abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360373
Het vorige deel: < Slank #1163 - Inspiratieloos regentopic :')
>
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86360389
De afbeelding laat ik even achterwege.
  zondag 12 september 2010 @ 21:50:25 #3
236335 neen
schone schijn
pi_86360407
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag, katten :r
het lijkt niet wat het is
pi_86360410
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86360439
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe zit het met jouw kattenwens (8>?
Tsja. (8> .
pi_86360446
quote:
Ik wil natuurlijk wel antwoord..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86360473
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dat je katten hebt in een studio en dan seks. Niet seks met de katten.
Die trekken zich niets van je aan. Mn vriend had katten in zn slaapkamer, en die werden meestal wel van het bed afgeschopt. Maar ook niet eens altijd :'). Zolang je geen kittens heb die hun nagels willen zetten in alles dat beweegt }) is er geen probleem lijkt me?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86360485
quote:

[..]

Tsja. (8> .
Laat de vorige post maar zitten ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86360491
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86360500
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar je hebt toch niet alleen seks op het bed? :@. Ik zou me echt bekeken voelen, denk ik. :').
Van bekeken worden geen last, ze schieten onder het bed. En buiten dat, ik denk dat als je seks hebt in de woonkamer je dat idee ook hebt. Je weert de kat toch ook niet uit de woonkamer?

Buiten dat, bij écht goede seks let je ook niet echt meer op de omgeving. (8>
  zondag 12 september 2010 @ 21:51:52 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86360501
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
nouja, ik snap loveli wel een beetje. Waarom zou je het anders vertellen? Je vertelt toch ook niet zomaar dat je hetero bent tenzij je er een goede reden voor hebt. Het is gewoon niet zo relevant.
Ik vertel het ook niet zomaar hoor, alleen als daar aanleiding toe is (bijvoorbeeld als mensen er steeds vanuit gaan dat ik een vriendje heb, dan voel ik me er niet helemaal prettig bij). Maar geen groots gedoe, hoor, verder.

En ik heb geen seks, dus maak ik me ook niet druk om de katten :'). En Pippa is wel het type dat erbij springt, dus die zou ik in het geval dat even in een andere ruimte doen.

Ja, DaD, hoe zit het met je kattenwens? Heb jij wel een aparte ruimte voor de katten? :P.

Ah, de TT. Hallo lurkerts! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_86360550
pi_86360596
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja :D
[..]

Wil je met me trouwen? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh moeders! Die van mij moet ook wat minder babbelen!
Ik ben oprecht goed in furfen, dus als je nog hulp nodig hebt :D
  zondag 12 september 2010 @ 21:53:14 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86360605
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 september 2010 @ 21:53:21 #15
236335 neen
schone schijn
pi_86360615
quote:
SPOILER
^O^
pi_86360623
Succes Swietje!!! O+ >>> gelukt dus!!!

En Loveli, hihi, ga je echt vernoemen???
Heb je wel leuke namen in de familie dan?

Ik ga echt zó niet vernoemen. Puur omdat bij mn moeder in de schoonfamilie iedereen al in de steigers zat, want het kind is niet naar mij vernoemd en wel naar de ander.

En mijn lijstje a la definitief

O: yoghurtdrink en magere yoghurt met jam
T: gekookt ei
L: 2,5 broodje filet americain
T: stukje extra pure chocolade
D: heul veul sla, beetje aardappeltjes, kipsnitzel en kneepje yofresh mayo
T: handje chips (de zak ik nu op, avocado's ook, dus YES!) en veel groene thee

Niet heel slecht vind ik zelf voor een zondag
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86360696
quote:
SPOILER
Goed van je ^O^
En veel plezier met de 18 katten ;).
pi_86360700
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_86360726
Fijn zo, Swietje! O+.

Ik ben er toch nog niet helemaal uit, met die katten.
pi_86360747
quote:
SPOILER
goed dat de reactie meeviel :) Let the dating commence :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86360751
quote:
SPOILER
Ah tof ^O^.
  zondag 12 september 2010 @ 21:55:49 #22
331 Merel
Be here now.
pi_86360802
Fijn Swietje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 12 september 2010 @ 21:56:07 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86360830

En ^O^ Swietje!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86360848
Katten mogen niet in mijn kamer O-) Gelukkig maar.. Ik wil alles voor mezelf houden :+
pi_86360904
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

En ^O^ Swietje!
Daar had dat zwartwitte exemplaar van mij wat beter over moeten nadenken een paar jaartjes geleden... :')
pi_86360971
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden :)

Dus de meeste Nl'se namen kunnen wel geschrapt worden :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86361032
Over uit de kast komen... Er is nog nooit iemand tegen over mij uit de kast gekomen... Ik heb volgens mij ook niet echt lesbische/homovrienden. Maar dat weet ik niet zeker. Niet bewust hoor :)
  zondag 12 september 2010 @ 21:58:58 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86361048
Fijn Swietje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 12 september 2010 @ 21:59:00 #29
331 Merel
Be here now.
pi_86361055
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 12 september 2010 @ 21:59:48 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361113
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en kindernamen bij ons gaat wel wat voeten in de aarde hebben. Ik ben een tweedegeneratieallochtoon en de naam moet dus ook in land X uitgesproken kunnen worden :)

Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?

Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86361119
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef _aurum_ het volgende:

Welke taal?
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:18 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361152
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:
In m'n nieuwe huis wil ik ook een kat. Al voel ik me dan wel zo'n vrijgezelle vrouw met kat.
Daar zat ik ook aan te denken ja: nu kun je eindelijk (een) kat(ten) nemen!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:22 #33
236335 neen
schone schijn
pi_86361158
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Merel het volgende:

En dan her en der in huis van die lelijke kattenbeeldjes :')
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:46 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86361185
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef neen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_86361188
Aurum, Nina is wel vrij universeel..
pi_86361355
haha DaD! :D

en fijn zeg Swietje! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is dat het nu 'out in the open' is :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 12 september 2010 @ 22:05:34 #37
331 Merel
Be here now.
pi_86361524
Ja zo Neen :D
pi_86361652
Helemaal blij voor Swietje, mooi dat 't meeviel en nu gewoon lekker genieten dus!

En ook blij met vrienden die me een schop onder mijn hol geven als ik niet genoeg eet. Nog maar even snel twee boterhammen met pindakaas gegeten dus.
pi_86361740
M'n moeder is zo'n kattenvrouwtje :D
pi_86361903
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Kun je niet gewoon in het buitenland een andere naam gebruiken? Zoals Chinezen hier een andere, voor Nederlanders uitspreekbare naam nemen?

Ik heb een oom die Hotze heet en die woont al jaren in Canada waar hij Harold genoemd wordt :P.
Mwaah, dan heeft 't kind thuis een andere naam dan op school. Het kan wel, maar ik vind het niet ideaal. Het is bij ons ook niet normaal om een tweede naam te hebben bijvoorbeeld.
pi_86362005
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
Welke taal?
Ik PM je wel even, want ik wil nog redelijk anoniem blijven on zhe interwebZz :)
pi_86362109
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dan hebben we iig 1 naam voor op de lijst :P

Hoewel ik er wel een beetje Nina Brink associaties bij krijg :X
  zondag 12 september 2010 @ 22:15:19 #43
236335 neen
schone schijn
pi_86362162
:') M'n pa had zo'n rol koekjes met chocolade open gemaakt en in een koektrommel gedaan. Komt m'n moeder eraan wil ze een pakken is hij leeg. Kijkt ze zo naar m'n pa zegt hij: "hoe kan dat?" :')
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:18:40 #44
70532 loveli
N
pi_86362410
quote:
SPOILER
Yay for romance!

quote:
Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje stom eigenlijk :@. Net alsof een lesbische vrouw op iedere andere vrouw valt. Als heterovrouw val je toch ook niet op elke man?
In mijn geval was het geen loos alarm, had ik er misschien bij moeten vermelden. Maar het is inmiddels meer dan 10 jaar geleden.
crap in = crap out
pi_86362503
Ik ben echt behoorlijk opgelucht nu :o en om dat te vieren wil ik chocola :X
pi_86362708
quote:
SPOILER
^O^ Mooi! zo.
Een mooi meisje dus ;)
Boffert. En zij vindt jou vast heeeel mooi. De liefde!
Dat is het vaak hè, veel kijken er niet eens van op.
Geniet er maar van!
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:22:29 #47
70532 loveli
N
pi_86362710
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.

quote:
Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef j.t het volgende:
En Loveli, hihi, ga je echt vernoemen???
Heb je wel leuke namen in de familie dan?

Ik ga echt zó niet vernoemen. Puur omdat bij mn moeder in de schoonfamilie iedereen al in de steigers zat, want het kind is niet naar mij vernoemd en wel naar de ander.
Als je ver genoeg zoekt kom je vanzelf leuke namen tegen.
crap in = crap out
pi_86362764
Wat fijn dat het zo relaxt ging Swietje!
Ben in de trein, weer onderweg naar Rotjeknor. Voor het eerst voelt het echt zo dat mn studie bijna afgelopen is! Wel raar, na meer dan 6 jaar.
  zondag 12 september 2010 @ 22:23:46 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86362803
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:22 schreef loveli het volgende:

[..]

In sommige landen is het heel raar/onhandig als je een andere roepnaam hebt dan je eerste doopnaam.
[..]

In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...
  zondag 12 september 2010 @ 22:24:48 #50
331 Merel
Be here now.
pi_86362882
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
pi_86362992
Ojee sigme, is Hond geholpen? Je had geen zin in een nestje?
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hond :@ Mini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk }:|
pi_86363091
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

In elk ander land is het erg lastig als je Nynke heet...
Hahaha, ja hè?
In Frankrijk ben ik ooit een hele vakantie (H)eineken genoemd.
pi_86363103
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Mijn eerste doopnaam is ook anders dan m'n roepnaam. Voorletters zijn zelfs verschillend. Is soms best lastig!
Bij mij zijn ze omgekeerd, ook onhandig, want ik heb geen benul vaak dat ik weleens zou moeten reageren op mn eerste doopnaam :')
  zondag 12 september 2010 @ 22:28:15 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86363131
Ik ga te bedde :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:28:52 #55
70532 loveli
N
pi_86363173
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Volgens mijn meneer zit ik in de midlifecrisis, alleen is mijn symptoom niet nadenken over een evt tweede kind, maar over een hond :@ Mini en ik willen het graag, maar dat is nog een heel kindelijk verlangen, volgens mij besef ik niet ten volle wat het allemaal inhoudt, ergens is het ook een baby die altijd 3 jaar blijft natuurlijk }:|
Nadeel: altijd de vraag of 'ie meekan op vakantie.
Voordeel: wordt niet brutaal in de puberteit.
crap in = crap out
  zondag 12 september 2010 @ 22:29:20 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86363202
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef nienja het volgende:

[..]

Hahaha, ja hè?
In Frankrijk ben ik ooit een hele vakantie (H)eineken genoemd.
hier in Zweden heet ik Nuuke.

Ach ja, ik luister er tegenwoordig naar. In Alaska heette ik Nike. Ook leuk.

Anyways, Nuuke's bed roept, dus het is bedtijd! :W
pi_86363248
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu. En glas-in-looddeurtjes :9~ En je hoeft er weinig aan te doen zo te zien? Zoiets zou ik ook direct op vallen, ware het niet dat wij zeeën van ruimte nodig hebben en altijd net te weinig geld, dus ik moest altijd krotten kopen :'( Maar dit huisje is prachtig!
pi_86363365
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier in Zweden heet ik Nuuke.

Ach ja, ik luister er tegenwoordig naar. In Alaska heette ik Nike. Ook leuk.

Anyways, Nuuke's bed roept, dus het is bedtijd! :W
Deze Ni...Nai...Can you spell your name please... gaat ook slapen.
(Nuuke dus, apart)

Truste.
pi_86363418
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.

Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
  zondag 12 september 2010 @ 22:34:20 #60
331 Merel
Be here now.
pi_86363452
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu. En glas-in-looddeurtjes :9~ En je hoeft er weinig aan te doen zo te zien? Zoiets zou ik ook direct op vallen, ware het niet dat wij zeeën van ruimte nodig hebben en altijd net te weinig geld, dus ik moest altijd krotten kopen :'( Maar dit huisje is prachtig!
Ik ben ook wel heel blij dat er weinig aan hoeft te gebeuren :D Ik wil er ook geen honderd jaar blijven wonen, dus dan is het fijn dat ik niet de eerste vijf jaar bezig ben met klussen :+ Eventjes verven, boven een nieuw vloertje erin, en de rest zijn klussen waarvoor ik mannetjes moet inhuren dus waar ik zelf geen omkijken naar heb. Heerlijk :D
pi_86363487
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef Laureline het volgende:
En Merel, ik vind die vloertegeltjes juist geweldig! Zijn toch ook best oud? Beter dan al die enorme leistenen tegels van 80 x 60 cm die iedereen tegenwoordig tegen vloer en muren heeft, huu.
O+

Ik dacht dat ik de enige was die dat spuuglelijk vindt.
  zondag 12 september 2010 @ 22:35:10 #62
331 Merel
Be here now.
pi_86363495
Sigme :D Volgens mij vind jij Hond tegen wil en dank een hartstikke leuk beest ;)
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:36:29 #63
70532 loveli
N
pi_86363561
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Hond moet hier vrij kunnen loslopen, maar niet van het erf af. Dat is 'm wel te leren, maar loopse teven binnen 5km schijnen onweerstaanbaar te zijn. Nu gaat hij die probleemloos negeren.

Neem geen hond. Neem geen hond. Neem geen hond. Claudia_x heeft de hare weggedaan. Neem geen hond. En anders in elk geval een echte rashond van een echte fokker (want dan mag je 'm teruggeven. Neem geen hond.
Och arme!
crap in = crap out
pi_86363577
Oh, bedtijd is allang geweest! :W
'truste!
pi_86363907
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Merel het volgende:
Hier ook. Leuker nog is dat ik totaal niet reageer op mn eerste doopnaam omdat ik het niet zie als 'mijn' naam :'). En mn roepnaam is nergens in mn paspoort terug te vinden, ook lastig uitleggen. Zoiets zou ik een evt kind later nooit aandoen O-) .
pi_86363997
Wat gaan jullie snel! Swietje, was het een opluchting? Lijkt me raar dat iedereen het al wist :P

Edit: maar wel gefeli natuurlijk, helemaal vergeten :')
pi_86364161
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan.... :? En nog erger: waarom wìl ik die dingen nu ineens?
pi_86364187
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als mensen m'n naam de eerste keer niet verstaan en ik zie ze toch niet vaker, stel ik me voor als Nadia. Nog geen land geweest waar ze dan niet kennen.
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:49:37 #69
70532 loveli
N
pi_86364273
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jaja, het Geweten spreekt. Als ik echt nadenk neem ik nu natuurlijk ook geen hond. En, als we toch bezig zijn, ook maar geen 25 jaar oude Jaguar . Maar wat dan.... :? En nog erger: waarom wìl ik die dingen nu ineens?
Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
crap in = crap out
pi_86364318
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst de Jaguar, als dat geen bevlieging blijkt te zijn, een bijpassende hond nemen. Wel jonger dan 25.
:D ik zou ook voor de Jag gaan. Een zwarte.
  zondag 12 september 2010 @ 22:50:30 #71
236335 neen
schone schijn
pi_86364323
Jaguar dat zijn toch die auto's met een hele slechte weglegging?
pi_86364491
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Pffft, ik zie mezelf niet wekelijks onder die auto liggen te sleutelen. (Jij kan dat moeiteloos, toch? :P Ik word de laatste tijd al depressief als ik een kapstok moet ophangen). Ik ben dan ook zo´n puber die zichzelf in het visioen met wapperende haren in zo´n slee over de weg ziet zoeven. Maar laatst zag ik een prachtige Amerikaanse oldtimer, die telkens met enorm gepruttel weer afsloeg in het centrum van Den Haag, en dus een bochtje moest nemen door 8 x opnieuw te starten, en dan weer 40 cm verder kon rijden. Dan is het ineens een stuk minder chique :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 12-09-2010 23:13:22 ]
pi_86364540
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Ja, maar ik moet ooit eens integreren in de buurt hier.
  Vis een optie? zondag 12 september 2010 @ 22:57:20 #74
70532 loveli
N
pi_86364707
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef neen het volgende:
Voel je niks van als je eronder ligt.
crap in = crap out
pi_86364722
Lijstje

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met volkorenbrood
T: boterham salami
D: Thais: viskoekjes, salade met kip, varkensvlees met caramelsaus, worteltjes
T: 2 glazen witte wijn, paprikachips, paar dropjes en rolo´s, 2 boterhammen pindakaas

sport: half uur crosstrainer
pi_86364778
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Voel je niks van als je eronder ligt.
:D Een ligauto!
  zondag 12 september 2010 @ 22:58:55 #77
236335 neen
schone schijn
pi_86364800
De overbuurman hier heeft ook een Jaguar :') een nieuwe dan, toen hij nog aan het verbouwen was haalde hij altijd z'n klusspullen in dat ding dan staken er weer allemaal latjes uit de ramen enzo :P

Patser :') er tegenover staat altijd de Aygo van m'n ouders _O-
pi_86364945
Ja, zo nonchalant hoor je er wel mee om te gaan :Y En ermee naar de Ikea en dan de Billypakketten door het open schuifdak vervoeren.
pi_86365031
Mijn beste vriendje heeft een bmw 5? gekocht en omg dat is de dikste auto waar ik ooit in heb gezeten :D En als ik wil mag ik er in rijden: GEKKENHUS _O-
pi_86365056
Ik had niet eens gelezen dat het hier al over auto's ging :+
pi_86365135
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn beste vriendje heeft een bmw 5? gekocht en omg dat is de dikste auto waar ik ooit in heb gezeten :D En als ik wil mag ik er in rijden: GEKKENHUS _O-
O, met Park Assistant ?
pi_86365197
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, met Park Assistant ?
Ja! En ik kon mijn omgevingstemperatuur los van zijne instellen :9~
pi_86365203
Ik ga ook slapen, straks begin ik nog over voetbal :W
pi_86365295
En hij had onder de handsteun een koelkast voor een blikje :9~
pi_86365313
Haha ik heb gereageerd op een woning in mn eigen complex, gewoon om te zien of ik er nu nog wel in zou komen oO<. Schijnt dat de inschrijftijd nu opeens enorm omhooggeschoten is. Met >100 reacties per woning.
  zondag 12 september 2010 @ 23:07:23 #86
236335 neen
schone schijn
pi_86365323
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja! En ik kon mijn omgevingstemperatuur los van zijne instellen :9~
Hehe, dat had ik ook toen ik even een auto had toen ik werkte :P en ook al die stoelonzin enzo en bij de voeten :') alleen dat was niet zo'n mooie auto als een bmw :')

En voetbal is afgelopen laureline, het praatprogramma dan. Ik ga ook op bed :') morgen weer lekker vroeg in de trein wat leuk.
pi_86365433
Toch vind ik die supernieuwe luxeauto´s een beetje lachwekkend de laatste tijd, met die overvloed aan LEDlampjes erin verwerkt. Komt er weer zo´n kerstdecoratieslee aan.
pi_86365491
Oja, ik ging slapen. Welterusten allen!
pi_86365947
Ledlampen als koplampen O+

En nu ga ik ook naar bed. Om 6 uur gaat de wekker weer. :W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_86366623
Ik kan het Holland got talent topic niet vinden :o
pi_86366672
En ook maar eens naar bed, hopelijk morgen een aanzienlijk beter humeur. Welterusten!
pi_86366685
Lijstje:
O. magere yoghurt met peer en muesli en pitten
L: pasta met groentesaus (tomaat, salami, olijf, paprika, ui) en boontjes ernaast (veel!)
T: sorbetijs en 4 blokjes chocolade
D: tosti volkorenbrood en broccolisoep
T: zelfgemaakte boterkoek :@
pi_86366735
Thuis!
Auto's, een van de dingen die me niet zoveel boeien. Maar wil ik diensten gaan doen moet ik er toch aan geloven (dus ook aan mn rijbewijs beginnen :P ).
Als beginnersauto zie ik mezelf nog het meest in een rozerode vierkantige fiat panda eigenlijk :') maar ik denk niet dat dat wel slim zou zijn.
pi_86366975
Ik heb een doosje bonbons voor mijn verjaardag gehad van mijn ouders, voor visite
Ik heb nooit visite :') Het is gelukkig maar 200 gram.
pi_86367297
Even een tvp en dan naar bed. Morgen om 8.30 het eerste hoorcollege gevolgd door nog vier uur hoorcolleges. Goede planning. :')
Ik lees morgen dus wel even terug.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86367610
Slaap lekker iedereen die gaat slapen :W
pi_86367692
thuis!

Speleologie is niets voor mij (ben bont en blauw en heb doodsangsten uitgestaan) en mountainbiken is tof, maar dan wel liever als enige en vooral eerste activiteit van de dag :P

nu slapen :z was een tof weekend! Dat wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-09-2010 00:18:08 ]
Ja doei.
pi_86369463
Swietje ^O^
Fijn!!

Ik kan verder niks boeiends zeggen over wel of niet uit de kast komen van mensen want het maakt me verder ook geen hork uit. Mijn vader heeft trouwens wel eens gedacht dat ik op vrouwen viel en ik krijg die vraag sowieso af en toe, weet niet waarom mensen dat denken eik. :P

Nou slaap lekker slanke babes.
pi_86369844
Ik ben nog niet moehoee
pi_86369875
O volgens mij leest er iemand mee op fok want volgens mij hadden we elkaar twee dagen geleden nog gesproken :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')