.co.uk/ Hier heb ik voor onze vakantie de wandelingen vanaf gehaald. Ze hebben kaartjes en eventueel zelfs gps bestandenEcht geweldig!
Oh en deze kaarten hebben wij er bij gebruikt: klik
De appie heeft al weer zo'n display ding staan met sint-snoepquote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook weer (te vroeg) wakker![]()
Zo te lezen gebeurt hie rniet veel, maar zijn er alweer kruidnootjes?
Het is eigenlijk ook alweer herfst, dus ach jaquote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
De appie heeft al weer zo'n display ding staan met sint-snoep![]()
iedereen heeft al een hele stelling... ik hou me sterkquote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het echt veel te vroeg! Pas half november kan ik er over na denkenquote:Op maandag 13 september 2010 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook alweer herfst, dus ach jaBij de appie moet je alleen niet die display hebben, maar de kruidnootjes op de broodafdeling
Al twee wekenquote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen gebeurt hie rniet veel, maar zijn er alweer kruidnootjes?
Je hoeft het gelukkig niet te kopenquote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het echt veel te vroeg! Pas half november kan ik er over na denken
Ja dat dus! Ik koop eigenlijk nooit pepernoten en zo, maar alleen al het idee dat het 'al weer zo ver is' vind ik niet leuk!!!!quote:Op maandag 13 september 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft het gelukkig niet te kopenHet enige vervelende er aan vind ik alleen dat je het gevoel krijgt dat vanaf nu het jaar bijna om is.
Ik beken. Heb mijn eerste pepernoten gehad vandaagquote:Op maandag 13 september 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 14:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik beken. Heb mijn eerste pepernoten gehad vandaag
Ik kreeg ze aangebodenquote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door mensen als jij moeten wij 4 maand tegen pepernoten aankijken
aan de andere kanten. gevulde en nog 100 soorten koeken zien we het hele jaar dus pepernoten kunnen we ook wel weerstaanquote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door mensen als jij moeten wij 4 maand tegen pepernoten aankijken
ja anders vragen ze bezorgd of je op dieet bentquote:Op maandag 13 september 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kreeg ze aangeboden. Ik vond het wel zo aardig om te aan te nemen
.
Altijd weer dezelfde smoes van mensen die het systeem in stand houdenquote:Op maandag 13 september 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kreeg ze aangeboden. Ik vond het wel zo aardig om te aan te nemen
.
Gaat niet om het weerstaan, ik wil nu eerst nazomeren en nog geen sinterklaasgedachtesquote:Op maandag 13 september 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aan de andere kanten. gevulde en nog 100 soorten koeken zien we het hele jaar dus pepernoten kunnen we ook wel weerstaan
amandelspijsquote:Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef LieLie het volgende:
Pff, sinterklaastijd, allemaal amandelspijs
Mooi stukje integratie!quote:Op maandag 13 september 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagidd vroeg al he weer sinterklaas spul in de winkel... geloof dat ze zeiden dat ze het voor het suikerfeest deden ofzo?
ik had zoiets; haal het dan weer uit de winkel al het voor het suikerfeest is. Maar blijkbaar duurt dat tot 5 dec ofzo?quote:
Na al dat vasten heb je echt wekenlang zin in snoepgoedquote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik had zoiets; haal het dan weer uit de winkel al het voor het suikerfeest is. Maar blijkbaar duurt dat tot 5 dec ofzo?
ik ben een te makkelijk pispaaltjequote:Op maandag 13 september 2010 14:58 schreef flying-dutchman het volgende:
FF jij bent overal de aanstichtster van
Kijk maar uit of ik geef je nog de schuld als blijkt dat mijn wasmachine lekt!
dat is best korte tijd dan voor kerstetenquote:Op maandag 13 september 2010 15:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Na de zomer vakantie heb je elk jaar al de Sinterklaas zooi, en op 6 december de kerst zut
Bijt dan wat harder van je af. Zolang je maar niet mij bijt!quote:Op maandag 13 september 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben een te makkelijk pispaaltje
H-A-Pquote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Bijt dan wat harder van je af. Zolang je maar niet mij bijt!
Hoelang voor Pasen kan je al de eieren kopenquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is best korte tijd dan voor kersteten
mm denk 2 maanden van tevoren wel. maar met Pasen is het vaak zo dat het eten na Pasen er nog steeds een tijdje ligtquote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Hoelang voor Pasen kan je al de eieren kopen
quote:Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ey, jij bent diegene die om op te vreten is!
Vind ze echt geweldig! Die van mijn moeder, waar ik dus als klein kind achterop zat, daar heeft mijn moeder zelf nog als kind bij achterop gezeten. Museumstukquote:
borrelhapjequote:Op maandag 13 september 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik ben te klein... een amuse
heb je een gat in je hand?quote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ze echt geweldig! Die van mijn moeder, waar ik dus als klein kind achterop zat, daar heeft mijn moeder zelf nog als kind bij achterop gezeten. Museumstuk![]()
Vind het dus wel tof dat ze weer 'in' zijn en nieuw te koop!
Ben nu naar tassen aan het googelen.. zit nog te twijfelen of ik voor deftig-zwart moet gaan of iets hysterisch vrolijks.. Enige voorwaarde: ze moeten groot en waterdicht zijn!
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 13 september 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je een gat in je hand?
als ik een borrelhapje zou zijn dan was ik een vlammetjequote:
oh niks, dat idee kreeg ik na fiets en direct daarna een tasquote:Op maandag 13 september 2010 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Doe gek! Hysterisch vrolijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
of ik voor deftig-zwart moet gaan of iets hysterisch vrolijks.. Enige voorwaarde: ze moeten groot en waterdicht zijn!
Maar dat is één, bij de fiets hoort een tasquote:Op maandag 13 september 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh niks, dat idee kreeg ik na fiets en direct daarna een tas
Bij een boodschappenfiets hoort een goede fietstas, lijkt me vrij logisch eigenlijk.. En zo duur zijn fietstassen niet in vergelijking met een nieuwe fietsquote:Op maandag 13 september 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh niks, dat idee kreeg ik na fiets en direct daarna een tas
ja is misschien wel leuk he..quote:
een grote loempiaquote:Op maandag 13 september 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik een borrelhapje zou zijn dan was ik een vlammetje![]()
en jij?
nu nog een rugtas voor extra bagage op de fiets en een navigatiesysteemquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar dat is één, bij de fiets hoort een tas
Zwart natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ze echt geweldig! Die van mijn moeder, waar ik dus als klein kind achterop zat, daar heeft mijn moeder zelf nog als kind bij achterop gezeten. Museumstuk![]()
Vind het dus wel tof dat ze weer 'in' zijn en nieuw te koop!
Ben nu naar tassen aan het googelen.. zit nog te twijfelen of ik voor deftig-zwart moet gaan of iets hysterisch vrolijks.. Enige voorwaarde: ze moeten groot en waterdicht zijn!
Geef die maar aan mij danquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk nog fietstassen op mijn oude fiets, maar die bevallen me niet. Te klein en slap..
Nee nee.. alleen een voordrager met eventueel een boodschappenkratquote:Op maandag 13 september 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu nog een rugtas voor extra bagage op de fiets en een navigatiesysteem
een voordrager is wel heel handig ja. of zo'n post tasquote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee nee.. alleen een voordrager met eventueel een boodschappenkrat![]()
Verder zo simpel mogelijk, wat er niet op zit, kan ook niet stuk gaan
quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee nee.. alleen een voordrager met eventueel een boodschappenkrat bier![]()
Verder zo simpel mogelijk, wat er niet op zit, kan ook niet stuk gaan
Zag wel knalrode fietstassen bij Halfords.. bijna zoals die van de post warenquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een voordrager is wel heel handig ja. of zo'n post tas
whaha dat zou ook wel heel snel zijnquote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef flying-dutchman het volgende:
FF je hebt geluk, tot nu toe lekt die niet
Opnieuw moeten aansluitenquote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha dat zou ook wel heel snel zijn
Allemaal FF's schuldquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alles, het scherm reageert niet goed, hij is traag, hij wil dingen niet updaten.
Je kunt ook dragers voor achterop krijgen die zonder trekhaak werken, die lijken mij persoonlijk fijner en compacter.quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft iemand ervaring met van die dak-fietsdragers? Ik zoek een makkelijke oplossing om een fiets te vervoeren. Fietsen op de heide lijkt me best prettigMaar omdaar nu een trekhaak voor onder mijn 9 jaar oude scootmobiel te plaatsen.....dan kost die haak me meer dan de auto waard is
Plus dat ik me afvraag hoeveel jaar dat ding nog meegaat
Mwjah...ik heb daar gevoelsmatig niet zoveel vertrouwen inquote:Op maandag 13 september 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kunt ook dragers voor achterop krijgen die zonder trekhaak werken, die lijken mij persoonlijk fijner en compacter.
Dat is waarquote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat scheelt zeker als het mooi weer is![]()
en buikdans trainen vind je toch leuk? kom op, trainen!
Daar zijn ook oplossingen voorquote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...ik heb daar gevoelsmatig niet zoveel vertrouwen inIk hoor ook dat die voor je nummerbord en verlichting gaan zitten. Lijkt me ook niet zo prettig.
Daar moet je hem op uitzoeken uiteraard. Er zijn echt prima systemen voor hoorquote:Op maandag 13 september 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat die voor je nummerbord en verlichting gaan zitten. Lijkt me ook niet zo prettig.
Je mag hier ook wel komen trainenquote:Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waarmaar kan thuis nooit de motivatie vinden
Heb je al een grote spiegel hangen? Anders weet ik niet of ik het goed doequote:Op maandag 13 september 2010 16:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel komen trainen
Yep op de voorkant van mijn kleding kast. Maar ik kan het je ook wel vertellenquote:Op maandag 13 september 2010 16:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je al een grote spiegel hangen? Anders weet ik niet of ik het goed doe
verkeerde topic?quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef LieLie het volgende:
wij eten aardappelen uit de oven, met salade en vis.
zet een lekker muziekje hard op. hard genoeg dat je vanzelf gaat dansen. zodra je begint stop je niet meerquote:Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waarmaar kan thuis nooit de motivatie vinden
wel lekker hoor. wij eten zoals altijd prakkie met vleesquote:Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik gewoon even vertellen
Waarom maak jij niet wat speciaals dan?quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lekker hoor. wij eten zoals altijd prakkie met vlees
Dat is lief van jequote:Op maandag 13 september 2010 16:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Yep op de voorkant van mijn kleding kast. Maar ik kan het je ook wel vertellen
Dat ga ik morgenvroeg dan maar eens proberenquote:Op maandag 13 september 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zet een lekker muziekje hard op. hard genoeg dat je vanzelf gaat dansen. zodra je begint stop je niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |