Dit is de laatste keer dat ik LAPO snipequote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Serieus?! De tering, ik heb eigenlijk wel genoeg van FL :/
ja heb het maar weer eens in feedback neergezetquote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Serieus?! De tering, ik heb eigenlijk wel genoeg van FL :/
Zoals het ook de laatste keer was dat je nog op Fok! kwam.quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik LAPO snipe
Gast, rot aub een keer op!quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik LAPO snipe
na ruim een half jaar is het wel een keer genoeg, vind je zelf ook niet?quote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef Flodder450 het volgende:
Jullie laten je ook zo makkelijk op de kast jagen door zo'n puberaal rotjoch
Het is puur dat je zo stervensirritant en triest bent. Je denkt dat je leuk bent met je gebagger, maar dat ben je niet.quote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef Flodder450 het volgende:
Jullie laten je ook zo makkelijk op de kast jagen door zo'n puberaal rotjoch
No shit sherlockquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is puur dat je zo stervensirritant en triest bent. Je denkt dat je leuk bent met je gebagger, maar dat ben je niet.
Dat bedoelen we dus! Zielig jongquote:
Houd moed mijn vriend, hulp is onderwegquote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat bedoelen we dus! Zielig jong
Waarschijnlijk niet :/.quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Houd moed mijn vriend, hulp is onderweg
quote:
Als hij wijs is, dan gaat hij vanaf nu gewoon normaal doen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha! Mooiste is dan ook dat ie meteen weer weg is :/
Maak er een ban sledgehammer van.quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als hij wijs is, dan gaat hij vanaf nu gewoon normaal doen.
Gaat hij niet veranderen, dan ga ik een ban hammer uitvinden
speciaal voor retro consoles
Een TT veranderen vanwege capslocksquote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Nebo het volgende:
En weer lief doen. Ik heb de TT veranderd.
Dat zal de Ts lerenquote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Nebo het volgende:
En weer lief doen. Ik heb de TT veranderd.
Kan je je al weer opgeven voor het Nederlandse derde seizoen?quote:Op zondag 12 september 2010 22:25 schreef Nebo het volgende:
http://skoften.net/index/video/hoogtepunten_wipeout_seizoen_3
Schitterend, werkelijk waar
Ja gek, Maar ik vroeg om je gegevens en toen hoorde ik niks meerquote:
Heb een zwak voor meiden, dus daarom omkoopbaar.quote:Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.
Oh!? Dan ga ik ff in mijn pm box kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja gek, Maar ik vroeg om je gegevens en toen hoorde ik niks meer
Ik wou al zeggen, heb niks gehadquote:Op zondag 12 september 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Oh zo. Ik ga je nu even een Persoonlijke Message sturen!
Gaat over een shootout die 44 minuten duurde. De 2 bankovervallers hadden 2 AK's bij zich en de politie alleen pistolen. Ze hebben toen nog in een wapenhandel wapens gekocht. Er zijn duizenden kogels door die 2 afgeschoten en maar 1 agent raakte licht gewond. Verder alleen materiaal schade, vooral politieauto's moesten het ontgelden.quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
15 minutes, 88 minutes en 44 minutes. En ken alleen 15 minutes! Toffe film
Dat er maar 1 lichtgewonde was aan de kant van de agenten is niet helemaal waar...quote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gaat over een shootout die 44 minuten duurde. De 2 bankovervallers hadden 2 AK's bij zich en de politie alleen pistolen. Ze hebben toen nog in een wapenhandel wapens gekocht. Er zijn duizenden kogels door die 2 afgeschoten en maar 1 agent raakte licht gewond. Verder alleen materiaal schade, vooral politieauto's moesten het ontgelden.
Het is dan ook jaren geleden dat ik het gezien hebquote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat er maar 1 lichtgewonde was aan de kant van de agenten is niet helemaal waar...
Er zijn een flink aantal agenten en burgers geraakt en ik geloof zelfs 1 agent zwaar kritiek die ze net op tijd hebben kunnen redden.
Zie sigquote:Op maandag 13 september 2010 08:52 schreef Morthill het volgende:
Weer nieuwe crewhoe lang is het geleden dat er een mededeling is geweest op F!g wie er in en uit de crew zijn
ergens een half jaar voor ik crew-af was?
toch vind ik je nieuwe naam niets... Had er dan PoederSuikerPannenkoek van gemaakt oidquote:
ah check, ik was wat afwezig het weekendquote:Op maandag 13 september 2010 08:55 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Zie sigen mededelingen heb ik sindsdien ook niet meer gezien ondanks dat er wel nieuwe crew bij gekomen is.
Volgende keer moet ik er toch maar bij zijn bij de BBQquote:Op maandag 13 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Voedselvergiftiging? Zo ja, I blame Fipotje!
Dude! Ik wacht nog met smart op de shirts!quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Reintji het volgende:
Jemig, Kourtney & Khloe op E! is nog beter dan The Hills en The City.. wat een gekken, whehehhe.
Poit! Ik gooi een balletje voor je op? Kan ik je alvast zoet houden met een X-Ray naar keuze?
ik ook, onverklaarbare pijn in de ribbenquote:
Ik heb een deuk in mijn egoquote:Op maandag 13 september 2010 09:47 schreef Poit het volgende:
[..]
ik ook, onverklaarbare pijn in de ribben
Verstandigquote:Op maandag 13 september 2010 09:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik er toch maar bij zijn bij de BBQ
je ging een beetje naast je schoenen lopen. Even terug op je plek zetten.quote:Op maandag 13 september 2010 09:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb een deuk in mijn egoEen beetje mijn lichaamsdeel beledigen waar ik het meest onzeker over ben
hoe was de party? Ben ik nog gemist?quote:
Ik loop nu weer naast mijn schoenen, loop op sokken hierquote:Op maandag 13 september 2010 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
je ging een beetje naast je schoenen lopen. Even terug op je plek zetten.
Awesomequote:Op maandag 13 september 2010 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
hoe was de party? Ben ik nog gemist?
Daar heb je een goed punt. Zeker met baardquote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik loop nu weer naast mijn schoenen, loop op sokken hier
En dat ik naast mijn schoenen loop is toch logisch als ik met jou op stap mag
Welke van de vijf opties?quote:Op maandag 13 september 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Zeker met baard
mooi zo. Vond het stiekem wel jammer om het te missen maar het alternatief was echt te nice..quote:Op maandag 13 september 2010 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AwesomeHeb het zelf te druk gehad om uberhaupt mensen te missen
de eerste alleen twee weken vollerquote:
Zijn baard is langer dan zijn haarquote:
Happy mequote:Op maandag 13 september 2010 10:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn baard is langer dan zijn haar
Maar ik heb er wel een kusje in gegevenen toen werd de kok meteen jaloers en wilde hij ook poit zijn baard zoenen
quote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Ik wacht nog met smart op de shirts!
Maar even serieus..quote:
QFT!quote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Ik wacht nog met smart op de shirts!
koeiquote:
QFTquote:
Wat een liefde jongensquote:
Gamebabequote:
Pettyquote:Op maandag 13 september 2010 11:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gamebabe![]()
Ja ook dat kan in SC
Je wil niet weten hoeveel complimentjes ik van Petti heb gehad zaterdagquote:
Precies. Zeg het ze...quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel complimentjes ik van Petti heb gehad zaterdagEn nog gemeend ook
En bioloogje en ik hebben 1 (of eigenlijk 2 ) stemmen tekort voor de blind dateDus BBN, dat is allemaal jouw schuld! En die van Poeder, die ook op iemand anders ging stemmen!
Ik zou er gewoon een gewone date van maken!quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef koei het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel complimentjes ik van Petti heb gehad zaterdagEn nog gemeend ook
En bioloogje en ik hebben 1 (of eigenlijk 2 ) stemmen tekort voor de blind dateDus BBN, dat is allemaal jouw schuld! En die van Poeder, die ook op iemand anders ging stemmen!
Jij bent ook niet echt helemaal onschuldig... Jij hebt ook op andere koppels gestemdquote:Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies. Zeg het ze...Nu moet ik haar nog gaan meenemen naar de mac.
Ja maar... maar... Wist nog niet.... dat wij... enzo... je begrijpt toch wel....quote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt helemaal onschuldig... Jij hebt ook op andere koppels gestemd
Mannen die huilenquote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja maar... maar... Wist nog niet.... dat wij... enzo... je begrijpt toch wel....
* bioloogje gaat maar in een hoekje zitten huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Hoe dat zoquote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens verbazingwekkend dat niemand tijdens de housewarming met een fucking laaf aan kwam zetten. Dat maakte me echt zo gelukkigWas echt bang dat iemand met zo'n ding aan zou komen zetten
Ik heb nog serieus gezocht naar een tuinkabouter zonder dat ik je post had gelezen, maar die hadden ze gewoon nergens... Tenminste, ik ben niet bij tuinwinkels langs geweest want die zijn ver weg, maar de tuinafdeling van de blokker en de hema hadden niksquote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens verbazingwekkend dat niemand tijdens de housewarming met een fucking laaf aan kwam zetten. Dat maakte me echt zo gelukkigWas echt bang dat iemand met zo'n ding aan zou komen zetten
Ik moest naast disjfa slapenquote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitches! Mn weekend was fantastisch! Hoe was het feestje van Flosje?
Dus jij hebt foto's gemaakt van zijn kontquote:
Nee, die wazige foto's heeft mijn buurman gemaaktquote:Op maandag 13 september 2010 12:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dus jij hebt foto's gemaakt van zijn kont
NO WAI!quote:Op maandag 13 september 2010 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Voedselvergiftiging? Zo ja, I blame Fipotje!
Ik wist dat ik had naar dit feest had moeten gaan ipv trouwfeestje. Heb nog een laaf/kabouter staan die ik helemaal niet wil hebben....quote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Dat sowieso. Feestje met koei >> feestje zonder koeiquote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wist dat ik had naar dit feest had moeten gaan ipv trouwfeestje. Heb nog een laaf/kabouter staan die ik helemaal niet wil hebben....
Zal ook wel meevallen, de zwartste stukken vlees heb ik opgegeten geloof ikquote:
Nog niet gezien, maar ga hem zaterdag maar eens kijken, die 1,50 euro tja.quote:Op maandag 13 september 2010 12:18 schreef koei het volgende:
Heeft er trouwens iemand The Last Airbender in de bios gezien? Is hij de moeite van het daarheen gaan en ¤ 1,50 betalen waard?
Hmm... Nee, toch geen zin om vanavond te gaan eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2010 12:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ga hem zaterdag maar eens kijken, die 1,50 euro tja.
Ook al hoor ik slechte verhalen, wil m gewoon eens zien.
Ik heb hier een previewdisc waar jouw naam op staatquote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef Morthill het volgende:
onder het kopje, administratie niet goed bijgehouden, ik werd zojuist gebeld door Activision
Er is een spel over Morthill uitgebracht?quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb hier een previewdisc waar jouw naam op staat
dat moet wel een baggergame zijn :pquote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Er is een spel over Morthill uitgebracht?
Dan is het vast een adventure over knelpunten binnen de politiekquote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
dat moet wel een baggergame zijn :p
Waarin hij zijn achternaam eer aan doet!quote:Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
dat moet wel een baggergame zijn :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wat een heerlijke dagquote:Op maandag 13 september 2010 17:41 schreef AQuila360 het volgende:
blegh wat een dag
Als ik zo nog 40 jaar moet
quote:Op maandag 13 september 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dagWe hebben je (en oh wat toevallig, flodder ook niet) een complete dag niet gezien hier
quote:Op maandag 13 september 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dagWe hebben je (en oh wat toevallig, flodder ook niet) een complete dag niet gezien hier
Ik kan daar echt van genieten gewoonquote:Op maandag 13 september 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Top spel iddquote:Op maandag 13 september 2010 18:08 schreef Morthill het volgende:
zo, dead space eindelijk maar eens uitgespeeld
We shall seequote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top spel idd![]()
Hopelijk deel 2 ook maar daar ben ik nog niet zeker van.
AQ is dan ook niet zo erg, maar FL wel! En kloontjes zijn het nietquote:Op maandag 13 september 2010 17:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee edwinnusquote:Op maandag 13 september 2010 18:50 schreef Svubeqak het volgende:
Jullie MOETEN mij wel gemist hebben.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
AQ is dan ook niet zo erg, maar FL wel! En kloontjes zijn het niet
Ik wacht nog een paar uurtjes met douchenquote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wie wil bezuinigen op water: http://www.buienradar.nl/
quote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Pas rond 21.00 bij mijquote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Vorige week ook nog een zak pepernoten op te slecht jaquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Nebo het volgende:
Echt verschrikkelijk. Ik heb hutspot gegeten en zit nu aan de chocolade pepernoten. Het is begin september for fuck sake...
Ideetje voor je kinderpartijtje flodderquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ideetje voor je kinderpartijtje flodder
Begint iig meteen goed :xquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
VI kijken
Hopelijk zit die gare gast er niet bij
Nou, we zetten jou voor je verjaardag gezellig bij oom Marc in de Belgische cel, heb jij ook de tijd van je levenquote:
Nick, het kan iedereen overkomenquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Evander Sno hartaanval
En dan vind mij dokter het abnormaal dat ik gecontroleerd wil worden
Nja daarom vind ik het zoiets akeligs en af en toe ook redelijk bang voorquote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nick, het kan iedereen overkomen
Oud-collega ging nota bene dood aan een hartaanval. Iedere dag joggen, gezond leven, zijn vrouw 2 / 3 pakjes per dag roken, en die leeft nog
ik haal pas pepernoten als de N in de maand zitquote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Nebo het volgende:
Echt verschrikkelijk. Ik heb hutspot gegeten en zit nu aan de chocolade pepernoten. Het is begin september for fuck sake...
En zo hoort het gvd ookquote:Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik haal pas pepernoten als de N in de maand zit
Omdat het zo bizar isquote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja daarom vind ik het zoiets akeligs en af en toe ook redelijk bang voor. De tering!
Vanwaar desmiley?!
Tsja, ironie he. Mijn opa heeft zich altijd kapot gerookt aan pijpen (jaja, hilarisch) en sigaren, hij heeft een cholestorol waar een olifant nog een hartaanval van zou krijgen en zijn knieën zijn vrijwel compleet kapot. Toch leeft hij nog. Maar mijn oma, die niet rookte en relatief gezond leefde is 17 jaar geleden overleden aan kanker. Geen pijl op te trekken soms.quote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nick, het kan iedereen overkomen
Oud-collega ging nota bene dood aan een hartaanval. Iedere dag joggen, gezond leven, zijn vrouw 2 / 3 pakjes per dag roken, en die leeft nog
Het speelt ook nog in een tijd waarin ze volgens mij nog niks van longkanker wisten en dokters op televisie zelfs reclame maakten voor sigaretten.quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Morthill het volgende:
Dit weekend trouwens serieus begonnen aan Mad Men, nu eerste drie afleveringen gezien, erg toffe serie(en serieus, hoeveel er wordt gerookt in die serie, damn)
Kijk de pilot eensquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het speelt ook nog in een tijd waarin ze volgens mij nog niks van longkanker wisten en dokters op televisie zelfs reclame maakten voor sigaretten.
het is zeker geen vrouwenserie volgens mijquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef koei het volgende:
Ik heb vorige week de eerste twee afleveringen van Mad Men gezien en ik vond het tegenvallen... Maar het is volgens mij ook meer op ouderwetse mannen gericht
quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Sterling_Archer het volgende:
[..]
Mad Men vond ik ook echt tergend saai en suf... de eerste aflevering dan, heb geen moeite gedaan om verder te kijken.
jeckellquote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Flodder450 het volgende:
Dus dan krijg je iets a lá dr jeckell en mister hyde
Ik zou ongeveer nu de volle laag moeten krijgen van de regenquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
De regenbui mist nu alsnog de onderkant van Nederland zie ik op buienrader.
Doet nog nixquote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik zou ongeveer nu de volle laag moeten krijgen van de regen
Ik kan niet bannen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Morp als je hem bant wordt je naam dan Morpheus2003 ?
Of staat dat niet voot aantal gebanned?
Ohh okequote:
What the hell are you waiting for!quote:
quote:
Geen idee waar vandaan, ik kan zijn status in ieder geval veranderenquote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja op bepaalde plaatsen idd
Gewoon net zo lang banhammeren tot ie het wel een keer afleert om zich als een klein kind te gedragen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Niet meteen naar de BANHAMMER grijpen jungs!
Ik denk dat FLodder al geschrokken is van de woorden van Morpheus!
laatste waarschuwing lijkt mij laatste waarschuwing en dat verloopt lijkt mij nietquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang banhammeren tot ie het wel een keer afleert om zich als een klein kind te gedragen.
Laat me trouwens raden: U bent de legendarische Misan onder een nieuwe naam?quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
laatste waarschuwing lijkt mij laatste waarschuwing en dat verloopt lijkt mij niet
Dit is echt zijn laatste waarschuwing, hij verziekt het voor de rest en dat gaat niet langer gebeuren.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang banhammeren tot ie het wel een keer afleert om zich als een klein kind te gedragen.
nee, wel errrbekquote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat me trouwens raden: U bent de legendarische Misan onder een nieuwe naam?
Legendarische Misanquote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Legendarischquote:Op maandag 13 september 2010 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik zal je verklappen dat we ondertussen minimaal drie Bassen in de gamescrew hebben gehad. En ik kan me niet voorstellen dat ze Misan ooit nog aan zouden nemen als gamescrew.quote:Op maandag 13 september 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Raar. Ik kan me een redactiemember herinneren die ook Bas heette.![]()
(zoals de link naar je twitter doet vermoeden)
Inderdaad, ga jij je nog eens een keer nuttig maken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zal je verklappen dat we ondertussen minimaal drie Bassen in de gamescrew hebben gehad. En ik kan me niet voorstellen dat ze Misan ooit nog aan zouden nemen als gamescrew.
Maarja, aan de andere kant hebben ze mij ook weer aangenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 13 september 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, ga jij je nog eens een keer nuttig maken?Tsss, heb je wel gezien wie de polls de afgelopen tijd heeft geregeld? (ik ga de nieuwe er gelijk maar op gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) En wie er content leaders heeft toegevoegd en verwijderd? En wie er veel previews heeft geschreven die ook nog eens op tijd in de DPS staan?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Poit het volgende:
Ja, en hij is best ook. Heb er weer met veel plezier naar gekeken. Alleen te weinig Jessica en een te spannende cliffhanger met haar en te weinig boobies ivm de andere seizoenen
Correctie trouwens: Ik had het woord 'berucht' ipv legendarisch bedoelt. (sorry voor de verwarring)quote:Op maandag 13 september 2010 23:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
LegendarischEen prutser in zijn pure vorm, dat is het!
Ik heb Mad Men ook geprobeerd, maar het kon me totaal niet boeien. Gaat het voor mij niet worden.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Sterling_Archer het volgende:
[..]
Mad Men vond ik ook echt tergend saai en suf... de eerste aflevering dan, heb geen moeite gedaan om verder te kijken.
Ik vond eerlijk gezegd seizoen 3 van TB wel een beetje tegenvallen. Veel te veel afgeraffeld en open-eindjes.quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Poit het volgende:
FUCKING ONE PIECE! Damn wat een goede aflevering..
Oh, en True Blood was ook nice.. weer wachten op seizoen vier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haven is daarentegen best wel een leuke serie. Emily Rose is ook wel... terwijl ik helemaal niet zo op blond val.
(Emily Rose aka Elena Fisher uit Uncharted games).He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
TB seizoen 4 zal wel een twijfelaar worden gezien de beruchte geschiedenis van HBO om alle series die het redelijk goed doen te cancellen voor ze nog maar een seizoen of 2 hebben gehad.quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Poit het volgende:
FUCKING ONE PIECE! Damn wat een goede aflevering..
Oh, en True Blood was ook nice.. weer wachten op seizoen vier
Het is in juni al bevestigd, daarnaast sla je je eigen argument al onderuit met het cancelen na amper 2 seizoenen en het nu inmiddels 4e seizoen voor TB.quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
TB seizoen 4 zal wel een twijfelaar worden gezien de beruchte geschiedenis van HBO om alle series die het redelijk goed doen te cancellen voor ze nog maar een seizoen of 2 hebben gehad.
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Mad Men ook geprobeerd, maar het kon me totaal niet boeien. Gaat het voor mij niet worden.
[..]
Ik vond eerlijk gezegd seizoen 3 van TB wel een beetje tegenvallen. Veel te veel afgeraffeld en open-eindjes.Wat is Haven voor een soort serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haven is daarentegen best wel een leuke serie. Emily Rose is ook wel... terwijl ik helemaal niet zo op blond val.
(Emily Rose aka Elena Fisher uit Uncharted games).RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ik lees het nu ook iddquote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is in juni al bevestigd, daarnaast sla je je eigen argument al onderuit met het cancelen na amper 2 seizoenen en het nu inmiddels 4e seizoen voor TB.
http://en.wikipedia.org/wiki/Haven_(TV_series)quote:Op maandag 13 september 2010 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is Haven voor een soort serie?
quote:
FL had ook afscheid genomen van de SC, maar hij is er nog steedsquote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Legendarische Misan
Het was een aardige jongen, maar legendarisch is iets teveel eer voor hem... Hij heeft niet eens afscheid genomen van de slowchat en dat soort mensen zijn sowieso nooit legendarisch
The soprano's, entourage, the wire, Six Feet Under, Big Love... Voorbeelden genoeg.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook idd
Maar goed, TB is dus een enorme zeldzaamheid in de lijst van goed ontvangen HBO-shows die zonder genade werden afgevoerd hoewel het goed werd bekeken
PS. Wat heb ik een fucking honger, maar ik heb niks meer in huis.
Oeh, dat klinkt goed! Die mag op de lijst!quote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Haven_(TV_series)
Soort van X-files achtig, popcorn vermaak gebaseerd op Stephen King's The Colorado Kid.
Die ga ik ook eens volgen, al volg ik momenteel genoegquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Haven_(TV_series)
Soort van X-files achtig, popcorn vermaak gebaseerd op Stephen King's The Colorado Kid.
Ik volg helemaal niks meer :/quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens volgen, al volg ik momenteel genoeg
Nu valt het nog mee kerel. Er gaat écht écht heftige shit gebeurenquote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb de pilot van Haven afgezet. Vond het te 'cheap' ofzo
Aaaceeee
Seizoen 1 loopt nu tot ep. 9 van afgelopen week. Er zijn 13 afleveringen voor het eerste seizoen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed! Die mag op de lijst!
Mja, kan... het is ook niet super, maar het daalt nooit naar het niveau van Sanctuary.quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Ik heb de pilot van Haven afgezet. Vond het te 'cheap' ofzo
Aaaceeee
nee man, trek het nu al slechtquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nu valt het nog mee kerel. Er gaat écht écht heftige shit gebeuren
Lie to me en V heb ik ook over gehoord idd, Warehouse 13 ken ik niet. Ik loop sowieso een beetje achter momenteel. Laatst het nieuwste seizoen van Supernatural gezien maar dat is de laatste grote serie die ik gezien heb, Ben verder bezig met nieuwe korte comedies. Community (quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Seizoen 1 loopt nu tot ep. 9 van afgelopen week. Er zijn 13 afleveringen voor het eerste seizoen.
Trouwens, Warehouse 13 is ook nog wel aardig, hoewel iets minder "serieus". Lie to Me is ook wel okay en V heb ik goede dingen over gehoord.
Idd. Ben het ook net weer aan het kijken. De geweldige humor, het sterke verhaal, de geweldige uitdieping van de charactersquote:Op maandag 13 september 2010 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
nee man, trek het nu al slechtVind het zo'n gruwelijk leuke serie
Dat heb ik dan allemaal weer niet gezien. Ik ben zelf niet zo'n serie-zoeker, maar een aantal dingen kijk ik graag. Toevallig was een van mijn beste vrienden op z'n smuigeltje gegaan met de motor en die zat dus een goede maand thuis. Die heeft alles zo'n beetje bekeken, nadat ik heb True Blood en Fringe had gegeven en kwam met goede tips.quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Lie to me en V heb ik ook over gehoord idd, Warehouse 13 ken ik niet. Ik loop sowieso een beetje achter momenteel. Laatst het nieuwste seizoen van Supernatural gezien maar dat is de laatste grote serie die ik gezien heb, Ben verder bezig met nieuwe korte comedies. Community () en Modern family (iets minder
maar nog steeds
)
ik hou er vanquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Ben het ook net weer aan het kijken. De geweldige humor, het sterke verhaal, de geweldige uitdieping van de characters
Luffy is één van de meest toffe characters ooit. Over het algemeen enorm naïef en onbenullig, maar superserieus als er iets voor elkaar gekregen moet worden
FAIL!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik speel games sowieso compleet uit, hoe ruk en traag ze ook zijn
(ik heb zelfs Alone in the Dark 2008 bijna compleet uitgespeeld)
Qua bijna compleet bedoelde ik eigenlijk dat ik nog één miezerige achievement moet behalenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
FAIL!
En guys, goeie tips voor series! Heb echt tijdje niets gevolgd omdat het zomerstop was, maar nu dus weer ff flink downloaden en goooaaaann!!!!
Als jullie trouwens nog een tip zoeken, Arrested Development is ook echt super, de personages zijn zo absurd maar awesome
(geen echte video, want die worden van youtube gepluktmaar GOD en Tobias zijn echt de beste twee karakters die ik ken
)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Qua bijna compleet bedoelde ik eigenlijk dat ik nog één miezerige achievement moet behalen
Lenny had een hele mooie van een NES controller gemaakt.quote:Op maandag 13 september 2010 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar even serieus..
* Poit WANTS!!!
Ik lag weer heerlijk te slapen om 22.30, helaas iets te veel Dead Space gespeeld op een dagquote:Op dinsdag 14 september 2010 06:55 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, nu al bijna in Amsterdam om een dagje in de weg te lopen in de apotheek om de efficiëntie te meten
4 uur slaap is misschien wel wat krap, maar het lijkt erop dat zowel het vriendje als de familie de eerste ontmoeting hebben overleefd
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:11 schreef Nebo het volgende:
Ik moet weer naar de collegebanken, godverdomme wat ben ik brak
reach?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ohja blaat, reach...
Nog 9 daagjes tot F1 2010
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ohja blaat, reach...
24 idd. Blijft toch by far de beste serie ooit. Jack Bauerquote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil gewoon weer een 24, Heroes, Prison Break, Lost, The OC en OTH (daar moet ik alleen S7 nog van kijken)
Scrubs ligt echt al jaren te wachten tot ik het een keer door ga kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:47 schreef Kn0x het volgende:
Morgen!
Over series gesproken. Scrubs, Burn Notice, TBBT en IT Crowd zijn ook bazenseries. Just so uknow.
[..]
![]()
![]()
![]()
holy crap, die shit is geniaalquote:
I know! En een mooie van de Zapper.. Die wil ik gewoon op een shirt hebben! En een hoodie! en m'n schoenen! Hell, druk ze af op een string en ik trek hem aan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 04:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lenny had een hele mooie van een NES controller gemaakt.
Geloof het wel. Moet eerlijk zeggen dat ik bij seizoen 2 halverwege ben afgehaakt, maar misschien toch nog een keer proberen.quote:
Dexter is leuk. Wat ik alleen het jammere vind is dat de serie zich altijd lekker opbouwt naar een climax.. Die je vervolgens behoorlijk teleur stelt. Desalniettemin is het een fijne serie om naar te kijken en het einde van het laatste seizoen zorgt voor een leuke twistquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geloof het wel. Moet eerlijk zeggen dat ik bij seizoen 2 halverwege ben afgehaakt, maar misschien toch nog een keer proberen.
Is dat nog maar 9 dagenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ohja blaat, reach...
1 van de betere ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
24 idd. Blijft toch by far de beste serie ooit. Jack Bauer
quote:
Neeman! Fucking awesome!!quote:
Vind je dat het echt beter wordt? Misschien heb ik alles te snel achter elkaar gekeken hoor maar ik vond het laatste seizoen sterk maar het 2e en 3e een stuk minder..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:00 schreef koei het volgende:
Dexter is geweldig! Eén van de weinige series waarbij ik echt uitkijk naar het volgende seizoen en waarbij de afleveringen elk seizoen alleen maar beter worden.
Ik vond het 3e seizoen met die Mexicaanse rechter wat minder, maar verder zit er een stijgende lijn in en seizoen 4 is zonder twijfel het beste seizoen uit de hele serie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Neeman! Fucking awesome!!
[..]
Vind je dat het echt beter wordt? Misschien heb ik alles te snel achter elkaar gekeken hoor maar ik vond het laatste seizoen sterk maar het 2e en 3e een stuk minder..
Mooi op tijd toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Ik krijg zojuist een uitnodiging voor een verjaardag op 26 juni
We kunnen iig niet zeggen dat die persoon niet kan plannen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Ik krijg zojuist een .uitnodiging voor een verjaardag op 26 juni
Ik was serieus shocked door dat eindequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Het eerste seizoen was heel erg goed, het tweede wat minder, het derde was geweldig tot de laatste 2-3 afleveringen en het laatste seizoen was gewoon prachtig met een klapper op het einde.
Zeeeer benieuwd wast seizoen 5 gaat brengen en of dit het einde van de serie gaat worden of niet.
Trailer al gezien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was serieus shocked door dat einde
Seizoen 5 moet bijna wel episch worden!
Ik was niet echt schocked.. Eerder opgelucht..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was serieus shocked door dat einde
Seizoen 5 moet bijna wel episch worden!
Ja, jammer dat Dexter er niet al te best mee omgaat! En poitje, in een rare vorm ook wel een stukje opluchting inderdaad, maar ik zag het niet aan komenquote:
Nee, ik ook niet, maar toen het gebeurde had ik wel een enorm deja vu gevoel..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, jammer dat Dexter er niet al te best mee omgaat! En poitje, in een rare vorm ook wel een stukje opluchting inderdaad, maar ik zag het niet aan komen
*kuch*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
*kuch*Hmm goed punt, totaal niet aan gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef Nebo het volgende:
[..]Ik voel hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dat doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Mwah, nee dat vind ik wel erg makkelijkZo kun je bij vrijwel elke serie of film wel een link trekken
The Hangover; gemiddelde woensdagmiddag met Poitje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook.
Avatar was bijvoorbeeld Pocahontas on steriods.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
The Hangover; gemiddelde woensdagmiddag met Poitje.
quote:
Dezelfde ja...quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef Nebo het volgende:
Geen idee of Spank hem hier al gepleurd heeft, maar damn:
Op twee seconden na precies 6 uur laterquote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Op twee seconden na precies 6 uur later
Damn, kon die nog duidelijker gephotoshopt zijn?quote:
Nee, daar heb je paint voor nodig...quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, kon die nog duidelijker gephotoshopt zijn?
quote:
Proestquote:
Die begint wel heel saai te worden, kunnen mensen niet iets nieuws proberenquote:
winquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:18 schreef Morthill het volgende:
college van een docent die continu lolcats in zijn sheets heeft staan(overigens, daadwerkelijk lolcats die iets met de stof te maken hebben
)
Sorry, bij deze een leuker plaatje....quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die begint wel heel saai te worden, kunnen mensen niet iets nieuws proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |