Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Nienja: Nachtwacht komt hier deze week (hoogstwaarschijnlijk morgen) wonen.
Yep!quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef nienja het volgende:
[..]
Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.
Dus Nachtwacht heeft straks een huisgenootje die hem 's nachts gezelschap houdt met spinnen en kopjes geven.
Ik geloof er niks van!quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Merelina, ik ben ook erg benieuwd! Mag ik ook een PM?
![]()
MiMu: haal dat alsjeblieft uit je hoofd, want dat is niet zo
Ik had die foto's juist gepost om te laten zien dat ik altijd wacky op foto's sta. Nou was de fotograaf gewoon goed
Heeft ze een dik figuur ja?quote:Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SDB is een dikke (figuurlijk!) jokkebrok.
Is het deze hond die je gebeten heeft?quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.
Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen
Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.
Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen
Ik lees al een hele tijd mee op SHO. Vooral als er Gates zijn, die vind ik ZO vermakelijk. Zelf wilde ik geen account, omdat ik al zoveel achter de pc zit, ook in mijn vrije tijd en ik ken mezelf.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Merel het volgende:
Hoe kwam je hier eigenlijk terecht Nienja?
Eigen schuld omdat ik een vriendin met drie reutjes over de vloer hadquote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?
Of degene die net even iets eerder is gaan tukken en daardoor ook weer net even iets eerder actief is als er bezoek komt dan de rest.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, ga je ooit zelf een pup uitzoeken, neem niet die wat meteen op je af komt, die is namelijk het meest dominant![]()
Ik wil zelf nog steeds heel graag een hondje, maar dat wordt dus een vrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snelquote:Op zondag 12 september 2010 14:36 schreef j.t het volgende:
Het wordt geen tonijnsalade.. maar filet americain. Was houdbaar tot gisteren. Dus dat moet op, want het is nog goed. net een kapje getest. Het rook nog goed, ziet er niet verkleurd uit en proeft dus ook nog goed.
Dat maakt toch niet uit? Zo zijn we er allemaal ooit eens hier terechtgekomen. Dat we vervolgens zo lang zijn blijven hangen dat iedereen elkaar vrij goed kent, zegt waarschijnlijk vooral iets over de snelheid waarmee we dus niet afvallenquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef nienja het volgende:
Vind het ergens wel suf, want jullie kennen elkaar redelijk goed en zit ik er ineens tussen met mijn semi dikke bats.
Ik vind honden en beetje eng want ik ben al een paar keer behumpt door een hond die echt een x aantal kilo zwaarder dan ik woogquote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Swietje het volgende:
Nienja, ik zit hier ook nog niet zo lang en heb mezelf er ook gewoon tussen gekletstHeb nog steeds wel moeite om het een beetje bij te houden want de topics gaan zo hard
maar tis wel gezellig!
Ik vind honden leuk, maar alleen als mensen hun hond goed onder controle hebben. Anders vertrouw ik het niet..
Ik zeg: chocoladequote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.
Ooooh lekker!quote:Ik zit ook in pruttelmodus. Ben voor het eerst draadjesvlees aan het maken, ben benieuwd of het lukt
Thnx, ja ik pas op! Maar dat was het dus. Het was nog niet open geweest en alleen maar in de koelkast gebleven. Dus had even op internet opgezocht. En daar stond, zo lang de reuk goed is en het er niet verkleurd uitziet EN het continue in de koelkast is gebleven, dat 1 of 2 dagen na de houdbaarheidsdatum nog wel kan.quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snelEn je kunt er zooooo ziek van worden.
Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.quote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.
Volgens mij welquote:Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.
Het is gewoon wat ik zelf vind.quote:Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SDB is een dikke (figuurlijk!) jokkebrok.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 12 september 2010 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
3 okt is toch leids ontzet?
Herkenbaarquote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig isik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe
, ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier
Je zit nu ook wel heeel erg ver weg hè!quote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gelukkig kom ik nu nog maar eens in de twee maanden bij mijn ouwelui
.
De pizzameneer herkende me net, hoe genant![]()
. Gelukkig kan ik morgen weer koken! Heb al eten gehaald
.
Mijn moeder maakt nu appelbollen, de sadistequote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig isik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe
, ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier
kouder water gebruiken ?quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef j.t het volgende:
Net in bad geweest bij mn schoonouders (op vakantie) en eigenlijk vind ik het niet lekker. De warmte stijgt altijd meteen naar mn hoofd, waardoor ik er zo snel mogelijk weer uit wil.
In sauna heb ik daar nooit last van (ook niet van die hitte baden) ... dus raar ... zo eten maken (sla enzo)
Tnxquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat een mooi huisje! Tof zeg!
Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 eldersquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 28 bij de Esprit, dus dan zal 'ie te groot zijn vrees ik...
Hmm, maar heb ook 28 bij H&M en medium bij Zara...quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 eldersEn als je een Levi's zou kopen dan is het 31/32 zelfs (klotebroeken dus.....).
Is ook nergens voor nodig, ik had me hetzelfde voorgenomen als de koop van dat ene huis was doorgegaan.quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Merel het volgende:
Niet dat het een ondoordachte beslissing is hoor. Heb er goed over nagedacht. Maar nu de knoop eenmaal is doorgehakt wil ik niet te veel denken aan de "zwaarte" van de genomen beslissing zeg maar
Hey fallus, ik heb wel interessequote:Op zondag 12 september 2010 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier een GSTAR broek, maat 30 lengte maat 34
Is een hoog model, rechte of bootcut pijpen
Hij is donkerblauwachtig, zonder scheuren/vlekken gaten.
Gewoon een normale spijkerbroek zonder fratsen
Heb hem ooit veel te groot gekocht, hij valt volgens mij zelfs aardig groot voor een 30.
Iemand interesse?
Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!quote:Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
JT> Ik heb mijn autoverzekering via Independer berekend, 25 euro per maand allrisk! (Oke, ik heb wel een lichte auto, maar dan nog, het scheelt wel als je vergelijken gaat!).
die ben ik nu aan het lezen!quote:
5 schadevrije jaren (eigenlijk 7, maar idd eerst op naam paps verzekerd geweest). Ik ben 33, en ik denk dat mijn Altootje ook zoiets weegt ja. Ik heb zelfs 0 euro eigen risico, en handtasdekkingquote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!
25 euro all risk??? Hoe licht is je auto? Heb je al schadevrije jaren? En hoe oud ben je dan?
Mijn auto is 997 kg, ik heb 0 jaren (voorheen op mn moeders naam gereden) en ben 24.
Whehe, gisteren kwam ik dus bij een vriend en die had gekookt en het beviel hem en z'n baas niet. Dus toen ging hij pizza bestellen, dat doet hij erg vaak omdat hij graag pizza eet. Maar hij zei dat hij al een hele tijd niet had besteld, zei z'n baas: "yeah right" en toen belde hij om te bestellen en moest hij z'n nummer zeggen. Dat was natuurlijk het bewijs dat dit de eerste keer van de week was dat hij pizza bestelde. Wat een gezonde jongen.quote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gelukkig kom ik nu nog maar eens in de twee maanden bij mijn ouwelui
.
De pizzameneer herkende me net, hoe genant![]()
. Gelukkig kan ik morgen weer koken! Heb al eten gehaald
.
Pompoensoepquote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef Blurred86 het volgende:
zeg Merel, mag ik ook een pm?![]()
Ben door alle reacties eigenlijk nu al verliefd op je huisje, en ik heb het nog niet eens gezien!
Ik heb net zo'n 2,5 kg pompoen gesneden en in porties verpakt in de vriezer gegooid, en dat was nog maar de helft van de pompoen, mijn mama heeft de andere helft mee naar huis genomen
Nee ik verklap niks, heurquote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
die ben ik nu aan het lezen!
Niets verklappen dus AUB
Zeiden ze dat dan? Als ik een leerling was had ik het niet gezegdquote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb op internet boekenlijsten gevonden voor de onderbouw en nu ben ik alle boeken die erop staan aan het Googlen, want 90 % van de boeken ken ik niet. En dan noteer ik op de lijst waar het over gaat, of het een prijs heeft gewonnen etc en kan ik gemakkelijker een keuze maken. Ik mag de lln zelf een boek opgeven dat de hele klas moet lezen, dat scheelt weer. Had "De jongen in de gestreepte pyjama's willen opgeven" aan 3 VMBO, maar dat hadden ze al gelezen vorig jaar
.
hm pastasaus klinkt interessant, heb je daar een recept voor toevallig? soep en curry en pompoenbrood had ik al op de planning staanquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
LekkerOf pastasaus, of bij curry
Dat scheelt al. Bij all secur was het ook goedkoop voor me, ik dus premie berekenen. Kon niet, ik was nog geen 25 dus wilde ze me niet hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
5 schadevrije jaren (eigenlijk 7, maar idd eerst op naam paps verzekerd geweest). Ik ben 33, en ik denk dat mijn Altootje ook zoiets weegt ja. Ik heb zelfs 0 euro eigen risico, en handtasdekkingKwam via Independer uit bij Onna Onna.
En geen wegenbelasting
Ik kan het niet zo goed meer vergelijken want ik heb zelf 27 of zo en maat 36 is nu soms te grooot.quote:Op zondag 12 september 2010 18:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hey fallus, ik heb wel interesseheb je een plaatje? heb 30 van de levi's dus dan zal 'ie wel goed zitten toch?
Hij vindt het een heel leuk onderwerp en zou het graag begeleidenquote:
Way to go! Geweldig!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij vindt het een heel leuk onderwerp en zou het graag begeleiden![]()
![]()
![]()
YEAH!!!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal doe ik wat op de gok, maar deze is in elk geval lekker!quote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm pastasaus klinkt interessant, heb je daar een recept voor toevallig? soep en curry en pompoenbrood had ik al op de planning staan
Jaquote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedoel je dat als vertaling van The boy in the striped pyjamas, Vik?
Ja ik vind het zo lief hoe iedereen reageertquote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef Blurred86 het volgende:
zeg Merel, mag ik ook een pm?![]()
Ben door alle reacties eigenlijk nu al verliefd op je huisje, en ik heb het nog niet eens gezien!
Waarom kies je voor een vertaald werk, dan, als ik mag vragen?quote:
Ja dat zeiden zequote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef neen het volgende:
[..]
Zeiden ze dat dan? Als ik een leerling was had ik het niet gezegd
Omdat voor die doelgroep gewoon vertaalde boeken op de lijst mogen staanquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom kies je voor een vertaald werk, dan, als ik mag vragen?
Woeiii!!!!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sextet!quote:
dankje! binnenkort eens proberen, lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Meestal doe ik wat op de gok, maar deze is in elk geval lekker!
Ewelina, wat goed zo snel!
Mooie broek Pief, helaas zijn m'n beentjes te kort voor maat 34, en heb ik al genoeg broeken-die-omgevouwen-moeten-lengtemaat 34-omdat-ze-nou-eenmaal-in-de-uitverkoop-zijn.
Volgens mij heb je gelijkquote:Op zondag 12 september 2010 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij welMaar mocht ik het mis hebben dan kom Loveli wel langs om me te corrigeren
Ik gok dat het beperkt blijft tot 1 stad. Moet verder nog een afspraak maken om eea te bespreken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
oh enEwelina!
Ga je dan een deel van je onderzoeksvraag uitwerken?
Zo'n college hadden wij ook een keer nav Oesters, weet je nog? Bij MKquote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga dinsdag met 4VWO praten over wat literatuur nu eigenlijk is. Ben benieuwd wat daar uitkomt..
Oh, echt? Ik herinner me niet eens meer dat ik Oesters heb moeten lezen, op de uni.quote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n college hadden wij ook een keer nav Oesters, weet je nog? Bij MK.
In het kader van actuele letterkundequote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik herinner me niet eens meer dat ik Oesters heb moeten lezen, op de uni..
Volgens mij moest ik andere boeken lezen. Onder andere iets van Heleen van Royen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het kader van actuele letterkunde. Maar dat vak volgde ik een jaar eerder dan jij dus wellicht zagen die colleges er in jouw jaar weer anders uit.
Volgens mij moest ik ook iets van Heleen van Royen lezenquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik andere boeken lezen. Onder andere iets van Heleen van Royen.. Jammer dat ik m'n aantekeningen van Actuele blijkbaar niet in Groningen heb.
super!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die hoefde ik niet. Wel Ter Navolging van Kees 't Hart. En Laat het morgen mooi weer zijn van Abdelkader Benali.quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik ook iets van Heleen van Royen lezen
En De nieuwe man van Thomas Rosenboom.
Laat het vandaag maar mooi weer zijn, dat is een veel betere titel beter schrijf ik dat boek even.quote:Op zondag 12 september 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet. Wel Ter Navolging van Kees 't Hart. En Laat het morgen mooi weer zijn van Abdelkader Benali.
Nice! Leuk onderwerp ook, beter veel tijd aan iets wat je leuk lijkt dan weinig tijd aan iets wat je niet leuk lijkt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd een heel andere literatuurlijst danquote:Op zondag 12 september 2010 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet. Wel Ter Navolging van Kees 't Hart. En Laat het morgen mooi weer zijn van Abdelkader Benali.
*Hopst even topic binnen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat voor die doelgroep gewoon vertaalde boeken op de lijst mogen staan(niet voor HAVO/VWO bovenbouw), weet niet hoe het met 4 VMBO zit.
Ja, zoiets had ik ook ja. En voor de drie vreemde talen die ik ook nog had, moest ik er ook 8-10. En ik had alles ook braaf gelezenquote:Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe het op het VMBO zit weet ik niet, maar VWO moet er 12 lezen (waarvan 3 van vóór 1880 en 1 poëziebundel), en HAVO 8.
Dat iddquote:Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe het op het VMBO zit weet ik niet, maar VWO moet er 12 lezen (waarvan 3 van vóór 1880 en 1 poëziebundel), en HAVO 8.
Zou jij je leerlingen de Max Havelaar laten lezen? Het is voorgesteld in de vaksectie, maar ik ben daar zelf ook nog nooit doorheen gekomen.quote:
Goed zo!!quote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook ja. En voor de drie vreemde talen die ik ook nog had, moest ik er ook 8-10. En ik had alles ook braaf gelezen.
Ik heb hem 3 keer gelezenquote:Op zondag 12 september 2010 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zou jij je leerlingen de Max Havelaar laten lezen? Het is voorgesteld in de vaksectie, maar ik ben daar zelf ook nog nooit doorheen gekomen..
Eindelijk! Na 12 jaarquote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou XM, je krijgt een sticker van de juf.
quote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou XM, je krijgt een sticker van de juf.
Max Havelaar? Brrrrquote:Op zondag 12 september 2010 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zou jij je leerlingen de Max Havelaar laten lezen? Het is voorgesteld in de vaksectie, maar ik ben daar zelf ook nog nooit doorheen gekomen..
De negentiende eeuw is helaas aan de beurt.quote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Max Havelaar? Brrrr
Mogen gedichten ook? Dan is Het stokske wel leuk denk ik. Is van Vondel.
Ja, ik ben ook heel blijquote:Op zondag 12 september 2010 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelinaaa!Heb teruggelezen wat het onderwerp is, en tof hoor!
Klinkt ook erg relevant, fijn lijkt me dat wel!
Voor inspiratie:quote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De negentiende eeuw is helaas aan de beurt.
Ik ben wel enigszins bekend met negentiende eeuwse letterkunde, maar thanks.quote:Op zondag 12 september 2010 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Voor inspiratie:
http://www.dbnl.org/letterkunde/negentiende/
quote:
Nou vraag ik me wel af hóe apart!quote:Op zondag 12 september 2010 19:55 schreef j.t het volgende:
Ik ben babynamen aan het zoeken.
Was gister bij mn vriendin, die probeert zwanger te worden. Ik zei ik heb al 4 namen. Was dus 1 kwijt, dus nu zoek ik ze maar en schrijf ze op! En ventileer ze even bij meneer. Die doet lacherig en zegt nee, nee, flikker op, nee, misschien! Haha![]()
Kom namelijk met namen die je eigenlijk nooit hoort. Ik zeg we zijn allebei leerkracht. Normale namen hoor ik al genoeg en heb er altijd associaties bij, dus ze moeten wel apart
Wat een naam iddquote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
speaking of aparte namen: bij mijn ouders in de straat stond een tijd terug een bord in de tuin voor de geboorte van een kindje: youandi![]()
weet niet eens meer of het een jongetje of een meisje was, maar ik vind het echt zo sneu voor dat kindje!
Ik heb nog stille hoop dat het een of andere Afrikaanserige naam is, alla "Djoe-ahndie" ofzo, maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 12 september 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
speaking of aparte namen: bij mijn ouders in de straat stond een tijd terug een bord in de tuin voor de geboorte van een kindje: youandi![]()
weet niet eens meer of het een jongetje of een meisje was, maar ik vind het echt zo sneu voor dat kindje!
Norwegian Wood vond ik een prachtig boek.quote:Op zondag 12 september 2010 18:16 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn eerste Murakami uit, Na de aardbeving. Het leest lekker weg.
Ik ben nu Norwegian Wood aan het omzetten naar epub, dan kan ik die op mijn telefoon lezen
Eat, Love, Pray heb ik inmiddels ook uit, ik vond het een leuk boek, op sommige punten erg herkenbaar, maar ik ben blij dat ik voor de therapie ben gegaan en niet voor de meditatie
Mi too, ik zeg ook echt NIKS!quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb stiekem ook al een potentieel namenlijstje in mijn hoofd (2 meisjesnamen en 1 jongensnaam) maar die houd ik heel angstvallig geheim zodat niemand ze 'in kan pikken'
OEH!quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef neen het volgende:
Ik zou m'n zoons nick, simon en garfunkel noemen.
Ik ben traditioneel, mijn eventuele kinderen worden vernoemd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb stiekem ook al een potentieel namenlijstje in mijn hoofd (2 meisjesnamen en 1 jongensnaam) maar die houd ik heel angstvallig geheim zodat niemand ze 'in kan pikken'
Hoi, welkom :w.quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Muizenbeest het volgende:
Hoi
ik ben nieuw en kom middenin een slowchat terecht?!
quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Muizenbeest het volgende:
Hoi
ik ben nieuw en kom middenin een slowchat terecht?!
Zoiets als Shaughnquote:Op zondag 12 september 2010 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou vraag ik me wel af hóe apart!Het kind in kwestie moet er wel mee leven he!
![]()
Ik vind aparte namen soms ook wel tof, maar ik zou niet willen dat het kind er al teveel last van heeft (zoals pesterijtjes of ridicule als er namenlijsten opgenoemd worden"Shenaynay Guadeloupe de Vries?"
![]()
Alexander?quote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook al babynamen in mijn hoofd van een hoog majestueus gehalte.
Nachtwachts tweede naam is van ook een hoog majestueus gehalte.
Welkom en hoe denk je over broccoli?quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef Muizenbeest het volgende:
Oke:
Ik ben 23 werk als sportinstructrice en vind het leuk om mensen te helpen afvallen (dus ben hier stiekem gewoon een lurker) zelf belangrijk om op gewicht te blijven al vind ik hagelslag ook heel lekker dus doe ik er weinig moeite voor
23 Jr
168.5 CM
56.6 KG
BMI 20
oja en om maar in de slowchat te vallen, ik heb ook een Jongens + Meisjes naam mocht ik ooit kinderen krijgen
Welkom! Wat voor sportles geef je?quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef Muizenbeest het volgende:
Oke:
Ik ben 23 werk als sportinstructrice en vind het leuk om mensen te helpen afvallen (dus ben hier stiekem gewoon een lurker) zelf belangrijk om op gewicht te blijven al vind ik hagelslag ook heel lekker dus doe ik er weinig moeite voor
23 Jr
168.5 CM
56.6 KG
BMI 20
oja en om maar in de slowchat te vallen, ik heb ook een Jongens + Meisjes naam mocht ik ooit kinderen krijgen
Biljartquote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welkom! Wat voor sportles geef je?
quote:
Nee, Nachtwachts tweede naam is niet Amaliaquote:
Jaquote:Op zondag 12 september 2010 20:13 schreef neen het volgende:
He Merel, ik heb het natuurlijk niet gezien. Heb je ook een schuurtje straks dan voor je fiets?
Wil je met me trouwen?quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Nou idd, daar heb je 'mannetjes' voor.quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja moeders, die zijn zo goed in beren op de weg zien, terwijl het de trap op krijgen van je wasmachine toch niet het eerste is waar je je druk om maakt bij een verhuizing
Haha, ik geef les aan broertjes Alexander en Maurits. Beide met dubbele achternaam en adellijke titel, dus ach..quote:Op zondag 12 september 2010 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Nachtwachts tweede naam is niet Amalia.
Ik bedoel Alexander dus. En Maurits vind ik ook erg mooi! Maar als je je kinderen Alexander en Maurits noemt, gaan mensen nog denken dat je het hoog in je bol hebtTerwijl ik het gewoon hele mooie namen vind
Ik ben eindelijk klaar: voorlopige lijst met 10 boeken. No way dat ze die állemaal al gelezen hebben, dus morgen krijgen ze een te lezen boek mee.
Oeh jij bent een Grunnse!quote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Idd. Nait soez'n. Alles komt goed als je maar wilt.
Komt ook wel goed hoor. Maar de "er komt zo veel bij kijken en ik weet helemaal niet hoe dat allemaal moet"-paniek nam even bezit van me.quote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef loveli het volgende:
(Wasmachine wil ik wel een handje bij helpen, dat ding komt gewoon boven. Heb weleens eerder een wasmachine een eng smalle (studenten)trap op helpen tillen, dus geen loze belofte.)
Hier ging het zo: iedereen die hoorde dat ik ging verhuizen: "Whaah, wat tof, gefeliciteerd! Ik kom gauw eens langs!"quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Komt ook wel goed hoor. Maar de "er komt zo veel bij kijken en ik weet helemaal niet hoe dat allemaal moet"-paniek nam even bezit van me.
Zo leer je trouwens wel meteen aan welke mensen je iets hebt. Vriendin A smste "Tof! Wanneer kunnen we komen helpen klussen?" Vriendin B smste "Gaaf! Wanneer is de housewarmingparty?" Net een iets andere instelling...
Hahahaha. Beiden zijn van levensbelang! Koesteren. Al heb je in het geval van verhuizen meer aan nummer 1, eerlijk is eerlijk. Als je eenmaal zit en je geen doos meer kunt zien, zeg ik: 'bel nummer 2.'quote:Op zondag 12 september 2010 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Komt ook wel goed hoor. Maar de "er komt zo veel bij kijken en ik weet helemaal niet hoe dat allemaal moet"-paniek nam even bezit van me.
Zo leer je trouwens wel meteen aan welke mensen je iets hebt. Vriendin A smste "Tof! Wanneer kunnen we komen helpen klussen?" Vriendin B smste "Gaaf! Wanneer is de housewarmingparty?" Net een iets andere instelling...
Punniken Tink, punniken.quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
wat deed mcsex bij jou merel?
*insert strengkijksmilie
Eh, slapen?quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
wat deed mcsex bij jou merel?
*insert strengkijksmilie
Ik heb mijn tweede broccoli dood laten gaan zonder op te etenquote:
Ooooooh wat leukquote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat lijstje moet wel beter ja! Maar met ritme vanaf morgen is het misschien wat makkelijkerquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
ik zou wel friese namen voor m'n kinderen willen. Als ik ooit kinderen krijg...
Het zijn mijn zaken niet, maar je zou toch helemaal met hem breken?quote:
Er mag nog een Liga fruitkick bij. Puik lijstje dus.quote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef ihatefastcars het volgende:
Niets te melden, moet eigenlijk aan 't werk, maar in plaats daarvan een lijstje:
O/L: 3 boterhammen met pindakaas
D: macaroni met ham/kaas/ketchup
Oftewel: geen inspiratie.
Sytse en Hylke?quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
ik zou wel friese namen voor m'n kinderen willen. Als ik ooit kinderen krijg...
Lijstje voor vandaag is dramatisch:
O: 2 volkorenbroodjes met hagelslag, gekookt eitje
T: beetje koekjesdeeg
T: paar chocolatechip cookies
D: zelfgemaakte pizza met parmaham, mozerella en rucola
T: koekjes.
Ach, het is uit met de meneer. En hij is alleen, ik ben alleen. Ik ben erachter dat ik écht niks meer voor 'm voel op die manier. Dus het is helemaal gelijkwaardig nu, we hebben heel veel lol samen en ik vind het wel bestquote:Op zondag 12 september 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het zijn mijn zaken niet, maar je zou toch helemaal met hem breken?
*tink is wat verward
Ja het is nu leuker dan ooit. Veel relaxter.quote:
Ik kan hier kiezen uit de Plus / Jumbo / AH / Hoogvliet / C1000. Allemaal even ver ongeveer.quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze alleen maar AH's.
Zolang McSex dat maar niet blokkeert is het goed.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja het is nu leuker dan ooit. Veel relaxter.
En ondertussen hoop ik ooit de man van m'n dromen nog eens tegen te komen
Jij staat bij het bier, ik bij de broccoli.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb je nog nooit gezien! What are the odds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Oh leuk, ik had tomaten in de planning staan voor komende weekquote:Op zondag 12 september 2010 21:06 schreef loveli het volgende:
Komende week groente en fruit heftig in de actie bij appie: boontjes, tomaten, druiven en zulks. Sla je slag.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:13 schreef Swietje het volgende:
AH's zijn fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 12 september 2010 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ouder dan 21 toch zelfs? Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik bier kochtquote:Op zondag 12 september 2010 21:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk, ik had tomaten in de planning staan voor komende week. Verder mag ik eerst de bloemkool en courgette opmaken voor ik nieuwe groente ga kopen, voordat die ook eindigen als de broccoli.
En ik zie net, ik heb van de week wijn gekocht zonder mn ID te laten zien. Ze denken dat ik ouder dan 18 ben.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:15 schreef Swietje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 12 september 2010 21:18 schreef loveli het volgende:
[..]WederzijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Tof!quote:
Op de AH site staat "nog geen 20, ID laten zien" oid. Het kwam vast door mijn grote-mensen boodschappenquote:Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef neen het volgende:
[..]
Ouder dan 21 toch zelfs? Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik bier kocht
AAAAAH!!!!quote:
Hoe ga je het vertellen?quote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef Swietje het volgende:
Ik ook, maar ik maak me niet zoveel zorgen, maar toch, spannend is 't wel
Sommige dingen kun je beter voor je houden. Echt waar.quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu moet ik denken aan de nieuwste 'hit' van zanger Rinus
Zanger Rinus komt uit Drachten, alwaar ik getogen benquote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe wist 'ie het? Door je tuinbroek?quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe ga je het vertellen?.
Ik hoefde niks te vertellen. Mijn vader wist het eerder dan ik.
Oh wat leukquote:
Ik heb nooit een tuinbroek gedragenquote:Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe wist 'ie het? Door je tuinbroek?
quote:Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter voor je houden. Echt waar.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef Swietje het volgende:
Komt goed. Komt goed. Dat moet.
Kee, tot straks.
Ushi Dushiquote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was dus voor wat werk met een studiegenoot ergens, had je salaris voor onder en boven 23. Ik ben bijna 23 en die andere gast is 20. Vraagt hij echt aan die andere gast... jij bent al 23???? en bij mij nietquote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op de AH site staat "nog geen 20, ID laten zien" oid. Het kwam vast door mijn grote-mensen boodschappen.
@Swietje: wat spannend. Maar als het wederzijds is, zeker de moeite waard, heel veel plezier samen!
Katie Perry luidkeels meezingenquote:Op zondag 12 september 2010 21:24 schreef Swietje het volgende:
Ik durrrrrrf niet.![]()
100x nagedacht over de tactiek, maar ik doe maar gewoon wat, denk ik.
Ja dat, het boeit me echt niet. En dan heeft iemand zich helemaal op zit vreten en zenuwachtig zitten maken om het te vertellen, en dan is het zo'n anticlimax als je zegt "Oh, goh."quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Hoe zouden jullie eigenlijk reageren als iemand uit de kast komt? Ik dacht er laatst aan en misschien dat ik wel lullig of bot reageer want het interesseert me gewoon echt niet of mensen niet of juist wel hetero zijn.
^^^quote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef loveli het volgende:
Merel, gaat helemaal goed komen. En wat betreft dingen aan mensen vertellen, dat bepaal je toch zelf? Is misschien wel goed dat 'ie het niet van jou te horen krijgt. En tegen die tijd kun je altijd nog bedenken of je hem een verhuiskaart stuurt of niet.
Van verhuizen en klussen val je af, dus da's nog een pluspuntje.
(Wasmachine wil ik wel een handje bij helpen, dat ding komt gewoon boven. Heb weleens eerder een wasmachine een eng smalle (studenten)trap op helpen tillen, dus geen loze belofte.)
"Oh leuk, en wat voor iemand is hij/zij dan?". En misschien aangevuld met een goh dat had ik nou wel/niet van je verwacht. Maakt me echt niet uit op welk geslacht je verliefd bent, als je er maar blij van wordtquote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Ushi Dushi
[..]
Ik was dus voor wat werk met een studiegenoot ergens, had je salaris voor onder en boven 23. Ik ben bijna 23 en die andere gast is 20. Vraagt hij echt aan die andere gast... jij bent al 23???? en bij mij niet
Hoe zouden jullie eigenlijk reageren als iemand uit de kast komt? Ik dacht er laatst aan en misschien dat ik wel lullig of bot reageer want het interesseert me gewoon echt niet of mensen niet of juist wel hetero zijn.
Oh!quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
oh en vroeger vond ik de omnomnomnom hamster te cute. Maar deze is het nu helemaal
[ afbeelding ]
Des te vaker ik er naar kijk des te cuter ik 'm vind. En dat terwijl ik niks met katten heb
quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
oh en vroeger vond ik de omnomnomnom hamster te cute. Maar deze is het nu helemaal
[ afbeelding ]
Des te vaker ik er naar kijk des te cuter ik 'm vind. En dat terwijl ik niks met katten heb
maar maar maar...door tijd met hem te spenderen heb je de kans dat mr. Right aan je neus voorbij gaat....quote:Op zondag 12 september 2010 21:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ach, het is uit met de meneer. En hij is alleen, ik ben alleen. Ik ben erachter dat ik écht niks meer voor 'm voel op die manier. Dus het is helemaal gelijkwaardig nu, we hebben heel veel lol samen en ik vind het wel best
Behalve als ze je 's nachts uit je slaap houden dusquote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar katten zijn ook gewoon leuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zelfs dan vind ik mijn katten nog leukquote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve als ze je 's nachts uit je slaap houden dus.
Jaren geleden meegemaakt dat een vriendin het me vertelde. 't Was niet echt nieuws voor me, maar de gedachte "oei, als ze maar niet verliefd op mij is en hoe moet ik daarmee omgaan" speelde veel meer dan iets anders.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Ja dat vind ik ook nog wel lief, maar Pippa bonkt dus echt met d'r kopje tegen mijn hoofd en ik kan me honderd keer omdraaien maar ze klimt gewoon steeds weer over me heenquote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik mijn katten nog leukSasha haalt me namelijk alleen uit mijn slaap doordat ze naast mijn kussen kruipt en vervolgens zelf keihard gaat liggen snurken.
Maar dat is juist het mooie van nu, hij zit niet in m'n hoofd, ik zal nooit een afspraak voor 'm afzeggen, ik doe geen moeite... Hij is nu echt voor het tijdelijke vermaak, en ondertussen kijk ik zéker verderquote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
maar maar maar...door tijd met hem te spenderen heb je de kans dat mr. Right aan je neus voorbij gaat....
je verdient beter
Dat vind ik een beetje stom eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2010 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Jaren geleden meegemaakt dat een vriendin het me vertelde. 't Was niet echt nieuws voor me, maar de gedachte "oei, als ze maar niet verliefd op mij is en hoe moet ik daarmee omgaan" speelde veel meer dan iets anders.
jouw familie is toch gelovig? Konden zij er een beetje mee omgaan?quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ga je het vertellen?.
Ik hoefde niks te vertellen. Mijn vader wist het eerder dan ik.
De kans voor een vrouw dat een lesbische vriendin verliefd op haar is is groter dan de kans dat een hetero vriendin verliefd op haar is.quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje stom eigenlijk. Net alsof een lesbische vrouw op iedere andere vrouw valt. Als heterovrouw val je toch ook niet op elke man?
Jawel hoorquote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw familie is toch gelovig? Konden zij er een beetje mee omgaan?
Dat deed Mini ook wel eens, maar dat heb ik gewoon afgeleerd. Negeren is volgens mij de beste oplossing.quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook nog wel lief, maar Pippa bonkt dus echt met d'r kopje tegen mijn hoofd en ik kan me honderd keer omdraaien maar ze klimt gewoon steeds weer over me heen.
Hoe meer zorgen je je maakt over het zeggen van zulke pijnlijke dingen - hoe meer je er iets uitflapt wat je niet wou. Die homovriend van je komt wel over zo'n opmerking heen of het is geen vriend.quote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef neen het volgende:
Als een vriend van me homo zou zijn en het niet gewoon "in de groep" zegmaar zou vertellen maar meteen een gast mee zou nemen zou ik tegen die gast zeggen: "je bent toch niet homofiel he?" ofzoiets ik ben dan in staat domme dingen te zeggen.
maar het feit dat ze haar verliezen is minderquote:
Ach, dat heb ik graag voor ze over. Ze geven me ontzettend veel plezierquote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar het feit dat ze haar verliezen is minder
veel plezier met je tussenoplossing danquote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Merel het volgende:
Maar dat is juist het mooie van nu, hij zit niet in m'n hoofd, ik zal nooit een afspraak voor 'm afzeggen, ik doe geen moeite... Hij is nu echt voor het tijdelijke vermaak, en ondertussen kijk ik zéker verderEn ja, ik verdien beter, maar dit is de tussenoplossing
Ja, dat gaat natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dat je katten hebt in een studio en dan seks. Niet seks met de katten.
Dát zal ik eens proberen! Maar ik denk niet dat ik het lang volhoudquote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat deed Mini ook wel eens, maar dat heb ik gewoon afgeleerd. Negeren is volgens mij de beste oplossing.
Die komen dan niet op het bed. Mini heeft dat 1 x geprobeerd en na een glas water over haar heen heeft ze het heel snel afgeleerd.quote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus dat je katten hebt in een studio en dan seks. Niet seks met de katten.
Je bent goede vriendinnen, misschien wel vrij close ... en dan blijkt opeens dat die ander op vrouwen valt? Veel vrouwen zijn niet zo close met mannen juist omdat die als mogelijk relatiemateriaal gezien kunnen wordenquote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje stom eigenlijk. Net alsof een lesbische vrouw op iedere andere vrouw valt. Als heterovrouw val je toch ook niet op elke man?
Hoe zit het met jouw kattenwensquote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dat ik een geest als een riool heb hoor, maar hoe doe je dat in een studio als je seks hebt, met katten?.
Maar je hebt toch niet alleen seks op het bed?quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die komen dan niet op het bed. Mini heeft dat 1 x geprobeerd en na een glas water over haar heen heeft ze het nooit meer geprobeerd.
Het is overigens wel funest voor de zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |