Graag, kattenquote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afbeelding laat ik even achterwege.
Ik wil natuurlijk wel antwoord..quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afbeelding laat ik even achterwege.
Die trekken zich niets van je aan. Mn vriend had katten in zn slaapkamer, en die werden meestal wel van het bed afgeschopt. Maar ook niet eens altijdquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dat je katten hebt in een studio en dan seks. Niet seks met de katten.
Laat de vorige post maar zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Van bekeken worden geen last, ze schieten onder het bed. En buiten dat, ik denk dat als je seks hebt in de woonkamer je dat idee ook hebt. Je weert de kat toch ook niet uit de woonkamer?quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niet alleen seks op het bed?. Ik zou me echt bekeken voelen, denk ik.
.
Ik vertel het ook niet zomaar hoor, alleen als daar aanleiding toe is (bijvoorbeeld als mensen er steeds vanuit gaan dat ik een vriendje heb, dan voel ik me er niet helemaal prettig bij). Maar geen groots gedoe, hoor, verder.quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
nouja, ik snap loveli wel een beetje. Waarom zou je het anders vertellen? Je vertelt toch ook niet zomaar dat je hetero bent tenzij je er een goede reden voor hebt. Het is gewoon niet zo relevant.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wil je met me trouwen?Oooooh moeders! Die van mij moet ook wat minder babbelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben oprecht goed in furfen, dus als je nog hulp nodig hebt![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:Goed van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En veel plezier met de 18 katten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
goed dat de reactie meevielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let the dating commence
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
Ah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Daar had dat zwartwitte exemplaar van mij wat beter over moeten nadenken een paar jaartjes geleden...quote:
Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?quote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden
Dus de meeste Nl'se namen kunnen wel geschrapt worden
Welke taal?quote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden
Dus de meeste Nl'se namen kunnen wel geschrapt worden
Daar zat ik ook aan te denken ja: nu kun je eindelijk (een) kat(ten) nemen!quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
Mwaah, dan heeft 't kind thuis een andere naam dan op school. Het kan wel, maar ik vind het niet ideaal. Het is bij ons ook niet normaal om een tweede naam te hebben bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?
Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt.
Ik PM je wel even, want ik wil nog redelijk anoniem blijven on zhe interwebZzquote:
dan hebben we iig 1 naam voor op de lijstquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aurum, Nina is wel vrij universeel..
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:Yay for romance!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn geval was het geen loos alarm, had ik er misschien bij moeten vermelden. Maar het is inmiddels meer dan 10 jaar geleden.quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje stom eigenlijk. Net alsof een lesbische vrouw op iedere andere vrouw valt. Als heterovrouw val je toch ook niet op elke man?
crap in = crap out
quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi! zo.
Een mooi meisje dus![]()
Boffert. En zij vindt jou vast heeeel mooi. De liefde!
Dat is het vaak hè, veel kijken er niet eens van op.
Geniet er maar van!Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?
Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt.
Als je ver genoeg zoekt kom je vanzelf leuke namen tegen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef j.t het volgende:
En Loveli, hihi, ga je echt vernoemen???
Heb je wel leuke namen in de familie dan?
Ik ga echt zó niet vernoemen. Puur omdat bij mn moeder in de schoonfamilie iedereen al in de steigers zat, want het kind is niet naar mij vernoemd en wel naar de ander.
In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...quote:Op zondag 12 september 2010 22:22 schreef loveli het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.
[..]
Hahaha, ja hè?quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...
Bij mij zijn ze omgekeerd, ook onhandig, want ik heb geen benul vaak dat ik weleens zou moeten reageren op mn eerste doopnaamquote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
Nadeel: altijd de vraag of 'ie meekan op vakantie.quote:Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Ojee sigme, is Hond geholpen? Je had geen zin in een nestje?
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hondMini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk
![]()
hier in Zweden heet ik Nuuke.quote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nienja het volgende:
[..]
Hahaha, ja hè?
In Frankrijk ben ik ooit een hele vakantie (H)eineken genoemd.
Deze Ni...Nai...Can you spell your name please... gaat ook slapen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hier in Zweden heet ik Nuuke.
Ach ja, ik luister er tegenwoordig naar. In Alaska heette ik Nike. Ook leuk.
Anyways, Nuuke's bed roept, dus het is bedtijd!
Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.quote:Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Ojee sigme, is Hond geholpen? Je had geen zin in een nestje?
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hondMini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk
![]()
Ik ben ook wel heel blij dat er weinig aan hoeft te gebeurenquote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu. En glas-in-looddeurtjesEn je hoeft er weinig aan te doen zo te zien? Zoiets zou ik ook direct op vallen, ware het niet dat wij zeeën van ruimte nodig hebben en altijd net te weinig geld, dus ik moest altijd krotten kopen
Maar dit huisje is prachtig!
quote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu.
Och arme!quote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.
Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
Hier ook. Leuker nog is dat ik totaal niet reageer op mn eerste doopnaam omdat ik het niet zie als 'mijn' naamquote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan....quote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
Als mensen m'n naam de eerste keer niet verstaan en ik zie ze toch niet vaker, stel ik me voor als Nadia. Nog geen land geweest waar ze dan niet kennen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aurum, Nina is wel vrij universeel..
Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.quote:Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan....En nog erger: waarom wìl ik die dingen nu ineens?
quote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
Pffft, ik zie mezelf niet wekelijks onder die auto liggen te sleutelen. (Jij kan dat moeiteloos, toch?quote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
Ja, maar ik moet ooit eens integreren in de buurt hier.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Jaguar dat zijn toch die auto's met een hele slechte weglegging?
Voel je niks van als je eronder ligt.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Jaguar dat zijn toch die auto's met een hele slechte weglegging?
quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Voel je niks van als je eronder ligt.
O, met Park Assistant ?quote:Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn beste vriendje heeft een bmw 5? gekocht en omg dat is de dikste auto waar ik ooit in heb gezetenEn als ik wil mag ik er in rijden: GEKKENHUS
Hehe, dat had ik ook toen ik even een auto had toen ik werktequote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja! En ik kon mijn omgevingstemperatuur los van zijne instellen
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een verneukt ritme geloof ik
Haai. Ik wil nietquote:
zolang als het aan de buitenkant zit dan mag het...net zoals met velgen...quote:Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Laureline het volgende:
Toch vind ik die supernieuwe luxeauto´s een beetje lachwekkend de laatste tijd, met die overvloed aan LEDlampjes erin verwerkt. Komt er weer zo´n kerstdecoratieslee aan.
Ik heb ook zo'n magneetstrip met een paar flinke messen in de keuken hangen maar ik heb soms wel eens nachtmerries dat inbrekers via de achterdeur komen en dan bij binnenkomst gelijk die messen zien en denken "och waarom niet?" en ons dan midden in de nacht de keel doorsnijden.quote:Op maandag 13 september 2010 01:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Deze of deze vraag ik aan mijn broertje hihihihi
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dan echt een psychokeuken, als je langsloopt zie je al die messen
[ afbeelding ]
O ja, dat ken ik ook welquote:Op maandag 13 september 2010 00:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Swietje
Fijn!!
Ik kan verder niks boeiends zeggen over wel of niet uit de kast komen van mensen want het maakt me verder ook geen hork uit. Mijn vader heeft trouwens wel eens gedacht dat ik op vrouwen viel en ik krijg die vraag sowieso af en toe, weet niet waarom mensen dat denken eik.
Nou slaap lekker slanke babes.
Dit zou zowaar mijn nieuwe nachtmerrie kunnen wordenquote:Op maandag 13 september 2010 07:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n magneetstrip met een paar flinke messen in de keuken hangen maar ik heb soms wel eens nachtmerries dat inbrekers via de achterdeur komen en dan bij binnenkomst gelijk die messen zien en denken "och waarom niet?" en ons dan midden in de nacht de keel doorsnijden.
Veel beter, dank je!quote:
Oja, dat is herkenbaar. Ik heb het in sommige buien al met een plastic zak die ik op de overloop zie liggen, dat De Inbreker dan komt en die 's nachts over ons hoofd trektquote:Op maandag 13 september 2010 07:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n magneetstrip met een paar flinke messen in de keuken hangen maar ik heb soms wel eens nachtmerries dat inbrekers via de achterdeur komen en dan bij binnenkomst gelijk die messen zien en denken "och waarom niet?" en ons dan midden in de nacht de keel doorsnijden.
quote:
Ik heb mijn messen ook op zo'n strip hangen maar was nou nog nooit op die gedachte gekomen.quote:Op maandag 13 september 2010 07:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week weer lekker voluit trainen, want ben weer geheel blessure vrij.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik vond het net fijn om alleen te wonen, thanksquote:Op maandag 13 september 2010 07:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat ja.....quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn messen ook op zo'n strip hangen maar was nou nog nooit op die gedachte gekomen.
Bedankt he
Van dattum!quote:
Ojee. Succes!quote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo maar weer eens richting het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ik van die contrastvloeistof ga merken...
Tot straks.
Je bent alweer terug.quote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer thuis.
En de CT-scan mevrouw herkende me"Was u hier niet laatst al eens geweest?"
Ik word liever herkend door de pizzameneer geloof ik...
Ging verder wel goed, infuusje voor de contrastvloeistof. Raar gevoel als dat wordt ingespoten, je krijgt een heel warm gevoel, alsof je in je broek aan het plassen bent. Gelukkig gebeurde dat niet echt. En omdat ik fijn aan de bloedverdunners zit, wilde de ader niet echt lekker snel dicht nadat het infuus eruit was.
En nu rustig aan maar, voel me beetje wobbly.
quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Hehe nienja, gmta :p
En succes XMmetje!
Hahaha... Ja het was zo grappig omdat iedereen dit moment had voorspelt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef _Calimero_ het volgende:
fijn dat het er op zit XM, nu maar weer wachten dus.. vandaag idd lekker rustig aan, lijkt me een goed plan!
En PF, wat goed dat je zen was!!!nu nog zen blijven
You go girl!quote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha... Ja het was zo grappig omdat iedereen dit moment had voorspelt.
En 12 als ik ben: Ja nou ik dacht dat jou missen het ergste was maar dat valt heel erg mee, heb er nu ook wel zin in! Nadat hij net liep te blaten hoe erg hij Nederland en mij mist.![]()
![]()
![]()
Gil even als er VS sale is, dan stuur ik het naar zijn huis en bij een groot pakket stuurt hij alles door
ja goedquote:Op maandag 13 september 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Kwak, wat ben je druk! Hoe is het met je vriendje??
Dat laatste had ik kunnen schrijven. Knop zoek, extreem aanhankelijk naar vriendje toequote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*kopje thee voor XM*
Zenne PF![]()
Nienja: I feel ya!Mijn knop is een beetje stuk door de zenuwen enzo..
Vandaag ga ik het weer eens proberen
![]()
Ik had het *tijd-van-de-maand*-gebeuren volgens mij misschien toch beter kunnen uitstellen, gelukkig valt het wel mee met de labielo-ik, al vind ik nu het idee dat ik vriendje vanaf de 19e een tijd niet zie toch wel een stuk dramatischer dan eerst![]()
Vanwege Leeds?quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nienja: I feel ya!Mijn knop is een beetje stuk door de zenuwen enzo..
Vandaag ga ik het weer eens proberen
![]()
De stankfactor, haha. Wel heeel sociaal van je!quote:Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn lijstje is echt bijzonder matig tot nu toe. Wel vier bammen maar daarvan waren er twee met appelstroop en twee met pure chocoladepasta. Stond vanmorgen mijn brood te smeren en toen bedacht ik me dat de enige andere keuzes in mijn koelkast op het moment salami en pindakaas waren en beiden leken me gezien de stankfactor niet bepaald geschikt om in een hoorcollege op te eten.
Recht voor deze collegezaal staat trouwens een band om de opening van het collegejaar te openen. Handig.
Yarp, ik vind het leuk maar ook erg spannendquote:Op maandag 13 september 2010 12:42 schreef nienja het volgende:
[..]
Vanwege Leeds?
Hoe lang zie je je vriendje niet?
Ik ga maar snel reagerenquote:Salaris: 1700 euro per maand + bonus over de omzet.
Word een Mystery Shopper!
Mystery Shopping is het uitvoeren van marktonderzoek, het toezicht op het zaak werk
en de controle van het pand en audit personeel in de winkel!
werk voor Mystery Shopper! Ons bedrijf biedt een mystery shopper baan.
Kenmerken: winkelen in winkels, op websites, in een cafe of restaurant bezoeken.
Assessment Service. Vrij werkschema!
Eisen
- Leeftijd: 21 leeftijd
- Altijd toegang te bezitten tot het internet
- Heeft u een mobiele telefoon
- De mogelijkheid om de goederen aan u geleverd op zijn verzoek
Beschrijving van het geval:
1. We hebben het geld voor de basisproducten in uw rekening gebracht.
2. U moet te koop doen.
3. Evaluatie van de kwaliteit en vul de vragenlijst in.
4. Stuur alle producten van het bedrijf in hun originele verpakking.
Naast de kaart! Tickets moeten worden gescand.
Voorwaarden beroep:
- werk-time.
- Bedrijfsopleiding onderwijs.
- Mogelijkheid om carriere en plannen uit te voeren.
- Snelle doorgroeimogelijkheden.
- Mentorschap in de eerste fase van de operatie.
---
1700 per maan + bonus op de verkoop.
---
Stuur je CV en we zullen doorsturen naar de afdeling HR.
Als u te communiceren in een stroom van dag!
En dat in de eerste fase van de operatie!quote:Op maandag 13 september 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Als u te communiceren in een stroom van dag!" ?
Moderne poëzie?
Waar wacht je nog op!quote:Op maandag 13 september 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat in de eerste fase van de operatie!
Tot ik weer 21 ben!quote:
En toch bestaat die baan echt:quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my! Een offer I can't refuse in m'n mail!
[..]
Ik ga maar snel reageren.
Ohja shit, dat had ik niet gelezen!quote:
Hoeveel jaar is 21 leeftijd eigenlijk?quote:
Ja dat wist ik ook welquote:Op maandag 13 september 2010 13:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En toch bestaat die baan echt:![]()
http://www.tns-nipo.com/p(...)-mysteryshoppers.asp
Het komt nu ook wel heel dichtbij M. Dat wordt vier dagen je een slag in de rondte knuffelen, zodat je er even tegen kunt. Super spannend. Dat wel.quote:Op maandag 13 september 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yarp, ik vind het leuk maar ook erg spannendIk realiseer me nu pas echt dat ik dat een hele tijd écht in mn upje ga doen
</wakker>
En hij gaat eerst even meeVan de 15e tot de 19e. Dan zie ik hem dus van 19-09 tot 11-12 niet. Kan erger, maar ik ben het (nog?) niet gewend denk ik
![]()
En ik ben een beetje knuffel-verslaafd.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my! Een offer I can't refuse in m'n mail!
[..]
Ik ga maar snel reageren.
Hier heb ik nou zelden last van.quote:
Ja inderdaad, en mn to-do-list is nog zo lang!quote:Op maandag 13 september 2010 13:15 schreef nienja het volgende:
[..]
Het komt nu ook wel heel dichtbij M. Dat wordt vier dagen je een slag in de rondte knuffelen, zodat je er even tegen kunt. Super spannend. Dat wel.
Nah, zie je, jullie kunnen het al op afstand! Het komt goedquote:Op maandag 13 september 2010 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat knuffelen daar zijn we veelal goed mee bezigAl issie nu op zn werk, dat dan helaas wel
![]()
Ik ben inmiddels stiekem blij als er weer eens geroepen of gefloten wordt.quote:Op maandag 13 september 2010 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ze fluiten niet, ze roepen dingen..
ik had dus gewoon de salami en pindakaas op brood genomen. /care dat het ruiktquote:Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn lijstje is echt bijzonder matig tot nu toe. Wel vier bammen maar daarvan waren er twee met appelstroop en twee met pure chocoladepasta. Stond vanmorgen mijn brood te smeren en toen bedacht ik me dat de enige andere keuzes in mijn koelkast op het moment salami en pindakaas waren en beiden leken me gezien de stankfactor niet bepaald geschikt om in een hoorcollege op te eten.
Recht voor deze collegezaal staat trouwens een band om de opening van het collegejaar te openen. Handig.
Als je trek krijgt dan kan je beter zorgen dat je een half bakje kwark eet. Bijna net zoveel kcals (als je magere neemt) en het vult langerquote:Op maandag 13 september 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
StsWanneer ging jij ook weer?
Ook maar lijstjes dan![]()
Gisteren was ik bij mn mams/zus en oma![]()
O: bruine bagel met cream cheese en bieslook, met paar slokjes mangosap
T: twee blokjes pure chocola
T: plak marmercake bij oma (hee dit kon ergeroma kennende
)
T: glas cola
L: volkorenbroodtosti
T: sultana
D: pizza met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten en uiteraard kaas![]()
T: glas cola (en ik had buikpijn maar zat toch de hele tijd aan snaaiwerk te denkenverder niet genomen though)
Planning voor vandaag:
O: meergranenpistoletje met gekookte worst
T: paar wortels
L: empanada (gekregen van de buurvrouw)
T: bakje Griekse yoghurt met jam?
D: keftedes
S: Zumba
T: hopelijk niks meer, moet balansen![]()
nouja misschien beker melk.
Oh het is niet zozeer dat ik trek heb na het sporten, meer erge dorst in dingen-die-niet-water-zijnquote:Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als je trek krijgt dan kan je beter zorgen dat je een half bakje kwark eet. Bijna net zoveel kcals (als je magere neemt) en het vult langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai Mo*
Webcam uitgeprobeerd!![]()
You sexy thinngg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tricloop!
Zou kunnen bellen over werk vandaag, maar ja is ook niet handig op stage! Zo durf ik niet
Zag op facebook dat het grotklimmen niet zo'n succes was?quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
moe, blauw en paars en stressnog een week tot bestuurswissel en er moet zoveel gebeuren
en nog geen baan
!
Die mag jij doen! Dan ga ik zo het pak van vriendje ophalen bij de stomerijquote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zag op facebook dat het grotklimmen niet zo'n succes was?Rest van het weekendje wel geslaagd?
Oh, en Maria:Nu nog een foto met 1 heel groot oog, net als Leela uit Futurama
Lekker, koffie!quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Woah, waarom zijn er van die faalleraren die blijkbaar wel allemaal uren ingeroosterd willen hebben maar er niets mee doen? Nu heb ik alles gedaan wat ik moest doen en nog tijd over. Nu maar weer wachten en koffie drinken denk ik.
Knop mag ook wel weer om na het weekend trouwensdikke buik hoor, heerlijk zacht wel natuurlijk.
Zachte buikenquote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Woah, waarom zijn er van die faalleraren die blijkbaar wel allemaal uren ingeroosterd willen hebben maar er niets mee doen? Nu heb ik alles gedaan wat ik moest doen en nog tijd over. Nu maar weer wachten en koffie drinken denk ik.
Knop mag ook wel weer om na het weekend trouwensdikke buik hoor, heerlijk zacht wel natuurlijk.
Die "koffie" die ze hier op schule verkopen is vies maarja je moet toch wat.quote:Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Lekker, koffie!
En op z'n tijd is een zacht buikje ook lekker.
He jammer, mijn webcam is stuk...quote:Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die mag jij doen! Dan ga ik zo het pak van vriendje ophalen bij de stomerij
waarom niet ?quote:Op maandag 13 september 2010 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tricloop!
Zou kunnen bellen over werk vandaag, maar ja is ook niet handig op stage! Zo durf ik niet
Nee maar het moest nu wel een keertje, hij hing maar te hangenquote:Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
He jammer, mijn webcam is stuk...
Pak, stomerij? Leuke plannen voor vanavond?
Ahzo. We zijn nu zaterdag een jaar getrouwd en moeten nog altijd manliefs pak en mijn jurk naar de stomerij brengenquote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee maar het moest nu wel een keertje, hij hing maar te hangenEn ik doe het nog even snel want vriendje werkt fulltime en heeft dus niet veel tijd ervoor! En zaterdag heeft de stomerij krotte openingstijden
Het is toch wel altijd leuk werk bij jou? Dat heeft ook z'n voordelen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Laureline het volgende:
O help, ik heb de komende maanden veelteveel werk! Als reactie vooraf zit ik nu al de hele dag in mijn nachtpon koffie te drinken, stomme series te kijken en wanhopig boven mijn agenda te hangen![]()
Jammer dat freelancewerk nooit netjes gedoseerd aan komt waaien, het is altijd hollen of stilstaan in de toko hier.
Ja, dat wel. Ik ben ook een pieper hoor, als ik nu géén werk had, dan zou ik pas echt moeten huilen!quote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is toch wel altijd leuk werk bij jou? Dat heeft ook z'n voordelen.
Dank je! En ik las iets over eenquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, anna! Ik zag je foto's op Facebook, 't zag er mooi uit! En wat kleed jij jezelf toch leuk.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef neen het volgende:
Oh oke wat is dit hier? Een studiegenoot van me heeft een 3kwarts broek aan waar nog een stuk van af te ritsen is en hoog opgetrokken witte sportsokken aan dit bijna naadloos overlopen naar z'n melkflessen?
Ik heb gevraagd of hij ook zusjes heeft, ja dus. Maar blijkbaar geen commentaar. Raar he.
Als het niet uitvoerbaar zou zijn, dan zou je begeleider het vast niet hebben goedgekeurd (en in ieder geval zijn twijfel hebben uitgesproken).quote:Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef Ewelina het volgende:
O halp. Nu heb ik wel de begeleider en nu twijfel ik eraan of mijn voorstel wel uitvoerbaar is en ik heb geen primaire bronnen en... en....Ik ben toch ook een zenuwpees.
Ik denk het ook, maar ik ben ook een enorme zenuwpeesquote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als het niet uitvoerbaar zou zijn, dan zou je begeleider het vast niet hebben goedgekeurd (en in ieder geval zijn twijfel hebben uitgesproken).
Ooh, dat wachten ook de hele tijdquote:
Donderdagquote:Op maandag 13 september 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
StsWanneer ging jij ook weer?
Oh, ik las gisteren je onderwerp en het leek me wel razend interessantquote:Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik ben ook een enorme zenuwpeesIk wil gewoon heel graag een echt goede scriptie schrijven.... en twijfel nogal aan mijn eigen kunnen.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat wachten is poep. Ik heb donderdag vrij genomen en omdat ik me een 70+er voel, komt er een vriendinnetje bejaardendingen doen 's middags. Thee drinken, oude koekjes eten, advocaatje met slagroom drinken en oude koeien uit de sloot halen en constateren dat 'alles vroeger toch echt veel beter was'
![]()
.
Ik vind dat als 20+er ook heel leuk klinken hoorquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat wachten is poep. Ik heb donderdag vrij genomen en omdat ik me een 70+er voel, komt er een vriendinnetje bejaardendingen doen 's middags. Thee drinken, oude koekjes eten, advocaatje met slagroom drinken en oude koeien uit de sloot halen en constateren dat 'alles vroeger toch echt veel beter was'
![]()
.
Hihiquote:Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
.
commerciële calculaties, ik heb nog geen boekquote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Pief, als je dit leest, welke vakken krijg je dit blok? Was ik nog benieuwd naar
Het houdt je van de straat en betaalt je huur. Good girl!quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.
nu hopen dat ze me willen hebben
Ik hoop met je meequote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.
nu hopen dat ze me willen hebben
quote:Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
11,25 per uur haalde me wel over de streep![]()
Oh, ik vind het heerlijk. Lekker warm, is ook wel fijn als het nog donker en guur is buiten terwijl je zit te ontbijtenquote:Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
Brinta, bambixNooit begrepen dat mensen dat überhaupt weg krijgen
Dat zou mij ook wel over de streep halenquote:Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is netjes!quote:Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Neem dan soep ofzo... Brinta/Bambix eet je als peuter, niet als volwassenequote:Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik vind het heerlijk. Lekker warm, is ook wel fijn als het nog donker en guur is buiten terwijl je zit te ontbijten. Bijkomend voordeel: vult goed!
quote:Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Wat moet je verkopen eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Soep als ontbijt?quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Neem dan soep ofzo... Brinta/Bambix eet je als peuter, niet als volwasseneHaha, sorry, smaken verschillen
Vast welquote:Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog kip in de koelkast liggen waarvan ik dacht dat het houdbaar was tot vandaag, maar dat blijkt tot gisteren te zijn. Kan dat nog?
Ik zou 't doen, maar ik vreet veel dingen over datum...quote:Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog kip in de koelkast liggen waarvan ik dacht dat het houdbaar was tot vandaag, maar dat blijkt tot gisteren te zijn. Kan dat nog?
Heb je een kat? Ff checken of die het nog eet. Zo nee, wegmikken.quote:Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ohh, dat isn't so bad! Dat heb ik ook wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik heb een kat, ja. Maar mogen die dat wel zo rauw eten joh? En ik ben altijd in 3 minuutjes weer thuis vanuit de supermarkt, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 17:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je een kat? Ff checken of die het nog eet. Zo nee, wegmikken.
Als het snel en koel uit de supermarkt thuis is geklomen no problem, maar vaak loopt de temperatuur na het shoppen toch vrij hoog op met alle bacterievermenigvuldigende gevaren van dien.
even ruiken. Als 't stinkt dan weggooien anders kan het imo nog welquote:Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Tof is dan ook een tof woordquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik gebruik het woord 'tof' te vaak
Denk je dat een verse levende kip niet rauw is?quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een kat, ja. Maar mogen die dat wel zo rauw eten joh? En ik ben altijd in 3 minuutjes weer thuis vanuit de supermarkt, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
Ik ga wel even kijken en ruiken zo. Anders heb ik nog wel een noodmaaltijd in de vriezer
Nouja, ik had nooit de link gelegd tussen hetgeen wat katten eten en rauwe kipquote:Op maandag 13 september 2010 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk je dat een verse levende kip niet rauw is?
Katten hebben er echt een goede neus voor, als het bedorven is haalt 'ie 'em ervoor op.
Kommetjes leeg lebberen waar zuivel in heeft gezeten doen die van ons ookquote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik had nooit de link gelegd tussen hetgeen wat katten eten en rauwe kipDie van mij is sowieso raar, gek op Hamka's en likt graag kommetjes leeg waar zuivel in heeft gezeten
Die van ons vrat de kippen van de buurman op. Wel nadat een vos ze had afgeslacht.quote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik had nooit de link gelegd tussen hetgeen wat katten eten en rauwe kipDie van mij is sowieso raar, gek op Hamka's en likt graag kommetjes leeg waar zuivel in heeft gezeten
Ze koken hun muisjes en vogeltjes ook niet van te vorenquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een kat, ja. Maar mogen die dat wel zo rauw eten joh? En ik ben altijd in 3 minuutjes weer thuis vanuit de supermarkt, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
Ik ga wel even kijken en ruiken zo. Anders heb ik nog wel een noodmaaltijd in de vriezer
Whut? Watskeburt uniekje?quote:Op maandag 13 september 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben in de war, heel erg....
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT gevoelens.
Egopost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |