Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Nienja: Nachtwacht komt hier deze week (hoogstwaarschijnlijk morgen) wonen.
Yep!quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef nienja het volgende:
[..]
Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.
Dus Nachtwacht heeft straks een huisgenootje die hem 's nachts gezelschap houdt met spinnen en kopjes geven.
Ik geloof er niks van!quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Merelina, ik ben ook erg benieuwd! Mag ik ook een PM?
![]()
MiMu: haal dat alsjeblieft uit je hoofd, want dat is niet zo
Ik had die foto's juist gepost om te laten zien dat ik altijd wacky op foto's sta. Nou was de fotograaf gewoon goed
Heeft ze een dik figuur ja?quote:Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SDB is een dikke (figuurlijk!) jokkebrok.
Is het deze hond die je gebeten heeft?quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.
Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen
Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?quote:Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.
Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen
Ik lees al een hele tijd mee op SHO. Vooral als er Gates zijn, die vind ik ZO vermakelijk. Zelf wilde ik geen account, omdat ik al zoveel achter de pc zit, ook in mijn vrije tijd en ik ken mezelf.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Merel het volgende:
Hoe kwam je hier eigenlijk terecht Nienja?
Eigen schuld omdat ik een vriendin met drie reutjes over de vloer hadquote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?
Of degene die net even iets eerder is gaan tukken en daardoor ook weer net even iets eerder actief is als er bezoek komt dan de rest.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, ga je ooit zelf een pup uitzoeken, neem niet die wat meteen op je af komt, die is namelijk het meest dominant![]()
Ik wil zelf nog steeds heel graag een hondje, maar dat wordt dus een vrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snelquote:Op zondag 12 september 2010 14:36 schreef j.t het volgende:
Het wordt geen tonijnsalade.. maar filet americain. Was houdbaar tot gisteren. Dus dat moet op, want het is nog goed. net een kapje getest. Het rook nog goed, ziet er niet verkleurd uit en proeft dus ook nog goed.
Dat maakt toch niet uit? Zo zijn we er allemaal ooit eens hier terechtgekomen. Dat we vervolgens zo lang zijn blijven hangen dat iedereen elkaar vrij goed kent, zegt waarschijnlijk vooral iets over de snelheid waarmee we dus niet afvallenquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef nienja het volgende:
Vind het ergens wel suf, want jullie kennen elkaar redelijk goed en zit ik er ineens tussen met mijn semi dikke bats.
Ik vind honden en beetje eng want ik ben al een paar keer behumpt door een hond die echt een x aantal kilo zwaarder dan ik woogquote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Swietje het volgende:
Nienja, ik zit hier ook nog niet zo lang en heb mezelf er ook gewoon tussen gekletstHeb nog steeds wel moeite om het een beetje bij te houden want de topics gaan zo hard
maar tis wel gezellig!
Ik vind honden leuk, maar alleen als mensen hun hond goed onder controle hebben. Anders vertrouw ik het niet..
Ik zeg: chocoladequote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.
Ooooh lekker!quote:Ik zit ook in pruttelmodus. Ben voor het eerst draadjesvlees aan het maken, ben benieuwd of het lukt
Thnx, ja ik pas op! Maar dat was het dus. Het was nog niet open geweest en alleen maar in de koelkast gebleven. Dus had even op internet opgezocht. En daar stond, zo lang de reuk goed is en het er niet verkleurd uitziet EN het continue in de koelkast is gebleven, dat 1 of 2 dagen na de houdbaarheidsdatum nog wel kan.quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snelEn je kunt er zooooo ziek van worden.
Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.quote:Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.
Volgens mij welquote:Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.
Het is gewoon wat ik zelf vind.quote:Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SDB is een dikke (figuurlijk!) jokkebrok.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 12 september 2010 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
3 okt is toch leids ontzet?
Herkenbaarquote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig isik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe
, ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier
Je zit nu ook wel heeel erg ver weg hè!quote:Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gelukkig kom ik nu nog maar eens in de twee maanden bij mijn ouwelui
.
De pizzameneer herkende me net, hoe genant![]()
. Gelukkig kan ik morgen weer koken! Heb al eten gehaald
.
Mijn moeder maakt nu appelbollen, de sadistequote:Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig isik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe
, ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier
kouder water gebruiken ?quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef j.t het volgende:
Net in bad geweest bij mn schoonouders (op vakantie) en eigenlijk vind ik het niet lekker. De warmte stijgt altijd meteen naar mn hoofd, waardoor ik er zo snel mogelijk weer uit wil.
In sauna heb ik daar nooit last van (ook niet van die hitte baden) ... dus raar ... zo eten maken (sla enzo)
Tnxquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat een mooi huisje! Tof zeg!
Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 eldersquote:Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 28 bij de Esprit, dus dan zal 'ie te groot zijn vrees ik...
Hmm, maar heb ook 28 bij H&M en medium bij Zara...quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 eldersEn als je een Levi's zou kopen dan is het 31/32 zelfs (klotebroeken dus.....).
Is ook nergens voor nodig, ik had me hetzelfde voorgenomen als de koop van dat ene huis was doorgegaan.quote:Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Merel het volgende:
Niet dat het een ondoordachte beslissing is hoor. Heb er goed over nagedacht. Maar nu de knoop eenmaal is doorgehakt wil ik niet te veel denken aan de "zwaarte" van de genomen beslissing zeg maar
Hey fallus, ik heb wel interessequote:Op zondag 12 september 2010 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier een GSTAR broek, maat 30 lengte maat 34
Is een hoog model, rechte of bootcut pijpen
Hij is donkerblauwachtig, zonder scheuren/vlekken gaten.
Gewoon een normale spijkerbroek zonder fratsen
Heb hem ooit veel te groot gekocht, hij valt volgens mij zelfs aardig groot voor een 30.
Iemand interesse?
Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!quote:Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
JT> Ik heb mijn autoverzekering via Independer berekend, 25 euro per maand allrisk! (Oke, ik heb wel een lichte auto, maar dan nog, het scheelt wel als je vergelijken gaat!).
die ben ik nu aan het lezen!quote:
5 schadevrije jaren (eigenlijk 7, maar idd eerst op naam paps verzekerd geweest). Ik ben 33, en ik denk dat mijn Altootje ook zoiets weegt ja. Ik heb zelfs 0 euro eigen risico, en handtasdekkingquote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!
25 euro all risk??? Hoe licht is je auto? Heb je al schadevrije jaren? En hoe oud ben je dan?
Mijn auto is 997 kg, ik heb 0 jaren (voorheen op mn moeders naam gereden) en ben 24.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |