Waaaaaaaat.quote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Maanvis80 het volgende:
Het zal lastig worden, want we zijn al 8 jaar bij elkaar, en ik heb me hier altijd in geschikt.
Volgens mij hebben we daar een ander woord voorquote:Op maandag 13 september 2010 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waaaaaaaat.Acht jaar op de bank zitten voor je vriendje.. dat moet wel liefde zijn inderdaad.
Geestesziek?quote:Op maandag 13 september 2010 01:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar een ander woord voor
Maar je relatie wordt dan niet verbroken omdat JIJ zonodig wil stappen, maar omdat HIJ op zo'n belachelijke manier reageert. Een avondje stappen is toch geen reden om het uit te maken? Als hij het om zoiets na 8 jaar uit zou maken denk ik dat je hem beter kwijt dan rijk kan zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 23:26 schreef Maanvis80 het volgende:
En vooral als je zolang samen bent, en het verder heel leuk met elkaar hebt, wordt het toch moeilijk om je relatie te verbreken en alleen op een flatje te gaan zitten omdat je zonodig wil stappen.
Ook net mijn ex vriendin, die werd al hysterisch als ik naar een maat van me ging en begon dan idiote sms'jes te sturen naar me.quote:Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol, je beschrijft mijn ex vriendinals ik met vrienden uit ging was het ook meestal drama. Ik dacht dat dit een typisch vrouwen probleem was...
quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Maanvis80 het volgende:
Ik denk zelfs dat ie het echt uitmaakt als ik 'gewoon' zou gaan.
En dan vraag ik me af of het dat allemaal waard is. Zo belangrijk is stappen nu ook weer niet, maar op een of andere manier kan ik me er ook niet bij neerleggen.
Ik weet het, het is te gek voor woorden, maar het is nu eenmaal zo. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die dit ook had.
Naja, ik kan wel een avondje weggaan. (naar vriendin, uiteten, bioscoop, etc etc) maar niet stappen nee. Als in: discotheek, kroeg.quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
de rest niet doorgelezen, maar hier gingen mijn alarmbellen rinkelen.
Zie je jezelf echt de rest van je leven een relatie waarin je niet de vrijheid hebt om ook eens een avondje weg te gaan?
je kunt het best wel, als je het wil... maar kennelijk laat jij dat door je partner bepalen die een gigantsich 'wantrouwen' tegenover jou heeft....quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel een avondje weggaan. (naar vriendin, uiteten, bioscoop, etc etc) maar niet stappen nee. Als in: discotheek, kroeg.
Iedere vorm van dwang of verbod vind ik niet in een relatie thuishoren.quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Naja, ik kan wel een avondje weggaan. (naar vriendin, uiteten, bioscoop, etc etc) maar niet stappen nee. Als in: discotheek, kroeg.
Eens, hij vertrouwt jou voor geen meter als het daarop aankomt terwijl daar geen enkele reden voor is. Hij vindt waarschijnlijk dat het maar eens uit moet zijn met die "BrEeZaH"-manier van uitgaan en dat je je naar je leeftijd moet gedragen... Ik heb ze vaker gehoord, bah.quote:Op maandag 13 september 2010 17:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
1 van de belangrijkste zaken in een relatie is vertrouwen. Je moet je eens afvragen of dat bij jullie wel aanwezig is.
Misschien kun je een andere tent opzoeken waar niet gezopen wordt voor het zuipen. Ik neem aan dat er in je stad genoeg keuze is en misschien bevalt je vriend dat beter?quote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
Nee, zelf gaat ie niet. Hij heeft die tijd gehad zegt ie. Maar ik zou het geen probleem vinden als ie het wel deed. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, en vertrouw hem voor 100%.
nee, het is niet de bedoeling dat ik uitga waar ik vroeger ook heenging. Gewoon, naar een kroeg, of incidenteel eens naar een discotheek.quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Misschien kun je een andere tent opzoeken waar niet gezopen wordt voor het zuipen. Ik neem aan dat er in je stad genoeg keuze is en misschien bevalt je vriend dat beter?
Ik moet er ook niet aan denken om nog elke week in een tienercafe te staan zuipen. Hoewel, vorige week ben ik nog eens naar mij oude stamcafe gegaan. Nog steeds een leuk cafe, maar ik moest stiekem toch lachen toen ik twee tieners heel blij zag kijken toen ze een gratis pilsje van de dame achter de bar kregen en daarna heel zacht tegen elkaar zeiden: "En ik heb deze nog niet eens op!"... hoe herkenbaar.
En wat ga je nu doen?quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef Maanvis80 het volgende:
[..]
nee, het is niet de bedoeling dat ik uitga waar ik vroeger ook heenging. Gewoon, naar een kroeg, of incidenteel eens naar een discotheek.
Heb ook geen zin om nog tussen de tieners te gaan staan.
Hoe kan je daar mee leven dan, dat wetende?quote:Op maandag 13 september 2010 16:25 schreef Maanvis80 het volgende:
Maar op een of andere manier denkt hij dat ik zwakzinnig ben, en me dusdanig laat beínvloeden door andere mensen, dat ik vreemdga ofzo.
Ik ga met jullie tips aan de slag, en er nogmaals met hem over praten. Er komt ook nog eens bij dat hij uitgaan echt iets voor vrijgezellen vindt, en geen activiteit die thuishoort in een relatie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat ga je nu doen?
Met onze tips aan de slag en het nogmaals bespreken, of zie je al wat beters rond lopen?
Samen uitgaan zat er dus ook niet in neem ik aan, in al die jaren?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef Maanvis80 het volgende:
Er komt ook nog eens bij dat hij uitgaan echt iets voor vrijgezellen vindt,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |