Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
Als accountant is een rijbewijs wel handigquote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar lang vooral gereden voor mijn werk, maar ik ben echt weer de trein in gevlucht. De NS heeft ook wel eens problemen, maar ik vind het 10 keer beter dan de auto in de spits.
Uiteraard. Ik ga ook wel eens met de auto, als ik allerlei busverbindingen moet gebruiken haak ik af, maar gelukkig moet ik meestal in de buurt van stations zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als accountant is een rijbewijs wel handig. Maar goed dat komt in de loop der jaren wel.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Ik ben best tevreden over het OV hier. Daarom ook geen haast met rijbewijs halen. Heb er ook de centen niet voor.
oh wat balen zeg! ik ga nu slapen en vannacht als ik wakker word denk even naar de huiskamer (tv) voor US Open finale. beetje jammer dat het pas om 23.30u gaat beginnen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Aure het volgende:
ik was van plan lekker te gaan slapen nu, maar m'n buren hebben weer een feestjedit wordt weer een slapeloze nacht
leesse! geen thriller doen hequote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
truste FFEn niet wakker liggen van die stomme mensen he! Zijn ze niet waard
![]()
(makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
Ga zo ook maar eens lekker in mijn bedje boekje lezen en in slaap sukkelen..
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertquote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leesse! geen thriller doen he
en thanks, zal ik aan denken vnv
klinkt als het B-merk van Harry Potterquote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Ben ook opgevoed met fiets + OV.quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar ik ben altijd al gewend om alles met het ov te doen. M'n ouders hebben namelijk ook geen auto
quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als het B-merk van Harry Potter
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ben in deel 11 van 'De wetten van de magie'. Is laatste deel, dus de ontknoping nadertNa een jaar lezen dus..
Mijn ouders hebben gewoon geen rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben ook opgevoed met fiets + OV.We hadden wel een auto maar die werd gebruikt voor de niet OVtripjes en de wekelijkse boodschappen.
Mocht het nu zo ver komen dat de auto niet meer gebruikt kan worden dan is de kans groot dat de autogaat.
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannendquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb H1t/m3 gelezen en toen ging ik wat anders lezen en nooit meer verder gedaan met WvdM.
Maar wel heel erg leuk om weer te lezenquote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben in 1 ruk door gegaan, veel te spannend![]()
Heb nu wel het probleem dat ik Het rad des tijds tot deel 11 gelezen heb omdat 12 nog niet uit was. En inmiddels dus wel. Zit nog te twijfelen of ik eerst weer bij deel 1 moet beginnen voor ik deel 12 kan lezen.. kost me weer 1,5 jaar lezen of zo![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ga mijn weddenschap winnen
Net het bewijs vastgelegd op de sensor en naar mijn collega gemaild
Helaas door de BBQ gister niet zoveel marge als ik had willen zien, maar nog steeds een kilo onder het afgesproken gewicht
Jaquote:
Veel plezier op college vandaag danquote:Op maandag 13 september 2010 06:47 schreef LieLie het volgende:
ik zit in de bus, zal ook eens ontbijten
Mogguh Kaasquote:
shame on youquote:Op maandag 13 september 2010 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier op college vandaag dan
Mogguh KaasHad je nog een linkje naar de vakantiefoto's? Ik moet nog steeds kijken
quote:Op maandag 13 september 2010 07:52 schreef flying-dutchman het volgende:
Wakker worden in eigen ben in nieuwe huis
Begin het nu helemaal te beseffen
Hier gewoon 3FM
quote:Op maandag 13 september 2010 07:52 schreef flying-dutchman het volgende:
Wakker worden in eigen ben in nieuwe huis
Begin het nu helemaal te beseffen
Hier gewoon 3FM
Tadaaquote:Op maandag 13 september 2010 06:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ga mijn weddenschap winnen
Net het bewijs vastgelegd op de sensor en naar mijn collega gemaild
Helaas door de BBQ gister niet zoveel marge als ik had willen zien, maar nog steeds een kilo onder het afgesproken gewicht
Jaquote:
je klinkt net als een vrouwquote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef TAV74 het volgende:![]()
Hmm, vanochtend toch weer ruim 85 kilo. Niet zwaar voor iemand van 1.91m, maar gelet op de proporties ga ik toch even wat meer op mijn eetgewoontes letter geloof ik. In combinatie met wat sporten moet het dan zo weer op gewenst niveau zijn (3 kilo minder).
Ik voorkom gewoon liever dat ik echt moet afvallenquote:Op maandag 13 september 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je klinkt net als een vrouw
zolang je geen ronde bierbuik krijgt gaat het wel hoor. een beetje vet mag welquote:Op maandag 13 september 2010 09:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik voorkom gewoon liever dat ik echt moet afvallenEn buikvet is lelijk
Die at ik toch al nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:13 schreef borisz het volgende:
Even geen kroketten uit de kantine meer Tav.
oei ja wat ben ik blij dat ik niet meer op stations kom. dat idd en in de zomer swirls enzoquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die at ik toch al nietHeb meer een probleem met sauzijnenbroodjes, kaasbroodjes e.d. op stations
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijdens-ramadan.htmlquote:Moslim
Volgens het bureau kan er vanuit worden gegaan dat deze klanten moslim zijn. “Als iemand uit Egypte komt en ‘Mohammed’ heet, dan kun je ervan uit gaan dat iemand moslim is. Negentig procent is daar moslim.”
Helemaal niet goed voor jou, kom maar brengen, dan offer ik mij wel opquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn moslimcollega heeft een bak vol koekjes gebakken door zn vrouw meegenomen![]()
wel mierzoet en vet maar best lekker
Magere hein!quote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ga de 67'ers in op de weegschaal! Leuk, want begin dit jaar stond ik nog op de 76'ers!Heeft er misschine mee te maken dat ik al 3 dagen een keelontsteking heb en dus weinig eetlust heb.
Komt wel mooi uit.
Worste broodje van AH2GO of zoals FF zegt swirlsquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die at ik toch al nietHeb meer een probleem met sauzijnenbroodjes, kaasbroodjes e.d. op stations
luilakquote:Op maandag 13 september 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
4x plaatje steer hier denken
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evilquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, zit ik hier in slank of t (di)eettopic?(goed zo trouwens Steer en P!)
[
Vervelen zeg, Steer. Wat had je aan ze gevraagd?quote:Op maandag 13 september 2010 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
Haaaa, op Facebook net een berichtje van een vriendin die ik afgelopen donderdag sprak: die wilde nog vragen of ik mijn haar nou anders had of afgevallen was.
Beide![]()
![]()
Gaat goed vandaag, met uitzondering van een verzoek die ik had ingediend bij de examencommissie die is afgewezen.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evil![]()
Een mondeling. Wilde een spoedbeslissing (omdat de club die erover gaat afgelopen donderdag bij elkaar kwam, en nu pas in oktober) en dat was afgewezen helaas.quote:
Nog een goeie reden om het OV te negerenquote:Op maandag 13 september 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zit in de CUL SCquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, zit ik hier in slank of t (di)eettopic?(goed zo trouwens Steer en P!)
Nicequote:Ik woog vanmorgen 2 ons meer dan vrijdag en dat na een weekend vol lekkere dingen.Dus ik ben tevreden. Zo maar weer eens gaan hardlopen.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook direct de suiker in mijn koffie afgezworen,w ant suiker is evil![]()
Staat wel tegenover dat ik flink wat wandelminuten meepak bij een aantal kantoren die ik bezoekquote:Op maandag 13 september 2010 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een goeie reden om het OV te negeren
mannen kunnen best een kaasbroodje hebben. volgens mij tikt het bij vrouwen harder aan over het algemeenquote:Op maandag 13 september 2010 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat ik flink wat wandelminuten meepak bij een aantal kantoren die ik bezoek
zo.. lekker dat je al klaar bent!quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
leuke eerste les gehad! nu onderweg terug en eten bedenken.
morgen kick-off met ontbijt
En mijn telefoon is te oud voor de nieuwe pocketwit en op de mobiele site kan ik niet tweeten want dan logt ie uit #fail
Nou, ik weet niet hoor, maar als ik hier om me heen kijk zijn de corpulente mannen niet zwaar in de minderheid.quote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen kunnen best een kaasbroodje hebben. volgens mij tikt het bij vrouwen harder aan over het algemeen
Maar volgens mij ben jij nog best wel actiefquote:Op maandag 13 september 2010 10:49 schreef TAV74 het volgende:
Geldt niet voor mij overigens, ik kan bijna alles wel hebben als ik het niet heel erg gek maak.
Dat maakt uiteraard uit, ik ben nooit gestopt met sporten en loop toch nog wel het nodige in de week.quote:Op maandag 13 september 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij nog best wel actief
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk hardgelopen in t bos, overal dauw, lekker zonnetje, mooie spinnenwebben en overal paddestoelen!
jammer steer van je mondeling..
ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Nu al klaar LieLie? Wat lekker!
envoor ff met buikpijn.
klinkt goed, is dat niet zwaar; hardlopen in het bos? de hele tijd naar de grond kijken of je niet over een hobbel valt?quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk hardgelopen in t bos, overal dauw, lekker zonnetje, mooie spinnenwebben en overal paddestoelen!
jammer steer van je mondeling..
ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Nu al klaar LieLie? Wat lekker!
envoor ff met buikpijn.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.
zijn mooie zandpaden hier. je moet natuurlijk wel een beetje uitkijken maar tis erg lekker in het bosquote:Op maandag 13 september 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed, is dat niet zwaar; hardlopen in het bos? de hele tijd naar de grond kijken of je niet over een hobbel valt?
Oh das fijn zeg. Nou ja met jouw reistijd ben je dan nog steeds wel even onderweg natuurlijk maar t klinkt prettigquote:Op maandag 13 september 2010 11:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, heb een uur of 10-12 les in de week.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
Ik denk dat die best tevreden gaat zijnquote:ben benieuwd wat je dietiste zegt vanavond P
Leuk hequote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo maar eens boodschapjes doen en de koelkast aanzetten. Zit even met een tekort aan theedoeken dus gaat niet heel erg enkel met alles afwassen(koelkast en vriezer lades enzo). Nadat die dingen uit de weg zijn kan ik wat kratten en dozen met keukenzooi gaan uitpakken en inruimen
Morgen ook maar weer even gezicht op kantoor laten zien en wat studeren. En papierwerk afhandelen. Net nog de meterstanden doorgegeven. Hoefde pas eind van de week maar dacht doe het nu, dan ben ik er maar vanaf!
logisch, het gaat ook goedquote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat die best tevreden gaat zijnMaar ik heb nog wel wat vragen voor haar denk ik.
Niet de eerste nacht, maar wel eerste nacht in eigen bed (vorige week al een aantal dagen gekampeerd in eigenhuis zeg maar met veldbed)quote:Op maandag 13 september 2010 11:08 schreef DarkElf het volgende:
eerste nacht in je nieuwe huis was dus prettig FD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |