Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
Als accountant is een rijbewijs wel handigquote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.
Uiteraard. Ik ga ook wel eens met de auto, als ik allerlei busverbindingen moet gebruiken haak ik af, maar gelukkig moet ik meestal in de buurt van stations zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als accountant is een rijbewijs wel handig. Maar goed dat komt in de loop der jaren wel.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
oh wat balen zeg! ik ga nu slapen en vannacht als ik wakker word denk even naar de huiskamer (tv) voor US Open finale. beetje jammer dat het pas om 23.30u gaat beginnen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Aure het volgende:
ik was van plan lekker te gaan slapen nu, maar m'n buren hebben weer een feestjedit wordt weer een slapeloze nacht
leesse! geen thriller doen hequote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
truste FFEn niet wakker liggen van die stomme mensen he! Zijn ze niet waard
![]()
(makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
Ga zo ook maar eens lekker in mijn bedje boekje lezen en in slaap sukkelen..
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leesse! geen thriller doen he
en thanks, zal ik aan denken vnv
klinkt als het B-merk van Harry Potterquote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Ben ook opgevoed met fiets + OV.quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar ik ben altijd al gewend om alles met het ov te doen. M'n ouders hebben namelijk ook geen auto
quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als het B-merk van Harry Potter
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Mijn ouders hebben gewoon geen rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben ook opgevoed met fiets + OV.We hadden wel een auto maar die werd gebruikt voor de niet OVtripjes en de wekelijkse boodschappen.
Mocht het nu zo ver komen dat de auto niet meer gebruikt kan worden dan is de kans groot dat de autogaat.
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannendquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.
Maar wel heel erg leuk om weer te lezenquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannend![]()
Heb nu wel het probleem dat ik Het rad des tijds tot deel 11 gelezen heb omdat 12 nog niet uit was. En inmiddels dus wel. Zit nog te twijfelen of ik eerst weer bij deel 1 moet beginnen voor ik deel 12 kan lezen.. kost me weer 1,5 jaar lezen of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |