Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:32 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Dan valt er wel iets te regelen
Tof hoorquote:
ik ben er een keer geweest, 20 jaar terugquote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Das lang geleden
voor mij dan
En gelijk heb jequote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben er een keer geweest, 20 jaar terug
en ik heb nog een week vakantie, morgen wordt redelijk mooi weer (droog, zonnetje, rond de 20 graden) ik dacht: Dat ga ik doen!!!!
wat bedoel je dan?quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef KanisGunnik het volgende:
Ah en nee ik bedoel niet de efteling.. hoewel dat ook
ik snap het nut van kloons echt nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KG bedoeld dat het lang geleden is dat hij jou heeft "gezien"
Ik ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik snap het nut van kloons echt niet
Jazeker. Die heb ik laatst nog gesproken.quote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ook niet
Leeft miljonair nog?
oh?quote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KG bedoeld dat het lang geleden is dat hij jou heeft "gezien"
Als je dan maar wel effe stopt om een bakkie met ons te drinkenquote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh?
naja, zo heel af en toe wandel ik langs.
Viel Spass!quote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik even lekker ongecompliceerd COD 2 knallen
have funnquote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
zo oud en dan toch nog zulke spelletjes als vrouwquote:Op zondag 12 september 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
slaap ze !quote:
whehehequote:
Duitsquote:
Klar! Heiratenquote:
Ben ik ook pas geweest... Joris en de draak is tofquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zo de tering, wat ben ik blij dat ik goede ouders en een fijn leven hebRare is dat persoon die diep in de shit zit mij iets daarvoor veroordeelde over hoe ik het in mijn leven doe met PC ed
Waarom zou je trouwen? Echt serieus. Wat voegt dat toe?quote:
Yes.quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zo de tering, wat ben ik blij dat ik goede ouders en een fijn leven hebRare is dat persoon die diep in de shit zit mij iets daarvoor veroordeelde over hoe ik het in mijn leven doe met PC ed
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je trouwen? Echt serieus. Wat voegt dat toe?
Geen flauw ideequote:Op zondag 12 september 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
he maar
Weten julie misschien een programma wat van een wolk tekst kan bepalen welke woorden er allemaal in voorkomen en hoe vaak elk?
What are you talking about dear?quote:Op zondag 12 september 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yes.
I would like her to rephrase the question
Trek jij je vrolijke tegenhanger weer eens uit de kast?quote:
Meisje heeft net haar beste vriend verloren (niet dood, maar geen contact meer willen hebben) en ouders wilden sowieso al niet dat deze vriend met haar omging omdat hij handelde in drugs, maar hij gebruikt zelf niet, hij doet het voor het geld, die jongen heeft problemen thuis... Maar nu hoopte dat meisje haar ouders en die jongen met elkaar kennis te laten maken binnen een paar maanden, en nu is die hoop helemaal weggevallen.quote:
Leuk feestjequote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je de overeenkomst of de bruiloft bedoeldquote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goede reden om met enige regelmaat een feestje te geven.quote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, dat lijkt me geen shit waar iemand inzit maar gewoon puber problemenquote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meisje heeft net haar beste vriend verloren (niet dood, maar geen contact meer willen hebben) en ouders wilden sowieso al niet dat deze vriend met haar omging omdat hij handelde in drugs, maar hij gebruikt zelf niet, hij doet het voor het geld, die jongen heeft problemen thuis... Maar nu hoopte dat meisje haar ouders en die jongen met elkaar kennis te laten maken binnen een paar maanden, en nu is die hoop helemaal weggevallen.
Jupquote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
meer mensen problemen met het bereiken van http://forum.xda-developers.com/
????
Zijzelf gebruikt ook niet, maar dit meisje is/was zwaar depri en deze jongen was een luisterend oor, geen vriendje vriendje.quote:Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, dat lijkt me geen shit waar iemand inzit maar gewoon puber problemenMijn ouders hebben talloze vriendjes afgekeurd
Met uitzondering van het hele drugs deal verhaal, dat is iets wat bijna iedere ouder niet echt een geslaagd plan vind
Dus ik snap je eerdere opmerking niet helemaal
Dat kan tegenwoordig ook zonder trouwerijquote:Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
De overeenkomst is vooral goed, voor als je later kinderen krijgt. Stel je wilt scheiden, dan is het allemaal goed geregelt voor man/vrouw/kinderen. Zonder briefje kan dat nog wel eens nadelig uitpakken.
Ik snap je nog steeds niet helemaal, maar het zal welquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijzelf gebruikt ook niet, maar dit meisje is/was zwaar depri en deze jongen was een luisterend oor, geen vriendje vriendje.
Het opschonen van mijn fotodatabase.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw ideeWaar heb je het voor nodig, ik ben nieuwsgierig
Trouwen = overeenkomst sluiten voor het geval je eraan denkt te scheidenquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook zonder trouwerijEn ik zie zelf ook niet echt de voordelen van een trouwerij, ik heb het ook nooit belangrijk gevonden. Dus mocht ik ooit (god forbid
) kinderen krijgen enzo dan regel ik het wel gewoon bij de notaris
Ik zie hier eenheleboel problemen in 1 klap opgelost wordenquote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu hoopte dat meisje haar ouders en die jongen met elkaar kennis te laten maken binnen een paar maanden, en nu is die hoop helemaal weggevallen.
tyquote:
Het kan vast wel met een scriptje, ik kan ook alle bestanden met een bepaalde naam zo opzoeken. Maar ik weet niet of dat doet wat jij wil en ik heb er te weinig verstand van (scriptjes bouwen kan ik nietquote:Op zondag 12 september 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het opschonen van mijn fotodatabase.
Omdat het niks toevoegt en alleen maar geld kostquote:
Welke regelmaatquote:Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Een goede reden om met enige regelmaat een feestje te geven.
En alle ellende en getouwtrek die (toch wel vaak) uit een scheiding voortkomtquote:Op zondag 12 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
De overeenkomst is vooral goed, voor als je later kinderen krijgt. Stel je wilt scheiden, dan is het allemaal goed geregelt voor man/vrouw/kinderen. Zonder briefje kan dat nog wel eens nadelig uitpakken.
klein beetje dejavu gehalte ..quote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meisje heeft net haar beste vriend verloren (niet dood, maar geen contact meer willen hebben) en ouders wilden sowieso al niet dat deze vriend met haar omging omdat hij handelde in drugs, maar hij gebruikt zelf niet, hij doet het voor het geld, die jongen heeft problemen thuis... Maar nu hoopte dat meisje haar ouders en die jongen met elkaar kennis te laten maken binnen een paar maanden, en nu is die hoop helemaal weggevallen.
Waar ik het over heb is een samenlevingscontractquote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Trouwen = overeenkomst sluiten voor het geval je eraan denkt te scheiden
Bruiloft = wat de meeste mensen nu onder een trouwerij scharen
quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ty![]()
gvd kom ik nog niet van die kut rom op mn telefeun af ...
wou em dus ff flashen naar android of iig een werkende windows rom
Is volgens mij niet zo moeilijk, de hele rataplan parsen, en woord voor woord in een array stoppen, vervolgens arrays vergelijken, en indien identiek ergens even bijhouden hoe vaak.quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan vast wel met een scriptje, ik kan ook alle bestanden met een bepaalde naam zo opzoeken. Maar ik weet niet of dat doet wat jij wil en ik heb er te weinig verstand van (scriptjes bouwen kan ik niet) om je erbij te helpen
Ik zou bijna zeggen, open een topic in DIG, daar moet iemand zijn die je kan helpen
Je snapt wat ik bedoel, mannen zijn nou eenmaal niet de best betrouwbare dieren als het gaat om relatiesquote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke regelmaat.
[..]
En alle ellende en getouwtrek die (toch wel vaak) uit een scheiding voortkomt.
Als je een eventuele scheiding meeneemt in je beslissing om te trouwen doe je volgens mij iets niet helemaal goed.
Liefde. En gemakszucht
. Als je trouwt is alles mbt tot kinderen automatisch geregeld, geen gedoe met vrucht echten, kind echten enz...
Tsja, sommige mensen vinden wel dat het iets toevoegt. Ikzelf vind de belofte van eeuwige trouw te zwaarquote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het niks toevoegt en alleen maar geld kost
Om de X jaar, kun je zo bont maken als je zelf wilquote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke regelmaat.
[..]
En alle ellende en getouwtrek die (toch wel vaak) uit een scheiding voortkomt.
Als je een eventuele scheiding meeneemt in je beslissing om te trouwen doe je volgens mij iets niet helemaal goed.
Liefde. En gemakszucht
. Als je trouwt is alles mbt tot kinderen automatisch geregeld, geen gedoe met vrucht echten, kind echten enz...
oh jawel moet toch iets doen morgen @ workzquote:
dat is toch het trouwbriefjequote:Op zondag 12 september 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is een samenlevingscontract
Kortom, kan allemaal zonder te trouwen, zaken vastleggen mbt erven en de kinderen
En vrouwen zijn wel heel betrouwbaar?quote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, mannen zijn nou eenmaal niet de best betrouwbare dieren als het gaat om relaties
Nee, dat is het nietquote:
GFquote:
QFTquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vrouwen zijn wel heel betrouwbaar?Vrouwen zijn in die stelling imho net zo onbetrouwbaar als vrouwen
Het zijn imho meestal de mannen die vreemdgaan en de vrouwen die in de slachtofferrol zittenquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vrouwen zijn wel heel betrouwbaar?Vrouwen zijn in die stelling imho net zo onbetrouwbaar als vrouwen
quote:
dit dusquote:Op zondag 12 september 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Leuke typo, zie em nu pas lol
Nee hoorquote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zijn imho meestal de mannen die vreemdgaan en de vrouwen die in de slachtofferrol zitten
Nee, dat is het niet. Dit is het alternatief op trouwen. Wel afspraken maken die notarieel worden vast gelegd maar niet getrouwd zijnquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, mannen zijn nou eenmaal niet de best betrouwbare dieren als het gaat om relaties
Lap tekst analyserenquote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..] Ik zou bijna zeggen, open een topic in DIG, daar moet iemand zijn die je kan helpen
jij moet gewoon zwijgen want jij weet van niksquote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zijn imho meestal de mannen die vreemdgaan en de vrouwen die in de slachtofferrol zitten
Ja precies, van die "projectjes"quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je iemand niet vertrouwd stelt je relatie sowieso geen klote voor. Zekerheid inbouwen dmv een huwelijk is net zo dom als denken dat je iemand wel kunt veranderen...
Het is gewoon nou eenmaal zo dat mensen hun ware liefde 5 keer in hun leven ontmoetenquote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je iemand niet vertrouwd stelt je relatie sowieso geen klote voor. Zekerheid inbouwen dmv een huwelijk is net zo dom als denken dat je iemand wel kunt veranderen...
quote:Op zondag 12 september 2010 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Om de X jaar, kun je zo bont maken als je zelf wil.
quote:
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 12 september 2010 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Het zal wel komen doordat ik in een gemiddeld gezin leef dat de meeste mensen waarvan ik hoor dat ze scheiden de man is vreemdgegaan
marijkequote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF![]()
Al een leukere werkavond gehad?
ik ben een stoere biatch. Ik boks ook, weet je nogquote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo oud en dan toch nog zulke spelletjes als vrouw
have fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |