lijkt me sterk dat het de komende 6 uur nonstop blijft regenenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Ze kunnen ook om 2.30 NL tijd nog starten imo.
Nogal, weinig zin om paar keer de wekker te zettenquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef Norrage het volgende:
Ja..maar het blijft voorlopig regenen...Laten we hopen dat het vandaag nog gespeeld wordt! (voor mij)..voor jullie is het waarschijnlijk relaxed als het morgen wordt
Vind je dat nou werkelijk zo bijzonder? Wel leuk voor zo'n meisje, maar I couldnt care lessquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Voor Djokovic ook..quote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef Norrage het volgende:
Ja..maar het blijft voorlopig regenen...Laten we hopen dat het vandaag nog gespeeld wordt! (voor mij)..voor jullie is het waarschijnlijk relaxed als het morgen wordt
Onder welke steen heb jij gezeten de afgelopen 2 wekenquote:
Wel leuk, ze geven er best veel aandacht aan! Ze noemen haar regelmatig gewoon tijdens de wedstrijden en zo..Nog geen beelden gezien uiteraard, mar wel aandacht. Erg veel respectquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Ok, ze verplaatsen de vrouwen dubbel dus iig, gunstig.quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef kevin_ het volgende:
Based on the latest official weather report from the US Open Meteorologist, the forecast calls for 45 to 60 minutes of light rain after which we expect to dry the courts and begin the Men's Singles Final in Arthur Ashe Stadium as well as complete the Women's Doubles Final in Louis Armstrong Stadium
dacht dat ze dat ook gingen onderzoeken of er op het louis armstrong een dak kon.quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef Norrage het volgende:
Nu krijgen alle GS een dak, maar de USO nog niet
Dat hadden ze al van tevoren gepland, dat als het ook maar even ging regenen dat hun wedstrijd dan verplaatst zou worden naar Amstrong..en dat vonden de dames prima..quote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, ze verplaatsen de vrouwen dubbel dus iig, gunstig.
Wow.quote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Ook nog even hier
Esther Vergeer![]()
[ afbeelding ]
Dat is de oorspronkelijke begintijd hoor.quote:
Ze sloegen wss alles op haar partner...als ze alleen die dubbel had gespeeld had ze denk ik gewonnen.quote:
RG ook?quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef Norrage het volgende:
Nu krijgen alle GS een dak, maar de USO nog niet
Oké, dat scheelt.quote:
Volgens mij hadden ze daar toch ook onlangs de knoop doorgehakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |