Hoe is het met je mamma en met je eigen gezondheid?quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodheeft op dit moment nog wat andere problemen behalve de klotesituatie mbt Peper
Niet doen. Want dan is het duidelijk dat F_R hier gepost heeft en dus alles aangezwengeld en ze is er nog niet over uit of ze dat wil.quote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm.... mailtje met link naar topic?
(als je het niet erg vindt dat ik die post kopieer)quote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodheeft op dit moment nog wat andere problemen behalve de klotesituatie mbt Peper
Nou meis, als je wat kwijt wilt dan weet je de weg naar mijn mailbox. Sterktequote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn gezondheid is prima nu de rest nog
Met mijn moeder ook niet al te best. Al blijft ze stug ontkennen vrijdag is de 3e kuur alweer.
tuk ze, omaquote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga tukken.
Heb nog wat in te halen
Morgenavond kom ik weer gezellig doen
Slaapt Bink ook al?quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga tukken.
Heb nog wat in te halen
Morgenavond kom ik weer gezellig doen
Hopelijk hoor je morgen wat. Spannend! En anders zou ik er zelf achteraan bellen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
trusten Greys, en werkse weer morgen.
Ik hoop dat ik morgen wel gebeld zal worden over die baan waarvoor ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze zouden vrijdag al bellen, maar ik heb niets gehoord.
Ga ik ook doenquote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je morgen wat. Spannend! En anders zou ik er zelf achteraan bellen.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Ing: jaaaaaaa ik heb foto's en filmpjes, zal ze van de week even posten
En staanplaatsen idd, wel allebei een andere ingang, maar kwam goed
Ja, dat dus.....quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het met je mamma en met je eigen gezondheid?
Same here lieve F_R! We have been there, done thatquote:Op zondag 12 september 2010 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou meis, als je wat kwijt wilt dan weet je de weg naar mijn mailbox. Sterkte
Tja, daar kun je helaas twee kanten mee op.quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nokwanda het volgende:
trusten Greys, en werkse weer morgen.
Ik hoop dat ik morgen wel gebeld zal worden over die baan waarvoor ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze zouden vrijdag al bellen, maar ik heb niets gehoord.
Ik ga me echt niet meteen laten masseren door een wildvreemde hoorquote:Op maandag 13 september 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hopelijk kan Anoniem 5 een beetje masseren.
Je bent wel met stip nummer 1 geworden volgens mij
Ja, wrijf het er maar inquote:Op maandag 13 september 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de hoogste drie? Je staat gewoon keihard eerste, en Cat tweede. Volgens mij is met name de derde plek erg spannend
* massageolie aanreikt *quote:
* opstaat, wegrent en in bad duiktquote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
*DeZwabber Anoniem 5 er aan z'n haren bijsleept*
Ga toch weg joh, het is echt Zwabber niet hoorquote:
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 13 september 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, het is echt Zwabber niet hoor
En hij drinkt koffie (zonder suiker):quote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Omdat zwabber niet uit 1980 is, geen it-er is...
En mocht hij het wel zijn dan vind ik het belachelijk dat ie gelogen heeft
Dus dan ben ik snel weer weg
quote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef DeZwabber het volgende:
je doet toch geen suiker in je koffie man
als het per se een IT'er moet zijn, kan je zo weer een blik wanhopige nerds opentrekken hoorquote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Het doel heiligt de middelen. En alsof vrouwen nooit over hun leeftijd liegen. En hij is ook IT'er, hij werkt/studeert alleen niet in die richtingquote:Op maandag 13 september 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
Het hoeft voor mij geen IT'er te zijn, maar dat staat in zn omschrijvingquote:Op maandag 13 september 2010 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het per se een IT'er moet zijn, kan je zo weer een blik wanhopige nerds opentrekken hoor
Oh ja joh, het doel heiligt de middelen?quote:Op maandag 13 september 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen. En alsof vrouwen nooit over hun leeftijd liegen. En hij is ook IT'er, hij werkt/studeert alleen niet in die richting
ja, dat is inderdaad waar nerds om bekend staan ja, hun onweerstaanbare looksquote:Op maandag 13 september 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En sommige nerds zijn gewoon![]()
hoor
SOMMIGE zeg ik toch!quote:Op maandag 13 september 2010 09:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad waar nerds om bekend staan ja, hun onweerstaanbare looks
Nou dan hebben jullie nog heel wat uit te praten daar in het donkerquote:Op maandag 13 september 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja joh, het doel heiligt de middelen?![]()
Ik lieg nooit over mijn leeftijd, en nee, ik vind niet dat dat "moet kunnen" ofzo
Jammer he, weer werkenquote:Op maandag 13 september 2010 09:18 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
t weekend is weer voorbij
zaterdag wel heerlijk gaan shoppen in aken.
@tombo ben je uitgekozen om te gaan eten?@ iedereen
Ml!quote:
haaaaaiquote:
baaaaaaiquote:Op maandag 13 september 2010 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml!
Ik ga er vandoor, tot later
Waarvoor?quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
haaaaai
Damn, ik ben een beetje zenuwachtig
Wattisur?quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
haaaaai
Damn, ik ben een beetje zenuwachtig
Omdat we waarschijnlijk vandaag gebeld worden voor het huis. MM had een bedrag genoemd en we horen waarschijnlijk vandaag of daar over te praten is ofnietquote:
wat leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jammer he, weer werken
Ja, cat en ik mogen alletwee!
En JJH zit volgens mij ook nog in de race...
wat voor huisje?quote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat we waarschijnlijk vandaag gebeld worden voor het huis. MM had een bedrag genoemd en we horen waarschijnlijk vandaag of daar over te praten is ofniet
Das goed! Zodra ik meer weet zal ik je pm'enquote:Op maandag 13 september 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Q!! Als je nieuws hebt wil ik een pm
Want ga nu weer braaf vakantievieren
quote:
quote:
quote:
PM terugquote:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef Qwea het volgende:
wat doe jij eigk online Ml-etje? moet jij niet vakantie houden?
quote:Op maandag 13 september 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn Mr is even tanken en ik heb de caravan netjes gemaakt zo nog even vegen en dan bikini aan en strand op
Grinn nee niet via mobiel.quote:
FF rules!quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:
en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
nice wifiquote:Op maandag 13 september 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grinn nee niet via mobiel.
Ik had mobiel i-net netjes uitgezet, blijkt dat ik mijn werkmail niet kan uitschakelen althans ik ben er teveel noob voor. Roaming ook uit.
Krijg ik na 2 dagen een sms dat mijn datalimiet 80% is bereikt en dat bij 100% alles uit gaat.
Nou prima hoor scheelt me werkmail.
Hier is gewoon wifi en we hebben de laptop mee.
quote:
En ik ben nog wel vergeten te stemmenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
En ik ben nog wel vergeten te stemmen![]()
Ik weet het ook nietquote:Gefeliciteerd! (denk ik)
Ik pm je mijn mobiele nummer voor onsite supportquote:Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet het ook nietIK VIND HET ENG!
![]()
Waar is Cat?
Maar je moet je mobiel in een kluisje leggen ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik pm je mijn mobiele nummer voor onsite support
Alles wat licht geeft ja. Dus ook camera's / mobiels / horloges / etc .etc.quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je moet je mobiel in een kluisje leggen ofzo![]()
He bah wat flauw nou weerquote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je moet je mobiel in een kluisje leggen ofzo![]()
Oeh, dan heeft mijn PM naar Re of mijn stemmen nog meegeteld mochten worden toch nog geholpen.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 11:58 schreef Maes het volgende:
[..]
He bah wat flauw nou weerWe doen je een oortje in met codewoorden. Zeg jij banaan dan zeg ik, ik zou het niet doen
Misschien komt de baby iets eerder en kun je placenta in the dark eten.quote:Op maandag 13 september 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel een goede
Ik zit wel nu al met het feit dat mn zusje 23 oktober uitgerekend is... Dan wil ik dus echt niet rond die tijd zonder telefoon ergens zitten
He bahquote:Op maandag 13 september 2010 12:03 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien komt de baby iets eerder en kun je placenta in the dark eten.
Dat is waarquote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Je mag toch zelf de data kiezen Tombolalalala?
quote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
Gefeliciteerd allen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 13 september 2010 12:31 schreef Qwea het volgende:
Als anoniem5 mij nou even een PM doet.. dan heb ik nog wel een leuk cadeau voor die date in het donker!
For free!
Nou.... de gewone werkloze kant dus. Ik werd gebeld vanochtend. Helaas gaat men verder met een interne kandidaat, simpelweg omdat die voorrang MOETEN krijgen. Dus het ligt nieteens aan iets dat ik zelf aan kan passen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar kun je helaas twee kanten mee op.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... de gewone werkloze kant dus. Ik werd gebeld vanochtend. Helaas gaat men verder met een interne kandidaat, simpelweg omdat die voorrang MOETEN krijgen. Dus het ligt nieteens aan iets dat ik zelf aan kan passen.
*weer weg is*
Kijk, daar stem je voor!quote:
Heb je zolang moeten prutsen voor je het netwerk op konquote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Whoehoe ik heb een inlog voor het goede wifi netwerk, lekker fokken tussen de lessen in
We gaan gewoon een droombaan voor je visualiseren!quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... de gewone werkloze kant dus. Ik werd gebeld vanochtend. Helaas gaat men verder met een interne kandidaat, simpelweg omdat die voorrang MOETEN krijgen. Dus het ligt nieteens aan iets dat ik zelf aan kan passen.
*weer weg is*
Leuk! Alles in orde daar dus!quote:Op maandag 13 september 2010 14:43 schreef nokwanda het volgende:
Maar ja... de zon schijnt en ik zat er heeeelemaal naast met het raden naar het geslacht van het aanstaande kleinkind dat eind januari zal komen. Het is een jongetje
Wij zijn na onze verhuizing overgestapt van T-Mobile naar Tele2 (KPN netwerk) wegens slechte dekking, nu is Tele2 overgestapt op het T-Mobile netwerk. Weer geen bereik bij ons thuis, en verder ook maar weinig hier in de buurt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
echt waar, vieze smerige kut ben/t-mobile. Alweeeeeer geen ontvangst. Ik word er schijtziek van!
quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef Strega het volgende:
[..]
We gaan gewoon een droombaan voor je visualiseren!
nou, om de inlogcodes te vindenquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je zolang moeten prutsen voor je het netwerk op kon
Ja klopt. En je kan ook niet zomaar connecten maar moet hem eerst helemaal apart toevoegen zodat je die extra authenticatie met je studentnummer e.d. krijgt. Echt een geneuzelquote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, om de inlogcodes te vinden
bleek m'n inlognaam niet studentnummer te zijn maar studentnummer@hro.nl, tis toch geen fucking email
IK dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 13 september 2010 11:24 schreef Qwea het volgende:
echt waar, vieze smerige kut ben/t-mobile. Alweeeeeer geen ontvangst. Ik word er schijtziek van!
o ja, da's ook lekker om dat zo te moeten vernemen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is balen nok
@p&s dat is echt zo niet fijn geen bereik
Ik had in de zomervakantie een sollicitatiegesprek gehad voor docent NT2. Ik gevraagd wanneer ik wat zou horen die maandag erop. Inmiddels zijn er 2 wk voorbij dus heb ik van het weekend een mail gestuurd dat ik wel een reactie verwacht had. Kreeg ik vandaag als reactie dat er nog niets bekend was omdat de gesprekken nog bezig zijn. Die baan kan ik dus wel schudden.
@cat/tombo &jjh gefeliciteerd.
Hiiihihihihihi, ja dat weet ik nog heel goedquote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Even eten, daarna bijlezen!
Oh Goodbye, mocht je dit lezen... weet je nog op die borrel waar we waren, die Hank-Moody-maar-dan-minder-knap? Ik zei toch dat ik hem al twee keer was tegengekomen in dat zaakje waar ik wel eens eten haal na het werk? Nu was hij er alweer.Hij zei 'Zo, ook alweer geen zin om te koken?'. En ik, sociaal vaardig als ik ben, mompelde iets van 'Neuh'.
Einde anekdote.
welcome to my worldquote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
serieus. Ik ben echt ALLES kwijt. Het wordt alleen maar erger
V/d inclusief vandaag al 2x mijn fietssleutel in het slot laten zitten. O.a op het station. En thuis maar zoeken. En alweeeeer mijn usbstick kwijt. Die gewoon in mijn fototas bleek te zitten
It sucks!quote:
Normaal heb ik daar niet zoveel moeite mee (toch? jij kent me ook in het echtquote:
maakt geen ene fuck uit. Fat32, Fat of ntfsquote:
Jij bent sociaal vaardig zatquote:Op maandag 13 september 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal heb ik daar niet zoveel moeite mee (toch? jij kent me ook in het echt![]()
)
En ik vind hem niet eens leuk, dus daar kan het ook niet aan liggen. Maar het wordt bijna een beetje genant dat ik hem elke keer tegen kom en dat hij dus weet dat ik een lui kreng ben dat liever niet te vaak kookt
Heel jammer van de sollicitatie mopMaar, cheesy als het klinkt, dat heeft een reden. Dat betekent dat er een nog leukere baan voor je langs komt straks!
apart, normaal gesproken als je em in windhoos format in een fat formaat zou je geen cross-platform problemen moeten hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
maakt geen ene fuck uit. Fat32, Fat of ntfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |