abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2010 @ 14:03:43 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86341669
Het vorige deel: Slank # 1162: Happy days are here again :)

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86341741
Hai. :s)
pi_86341743
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86341803
Niets te melden, moet eigenlijk aan 't werk, maar in plaats daarvan een lijstje:

O/L: 3 boterhammen met pindakaas
D: macaroni met ham/kaas/ketchup

Oftewel: geen inspiratie.
  zondag 12 september 2010 @ 14:11:09 #5
331 Merel
Be here now.
pi_86341928
Ik moet nog ontbijten. En lunchen :')
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 12 september 2010 @ 14:15:01 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86342083
@ Nienja: Nachtwacht komt hier deze week (hoogstwaarschijnlijk morgen) wonen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_86342148
Merelina, ik ben ook erg benieuwd! Mag ik ook een PM?
8-)

MiMu: haal dat alsjeblieft uit je hoofd, want dat is niet zo :')

Ik had die foto's juist gepost om te laten zien dat ik altijd wacky op foto's sta. Nou was de fotograaf gewoon goed :P
pi_86342187
Oh wat een leuk huis! Ben helemaal jaloers. :@
De laatste week denk ik ook regelmatig dat het leuk zou zijn iets voor mezelf te hebben, en omdat het straks waarschijnlijk ook kan :s)
Wimpers rechts zijn afgespoeld, niet spectaculair, maar wel zichtbaar en links zit erop.
pi_86342189
O: tosti 30+ kaas
T: plak ontbijtkoek
L: twee boterhammen pindakaas.

(Ik ga proberen anders te schrijven Tinkepink. Dit is mijn eerste ervaring op een forum en het is niet de bedoeling om als dichteres over te komen, zeg maar.)
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86342394
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:11 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog ontbijten. En lunchen :')
~O> Hup. Eten jij!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 12 september 2010 @ 14:25:17 #11
331 Merel
Be here now.
pi_86342479
Hoe kwam je hier eigenlijk terecht Nienja? :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86342488
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
@ Nienja: Nachtwacht komt hier deze week (hoogstwaarschijnlijk morgen) wonen :).
Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.
Dus Nachtwacht heeft straks een huisgenootje die hem 's nachts gezelschap houdt met spinnen en kopjes geven. O-)
  zondag 12 september 2010 @ 14:31:01 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86342708
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef nienja het volgende:

[..]

Oja, ik las dat hij gaat verhuizen.
Dus Nachtwacht heeft straks een huisgenootje die hem 's nachts gezelschap houdt met spinnen en kopjes geven. O-)
Yep! }) .
Niet meer actief op Fok!
pi_86342745
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Merelina, ik ben ook erg benieuwd! Mag ik ook een PM?
8-)

MiMu: haal dat alsjeblieft uit je hoofd, want dat is niet zo :')

Ik had die foto's juist gepost om te laten zien dat ik altijd wacky op foto's sta. Nou was de fotograaf gewoon goed :P
Ik geloof er niks van!
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 12 september 2010 @ 14:33:21 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86342795
Pfff, ik ben de hele dag al bezig.
Nu nog toetsen verzinnen voor de onderbouw en vragen maken bij verhalen die ik morgen moet gaan bespreken en dan ben ik weer even klaar. Voordeel is wel dat ik dit alles maar 1 keer hoef te maken en het volgend jaar gewoon weer opnieuw kan gebruiken *O* (gesteld dat ik mag blijven na dit jaar :P).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 september 2010 @ 14:33:43 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86342806
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van!
SDB is een dikke (figuurlijk!) jokkebrok :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_86342839
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.

Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 12 september 2010 @ 14:36:03 #18
236335 neen
schone schijn
pi_86342877
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heeft ze een dik figuur ja?
het lijkt niet wat het is
pi_86342914
Het wordt geen tonijnsalade.. maar filet americain. Was houdbaar tot gisteren. Dus dat moet op, want het is nog goed. net een kapje getest. Het rook nog goed, ziet er niet verkleurd uit en proeft dus ook nog goed.
:+
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 12 september 2010 @ 14:37:10 #20
236335 neen
schone schijn
pi_86342923
Wat was het spannend zeg! Ik zat net op het puntje van mijn stoel. *O* en die scheids was natuurlijk stom ondanks dat ik niks kon zien maar ze hebben wel gewonnen van een grote concurrent uit nog wel en nu ben ik zeer zeker heel erg blij O+ echt goed zeg _O_
pi_86342965
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:
Fijn, elke keer als de hond hier uit zijn pan gaat omdat er buiten iets voorbijloopt gaat mijn hartslag drastisch omhoog. Als hij gaat grommen en blaffen kan ik hem niet rustig corrigeren omdat ik direct terugdenk aan het gebeten worden. Verdomme. Het is wel pas een maand geleden, maar toch.

Nu eens denken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik dus nevernooit meer wil/kan oppassen :')
Is het deze hond die je gebeten heeft?
pi_86343091
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:34 schreef Syrena het volgende:

Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86343150
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Merel het volgende:
Hoe kwam je hier eigenlijk terecht Nienja? :)
Ik lees al een hele tijd mee op SHO. Vooral als er Gates zijn, die vind ik ZO vermakelijk. Zelf wilde ik geen account, omdat ik al zoveel achter de pc zit, ook in mijn vrije tijd en ik ken mezelf.
Tot ik 'moest' reageren, wat ik vervolgens niet gedaan heb uit een soort verlegenheid. Maar goed, het account was gemaakt en ben ik wat gaan rondneuzen, toen kwam ik jullie tegen. Ik wil een paar kilo kwijt, maar ben niet echt te zwaar en dat las ik terug in de OP. Ah mooi, dacht ik. Vind het ergens wel suf, want jullie kennen elkaar redelijk goed en zit ik er ineens tussen met mijn semi dikke bats. Van de andere kant: het is wel gezellig hier! Dat vind ik echt. Twee vliegen in een klap. Er gebeurt van alles en het gaat over afvallen.

OH! De buren staan aan de deur, we gaan ondanks de stromende regen toch even naar het festivalletje.
Ik zit nog :o in mijn pyjama.
:W
pi_86343383
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is hun probleem, niet het jouwe. Hoe reageerden ze eigenlijk op die beet?
Eigen schuld omdat ik een vriendin met drie reutjes over de vloer had :')
Daarna wel van zielig en rot en naar enzo, maar toch. Het is deels hun schuld, zij behandelen mij namelijk niet alsof ik hoger in de roedel sta dan hij. Ik voelde me in elk geval niet erg serieus genomen toen.
Nu net ook niet, hij vliegt blaffend en grommend naar het raam en ik zei daar wat van op een nogal harde toon en dan word ik meteen gecorrigeerd :') Euh, wie zijn schuld is het eigenlijk dat ie nog steeds gromt en blaft als er een andere hond langskomt?!

(daarna corrigeerde ze 'm zelf wel trouwens, maar door rustig te praten. Wat ik ook deed, voor Het Incident)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86343404
Ik heb een bootcut broek terug gevonden van 6 jaar geleden of zo en hij staat best grappig.
Fornarina Flirt, is officieel een straight volgens mij? Maar bij mij lijkt hij bootcut..
pi_86343483
Maar goed, ga je ooit zelf een pup uitzoeken, neem niet die wat meteen op je af komt, die is namelijk het meest dominant :')

Ik wil zelf nog steeds heel graag een hondje, maar dat wordt dus een vrouwtje.
  zondag 12 september 2010 @ 15:03:57 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86344062
wat voor koekjes zal ik bakken?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 12 september 2010 @ 15:05:21 #28
236335 neen
schone schijn
pi_86344110
pi_86344228
Zandkoekjes! Dat is lekker :d

Ik heb trouwens van het internet af, oefeningen met dumbells gekopieerd van een fysio site. Heb namelijk dumbells geleend van mn schoonbroer.
Eens kijken of ik dit leuk vind en dus vaker ga doen.

Nu eerst stofzuigen :{
  zondag 12 september 2010 @ 15:08:40 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86344242
^O^ nientje

En Syrena: lijkt me echt eng zo#n hond (daar ben ik nou bang voor, honden :X )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86344744
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, ga je ooit zelf een pup uitzoeken, neem niet die wat meteen op je af komt, die is namelijk het meest dominant :')

Ik wil zelf nog steeds heel graag een hondje, maar dat wordt dus een vrouwtje.
Of degene die net even iets eerder is gaan tukken en daardoor ook weer net even iets eerder actief is als er bezoek komt dan de rest. ;)

Welke het eerst op je af komt en welke als laatste zegt niet per definitie iets over het karakter van de hond. Als je wensen hebt wat betreft karakter zou ik die gewoon goed met de fokker bespreken. Zij kennen de hondjes al acht weken en kunnen dus beter een inschatting maken welke hond het best bij je zou passen.

Dat meerdere reuen niet samengaan is overigens ook onzin hoor. Heb hier twee reuen en een teef lopen en geen centje pijn. O+

@Nienja: ik ken de meeste hier ook alleen maar van een beetje rondposten op fok hoor! Komt vanzelf dat je iedereen een beetje leert kennen. Veel plezier op het festivalletje!

Mijn salade was lekker. :9~ Heb er toch maar geen gesuikerde amandelen bij gedaan want ik vond het zoet genoeg zo.

Receptje voor de liefhebber:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 september 2010 @ 15:28:16 #32
331 Merel
Be here now.
pi_86344930
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:36 schreef j.t het volgende:
Het wordt geen tonijnsalade.. maar filet americain. Was houdbaar tot gisteren. Dus dat moet op, want het is nog goed. net een kapje getest. Het rook nog goed, ziet er niet verkleurd uit en proeft dus ook nog goed.
:+
Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snel :o En je kunt er zooooo ziek van worden.

quote:
Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef nienja het volgende:

Vind het ergens wel suf, want jullie kennen elkaar redelijk goed en zit ik er ineens tussen met mijn semi dikke bats.

Dat maakt toch niet uit? Zo zijn we er allemaal ooit eens hier terechtgekomen. Dat we vervolgens zo lang zijn blijven hangen dat iedereen elkaar vrij goed kent, zegt waarschijnlijk vooral iets over de snelheid waarmee we dus niet afvallen :P

Ik vind het altijd zo zonde om te zien hoe honden verpest kunnen worden door hun baasjes. Het is niet "gezellig" om streng te doen tegen je hond, maar dat is wel de enige manier om er een leuk beest van te maken.
pi_86344963
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.

Ik zit ook in pruttelmodus. Ben voor het eerst draadjesvlees aan het maken, ben benieuwd of het lukt :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86345014
Nienja, ik zit hier ook nog niet zo lang en heb mezelf er ook gewoon tussen gekletst :P Heb nog steeds wel moeite om het een beetje bij te houden want de topics gaan zo hard :') maar tis wel gezellig!

Ik vind honden leuk, maar alleen als mensen hun hond goed onder controle hebben. Anders vertrouw ik het niet.. :N
pi_86345031
Filet American blijft er goed uitzien door de kleurstof en goed smaken door de smaakstoffen... Brrrrrrr
pi_86345049
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Swietje het volgende:
Nienja, ik zit hier ook nog niet zo lang en heb mezelf er ook gewoon tussen gekletst :P Heb nog steeds wel moeite om het een beetje bij te houden want de topics gaan zo hard :') maar tis wel gezellig!

Ik vind honden leuk, maar alleen als mensen hun hond goed onder controle hebben. Anders vertrouw ik het niet.. :N
Ik vind honden en beetje eng want ik ben al een paar keer behumpt door een hond die echt een x aantal kilo zwaarder dan ik woog :')
pi_86345083
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Xcuz me: Het is wel logisch dat je je rotter voelt...ondanks je medische perikelen. Met sport maak je endorfinen aan waardoor je je lekkerder voelt. Je lichaam went aan een bepaalde dosis endorfinen. Jij sport niet...dus ga je je rot voelen.
Ik zeg: chocolade :Y)
quote:
Ik zit ook in pruttelmodus. Ben voor het eerst draadjesvlees aan het maken, ben benieuwd of het lukt :P
Ooooh lekker!
pi_86345113
Draadjesvlees... hopelijk lukt het Aurum! *O* Anders mag je hier wel een stukje meepikken :P
pi_86345141
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Pas je op? Filet americain bederft heeft snel. Mijn ex werkte bij een bedrijf waar ze de distributie van allerlei vleeswaren deden voor supermarkten. Daar hing heel groot aan de muur een grafiek van hoe hard het aantal bacteriën groeit naarmate filet americain langer uit de koelkast is. En dat is dus echt schrikbarend snel :o En je kunt er zooooo ziek van worden.

Thnx, ja ik pas op! Maar dat was het dus. Het was nog niet open geweest en alleen maar in de koelkast gebleven. Dus had even op internet opgezocht. En daar stond, zo lang de reuk goed is en het er niet verkleurd uitziet EN het continue in de koelkast is gebleven, dat 1 of 2 dagen na de houdbaarheidsdatum nog wel kan.
Dus ik heb het erop gewaagd. En mocht ik nu ziek worden ... ik zat gisteren ook tussen 2 mensen die herstellende waren van wat nu heerst O-) haha ;) :')
En heb superzwakke darmpjes, dus ik merk het gauw genoeg ... tot nu toe nog niets aan de hand :s)
  zondag 12 september 2010 @ 15:40:27 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86345272
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.

Lijstje so far:

O: 2 boterhammen met aardbeien
S/B: 45 minuten hometrainer
L: 250 gr magere kwark met muesli
T: 2 chocolate chip cookies (als het nou nog niet goed zit met die endorfinen :+ )
D: vegaburger, aardappeltjes en bietjes
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86345410
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zou dat zo snel gaan? Het is morgen een week geleden dat ik voor 't laatst RPM heb gedaan.

Volgens mij wel :Y Maar mocht ik het mis hebben dan kom Loveli wel langs om me te corrigeren :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86345958
XM, wel genoeg blijven eten he? ;)

Knuffel voor Nynke in het koude Zweden :)

Lijstje:
O: yoghurt met peer, muesli en pitten
B: Move That Body (net 5, zweten joh!!!)
L: pasta met tomaat/salami/ui/olijf/paprika en peterselie, boontjes
T: restje sorbetijs
D: weet niet, zo boodschappen doen
  zondag 12 september 2010 @ 16:34:16 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86346861
Klaar *). Sinds half 10 bezig geweest ofzo :X. Nu kan ik er iig tot woensdag even tegenaan. Morgenmiddag heb ik nog 1,5 uur op school, dus dan kan ik ook nog wel even wat doen :).

Nu maar even naar de AH. Relaxed dat dat hier kan op zondag *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86347551
3 okt is toch leids ontzet?
pi_86347687
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is gewoon wat ik zelf vind.

En neen }:|
  zondag 12 september 2010 @ 16:57:33 #46
331 Merel
Be here now.
pi_86347700
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
3 okt is toch leids ontzet?
Ja, hoezo?
pi_86347737
Ik was daar vorig jaar, bij een open podium feestje (techno), was benieuwd of dat dit jaar weer was!
  zondag 12 september 2010 @ 17:35:29 #48
236335 neen
schone schijn
pi_86348965
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig is :') ik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe :') , ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier :P
  zondag 12 september 2010 @ 17:38:45 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86349068
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouwelui eet ik trouwens een partij minder gezond dan thuis omdat hier gewoon alles aanwezig is :') ik heb alweer een stroopwafel gehad en van die witte bolletjes vanmiddag. Vanavond wel boerenkool, echt te lang geleden. Ook dacht ik net, omdat ik nu dus zelf m'n was doe :') , ik kan m'n tas wel vullen met gratis eten dus zo maar even kijken wat er allemaal is hier :P
Herkenbaar :P. Gelukkig kom ik nu nog maar eens in de twee maanden bij mijn ouwelui :P.

De pizzameneer herkende me net, hoe genant :@ :'). Gelukkig kan ik morgen weer koken! Heb al eten gehaald :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86349151
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Herkenbaar :P. Gelukkig kom ik nu nog maar eens in de twee maanden bij mijn ouwelui :P.

De pizzameneer herkende me net, hoe genant :@ :'). Gelukkig kan ik morgen weer koken! Heb al eten gehaald :P.
Je zit nu ook wel heeel erg ver weg hè!

Vanmiddag hebben we vlierbessen geplukt, die gaan we koken en siroop van maken en dan..... Pannenkoeken :9
pi_86349331
Kent iemand het boek Rotters club van Jonathan Coe?
pi_86349478
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:35 schreef neen het volgende:
Mijn moeder maakt nu appelbollen, de sadiste }:|

En het is ein-de-lijk droog buiten, maar nu heb ik geen zin meer om de auto te wassen en te stofzuigen :o
pi_86349517
Net in bad geweest bij mn schoonouders (op vakantie) en eigenlijk vind ik het niet lekker. De warmte stijgt altijd meteen naar mn hoofd, waardoor ik er zo snel mogelijk weer uit wil.
In sauna heb ik daar nooit last van (ook niet van die hitte baden) ... dus raar ... zo eten maken (sla enzo)

En GVD! als ik zo vrij mag zijn. In de post, mijn autoverzekering (geregeld via Ford). Zou me 46 euro in de maand kosten. Wat staat er als premie: 83! WTF!!! :(
pi_86349623
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef j.t het volgende:
Net in bad geweest bij mn schoonouders (op vakantie) en eigenlijk vind ik het niet lekker. De warmte stijgt altijd meteen naar mn hoofd, waardoor ik er zo snel mogelijk weer uit wil.
In sauna heb ik daar nooit last van (ook niet van die hitte baden) ... dus raar ... zo eten maken (sla enzo)
kouder water gebruiken ? :P

Mijn D gaat zijn broccolisoep en tosties :9
pi_86349847
Ik heb hier een GSTAR broek, maat 30 lengte maat 34
Is een hoog model, rechte of bootcut pijpen
Hij is donkerblauwachtig, zonder scheuren/vlekken gaten.
Gewoon een normale spijkerbroek zonder fratsen

Heb hem ooit veel te groot gekocht, hij valt volgens mij zelfs aardig groot voor een 30.

Iemand interesse?
pi_86349875
Merel, wat een mooi huisje! Tof zeg!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 12 september 2010 @ 18:04:52 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86349903
Ik heb 28 bij de Esprit, dus dan zal 'ie te groot zijn vrees ik...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 12 september 2010 @ 18:07:21 #58
331 Merel
Be here now.
pi_86350000
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat een mooi huisje! Tof zeg!
Tnx :)

Moet wel zeggen dat ik er niet al te hard bij stil wil staan dat ik gewoon in m'n eentje een huis gekócht heb. Major decision. Veel te eng om diep over na te denken. Ik denk vooral "jeeeej ik ga verhuizen naar een leuk huisje" en dat dat straks míjn huis en dat ik het zelf moet onderhouden en dat ik er niet zo makkelijk weg kan als uit een huurhuis, daar sta ik liever niet bij stil :@
  zondag 12 september 2010 @ 18:08:11 #59
331 Merel
Be here now.
pi_86350026
Niet dat het een ondoordachte beslissing is hoor. Heb er goed over nagedacht. Maar nu de knoop eenmaal is doorgehakt wil ik niet te veel denken aan de "zwaarte" van de genomen beslissing zeg maar :)
pi_86350033
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 28 bij de Esprit, dus dan zal 'ie te groot zijn vrees ik...
Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 elders :+ En als je een Levi's zou kopen dan is het 31/32 zelfs (klotebroeken dus.....).
  zondag 12 september 2010 @ 18:09:50 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86350086
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet om je te demotiveren, maar een 28 bij Esprit is eigenlijk een 29/30 elders :+ En als je een Levi's zou kopen dan is het 31/32 zelfs (klotebroeken dus.....).
Hmm, maar heb ook 28 bij H&M en medium bij Zara...
pi_86350128
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:08 schreef Merel het volgende:
Niet dat het een ondoordachte beslissing is hoor. Heb er goed over nagedacht. Maar nu de knoop eenmaal is doorgehakt wil ik niet te veel denken aan de "zwaarte" van de genomen beslissing zeg maar :)
Is ook nergens voor nodig, ik had me hetzelfde voorgenomen als de koop van dat ene huis was doorgegaan.

Nu oefen ik alvast met mijn nieuwgekochte auto :') Ik mag niet aan deuken of andere onverantwoordelijke weggebruikers denken, alleen genieten dat hij direct start O+ zo lekker ruikt O+ zo heerlijk rijdt O+

JT> Ik heb mijn autoverzekering via Independer berekend, 25 euro per maand allrisk! (Oke, ik heb wel een lichte auto, maar dan nog, het scheelt wel als je vergelijken gaat!).
pi_86350225
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier een GSTAR broek, maat 30 lengte maat 34
Is een hoog model, rechte of bootcut pijpen
Hij is donkerblauwachtig, zonder scheuren/vlekken gaten.
Gewoon een normale spijkerbroek zonder fratsen

Heb hem ooit veel te groot gekocht, hij valt volgens mij zelfs aardig groot voor een 30.

Iemand interesse?
Hey fallus, ik heb wel interesse :) heb je een plaatje? heb 30 van de levi's dus dan zal 'ie wel goed zitten toch?
pi_86350300
Ik heb mijn eerste Murakami uit, Na de aardbeving. Het leest lekker weg.
Ik ben nu Norwegian Wood aan het omzetten naar epub, dan kan ik die op mijn telefoon lezen :)
Eat, Love, Pray heb ik inmiddels ook uit, ik vond het een leuk boek, op sommige punten erg herkenbaar, maar ik ben blij dat ik voor de therapie ben gegaan en niet voor de meditatie :')
pi_86350374
Ik kom net thuis van boodschappen doen en vriendje is weg. Heb ik echt zo´n hekel aan, neemt 'ie zijn telefoon ook niet mee ofzo. Bweh dan maak ik me altijd zorgen...
pi_86350431
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

JT> Ik heb mijn autoverzekering via Independer berekend, 25 euro per maand allrisk! (Oke, ik heb wel een lichte auto, maar dan nog, het scheelt wel als je vergelijken gaat!).
Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!

25 euro all risk??? Hoe licht is je auto? Heb je al schadevrije jaren? En hoe oud ben je dan?
Mijn auto is 997 kg, ik heb 0 jaren (voorheen op mn moeders naam gereden) en ben 24.
  zondag 12 september 2010 @ 18:20:30 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86350463
Norwegian Wood! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86350487
zeg Merel, mag ik ook een pm? O-)
Ben door alle reacties eigenlijk nu al verliefd op je huisje, en ik heb het nog niet eens gezien! :D

Ik heb net zo'n 2,5 kg pompoen gesneden en in porties verpakt in de vriezer gegooid, en dat was nog maar de helft van de pompoen, mijn mama heeft de andere helft mee naar huis genomen :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86350517
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Norwegian Wood! *O*.
die ben ik nu aan het lezen! O+
Niets verklappen dus AUB }:|
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86350577
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik heb mn auto via de ford dealer met een lening afgesloten. Dus dan moet ik ook een verzekering naar bepaalde wensen (all risk bv, heb wa beperkt casco) Ze kwamen met een voorstel, ik zei echt niet. Voor 47 euro heb ik dat elders. Goed nog meer overleg. Voor 46 euro? Toen zei ik dat is prima. Nu krijg ik dus 83 euro door de brievenbus heen. Dacht het dus niet!!

25 euro all risk??? Hoe licht is je auto? Heb je al schadevrije jaren? En hoe oud ben je dan?
Mijn auto is 997 kg, ik heb 0 jaren (voorheen op mn moeders naam gereden) en ben 24.
5 schadevrije jaren (eigenlijk 7, maar idd eerst op naam paps verzekerd geweest). Ik ben 33, en ik denk dat mijn Altootje ook zoiets weegt ja. Ik heb zelfs 0 euro eigen risico, en handtasdekking :') Kwam via Independer uit bij Onna Onna.

En geen wegenbelasting *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')