Ik vind het eng.quote:
uhuhquote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb geen lul maar dit doet pijn.
Dat idee had ik ook een beetje.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
*met neus in twijfelachtige boter valt bij binnentreden van het topic
Piercingbobbel in je lul.quote:
Is erg populair bij Suri's.quote:
Ik heb het gemist... waarvoor?quote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
nou kom op Bella en Benny! aanmelden
testpanelquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
testpanel
Bella heeft dan een hoofdtelefoon op met opdrachten en die noet ze dan bij jou uitvoeren
quote:
Ohw, nee dankjequote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
testpanel
Bella heeft dan een hoofdtelefoon op met opdrachten en die noet ze dan bij jou uitvoeren
wutwutwut?quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mannen de zevende stoot, dus KEIHARD
Nee snap ik. Zelfde als clit/eikel piercings.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het voor geen goud/geld laten doen
Welke?quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef crv het volgende:
nou film uitgekeken. krijgt een 6 op de schaal van 10
vond hem niet super
Nog een paar, in het daarvoor bestemde topic.quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
de meet was wel leuk zo te lezen, zijn er nog meeters online nu ?
Examquote:
Bordje bordjequote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef crv het volgende:
ik ga ook gelijk plat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten.quote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten.quote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik nog even een half uur/uurtje lezen en dan ook slapie doen.
Lekkere bamirijst met afgeblust met champignonsaus.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere bamirijst met afgeblust met champignonsaus.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook de laptop uitzetten.... morgen gaat de wekker op kwart voor 7
zonder teveel metquote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere bamirijst met afgeblust met champignonsaus.
Dat gaat dus niet..quote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga gewoon even lekker slapen
Ik zou het graag willen, maar dat gaat dus niequote:Op zondag 12 september 2010 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Benny je moet toch een keertje rust nemen en nadenken
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar dat gaat dus nie
Ik ga zo wel weer een filmpje kijken ofzo... misschien dat het dan lukt
Klopt..quote:Op zondag 12 september 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
het is naar allemaal.
Je broertje is wel bijna jarig hè
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt..
Maar het is nogal kut om zo'n verjaardag 'te vieren'
Toch weer 215 euroknallers bij de macquote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
De totale buit van vandaag is 215 euro.
Oeeh netjes! Ik moet mijn verjaardag ook maar veiren dit jaarquote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Lekker.quote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Ff jaarvooraad binnenhalenquote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch weer 215 euroknallers bij de mac
Ik doe je wel een donatiequote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeeh netjes! Ik moet mijn verjaardag ook maar veiren dit jaar
Ik heb ook geen flauw idee wat ik ervan moet halenquote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Nu op bank zetten en lekker rentenieren.
Jij bent ook bijna jarig iddquote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeeh netjes! Ik moet mijn verjaardag ook maar veiren dit jaar
Kompt goequote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Trakteer me maar op een Breazaartjah op de meet dan ga i khelemaal los. :#:#:#::@@
Lijkt me een goed doel voor mijn verjaardagsgeldquote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Trakteer me maar op een Breazaartjah op de meet dan ga i khelemaal los. :#:#:#::@@
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me een goed doel voor mijn verjaardagsgeld
Douchegel, herenslips en sokken.quote:Op zondag 12 september 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat ik ervan moet halen.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zeggen ze.quote:
quote:
hehe ik moet altijd denken aan:quote:
Ligt natuurlijk alleen maar in het waterquote:Op zondag 12 september 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zie ik hier bijna nie meer
quote:Op zondag 12 september 2010 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehe ik moet altijd denken aan:
I've heard that Apple have scrapped their plans for the new children's iPod after realizing that iTouch Kids is not a good product name.
?quote:Op zondag 12 september 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Dat liedje van Gordon en zijn vriendjes
Ik weet niet hoe groot je gadgethart is, maar ik vind het toch wel jammer van het geld.quote:
Verklaar je nader.quote:Op zondag 12 september 2010 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je gadgethart is, maar ik vind het toch wel jammer van het geld.
Het is in 1 klap al je verjaardagsgeld op. Dus je moet wel echt weg zijn van het dingetje.quote:
Eehquote:Op zondag 12 september 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
Miauw, hoe gaat het trouwens met je scriptieding?
quote:
Oh, het is niet alleen dat geld, ik werk ook hequote:Op zondag 12 september 2010 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is in 1 klap al je verjaardagsgeld op. Dus je moet wel echt weg zijn van het dingetje.
Dan kan het een goede investering zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, het is niet alleen dat geld, ik werk ook he. Maarja, aan de andere kant is het ook weer zo ja. Maar mijn iPod is nu kapoet en zonder muziek is best kut.
Wie?quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
Dan Karaty kijk echt van: ''Did I come to Holland for this shit?''
En interwebs aftappen van schoolquote:Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan het een goede investering zijn.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hard aan gewerkt dit weekend?![]()
![]()
[..]
Goede samenvatting
Ik vind Flora wel kek.quote:
Zeroku gaf me 215 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Die grap kwam ook bij me op maar toen dacht ik van nee.quote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeroku gaf me 215 euro, dat was echt fantastisch!
Echt zo'n kakkerfiguur en heb je die moeder gezien?quote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
En die Angelique heeft echt een kuthoofd hoor.
Goede keuze.quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die grap kwam ook bij me op maar toen dacht ik van nee.
De Angelique die ik ken nietquote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
En die Angelique heeft echt een kuthoofd hoor.
Och, ik ben toch al het pispaaltje, hou jij je imago maar hoog iddquote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die grap kwam ook bij me op maar toen dacht ik van nee.
Kimquote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt zo'n kakkerfiguur en heb je die moeder gezien?
En wtf deed Kim in de finale?
quote:Op maandag 13 september 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeroku gaf me 215 euro, dat was echt fantastisch!
Die BreakKidz waren wel tofquote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
KimDe meeste kinderen horen siewosie niet in een show.
Mijn imago is zo laag als een slet in een goede nacht.quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, ik ben toch al het pispaaltje, hou jij je imago maar hoog idd
Die wel.quote:
quote:
Hoezo ben jij het/een pispaaltje?quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, ik ben toch al het pispaaltje, hou jij je imago maar hoog idd
Lekker slapen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga afsluiten![]()
![]()
![]()
Kijken of het me lukt om morgen een FOK-loze dag te hebben![]()
Wie?quote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
Pwtish zit echt te lonken naar Dan.
Istie gayquote:Op maandag 13 september 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nelson_Mandela
Jij bént je imagoquote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn imago is zo laag als een slet in een goede nacht.
quote:
Wat moet je met die zwarte Piet.quote:
Anaal uitwonen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat moet je met die zwarte Piet.
Trusten kutje.
Mijn imago is de onderkant van de drek van het putje van de overstortgoot van ONZ. Ik lijk het te winnen van jequote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn imago is zo laag als een slet in een goede nacht.
Das heul nie zoquote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn imago is de onderkant van de drek van het putje van de overstortgoot van ONZ. Ik lijk het te winnen van je
Niet waar, hoor nooit iets slecht over je.quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn imago is de onderkant van de drek van het putje van de overstortgoot van ONZ. Ik lijk het te winnen van je
quote:
Waerdig fapmateriaal.quote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
Zeroku even stiekem in mijn fobo kieken voordat je naar bed gaat
Oh ermm dan beeld ik eht me maar in of zo?quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet waar, hoor nooit iets slecht over je.
Ik denk het, kom best vaak in ONZ und so.quote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ermm dan beeld ik eht me maar in of zo?
ik niet. Zelfbeschermingquote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het, kom best vaak in ONZ und so.
Ik ben niet zo serieus, meestal dus daar zal het wel aan liggen. En ONZ is er beter op geworden sinds die happening.quote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik niet. ZelfbeschermingIk ben daar te serieus voor. Echt.
Mwoa, ik weet niet of dat zo gunstig is. Er moet natuurlijk wel ergens een bager-uitlaatklep blijven, om de rest van het forum daarvan te verschonen. Als er in ONZ ook kwaliteitsnormen gaan gelden, gaat dat ten koste van de rest van het forum.quote:Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo serieus, meestal dus daar zal het wel aan liggen. En ONZ is er beter op geworden sinds die happening.
ONZ zal nooit kwaliteit zijn, daar zijn de mensen te idioot voor.quote:Op maandag 13 september 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik weet niet of dat zo gunstig is. Er moet natuurlijk wel ergens een bager-uitlaatklep blijven, om de rest van het forum daarvan te verschonen. Als er in ONZ ook kwaliteitsnormen gaan gelden, gaat dat ten koste van de rest van het forum.
Denk het... Ik denk ook dat veel van de jongeren in ONZ je niet eens zullen kennen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ermm dan beeld ik eht me maar in of zo?
laten we dat alsjeblieft zo houdenquote:Op maandag 13 september 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het... Ik denk ook dat veel van de jongeren in ONZ je niet eens zullen kennen.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laten we dat alsjeblieft zo houden
Ik voel me ook een beetje saai.quote:Op maandag 13 september 2010 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel me wat saai, typisch een avond van op tijd slapen...
Ik trek me iets te gauw dingen serieus aan jaquote:Op maandag 13 september 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook wel te serieus voor ONZ of nie soms?
Ik ben ook saaiquote:Op maandag 13 september 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje saai.
Nee, ik weet dat dat niet zo is.quote:
Echt wel... Avey gaat zo posten om dat te bevestigenquote:Op maandag 13 september 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat niet zo is.
Jij bent echt een leuk iemand volgens mij.quote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt wel... Avey gaat zo posten om dat te bevestigen
quote:Op maandag 13 september 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuk iemand volgens mij.Avey niet, zij is HELEMAAL GESTOORD.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuk iemand volgens mij.Avey niet, zij is HELEMAAL GESTOORD.
Trustenquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga slapen, ik voeg echt niets toe op dit moment.
NEE NIET DIE SMILIE. Als ik ergens de pest aan heb.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Er is er hier volgens mij maar 1 echt gestoord en dat ben jij... maar dat maakt je leuk![]()
Trusten nijn.quote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga slapen, ik voeg echt niets toe op dit moment.
Ik vind em ook niet zo geslaagd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
NEE NIET DIE SMILIE. Als ik ergens de pest aan heb.
luvvv u! Wjnmkquote:Op maandag 13 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
NEE NIET DIE SMILIE. Als ik ergens de pest aan heb.![]()
[..]
Kusjekroel
Kusje.quote:Op maandag 13 september 2010 00:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind em ook niet zo geslaagd.
erger ik me ook dood aan
Liefdequote:
Welterusten dan maar?!quote:Op maandag 13 september 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ikmoet morgen weer aan het werk dus
Hmm.quote:
Bella tochquote:
quote:
Seems soquote:
Die zijn eng.quote:Op maandag 13 september 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hier Scream 1, 2 en 3 liggen. Denk dat k die maar ga kijken zo
Ja dat wel. Al vind ik Ring ook gewoon goed.quote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt wel mee...
Japanse films zijn enger dan Amerikaanse
Die was idd goed... Leuke filmquote:Op maandag 13 september 2010 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wel. Al vind ik Ring ook gewoon goed.
Echt al oud op zich ja, moet ook altijd denken aan Scary movie.quote:Op maandag 13 september 2010 01:18 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat Scream alweer uit 1996 komt
Klopt.. ik haal ze ook wel eens door elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt al oud op zich ja, moet ook altijd denken aan Scary movie.Episch.
quote:Op maandag 13 september 2010 07:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Dat is vroeg zeg in me vakantie
Stucadoor is al bezig
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 07:55 schreef -Miauw- het volgende:
Jeetje CRV, die belherrie!
Goedemorgen
Mogge Sympquote:
tja, wat zal ik zeggen... zou graag willen zeggen dat het beter gaat, maar dan zou ik liegen.quote:
Nee, dat ik niet konquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 08:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, dat ik niet kon![]()
Mijn Zwager had een kaart over
quote:
nee.. viel in slaap bij de 3de film en anderhalf uur later was ik weer wakkerquote:Op maandag 13 september 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen miauw!!!
Benny heb je een beetje kunnen slapen?
quote:
ja ga eens wat doenquote:
Maar goed dat het geen hele marathon was dan!!1!!1!:D!!!111!quote:Op maandag 13 september 2010 08:27 schreef crv het volgende:
Nou snap ik waarom gister half Basel afgezet was, der was een halve marathon
nou idd, Basel is al niet supergroot en ligt al voor de helft in de steigersquote:Op maandag 13 september 2010 08:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen hele marathon was dan!!1!!1!:D!!!111!
Nou best wel wat eigenlijkquote:
quote:
Is er een Basel 1 tm 3 dan?quote:Op maandag 13 september 2010 08:51 schreef crv het volgende:
[..]
Nou best wel wat eigenlijk
Ben me ook aan het verdiepen in Basel III
Snaar gesprongen?quote:
In de financiele sector welquote:
quote:
Mogge Vaduzquote:
Welnee, de bakker bakt ook maandagochtend, vers issiequote:
Heeeyyyyyyyyyy hoiiiiiiiiquote:
Hoest op la scola en het pontje?quote:
Dag lieverd!quote:
quote:
Nee manquote:
Saai slapen?quote:Op maandag 13 september 2010 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt voor geen meter geslapen. Dat krijg ik ervan als ik saai ga slapen, dan wil mijn brein ook niet dromen.
quote:
Ik ging slapen omdat ik moe was en me nog maar met moeite op mijn boek kon concentrerenquote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging slapen omdat ik totaal geen inspiratie meer had om iets te doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Even een zwengel aan de slinger voor het slapen gaan,
Doet ieder man rustig slapen onder de schemering van de maan.
OMGquote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Als ik dit had geweten.quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Is de stukadoor alweer weg?quote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
Call of duty aan het spelenklote missions
Oooohw...quote:Op maandag 13 september 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee die is nog wel heel de dag bezig denk ik
Hey Bosquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw...
Doe 'm maar de groeten van me...![]()
[..]
Hey Bos
Eh hoezoquote:Op maandag 13 september 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen myr
----
Zullen er serieus mensen zijn die dit doen?
http://www.tvpakketdigitaal.nl/gratis-tv-kijken.html
In het broekje?quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was bezig serieus antwoord te geven... toen zag ik pas je PI
Hallo Bosquote:
Ik vind het netjes dat je zo goed terug bent gereden. Ik heb wel eens een nacht doorgehaald elders om tennis te kijken. Ik vond terugrijden toen niet bepaald een pretje.quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog brakker dan gisteren.
Ouwe lullen moeten gewoon geen nacht meer doorhalen
quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog brakker dan gisteren.
Ouwe lullen moeten gewoon geen nacht meer doorhalen
quote:Op maandag 13 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Ik ga weer ff richting ziekenhuis... om 11uur is het bezoek(half)uur.
Ik moet werken maar ik heb bijna alles al afquote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet interviews voorbereiden, maar ik slaap nog meer dan dat ik wakker ben.
Hehe ik ga maar vacatures kijken vandaagquote:Op maandag 13 september 2010 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, dan moeten wij je de dag door krijgen.
Ik merkte net wel dat ik kunstig en smooth met woorden bezig was in een telefoongesprek. Het kan wel eens een voortvarende dag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |