abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360373
Het vorige deel: < Slank #1163 - Inspiratieloos regentopic :')
>
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86360389
De afbeelding laat ik even achterwege.
  zondag 12 september 2010 @ 21:50:25 #3
236335 neen
schone schijn
pi_86360407
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag, katten :r
het lijkt niet wat het is
pi_86360410
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86360439
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe zit het met jouw kattenwens (8>?
Tsja. (8> .
pi_86360446
quote:
Ik wil natuurlijk wel antwoord..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86360473
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dat je katten hebt in een studio en dan seks. Niet seks met de katten.
Die trekken zich niets van je aan. Mn vriend had katten in zn slaapkamer, en die werden meestal wel van het bed afgeschopt. Maar ook niet eens altijd :'). Zolang je geen kittens heb die hun nagels willen zetten in alles dat beweegt }) is er geen probleem lijkt me?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86360485
quote:

[..]

Tsja. (8> .
Laat de vorige post maar zitten ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86360491
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86360500
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar je hebt toch niet alleen seks op het bed? :@. Ik zou me echt bekeken voelen, denk ik. :').
Van bekeken worden geen last, ze schieten onder het bed. En buiten dat, ik denk dat als je seks hebt in de woonkamer je dat idee ook hebt. Je weert de kat toch ook niet uit de woonkamer?

Buiten dat, bij écht goede seks let je ook niet echt meer op de omgeving. (8>
  zondag 12 september 2010 @ 21:51:52 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86360501
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
nouja, ik snap loveli wel een beetje. Waarom zou je het anders vertellen? Je vertelt toch ook niet zomaar dat je hetero bent tenzij je er een goede reden voor hebt. Het is gewoon niet zo relevant.
Ik vertel het ook niet zomaar hoor, alleen als daar aanleiding toe is (bijvoorbeeld als mensen er steeds vanuit gaan dat ik een vriendje heb, dan voel ik me er niet helemaal prettig bij). Maar geen groots gedoe, hoor, verder.

En ik heb geen seks, dus maak ik me ook niet druk om de katten :'). En Pippa is wel het type dat erbij springt, dus die zou ik in het geval dat even in een andere ruimte doen.

Ja, DaD, hoe zit het met je kattenwens? Heb jij wel een aparte ruimte voor de katten? :P.

Ah, de TT. Hallo lurkerts! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_86360550
pi_86360596
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja :D
[..]

Wil je met me trouwen? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh moeders! Die van mij moet ook wat minder babbelen!
Ik ben oprecht goed in furfen, dus als je nog hulp nodig hebt :D
  zondag 12 september 2010 @ 21:53:14 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86360605
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 september 2010 @ 21:53:21 #15
236335 neen
schone schijn
pi_86360615
quote:
SPOILER
^O^
pi_86360623
Succes Swietje!!! O+ >>> gelukt dus!!!

En Loveli, hihi, ga je echt vernoemen???
Heb je wel leuke namen in de familie dan?

Ik ga echt zó niet vernoemen. Puur omdat bij mn moeder in de schoonfamilie iedereen al in de steigers zat, want het kind is niet naar mij vernoemd en wel naar de ander.

En mijn lijstje a la definitief

O: yoghurtdrink en magere yoghurt met jam
T: gekookt ei
L: 2,5 broodje filet americain
T: stukje extra pure chocolade
D: heul veul sla, beetje aardappeltjes, kipsnitzel en kneepje yofresh mayo
T: handje chips (de zak ik nu op, avocado's ook, dus YES!) en veel groene thee

Niet heel slecht vind ik zelf voor een zondag
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86360696
quote:
SPOILER
Goed van je ^O^
En veel plezier met de 18 katten ;).
pi_86360700
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_86360726
Fijn zo, Swietje! O+.

Ik ben er toch nog niet helemaal uit, met die katten.
pi_86360747
quote:
SPOILER
goed dat de reactie meeviel :) Let the dating commence :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86360751
quote:
SPOILER
Ah tof ^O^.
  zondag 12 september 2010 @ 21:55:49 #22
331 Merel
Be here now.
pi_86360802
Fijn Swietje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 12 september 2010 @ 21:56:07 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86360830

En ^O^ Swietje!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86360848
Katten mogen niet in mijn kamer O-) Gelukkig maar.. Ik wil alles voor mezelf houden :+
pi_86360904
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

En ^O^ Swietje!
Daar had dat zwartwitte exemplaar van mij wat beter over moeten nadenken een paar jaartjes geleden... :')
pi_86360971
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden :)

Dus de meeste Nl'se namen kunnen wel geschrapt worden :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86361032
Over uit de kast komen... Er is nog nooit iemand tegen over mij uit de kast gekomen... Ik heb volgens mij ook niet echt lesbische/homovrienden. Maar dat weet ik niet zeker. Niet bewust hoor :)
  zondag 12 september 2010 @ 21:58:58 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86361048
Fijn Swietje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 12 september 2010 @ 21:59:00 #29
331 Merel
Be here now.
pi_86361055
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 12 september 2010 @ 21:59:48 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361113
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden :)

Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?

Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86361119
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:

Welke taal?
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:18 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361152
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
Daar zat ik ook aan te denken ja: nu kun je eindelijk (een) kat(ten) nemen!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:22 #33
236335 neen
schone schijn
pi_86361158
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:

En dan her en der in huis van die lelijke kattenbeeldjes :')
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:46 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361185
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_86361188
Aurum, Nina is wel vrij universeel..
pi_86361355
haha DaD! :D

en fijn zeg Swietje! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is dat het nu 'out in the open' is :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 12 september 2010 @ 22:05:34 #37
331 Merel
Be here now.
pi_86361524
Ja zo Neen :D
pi_86361652
Helemaal blij voor Swietje, mooi dat 't meeviel en nu gewoon lekker genieten dus!

En ook blij met vrienden die me een schop onder mijn hol geven als ik niet genoeg eet. Nog maar even snel twee boterhammen met pindakaas gegeten dus.
pi_86361740
M'n moeder is zo'n kattenvrouwtje :D
pi_86361903
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?

Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt :P.
Mwaah, dan heeft 't kind thuis een andere naam dan op school. Het kan wel, maar ik vind het niet ideaal. Het is bij ons ook niet normaal om een tweede naam te hebben bijvoorbeeld.
pi_86362005
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
Welke taal?
Ik PM je wel even, want ik wil nog redelijk anoniem blijven on zhe interwebZz :)
pi_86362109
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dan hebben we iig 1 naam voor op de lijst :P

Hoewel ik er wel een beetje Nina Brink associaties bij krijg :X
  zondag 12 september 2010 @ 22:15:19 #43
236335 neen
schone schijn
pi_86362162
:') M'n pa had zo'n rol koekjes met chocolade open gemaakt en in een koektrommel gedaan. Komt m'n moeder eraan wil ze een pakken is hij leeg. Kijkt ze zo naar m'n pa zegt hij: "hoe kan dat?" :')
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:18:40 #44
70532 loveli
N
pi_86362410
quote:
SPOILER
Yay for romance!

quote:
Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje stom eigenlijk :@. Net alsof een lesbische vrouw op iedere andere vrouw valt. Als heterovrouw val je toch ook niet op elke man?
In mijn geval was het geen loos alarm, had ik er misschien bij moeten vermelden. Maar het is inmiddels meer dan 10 jaar geleden.
crap in = crap out
pi_86362503
Ik ben echt behoorlijk opgelucht nu :o en om dat te vieren wil ik chocola :X
pi_86362708
quote:
SPOILER
^O^ Mooi! zo.
Een mooi meisje dus ;)
Boffert. En zij vindt jou vast heeeel mooi. De liefde!
Dat is het vaak hè, veel kijken er niet eens van op.
Geniet er maar van!
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:22:29 #47
70532 loveli
N
pi_86362710
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.

quote:
Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef j.t het volgende:
En Loveli, hihi, ga je echt vernoemen???
Heb je wel leuke namen in de familie dan?

Ik ga echt zó niet vernoemen. Puur omdat bij mn moeder in de schoonfamilie iedereen al in de steigers zat, want het kind is niet naar mij vernoemd en wel naar de ander.
Als je ver genoeg zoekt kom je vanzelf leuke namen tegen.
crap in = crap out
pi_86362764
Wat fijn dat het zo relaxt ging Swietje!
Ben in de trein, weer onderweg naar Rotjeknor. Voor het eerst voelt het echt zo dat mn studie bijna afgelopen is! Wel raar, na meer dan 6 jaar.
  zondag 12 september 2010 @ 22:23:46 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86362803
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:22 schreef loveli het volgende:

[..]

In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.
[..]

In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...
  zondag 12 september 2010 @ 22:24:48 #50
331 Merel
Be here now.
pi_86362882
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
pi_86362992
Ojee sigme, is Hond geholpen? Je had geen zin in een nestje?
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hond :@ Mini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk }:|
pi_86363091
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...
Hahaha, ja hè?
In Frankrijk ben ik ooit een hele vakantie (H)eineken genoemd.
pi_86363103
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
Bij mij zijn ze omgekeerd, ook onhandig, want ik heb geen benul vaak dat ik weleens zou moeten reageren op mn eerste doopnaam :')
  zondag 12 september 2010 @ 22:28:15 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86363131
Ik ga te bedde :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:28:52 #55
70532 loveli
N
pi_86363173
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hond :@ Mini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk }:|
Nadeel: altijd de vraag of 'ie meekan op vakantie.
Voordeel: wordt niet brutaal in de puberteit.
crap in = crap out
  zondag 12 september 2010 @ 22:29:20 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86363202
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nienja het volgende:

[..]

Hahaha, ja hè?
In Frankrijk ben ik ooit een hele vakantie (H)eineken genoemd.
hier in Zweden heet ik Nuuke.

Ach ja, ik luister er tegenwoordig naar. In Alaska heette ik Nike. Ook leuk.

Anyways, Nuuke's bed roept, dus het is bedtijd! :W
pi_86363248
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu. En glas-in-looddeurtjes :9~ En je hoeft er weinig aan te doen zo te zien? Zoiets zou ik ook direct op vallen, ware het niet dat wij zeeën van ruimte nodig hebben en altijd net te weinig geld, dus ik moest altijd krotten kopen :'( Maar dit huisje is prachtig!
pi_86363365
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier in Zweden heet ik Nuuke.

Ach ja, ik luister er tegenwoordig naar. In Alaska heette ik Nike. Ook leuk.

Anyways, Nuuke's bed roept, dus het is bedtijd! :W
Deze Ni...Nai...Can you spell your name please... gaat ook slapen.
(Nuuke dus, apart)

Truste.
pi_86363418
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.

Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
  zondag 12 september 2010 @ 22:34:20 #60
331 Merel
Be here now.
pi_86363452
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu. En glas-in-looddeurtjes :9~ En je hoeft er weinig aan te doen zo te zien? Zoiets zou ik ook direct op vallen, ware het niet dat wij zeeën van ruimte nodig hebben en altijd net te weinig geld, dus ik moest altijd krotten kopen :'( Maar dit huisje is prachtig!
Ik ben ook wel heel blij dat er weinig aan hoeft te gebeuren :D Ik wil er ook geen honderd jaar blijven wonen, dus dan is het fijn dat ik niet de eerste vijf jaar bezig ben met klussen :+ Eventjes verven, boven een nieuw vloertje erin, en de rest zijn klussen waarvoor ik mannetjes moet inhuren dus waar ik zelf geen omkijken naar heb. Heerlijk :D
pi_86363487
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu.
O+

Ik dacht dat ik de enige was die dat spuuglelijk vindt.
  zondag 12 september 2010 @ 22:35:10 #62
331 Merel
Be here now.
pi_86363495
Sigme :D Volgens mij vind jij Hond tegen wil en dank een hartstikke leuk beest ;)
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:36:29 #63
70532 loveli
N
pi_86363561
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.

Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
Och arme!
crap in = crap out
pi_86363577
Oh, bedtijd is allang geweest! :W
'truste!
pi_86363907
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Hier ook. Leuker nog is dat ik totaal niet reageer op mn eerste doopnaam omdat ik het niet zie als 'mijn' naam :'). En mn roepnaam is nergens in mn paspoort terug te vinden, ook lastig uitleggen. Zoiets zou ik een evt kind later nooit aandoen O-) .
pi_86363997
Wat gaan jullie snel! Swietje, was het een opluchting? Lijkt me raar dat iedereen het al wist :P

Edit: maar wel gefeli natuurlijk, helemaal vergeten :')
pi_86364161
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan.... :? En nog erger: waarom wìl ik die dingen nu ineens?
pi_86364187
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als mensen m'n naam de eerste keer niet verstaan en ik zie ze toch niet vaker, stel ik me voor als Nadia. Nog geen land geweest waar ze dan niet kennen.
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:49:37 #69
70532 loveli
N
pi_86364273
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan.... :? En nog erger: waarom wìl ik die dingen nu ineens?
Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
crap in = crap out
pi_86364318
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
:D ik zou ook voor de Jag gaan. Een zwarte.
  zondag 12 september 2010 @ 22:50:30 #71
236335 neen
schone schijn
pi_86364323
Jaguar dat zijn toch die auto's met een hele slechte weglegging?
pi_86364491
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Pffft, ik zie mezelf niet wekelijks onder die auto liggen te sleutelen. (Jij kan dat moeiteloos, toch? :P Ik word de laatste tijd al depressief als ik een kapstok moet ophangen). Ik ben dan ook zo´n puber die zichzelf in het visioen met wapperende haren in zo´n slee over de weg ziet zoeven. Maar laatst zag ik een prachtige Amerikaanse oldtimer, die telkens met enorm gepruttel weer afsloeg in het centrum van Den Haag, en dus een bochtje moest nemen door 8 x opnieuw te starten, en dan weer 40 cm verder kon rijden. Dan is het ineens een stuk minder chique :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 12-09-2010 23:13:22 ]
pi_86364540
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Ja, maar ik moet ooit eens integreren in de buurt hier.
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:57:20 #74
70532 loveli
N
pi_86364707
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Voel je niks van als je eronder ligt.
crap in = crap out
pi_86364722
Lijstje

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met volkorenbrood
T: boterham salami
D: Thais: viskoekjes, salade met kip, varkensvlees met caramelsaus, worteltjes
T: 2 glazen witte wijn, paprikachips, paar dropjes en rolo´s, 2 boterhammen pindakaas

sport: half uur crosstrainer
pi_86364778
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Voel je niks van als je eronder ligt.
:D Een ligauto!
  zondag 12 september 2010 @ 22:58:55 #77
236335 neen
schone schijn
pi_86364800
De overbuurman hier heeft ook een Jaguar :') een nieuwe dan, toen hij nog aan het verbouwen was haalde hij altijd z'n klusspullen in dat ding dan staken er weer allemaal latjes uit de ramen enzo :P

Patser :') er tegenover staat altijd de Aygo van m'n ouders _O-
pi_86364945
Ja, zo nonchalant hoor je er wel mee om te gaan :Y En ermee naar de Ikea en dan de Billypakketten door het open schuifdak vervoeren.
pi_86365031
Mijn beste vriendje heeft een bmw 5? gekocht en omg dat is de dikste auto waar ik ooit in heb gezeten :D En als ik wil mag ik er in rijden: GEKKENHUS _O-
pi_86365056
Ik had niet eens gelezen dat het hier al over auto's ging :+
pi_86365135
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn beste vriendje heeft een bmw 5? gekocht en omg dat is de dikste auto waar ik ooit in heb gezeten :D En als ik wil mag ik er in rijden: GEKKENHUS _O-
O, met Park Assistant ?
pi_86365197
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, met Park Assistant ?
Ja! En ik kon mijn omgevingstemperatuur los van zijne instellen :9~
pi_86365203
Ik ga ook slapen, straks begin ik nog over voetbal :W
pi_86365295
En hij had onder de handsteun een koelkast voor een blikje :9~
pi_86365313
Haha ik heb gereageerd op een woning in mn eigen complex, gewoon om te zien of ik er nu nog wel in zou komen oO<. Schijnt dat de inschrijftijd nu opeens enorm omhooggeschoten is. Met >100 reacties per woning.
  zondag 12 september 2010 @ 23:07:23 #86
236335 neen
schone schijn
pi_86365323
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja! En ik kon mijn omgevingstemperatuur los van zijne instellen :9~
Hehe, dat had ik ook toen ik even een auto had toen ik werkte :P en ook al die stoelonzin enzo en bij de voeten :') alleen dat was niet zo'n mooie auto als een bmw :')

En voetbal is afgelopen laureline, het praatprogramma dan. Ik ga ook op bed :') morgen weer lekker vroeg in de trein wat leuk.
pi_86365433
Toch vind ik die supernieuwe luxeauto´s een beetje lachwekkend de laatste tijd, met die overvloed aan LEDlampjes erin verwerkt. Komt er weer zo´n kerstdecoratieslee aan.
pi_86365491
Oja, ik ging slapen. Welterusten allen!
pi_86365947
Ledlampen als koplampen O+

En nu ga ik ook naar bed. Om 6 uur gaat de wekker weer. :W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86366623
Ik kan het Holland got talent topic niet vinden :o
pi_86366672
En ook maar eens naar bed, hopelijk morgen een aanzienlijk beter humeur. Welterusten!
pi_86366685
Lijstje:
O. magere yoghurt met peer en muesli en pitten
L: pasta met groentesaus (tomaat, salami, olijf, paprika, ui) en boontjes ernaast (veel!)
T: sorbetijs en 4 blokjes chocolade
D: tosti volkorenbrood en broccolisoep
T: zelfgemaakte boterkoek :@
pi_86366735
Thuis!
Auto's, een van de dingen die me niet zoveel boeien. Maar wil ik diensten gaan doen moet ik er toch aan geloven (dus ook aan mn rijbewijs beginnen :P ).
Als beginnersauto zie ik mezelf nog het meest in een rozerode vierkantige fiat panda eigenlijk :') maar ik denk niet dat dat wel slim zou zijn.
pi_86366975
Ik heb een doosje bonbons voor mijn verjaardag gehad van mijn ouders, voor visite
Ik heb nooit visite :') Het is gelukkig maar 200 gram.
pi_86367297
Even een tvp en dan naar bed. Morgen om 8.30 het eerste hoorcollege gevolgd door nog vier uur hoorcolleges. Goede planning. :')
Ik lees morgen dus wel even terug.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86367610
Slaap lekker iedereen die gaat slapen :W
pi_86367692
thuis!

Speleologie is niets voor mij (ben bont en blauw en heb doodsangsten uitgestaan) en mountainbiken is tof, maar dan wel liever als enige en vooral eerste activiteit van de dag :P

nu slapen :z was een tof weekend! Dat wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-09-2010 00:18:08 ]
Ja doei.
pi_86369463
Swietje ^O^
Fijn!!

Ik kan verder niks boeiends zeggen over wel of niet uit de kast komen van mensen want het maakt me verder ook geen hork uit. Mijn vader heeft trouwens wel eens gedacht dat ik op vrouwen viel en ik krijg die vraag sowieso af en toe, weet niet waarom mensen dat denken eik. :P

Nou slaap lekker slanke babes.
pi_86369844
Ik ben nog niet moehoee
pi_86369875
O volgens mij leest er iemand mee op fok want volgens mij hadden we elkaar twee dagen geleden nog gesproken :7
pi_86370049
Deze of deze vraag ik aan mijn broertje hihihihi

Volgens mij heb ik dan echt een psychokeuken, als je langsloopt zie je al die messen :')
pi_86370161
Ik heb een verneukt ritme geloof ik
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 01:11:53 #103
70532 loveli
N
pi_86370173
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een verneukt ritme geloof ik
Ik ook *;
crap in = crap out
pi_86370201
Voor wie zich verveelt: http://storyofstuff.com/
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 03:11:57 #105
70532 loveli
N
pi_86371207
O+
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 05:04:55 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86371377
Mogge.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 september 2010 @ 06:31:48 #107
236335 neen
schone schijn
pi_86371510
Verneukt ritme ja :')
pi_86371518
Mogge.
pi_86371559
quote:
Op maandag 13 september 2010 06:34 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Haai. Ik wil niet :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86371589
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:09 schreef Laureline het volgende:
Toch vind ik die supernieuwe luxeauto´s een beetje lachwekkend de laatste tijd, met die overvloed aan LEDlampjes erin verwerkt. Komt er weer zo´n kerstdecoratieslee aan.
zolang als het aan de buitenkant zit dan mag het...net zoals met velgen...

daar zie je toch niks van als je rijdt *D
pi_86371594
en ik kwam van 't weekend inderdaad een mevrouw tegen met een overjarige jaguar. Zag er wel stylish uit :7
Volgens mij zuipen die bakken benzine bij het leven :X

Je was niet een proefritje ah doen Laureline? O-)
pi_86371600
mogguh!

Help het als ik zeg dat ik ook niet wil :+
pi_86371614
Ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn die op dit tijdstip wel willen. :O

Mogguh :W
pi_86371626
Goedemorgen :)
Lekker eruit! Ja, ik wel, word ik tenminste niet meer lekgeprikt door die rotmug van vannacht :{ .
En na een week slecht met het OV weer lekker op de fiets is ook fijn.
Hoop dat het werk doorgaat :s) ...
pi_86371638
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Deze of deze vraag ik aan mijn broertje hihihihi

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Volgens mij heb ik dan echt een psychokeuken, als je langsloopt zie je al die messen :')
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n magneetstrip met een paar flinke messen in de keuken hangen maar ik heb soms wel eens nachtmerries dat inbrekers via de achterdeur komen en dan bij binnenkomst gelijk die messen zien en denken "och waarom niet?" en ons dan midden in de nacht de keel doorsnijden. :@
  maandag 13 september 2010 @ 07:20:10 #116
236335 neen
schone schijn
pi_86371661
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Swietje ^O^
Fijn!!

Ik kan verder niks boeiends zeggen over wel of niet uit de kast komen van mensen want het maakt me verder ook geen hork uit. Mijn vader heeft trouwens wel eens gedacht dat ik op vrouwen viel en ik krijg die vraag sowieso af en toe, weet niet waarom mensen dat denken eik. :P

Nou slaap lekker slanke babes.
O ja, dat ken ik ook wel :P
pi_86371681
Swietje uit de kast! Fijn dat je ouders er goed mee omgingen. Wel lekker zeker die frisse lucht? ;)
En nu lekker gaan daten. O+
  maandag 13 september 2010 @ 07:39:52 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86371744
quote:
Op maandag 13 september 2010 06:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Haai. Ik wil niet :')
ik ook niet!

Maar ik zie er wel fab uit!
pi_86371787
Goedemorgen!
  maandag 13 september 2010 @ 07:48:33 #120
236335 neen
schone schijn
pi_86371805
Gaat het slapen alweer beter dad?
  maandag 13 september 2010 @ 08:03:17 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86371918
Goeiemorgen :W.

Geen zin, maar als ik thuis kom vanavond is Nachtwacht er *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86371997
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n magneetstrip met een paar flinke messen in de keuken hangen maar ik heb soms wel eens nachtmerries dat inbrekers via de achterdeur komen en dan bij binnenkomst gelijk die messen zien en denken "och waarom niet?" en ons dan midden in de nacht de keel doorsnijden. :@
Dit zou zowaar mijn nieuwe nachtmerrie kunnen worden :'). Heb zo'n rijtje messen in de keuken, bij de voordeur hangen.

En ook hier: geen zin. Practica, lesgeven maar nog niet goed voorbereid en buikpijn. Dit gaat een geweldige dag worden O+ ;(.
pi_86372010
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:48 schreef neen het volgende:
Gaat het slapen alweer beter dad?
Veel beter, dank je! :*. En dan wakker worden met een sms'je waarin je wordt gevraagd om mee te gaan naar één van je favoriete restaurantjes maakt dat gedeelte ook een stuk draaglijker. *; .
pi_86372101
mogge.....!

moe ;( beurs... werd wakker met veel stress die wrsch tot volgende week (bestuurswissel) blijft hangen.... joechei! -O-
Ja doei.
pi_86372209
quote:

[..]

Oja, dat is herkenbaar. Ik heb het in sommige buien al met een plastic zak die ik op de overloop zie liggen, dat De Inbreker dan komt en die 's nachts over ons hoofd trekt :P Of gereedschap dat op de trap blijft liggen (die schroevendraaiers in films ook altijd!) Wat helpt is misschien weer een hamer onder je bed leggen!

Toen Twin Peaks voor het eerst werd uitgezonden keek ik 's avonds altijd even onder het bed, dat Bob er niet lag.
  maandag 13 september 2010 @ 08:41:23 #126
331 Merel
Be here now.
pi_86372363
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:39 schreef AKnynke het volgende:

Maar ik zie er wel fab uit!

Net naar werk gefiets. Op m'n leenfiets met hulpmotor :') Ik dacht dat dat nauwelijks een workout zou zijn, want je fietst op zo'n ding echt zonder moeite. Maar halverwege was de accu leeg. En dan trapt zo'n fiets heeeeel zwaar :%
  maandag 13 september 2010 @ 08:49:15 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86372493
Mogge

*bordje havermoutpap wegwurgt
pi_86372596
Zit nu in de collegezaal maar ergens klopt iets niet volgens mij. Ik zit tussen allemaal internationale studenten... :')
Heb inmiddels mijn rooster al drie keer gecheckt maar ik moet toch echt hier zitten. :?
pi_86372769
Hmmm het college gaat ook niet over iets wat in mijn opleiding past. Denk dat ik maar via de achterdeur naar buiten sluip en op zoek ga naar waar ik in vredesnaam moet zijn. :')
  maandag 13 september 2010 @ 09:05:44 #130
236335 neen
schone schijn
pi_86372786
Zit je niet gewoon in de verkeerde week te kijken ofzo? :')
pi_86372983
:D MiMu! Dat is vreemd :)

Morning! Ik ga even een rondje Move That Body :') doen :Y en dan ontbijten en dan naar Eindhoveuh. Ik heb vannacht gedroom dat ik meedeed aan Smaken Verschillen :')
pi_86373183
quote:

[..]

Ik heb mijn messen ook op zo'n strip hangen maar was nou nog nooit op die gedachte gekomen.

Bedankt he 8)7
pi_86373353
Goedemorgen. :)

quote:
Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Swietje het volgende:
Ik ben echt behoorlijk opgelucht nu :o
Mooi! ^O^

Maar weer eens lijstjes. :)

Resultaat van zaterdag:
O: volle yoghurt
S: in de tuin werken
L: twee volkoren boterhammen met gebakken ei
S: in de tuin werken
T: half pakje tucjes
D: quorn stroganoff met rijst

Resultaat van zondag:
O: volle yoghurt
L: twee boterhammen met gebakken ei
T: kapje met vegetarische filet americain
D: zuurkoolstamppot

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: volkoren boterham met vegetarische filet americain
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: volkoren boterham met vegetarische filet americain
T: volle yoghurt
D: onbekend
pi_86373461
Goedemorgen allemaal!

Ik ga alle voorgaande topics doorscannen (lig er 4 achter :') ).
pi_86373661
Hehe, en MiMu, ben je al weggeslopen?
Ik was 40 minuten te vroeg :') vergeten dat ik vandaag van 9.00 - 17.30 moest. Zucht.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86374571
Zo, bijgelezen :)

Merel: huisje *O* Aan alle reacties te lezen is het echt een Heel Fijn Huisje, gefeliciteerd :)

Swietje: Hoe gaat het met het ziek-zijn? Kan me voorstellen dat je je dankzij je O+ sowieso al beter voelt :D

Ik geloof dat ik nog op wat dingen wilde reageren, maar ik weet niet meer wat... :')
pi_86374636
hoi, ben niet bijgelezen, kom alleen even melden dat ik nog leef. :*
Kwak
pi_86374734
Afgelopen weekend niet slank-approved gegeten (weekendje Parijs :+ ). Gisteren iets gegeten in Disneyland dat slecht gevallen is, moet steeds in de buurt van de wc blijven :p

Ow, dat interview waar ik aan mee heb gewerkt (voorlichtingsfilmpje). Vandaag de eerste versie gezien. Ik denk dat ik dat iedere dag even afspeel als afval-motivatie :X Verder wel een leuk filmpje, ik zeg geen hele stomme dingen ofzo, dus dat scheelt. :)
pi_86374827
@Syrena: jup, en ook de goede zaal gevonden. oO<

Heb nu twee hoorcolleges achter de rug, nog drie te gaan. Ben nu al gaar. :X Daarna nog twee uur SLB en dan mag ik eindelijk weer naar huis.
  maandag 13 september 2010 @ 10:40:45 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86374926
Zo maar weer eens richting het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ik van die contrastvloeistof ga merken...
Tot straks :W.
pi_86374989
Succes XM :*

Ik weet niet wie het vroeg, maar qua ziek zijn gaat het niet veel beter.. qua verliefd zijn wel O+ O+ O+
pi_86375238
Ik moet tot 19.30 blijven, ga mee naar een bijeenkomst met uitleg over de minoren. Och ja, is weer extra urenopbouw :9 En ik hoef niet te koken O-)
pi_86375471
Goedemorgen!

Niet geheel bij, was me teveel lezen :D

@XM Succes!
@Swietje ^O^

Dit weekend goed bezig geweest, alleen een broodje van de Sub en bitterballen bij Holland Casino gehad!
SPOILER
Deze week weer lekker voluit trainen, want ben weer geheel blessure vrij.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 13 september 2010 @ 11:12:04 #144
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86375830
Morning!

Ik zag een kastdeur openstaan, en toen dacht ik "hee, die zat gister toch gewoon dicht?" Maar nu snap ik 't: Swietje is eruit gestapt *O* Fijn dat ze thuis goed reageerden! lekker genieten van de loveeee nu O+

Ik heb vanochtend heerlijk gesport: 20 min hardgelopen a 11 km/h (nou ja interval, maar dat gemiddeld) en daarna nog 40 min fitness, dus dat wordt morgen spierpijn! zaterdag weer :Y
En morgen de grote test of ik al 10 km kan hardlopen :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 13 september 2010 @ 11:14:14 #145
277802 _Calimero_
pi_86375880
O en lijstje:

O: afbak stokbrood met Hem O+ (en kaas en tomaat)
S: uurtje sporten
T: yoghurt, druiven, muesli
L: 2x brood met pindakaas, komkommer en sambal
T: 2x brood met ??
D: pasta met diepvriesgroente en rode saus
pi_86375920
Succes XM!
pi_86375958
XM, succes!
pi_86375964
quote:

[..]

Ik vond het net fijn om alleen te wonen, thanks :')
pi_86376010
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb mijn messen ook op zo'n strip hangen maar was nou nog nooit op die gedachte gekomen.

Bedankt he 8)7
Dat ja.....
pi_86376072
Ik wou dit even tippen want dit is te leuk om te doen: http://www.cosmopinie.nl/forum/topic/1951
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 11:21:49 #151
70532 loveli
N
pi_86376093
Ook nog nooit over nagedacht, ik heb geen achterdeur.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 11:23:07 #152
277802 _Calimero_
pi_86376132
Ooo de CT scan he?
Succes babe! :*
  maandag 13 september 2010 @ 11:31:22 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86376367
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooo de CT scan he?
Succes babe! :*
Van dattum! :*

Goeiemorgen slankiefaces! Denken op snooze te drukken en eigenlijk op 'uit' drukken is nie handig nie oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86376418
Succes XM :*!
pi_86376497
Oh, volgens mij was ik gister heel Zen. Ik kon oprecht zeggen dat ik jeweetwelwie niet miste, tegen hem. Alleen op situaties als verjaardagen en zo. Hij belde juist om te zeggen dat hij mij, Nederland en z'n huis zo miste :+
En dat ik het best wel gaaf vond dat hij dit avontuur aan ging en dat hij er nog een stage achter aan wil plakken. Want dat had ik nooit zo gezegd.
En daarna terwijl hij door SF hobbelde heb ik met hem meegekeken op streetview, want ik belde via mijn laptop :+ Net Frankrijk! Ik dacht dat hij in een soort New York kwam of zo!

Ik dacht achteraf: huh, ik was Zen.
  maandag 13 september 2010 @ 11:50:27 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86376940
En weer thuis.

En de CT-scan mevrouw herkende me :') "Was u hier niet laatst al eens geweest?"
Ik word liever herkend door de pizzameneer geloof ik...

Ging verder wel goed, infuusje voor de contrastvloeistof. Raar gevoel als dat wordt ingespoten, je krijgt een heel warm gevoel, alsof je in je broek aan het plassen bent :X. Gelukkig gebeurde dat niet echt. En omdat ik fijn aan de bloedverdunners zit, wilde de ader niet echt lekker snel dicht nadat het infuus eruit was.

En nu rustig aan maar, voel me beetje wobbly.
pi_86376967
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo maar weer eens richting het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ik van die contrastvloeistof ga merken...
Tot straks :W.
Ojee. Succes!

Môrguh allemaal (op de valreep)
Vandaag ga ik weer goed mijn best doen lijntechnisch. Ik zit er duidelijk nog niet helemaal in.
De weekenden blijven mijn zwakke punt. Ik heb de knop nog niet helemaal gevonden zeg maar.
pi_86376971
Mogge, nog net op de valreep. Tot 7 uur college vanaaf dus nu nog ff chillen in de trein. Gezellig tussen de Chinezen :')

Ni Hao!
pi_86376993
:*
Ja doei.
pi_86377011
Hehe nienja, gmta :p

En succes XMmetje!
pi_86377089
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer thuis.

En de CT-scan mevrouw herkende me :') "Was u hier niet laatst al eens geweest?"
Ik word liever herkend door de pizzameneer geloof ik...

Ging verder wel goed, infuusje voor de contrastvloeistof. Raar gevoel als dat wordt ingespoten, je krijgt een heel warm gevoel, alsof je in je broek aan het plassen bent :X. Gelukkig gebeurde dat niet echt. En omdat ik fijn aan de bloedverdunners zit, wilde de ader niet echt lekker snel dicht nadat het infuus eruit was.

En nu rustig aan maar, voel me beetje wobbly.
Je bent alweer terug.
Ja, doe maar rustig aan.
  maandag 13 september 2010 @ 11:54:20 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86377108
*kopje thee voor XM*

Zenne PF ^O^

Nienja: I feel ya! :+ Mijn knop is een beetje stuk door de zenuwen enzo.. :') Vandaag ga ik het weer eens proberen :Y
Ik had het *tijd-van-de-maand*-gebeuren volgens mij misschien toch beter kunnen uitstellen, gelukkig valt het wel mee met de labielo-ik, al vind ik nu het idee dat ik vriendje vanaf de 19e een tijd niet zie toch wel een stuk dramatischer dan eerst :')
pi_86377127
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Hehe nienja, gmta :p

En succes XMmetje!
*)
  maandag 13 september 2010 @ 11:55:18 #164
277802 _Calimero_
pi_86377134
fijn dat het er op zit XM, nu maar weer wachten dus.. vandaag idd lekker rustig aan, lijkt me een goed plan!

En PF, wat goed dat je zen was!!! *O* nu nog zen blijven :s)
  maandag 13 september 2010 @ 11:56:31 #165
277802 _Calimero_
pi_86377180
Kwak, wat ben je druk! Hoe is het met je vriendje??
pi_86377384
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef _Calimero_ het volgende:
fijn dat het er op zit XM, nu maar weer wachten dus.. vandaag idd lekker rustig aan, lijkt me een goed plan!

En PF, wat goed dat je zen was!!! *O* nu nog zen blijven :s)
Hahaha... Ja het was zo grappig omdat iedereen dit moment had voorspelt.

En 12 als ik ben: Ja nou ik dacht dat jou missen het ergste was maar dat valt heel erg mee, heb er nu ook wel zin in! Nadat hij net liep te blaten hoe erg hij Nederland en mij mist. oO<

_O- :D

Gil even als er VS sale is, dan stuur ik het naar zijn huis en bij een groot pakket stuurt hij alles door :9~
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 12:05:22 #167
70532 loveli
N
pi_86377409
Lekker rustig aan, XM. :*

quote:
Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hahaha... Ja het was zo grappig omdat iedereen dit moment had voorspelt.

En 12 als ik ben: Ja nou ik dacht dat jou missen het ergste was maar dat valt heel erg mee, heb er nu ook wel zin in! Nadat hij net liep te blaten hoe erg hij Nederland en mij mist. oO<

_O- :D

Gil even als er VS sale is, dan stuur ik het naar zijn huis en bij een groot pakket stuurt hij alles door :9~
You go girl!
crap in = crap out
pi_86377556
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Kwak, wat ben je druk! Hoe is het met je vriendje??
ja goed O+ t is soms puzzelen met onze tijd, maar we doen allebei ons werk en zien elkaar toch wel zeker 5 keer in de week O+

werk blijft spannend en moeilijk, en er komt nu een stressvol project aan dat ik bestuur (niet-werk, koor en orkest) en dat is wel even spannend. maak me een beetje druk over een paar dingen, maar mn lief is een fijne stabiele factor.
Kwak
pi_86377569
Leuk kwak O+
pi_86377599
goedzo PF :*

ik ga nu naar de faculteit, kijken of ik nog iets kan printen voor college, en even een lunch scoren, brood was op na het ontbijt...

(eten gaat nog steeds kut, maar ik ben weer begonnen bij de psych, individueel traject, dus ik hoop dat ik me weer een beetje kan hernemen)
Kwak
pi_86377638
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*kopje thee voor XM*

Zenne PF ^O^

Nienja: I feel ya! :+ Mijn knop is een beetje stuk door de zenuwen enzo.. :') Vandaag ga ik het weer eens proberen :Y
Ik had het *tijd-van-de-maand*-gebeuren volgens mij misschien toch beter kunnen uitstellen, gelukkig valt het wel mee met de labielo-ik, al vind ik nu het idee dat ik vriendje vanaf de 19e een tijd niet zie toch wel een stuk dramatischer dan eerst :')
Dat laatste had ik kunnen schrijven. Knop zoek, extreem aanhankelijk naar vriendje toe :P En dan is het nog niet eens mijn tijd-van-de-maand ;)

Vrijdag en zaterdag waren slecht. Vrijdag hield ik een feestje en dat viel samen met het avondeten dus veel feest-eten (pastasalade, gehaktballen, kipsateetjes, mini-saucijzenbroodjes en hele slechte cheesecakebrownies). Zaterdag laat opgestaan, veel te weinig en te slecht gegeten (brownies als ontbijt en daarna een broodje gehaktbal als avondeten).

Gisteren was wel redelijk:
O/L: twee kampioentjes met 2 hardgekookte eieren en een likje mayo
T: grote onbespoten appel van de boom van schoonpa :9
D: risotto met courgette, spekjes en champignons. Redelijk veel omdat ik overdag weinig had gegeten
T: mona toetje, half biertje

Vandaag:
O: brinta
T: hardgekookt ei
L: restje risotto
T: perzik, mineola
D: iets snels, maar ga wel zelf koken. Ik denk couscous met varkensreepjes en een berg groenten
T: wolkentoetje zo heet het echt :')

Aanvulling op lange post: XM, fijn dat het achter de rug is. Wanneer hoor je er meer over?
  maandag 13 september 2010 @ 12:24:07 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86377926
@Sts: volgende week dinsdag!
  maandag 13 september 2010 @ 12:25:21 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86377960
Sts :D Wanneer ging jij ook weer?

Ook maar lijstjes dan oO<

Gisteren was ik bij mn mams/zus en oma :Y
O: bruine bagel met cream cheese en bieslook, met paar slokjes mangosap
T: twee blokjes pure chocola
T: plak marmercake bij oma (hee dit kon erger :+ oma kennende :P )
T: glas cola
L: volkorenbroodtosti
T: sultana
D: pizza met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten en uiteraard kaas :P
T: glas cola (en ik had buikpijn maar zat toch de hele tijd aan snaaiwerk te denken :') verder niet genomen though)

Planning voor vandaag:
O: meergranenpistoletje met gekookte worst
T: paar wortels
L: empanada (gekregen van de buurvrouw O+ )
T: bakje Griekse yoghurt met jam?
D: keftedes
S: Zumba
T: hopelijk niks meer, moet balansen }:| :+ nouja misschien beker melk.
pi_86378275
Ook maar een lijstje:

O: 1 volkoren boterham met stukjes rookworst :9 :@
L: grote fruit-yoghurtsmoothie
T: snack komkommertjes
D: Turkse dürüm + rauwkost salade
T: schaaltje door moeders gemaakte appelmoes :9
T: verse sinaasappelsap
pi_86378416
Mijn lijstje is echt bijzonder matig tot nu toe. Wel vier bammen maar daarvan waren er twee met appelstroop en twee met pure chocoladepasta. Stond vanmorgen mijn brood te smeren en toen bedacht ik me dat de enige andere keuzes in mijn koelkast op het moment salami en pindakaas waren en beiden leken me gezien de stankfactor niet bepaald geschikt om in een hoorcollege op te eten.

Recht voor deze collegezaal staat trouwens een band om de opening van het collegejaar te openen. Handig. ^O^
pi_86378428
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

Vanwege Leeds?
Hoe lang zie je je vriendje niet?
pi_86378464
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn lijstje is echt bijzonder matig tot nu toe. Wel vier bammen maar daarvan waren er twee met appelstroop en twee met pure chocoladepasta. Stond vanmorgen mijn brood te smeren en toen bedacht ik me dat de enige andere keuzes in mijn koelkast op het moment salami en pindakaas waren en beiden leken me gezien de stankfactor niet bepaald geschikt om in een hoorcollege op te eten.

Recht voor deze collegezaal staat trouwens een band om de opening van het collegejaar te openen. Handig. ^O^
De stankfactor, haha. Wel heeel sociaal van je!
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 12:44:53 #178
70532 loveli
N
pi_86378509
Oh ja, eten, goed plan.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 12:47:30 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86378578
MiMu: volgens mij is appelstroop nog niet zo erg hoor! Goed voor de ijzertjes enzo :Y Meen ik me te herinneren!

En mehe, stankfactor!

quote:
Op maandag 13 september 2010 12:42 schreef nienja het volgende:

[..]

Vanwege Leeds?
Hoe lang zie je je vriendje niet?
Yarp, ik vind het leuk maar ook erg spannend :P Ik realiseer me nu pas echt dat ik dat een hele tijd écht in mn upje ga doen _O- </wakker>
En hij gaat eerst even mee O+ Van de 15e tot de 19e. Dan zie ik hem dus van 19-09 tot 11-12 niet. Kan erger, maar ik ben het (nog?) niet gewend denk ik :+
En ik ben een beetje knuffel-verslaafd.
pi_86378852
Zo irritant, er wonen hier 3 setjes bouwvakkers of zo, moet een hele lange weg af, zie je ze al staan, ze hebben echt echt altijd pauze :{w
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 12:57:13 #181
70532 loveli
N
pi_86378878
Fluitende bouwvakkers?
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 12:59:04 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86378939
Oh my! Een offer I can't refuse in m'n mail! *)

quote:
Salaris: 1700 euro per maand + bonus over de omzet.

Word een Mystery Shopper!
Mystery Shopping is het uitvoeren van marktonderzoek, het toezicht op het zaak werk
en de controle van het pand en audit personeel in de winkel!

werk voor Mystery Shopper! Ons bedrijf biedt een mystery shopper baan.
Kenmerken: winkelen in winkels, op websites, in een cafe of restaurant bezoeken.
Assessment Service. Vrij werkschema!

Eisen
- Leeftijd: 21 leeftijd
- Altijd toegang te bezitten tot het internet
- Heeft u een mobiele telefoon
- De mogelijkheid om de goederen aan u geleverd op zijn verzoek

Beschrijving van het geval:
1. We hebben het geld voor de basisproducten in uw rekening gebracht.
2. U moet te koop doen.
3. Evaluatie van de kwaliteit en vul de vragenlijst in.
4. Stuur alle producten van het bedrijf in hun originele verpakking.
Naast de kaart! Tickets moeten worden gescand.

Voorwaarden beroep:
- werk-time.
- Bedrijfsopleiding onderwijs.
- Mogelijkheid om carriere en plannen uit te voeren.
- Snelle doorgroeimogelijkheden.
- Mentorschap in de eerste fase van de operatie.

---
1700 per maan + bonus op de verkoop.
---

Stuur je CV en we zullen doorsturen naar de afdeling HR.
Als u te communiceren in een stroom van dag!
Ik ga maar snel reageren B-) .
  maandag 13 september 2010 @ 13:04:54 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86379103
"Als u te communiceren in een stroom van dag!" ?

Moderne poëzie?
  maandag 13 september 2010 @ 13:06:07 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86379123
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Als u te communiceren in een stroom van dag!" ?

Moderne poëzie?
En dat in de eerste fase van de operatie! oO<
  maandag 13 september 2010 @ 13:07:35 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86379154
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En dat in de eerste fase van de operatie! oO<
Waar wacht je nog op!
  maandag 13 september 2010 @ 13:08:56 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86379188
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waar wacht je nog op!
Tot ik weer 21 ben!
pi_86379198
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

En toch bestaat die baan echt: :Y

http://www.tns-nipo.com/p(...)-mysteryshoppers.asp
pi_86379210
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef loveli het volgende:
Fluitende bouwvakkers?
Nee ze fluiten niet, ze roepen dingen..
  maandag 13 september 2010 @ 13:10:52 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86379227
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tot ik weer 21 ben!
Ohja shit, dat had ik niet gelezen! :o Da's dan duimendraaien tot die tijd he! >:O
pi_86379256
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tot ik weer 21 ben!
Hoeveel jaar is 21 leeftijd eigenlijk?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 13 september 2010 @ 13:12:07 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86379258
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En toch bestaat die baan echt: :Y

http://www.tns-nipo.com/p(...)-mysteryshoppers.asp
Ja dat wist ik ook wel ;).
pi_86379371
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]

Yarp, ik vind het leuk maar ook erg spannend :P Ik realiseer me nu pas echt dat ik dat een hele tijd écht in mn upje ga doen _O- </wakker>
En hij gaat eerst even mee O+ Van de 15e tot de 19e. Dan zie ik hem dus van 19-09 tot 11-12 niet. Kan erger, maar ik ben het (nog?) niet gewend denk ik :+
En ik ben een beetje knuffel-verslaafd.
Het komt nu ook wel heel dichtbij M. Dat wordt vier dagen je een slag in de rondte knuffelen, zodat je er even tegen kunt. Super spannend. Dat wel.
pi_86379403
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

:9~
pi_86379431
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:44 schreef loveli het volgende:
Oh ja, eten, goed plan.
Hier heb ik nou zelden last van. :+
  maandag 13 september 2010 @ 13:25:26 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86379629
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:15 schreef nienja het volgende:

[..]

Het komt nu ook wel heel dichtbij M. Dat wordt vier dagen je een slag in de rondte knuffelen, zodat je er even tegen kunt. Super spannend. Dat wel.
Ja inderdaad, en mn to-do-list is nog zo lang! :o :')
En dat knuffelen daar zijn we veelal goed mee bezig O+ Al issie nu op zn werk, dat dan helaas wel :+
pi_86379683
Alleen dat betalen per maan lijkt me minder XM :+
pi_86379691
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
En dat knuffelen daar zijn we veelal goed mee bezig O+ Al issie nu op zn werk, dat dan helaas wel :+
Nah, zie je, jullie kunnen het al op afstand! Het komt goed ^O^
pi_86379781
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee ze fluiten niet, ze roepen dingen..
Ik ben inmiddels stiekem blij als er weer eens geroepen of gefloten wordt.
Hoe treurig is dat! _O-
pi_86379898
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:

ik had dus gewoon de salami en pindakaas op brood genomen. /care dat het ruikt :P
pi_86379939
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ook maar lijstjes dan oO<

Gisteren was ik bij mn mams/zus en oma :Y
O: bruine bagel met cream cheese en bieslook, met paar slokjes mangosap
T: twee blokjes pure chocola
T: plak marmercake bij oma (hee dit kon erger :+ oma kennende :P )
T: glas cola
L: volkorenbroodtosti
T: sultana
D: pizza met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten en uiteraard kaas :P
T: glas cola (en ik had buikpijn maar zat toch de hele tijd aan snaaiwerk te denken :') verder niet genomen though)

Planning voor vandaag:
O: meergranenpistoletje met gekookte worst
T: paar wortels
L: empanada (gekregen van de buurvrouw O+ )
T: bakje Griekse yoghurt met jam?
D: keftedes
S: Zumba
T: hopelijk niks meer, moet balansen }:| :+ nouja misschien beker melk.
Als je trek krijgt dan kan je beter zorgen dat je een half bakje kwark eet. Bijna net zoveel kcals (als je magere neemt) en het vult langer :)
pi_86380129
Oh nog een dingetje voor op mijn lijstje: een mini Celebrations marsje want de SLB-er wilde het begin van het jaar vieren.
  maandag 13 september 2010 @ 13:54:01 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86380488
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:36 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als je trek krijgt dan kan je beter zorgen dat je een half bakje kwark eet. Bijna net zoveel kcals (als je magere neemt) en het vult langer :)
Oh het is niet zozeer dat ik trek heb na het sporten, meer erge dorst in dingen-die-niet-water-zijn :P Dus de melk is dan om te zorgen dat ik niet naar de cola grijp :+
pi_86380971
Wat fijn dat ik vandaag fietste! Kreeg een reflector vanwege fiets-naar-je-werk-dag! O+
  maandag 13 september 2010 @ 14:15:02 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86381126
Lijstje:

O: 200 ml melk, havermout, paar rozijnen
T: contrastvloeistof :9
T: chocolatechipcookie
L: 1/4 stokbrood met rauwkost en komijnekaas
T: appeltje
D: hambo / ovenfriet / roerbakgroenten

Mwhmmmemwmmm.
pi_86381183
Lijstje:

O: 2 knackebrod (1 met bieslookroomkaas en een met bierworst)
T: 2 boterhammen (1 met bieslookroomkaas en een met bierworst)
L: 2 boterhammen (1 met bieslookroomkaas en een met bierworst)
T: banaan
D: risotto met spinazie en champignons

ben een beetje bleuh :')
Ja doei.
pi_86381467
Wat scheelt er aan Mo? :*
pi_86381508
moe, blauw en paars en stress :') nog een week tot bestuurswissel en er moet zoveel gebeuren :') en nog geen baan :') !
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 14:27:20 #208
70532 loveli
N
pi_86381516
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef Swietje het volgende:
Wat scheelt er aan Mo? :*
Zo te zien mist ze appelstroop, pindakaas en kipfilet.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 14:35:18 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86381753
*aai Mo*

Webcam uitgeprobeerd! :') :D
SPOILER
  maandag 13 september 2010 @ 14:36:31 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86381793
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai Mo*

Webcam uitgeprobeerd! :') :D
SPOILER
You sexy thinngg!

:')
  maandag 13 september 2010 @ 14:37:09 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86381811
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

You sexy thinngg!

Jeweettog! *klauwhandje* :7
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 14:38:28 #212
70532 loveli
N
pi_86381849
En de cute-award goes to....
crap in = crap out
pi_86382177
gheyl! O+
Ja doei.
pi_86382437
Tricloop!
Zou kunnen bellen over werk vandaag, maar ja is ook niet handig op stage! Zo durf ik niet :@
  maandag 13 september 2010 @ 14:58:45 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86382526
Vriendje: wauw, je hebt het gepresteerd een scheel drie-ogig monster te maken o_O

*skillz*

Puffje: bellen vanaf werk/stage moet toch kunnen? Als het belangrijk is zeker lijkt me! :Y
  maandag 13 september 2010 @ 15:01:40 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86382645
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tricloop!
Zou kunnen bellen over werk vandaag, maar ja is ook niet handig op stage! Zo durf ik niet :@
Natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86382692
Lijstje:

O: Banaan, kiwi, 1/2L melk
S: 30min. zwemmen
O: 2 boterhammen met kaas + glas sinaasappelsap
T: garnalen met pepertjes
L: 2 boterhammen met kipfilet + 1/2L melk
T: fruitshake + cashews
D: 2 pitabroodjes met rundergehakt en spinaziesalade
S: 30min. thuisoefeningen
T: nog te bepalen
pi_86382961
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Nou ja, nu is er wel weer wat te doen!
Maar ik doe het vandaag hoor!
pi_86383261
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
moe, blauw en paars en stress :') nog een week tot bestuurswissel en er moet zoveel gebeuren :') en nog geen baan :') !
Zag op facebook dat het grotklimmen niet zo'n succes was? -O- Rest van het weekendje wel geslaagd?

Oh, en Maria: O+ Nu nog een foto met 1 heel groot oog, net als Leela uit Futurama :s)
  maandag 13 september 2010 @ 15:21:52 #220
236335 neen
schone schijn
pi_86383322
Woah, waarom zijn er van die faalleraren die blijkbaar wel allemaal uren ingeroosterd willen hebben maar er niets mee doen? Nu heb ik alles gedaan wat ik moest doen en nog tijd over. Nu maar weer wachten en koffie drinken denk ik.

Knop mag ook wel weer om na het weekend trouwens :') dikke buik hoor, heerlijk zacht wel natuurlijk.
  maandag 13 september 2010 @ 15:22:12 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86383327
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zag op facebook dat het grotklimmen niet zo'n succes was? -O- Rest van het weekendje wel geslaagd?

Oh, en Maria: O+ Nu nog een foto met 1 heel groot oog, net als Leela uit Futurama :s)
Die mag jij doen! Dan ga ik zo het pak van vriendje ophalen bij de stomerij :+
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 15:22:57 #222
70532 loveli
N
pi_86383349
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Woah, waarom zijn er van die faalleraren die blijkbaar wel allemaal uren ingeroosterd willen hebben maar er niets mee doen? Nu heb ik alles gedaan wat ik moest doen en nog tijd over. Nu maar weer wachten en koffie drinken denk ik.

Knop mag ook wel weer om na het weekend trouwens :') dikke buik hoor, heerlijk zacht wel natuurlijk.
Lekker, koffie!

En op z'n tijd is een zacht buikje ook lekker.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 15:23:43 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86383378
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef neen het volgende:

Zachte buiken *)

Mehe mijn oma gisteren tegen het vriendje: "Zo jongen, je krijgt een buikje :o Uitkijken hoor, daar ben je wel te jong voor!"
Even later: "En lekkere wangetjes! Oh dat staat je wel hoor! :Y "
Nog iets later: "Wil je nog een stukje chocola? Koekje? Nee? :o "

maandag 13 september 2010 @ 15:24:07 #224
236335 neen
schone schijn
pi_86383389
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Lekker, koffie!

En op z'n tijd is een zacht buikje ook lekker.
Die "koffie" die ze hier op schule verkopen is vies maarja je moet toch wat.
pi_86383446
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die mag jij doen! Dan ga ik zo het pak van vriendje ophalen bij de stomerij :+
He jammer, mijn webcam is stuk...

Pak, stomerij? Leuke plannen voor vanavond? :D
pi_86383459
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tricloop!
waarom niet ? :)
  maandag 13 september 2010 @ 15:27:56 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86383505
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

He jammer, mijn webcam is stuk...

Pak, stomerij? Leuke plannen voor vanavond? :D
Nee maar het moest nu wel een keertje, hij hing maar te hangen :@ En ik doe het nog even snel want vriendje werkt fulltime en heeft dus niet veel tijd ervoor! En zaterdag heeft de stomerij krotte openingstijden :P
pi_86383563
O help, ik heb de komende maanden veelteveel werk! Als reactie vooraf zit ik nu al de hele dag in mijn nachtpon koffie te drinken, stomme series te kijken en wanhopig boven mijn agenda te hangen :')
Jammer dat freelancewerk nooit netjes gedoseerd aan komt waaien, het is altijd hollen of stilstaan in de toko hier.
pi_86383621
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee maar het moest nu wel een keertje, hij hing maar te hangen :@ En ik doe het nog even snel want vriendje werkt fulltime en heeft dus niet veel tijd ervoor! En zaterdag heeft de stomerij krotte openingstijden :P
Ahzo. We zijn nu zaterdag een jaar getrouwd en moeten nog altijd manliefs pak en mijn jurk naar de stomerij brengen :+

Stiekem vind ik het ook een fijn idee dat alle vlekken die nu in de jurk zitten (zoals de drie enorme koffievlekken op de sleep) echte, originele vlekken-van-onze-bruiloft zijn O+ Dus denk dat mijn jurk ook niet meer naar de stomerij gaat.
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 15:31:12 #230
70532 loveli
N
pi_86383637
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Laureline het volgende:
O help, ik heb de komende maanden veelteveel werk! Als reactie vooraf zit ik nu al de hele dag in mijn nachtpon koffie te drinken, stomme series te kijken en wanhopig boven mijn agenda te hangen :')
Jammer dat freelancewerk nooit netjes gedoseerd aan komt waaien, het is altijd hollen of stilstaan in de toko hier.
Het is toch wel altijd leuk werk bij jou? Dat heeft ook z'n voordelen.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 15:31:36 #231
236335 neen
schone schijn
pi_86383647
:') M'n ouders zijn ooit ergens in september getrouwd, ik dat gister vragen van welke datum dat eigenlijk was. Was het al een week terug ofzo, "oh ja" :')
pi_86383657
Oh, Pief, als je dit leest, welke vakken krijg je dit blok? Was ik nog benieuwd naar :)
pi_86383811
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is toch wel altijd leuk werk bij jou? Dat heeft ook z'n voordelen.
Ja, dat wel. Ik ben ook een pieper hoor, als ik nu géén werk had, dan zou ik pas echt moeten huilen!
Het is wel altijd even moeilijk als je aan nieuwe opdrachten moet beginnen, wéér over die eerste hobbel heen. Ik ben ook heel goed in dat moment uitstellen >:O
pi_86383987
:W

Terug van vakantie, het was heel fijn: heerlijk weer, lekker eten, veel quality time met O+ . Nu alleen een beetje opgeblazen :)

Ik loop hopeloos achter met bijlezen, maar van wat ik gelezen heb:

Gefeliciteerd met je huis Merel! Na alle lovende woorden ben ik erg benieuwd, mag ik nog een PM?
En Swietje, wat fijn allemaal voor je O+

Verder een :* voor XM vanwege de CT en voor Mo voor de algehele blegh. En *O* voor de Zenne PF en Maria, wat spannend, het is al bijna zover!
pi_86384036
Welkom terug, anna! Ik zag je foto's op Facebook, 't zag er mooi uit! En wat kleed jij jezelf toch leuk.
  maandag 13 september 2010 @ 15:43:20 #236
236335 neen
schone schijn
pi_86384077
Oh oke wat is dit hier? Een studiegenoot van me heeft een 3kwarts broek aan waar nog een stuk van af te ritsen is en hoog opgetrokken witte sportsokken aan dit bijna naadloos overlopen naar z'n melkflessen?

Ik heb gevraagd of hij ook zusjes heeft, ja dus. Maar blijkbaar geen commentaar. Raar he.
  maandag 13 september 2010 @ 15:43:46 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86384099
Je mag piepen heur, Lau! :Y Alle begin is lastig, vooral als je het overzicht moet bewaren met meerdere dingesen! Successss!

Ook een *O* voor de terug-van-vakantie-Anna! O+
pi_86384116
en een lijstje:

O: 1,5 pistolet met kaas, jam en pindakaas
T: pruimen
L: boterham met kaas
T: nog meer pruimen
T: eierkoek
D: groentesoep met ballen + salade
pi_86384246
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, anna! Ik zag je foto's op Facebook, 't zag er mooi uit! En wat kleed jij jezelf toch leuk.
Dank je! En ik las iets over een (8> , wat O+ en *O* voor je!
pi_86384619
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:43 schreef neen het volgende:
Oh oke wat is dit hier? Een studiegenoot van me heeft een 3kwarts broek aan waar nog een stuk van af te ritsen is en hoog opgetrokken witte sportsokken aan dit bijna naadloos overlopen naar z'n melkflessen?

Ik heb gevraagd of hij ook zusjes heeft, ja dus. Maar blijkbaar geen commentaar. Raar he.
_O- Droogkloot.
pi_86384642
Hey, wb Anna :) Nu ben ik ook nieuwsgierig naar foto's natuurlijk... :P
pi_86384943
O halp. Nu heb ik wel de begeleider en nu twijfel ik eraan of mijn voorstel wel uitvoerbaar is en ik heb geen primaire bronnen en... en.... :X Ik ben toch ook een zenuwpees.
pi_86385125
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:04 schreef Ewelina het volgende:
O halp. Nu heb ik wel de begeleider en nu twijfel ik eraan of mijn voorstel wel uitvoerbaar is en ik heb geen primaire bronnen en... en.... :X Ik ben toch ook een zenuwpees.
Als het niet uitvoerbaar zou zijn, dan zou je begeleider het vast niet hebben goedgekeurd (en in ieder geval zijn twijfel hebben uitgesproken).
pi_86385437
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als het niet uitvoerbaar zou zijn, dan zou je begeleider het vast niet hebben goedgekeurd (en in ieder geval zijn twijfel hebben uitgesproken).
Ik denk het ook, maar ik ben ook een enorme zenuwpees :') Ik wil gewoon heel graag een echt goede scriptie schrijven.... en twijfel nogal aan mijn eigen kunnen.
pi_86386268
Niet twijfelen, da's nergens voor nodig! Doe gewoon je best, dan komt 't vast goed ^O^
pi_86386281
Als dit zo doorgaat de komende maanden heb ik medelijden met jullie. :@
pi_86386317
Halloooo *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86386379
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sts: volgende week dinsdag!
Ooh, dat wachten ook de hele tijd :{ . Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten.

quote:
Op maandag 13 september 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Donderdag :X , vriendlief gaat wel nog bijna 2 weken mee.
Ik ben net terug van kleding kopen voor hem ( :') !), want hij moet de hele tijd overwerken. Dat mag wel als sport op mijn lijstje :P . Hij had nauwelijks meer iets, dus ik moest echt iets van 6 blouses/shirts en 2 broeken hebben. Ik heb maar verschillende maten gekocht, dan mag hij straks kijken of er wat leuks tussenzit. Dat werd nog best zwaar toen het postkantoor opeens verhuisd was naar de andere kant van de binnenstad :+
  maandag 13 september 2010 @ 16:43:09 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86386471
Ja, dat wachten is poep. Ik heb donderdag vrij genomen en omdat ik me een 70+er voel, komt er een vriendinnetje bejaardendingen doen 's middags :D. Thee drinken, oude koekjes eten, advocaatje met slagroom drinken en oude koeien uit de sloot halen en constateren dat 'alles vroeger toch echt veel beter was' :P :D.
pi_86386476
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk het ook, maar ik ben ook een enorme zenuwpees :') Ik wil gewoon heel graag een echt goede scriptie schrijven.... en twijfel nogal aan mijn eigen kunnen.
Oh, ik las gisteren je onderwerp en het leek me wel razend interessant ^O^ . En wat de rest al zeg, de begeleider ziet er in ieder geval al brood in.
pi_86386565
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat wachten is poep. Ik heb donderdag vrij genomen en omdat ik me een 70+er voel, komt er een vriendinnetje bejaardendingen doen 's middags :D. Thee drinken, oude koekjes eten, advocaatje met slagroom drinken en oude koeien uit de sloot halen en constateren dat 'alles vroeger toch echt veel beter was' :P :D.
^O^ Wat een geniaal idee _O-
pi_86386577
quote:
Ik vind dat als 20+er ook heel leuk klinken hoor c_/ . Maar ik ben wel een beetje een muts :') .
pi_86386680
quote:
Hihi O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 september 2010 @ 16:49:38 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86386756
Ik heb er ook wel zin in :). Even gedachten verzetten :Y.
pi_86386788
Koekjes eten :9 Klinkt gezellie XM!

Met mijn eetlust tijdens ziekte is niets mis, helaas. ;(
pi_86386791
Zo, nou, lijstje is vandaag nog even kut. Maar morgen weer normaal doen ~O> Al vrees ik wel dat ik eerst nog niet zoveel naar binnen kan krijgen, maar wellicht valt dat reuze mee als je weer aan het werk bent.
pi_86386919
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.

nu hopen dat ze me willen hebben :')
Ja doei.
pi_86387040
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Pief, als je dit leest, welke vakken krijg je dit blok? Was ik nog benieuwd naar :)
commerciële calculaties, ik heb nog geen boek :'(!! eh... consumentenmarketing? en da wast?
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 17:01:03 #260
70532 loveli
N
pi_86387230
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.

Het houdt je van de straat en betaalt je huur. Good girl! ^O^
crap in = crap out
pi_86387258
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

Ik hoop met je mee ^O^
pi_86387265
Mijn Brinta liefde is ook over, volgens mij. Ik word al misselijk bij de gedachte. :D Zo maar even yoghurt inslaan.
pi_86387290
Brinta, bambix :r Nooit begrepen dat mensen dat überhaupt weg krijgen :D
pi_86387302
11,25 per uur haalde me wel over de streep :@ :')
Ja doei.
pi_86387314
Brinta, idd Swietje, :r

en O+ wat tof dat je 'uit de kast bent' O+ en dat je ouders 'r goed mee zijn _O_ :*
Ja doei.
  maandag 13 september 2010 @ 17:03:42 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86387329
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
^O^

Wat moet je verkopen eventueel?
pi_86387399
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
Brinta, bambix :r Nooit begrepen dat mensen dat überhaupt weg krijgen :D
Oh, ik vind het heerlijk. Lekker warm, is ook wel fijn als het nog donker en guur is buiten terwijl je zit te ontbijten :') . Bijkomend voordeel: vult goed! ^O^
pi_86387406
quote:
Dat zou mij ook wel over de streep halen :Y

Bedankt voor je lieve reactie :) Ik ben ook echt heel blij en vliefd natuurlijk O+
pi_86387424
quote:
Dat is netjes!
pi_86387427
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik vind het heerlijk. Lekker warm, is ook wel fijn als het nog donker en guur is buiten terwijl je zit te ontbijten :') . Bijkomend voordeel: vult goed! ^O^
Neem dan soep ofzo... Brinta/Bambix eet je als peuter, niet als volwassene :P Haha, sorry, smaken verschillen :P
pi_86387436
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^O^

Wat moet je verkopen eventueel?
SPOILER
Ja doei.
pi_86387496
:O Mo... maar goed, geld is geld ^O^ ^O^ ^O^
pi_86387520
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef Swietje het volgende:

[..]

Neem dan soep ofzo... Brinta/Bambix eet je als peuter, niet als volwassene :P Haha, sorry, smaken verschillen :P
Soep als ontbijt? :D

Oh, en voedsel vind ik nooit gerelateerd aan leeftijd. Ik eet nog met liefde soepstengels of geprakte banaan bijvoorbeeld :@
pi_86387617
Ik heb nog kip in de koelkast liggen waarvan ik dacht dat het houdbaar was tot vandaag, maar dat blijkt tot gisteren te zijn :') . Kan dat nog?
pi_86387646
Soep als ontbijt vind ik dan weer heerlijk *O*
Soepstengels eet ik dan weer wel, die horen in de soep :P en een fruithapje gaat er ook best wel in hoor.. maar Brinta/Bambix niet... komt doordat ik dat vroeger kreeg als 'n soort dwangvoeding denk ik :')
  maandag 13 september 2010 @ 17:12:34 #276
236335 neen
schone schijn
pi_86387677
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog kip in de koelkast liggen waarvan ik dacht dat het houdbaar was tot vandaag, maar dat blijkt tot gisteren te zijn :') . Kan dat nog?
Vast wel
pi_86387689
quote:
Ik zou 't doen, maar ik vreet veel dingen over datum... :P ziet het er nog goed uit? Is het al die tijd in de koelkast geweest? Hoe ruikt het? Enz.
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 17:14:56 #278
70532 loveli
N
pi_86387770
quote:
Heb je een kat? Ff checken of die het nog eet. Zo nee, wegmikken.

Als het snel en koel uit de supermarkt thuis is geklomen no problem, maar vaak loopt de temperatuur na het shoppen toch vrij hoog op met alle bacterievermenigvuldigende gevaren van dien.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 17:15:02 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86387775
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Ohh, dat isn't so bad! Dat heb ik ook wel gedaan :Y.
  maandag 13 september 2010 @ 17:15:46 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86387813
XM :D wat tof! _O- Ik doe dat soort dingen (als 20+er ook! :P) ook graag :+

Sts: 2 weken vakantie met vriendje is tof O+ Donderdag is ook al rap, heb je maar 1 dag langer nog dan ikke! :o Maar jij ging ook langer dacht ik he?

Mo: oh tof! Niet eens een echte 'hallowiltueenVeronicaMagazineAbbohetisheeltofengoedkoopnee?danbelikdevolgendeohhijgaatalover'-baan! ^O^

Ik heb net Zinvolle Boodschappen gedaan! Pak opgehaald, bij de HEMA een koptelefoon (zo'n joekel, want de hang-oortjes die ze altijd hadden waren er niet meer en dat waren de enige die mij pasten ;( ), boxxorzzz en een collegeblok gehaald! En eten natuurlijk :Y)
pi_86387842
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je een kat? Ff checken of die het nog eet. Zo nee, wegmikken.

Als het snel en koel uit de supermarkt thuis is geklomen no problem, maar vaak loopt de temperatuur na het shoppen toch vrij hoog op met alle bacterievermenigvuldigende gevaren van dien.
Ik heb een kat, ja. Maar mogen die dat wel zo rauw eten joh? En ik ben altijd in 3 minuutjes weer thuis vanuit de supermarkt, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.

Ik ga wel even kijken en ruiken zo. Anders heb ik nog wel een noodmaaltijd in de vriezer :P
pi_86387866
ja, en ze hebben er nog een, B2B, wat wel kan :)
Was net te laat met bellen (ze gaan om half 5 dicht, dat bureau) maar morgen hang ik om 9 uur als eerste aan de telefoon om achter m'n mailtje aan te bellen; kunnen ze meteen mijn geweldige telefoonstem horen O+ 8-)
Ja doei.
pi_86387867
quote:
even ruiken. Als 't stinkt dan weggooien anders kan het imo nog wel :)
  maandag 13 september 2010 @ 17:16:58 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86387870
Ik gebruik het woord 'tof' te vaak oO<
pi_86387891
Zo'n stuk vlees weet heus niet precies wanneer ie over de datum is en moet bederven, dus ik zou 'm gewoon eten :D
pi_86387956
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik gebruik het woord 'tof' te vaak oO<
Tof is dan ook een tof woord :7
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 17:23:21 #287
70532 loveli
N
pi_86388114
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb een kat, ja. Maar mogen die dat wel zo rauw eten joh? En ik ben altijd in 3 minuutjes weer thuis vanuit de supermarkt, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.

Ik ga wel even kijken en ruiken zo. Anders heb ik nog wel een noodmaaltijd in de vriezer :P
Denk je dat een verse levende kip niet rauw is? ;)

Katten hebben er echt een goede neus voor, als het bedorven is haalt 'ie 'em ervoor op.
crap in = crap out
pi_86388142
oja lijstje:

O: Havermoutprutje
T: nectarine die echt superlekker was en shake
L: 2 roggebrood, kalkoenfilet en pindakaas
T: 2 tomaten, 1/2 komkommer
D: aardappelpurree, rode kool en draadjesvlees. Ben benieuwd :)

Oh en ik word gek van dit nummer; zit in mijn hoofd |:( |:(

pi_86388171
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Denk je dat een verse levende kip niet rauw is? ;)

Katten hebben er echt een goede neus voor, als het bedorven is haalt 'ie 'em ervoor op.
Nouja, ik had nooit de link gelegd tussen hetgeen wat katten eten en rauwe kip :@ Die van mij is sowieso raar, gek op Hamka's en likt graag kommetjes leeg waar zuivel in heeft gezeten :')
pi_86388256
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik had nooit de link gelegd tussen hetgeen wat katten eten en rauwe kip :@ Die van mij is sowieso raar, gek op Hamka's en likt graag kommetjes leeg waar zuivel in heeft gezeten :')
Kommetjes leeg lebberen waar zuivel in heeft gezeten doen die van ons ook 8)7 En kaas van m'n boterham jatten. :')
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 17:27:40 #291
70532 loveli
N
pi_86388261
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die van ons vrat de kippen van de buurman op. Wel nadat een vos ze had afgeslacht.
't Parkietje verslond 'ie wel op eigen initiatief.
crap in = crap out
pi_86388410
en nu wil ik een van die twee banen ook :')

damnit!

zo maar 's koken :9
Ja doei.
  maandag 13 september 2010 @ 17:33:50 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86388440
Je bent wel hebberig Mo! :+
  maandag 13 september 2010 @ 17:35:00 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86388470
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ze koken hun muisjes en vogeltjes ook niet van te voren :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86388514
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent wel hebberig Mo! :+
ja, damnit! :o
Ja doei.
pi_86388555
*moe* en moet vanavond nog even wat ophalen in andere stad. Gelukkig stond er nog een restje salade + appelmoes van verse appels in de koelkast, zo gehaktbal opwarmen en dan eet ik vanavond mn spinazie wel. Vandaag géén zin om te koken of waar dan ook tijd aan te besteden. Ben helemaal uitgeput.

Wat goed van de Zen van PF en Maria *O*. En nog wel meer dingen, maar mn geheugen is ook op geloof ik?
  maandag 13 september 2010 @ 17:40:51 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86388654
Heb een standaard werkdaglijst en een ovenschotel zuurkool met aardappel, zuurkool, gehakt, ananas en rookworst.
En chips en chocola
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 september 2010 @ 17:42:58 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86388720
XM, sterkte met wachten... wachten is zo frustrerend!

Swietje, supertof!!!
Mijn stiefzoon (haha, om het zo maar te zeggen) heeft ook al bijna 2 jaar verkering met zijn vriend... zo tof!
pi_86388726
O ik haat gevoelens ook, gevoelens zijn zo 2009!
  maandag 13 september 2010 @ 17:43:44 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86388732
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben in de war, heel erg....

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT gevoelens.

Egopost :')
Whut? Watskeburt uniekje? :*
pi_86388743
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Whut? Watskeburt uniekje? :*
dattum! :o :*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')