Jep Trekt beetje naar NO -Oquote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, ik ga uit van city Zuid-Oost.Het begint hier wel wat te dreigen, volgens mij waait het voor mij nu weg naar het Noorden, kan dat?
Gister was er toch ook zo'n mooie donkere lijn? Achja beter dan niks.. wat een natte dagen de laatste weken zeg.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:41 schreef kahaarin het volgende:
De rode pitten storten voor Groningen in, Friesland en Drente lijken wel wat te krijgen: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Klopt, dat was ook net niks behalve nattigheid.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gister was er toch ook zo'n mooie donkere lijn? Achja beter dan niks.. wat een natte dagen de laatste weken zeg.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-veel-neerslag.html
Achja elke zomer en elke winter krijgen we dit soort berichten..
Lol, er begint zich een poeltje te vormen op ons pad nu.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:11 schreef Drassss het volgende:
Hmm duurt nog even voordat ik ook wat regen ga krijgen.. Het enige wat hier tot nu toe nog gevallen is vogelpoep
Ik denk dat het gewoon droog blijft in het zuiden en zuidwesten.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgt zuidwest NL ook wat?'
Ik denk dat je toch nog wat regen zal krijgen. Zal niet veel zijn, maar het regenlijntje zal iets draaien en richting zuidoost trekken.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon droog blijft in het zuiden en zuidwesten.
Hier in Zeeland scheen de zon zelfs nog in de vooravond.
Is de trekrichting niet pal oost, lichtelijk noordoost?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch nog wat regen zal krijgen. Zal niet veel zijn, maar het regenlijntje zal iets draaien en richting zuidoost trekken.
Hij zal iets inzakken. Het zal zuidwest/oost zijn. Lastig om daar een bepaalde richting voor te gevenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Is de trekrichting niet pal oost, lichtelijk noordoost?
Lijk idd nu pal van West naar Oost te zijn: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Is de trekrichting niet pal oost, lichtelijk noordoost?
Ik zie niet veel meer komen voor hier, betekent dus ALWEER geen 20mm in 24h!!!! Niet te geloven.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijk idd nu pal van West naar Oost te zijn: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Eerder op de avond was het nog NO, nu lijkt het een beetje gedraaid te zijn.
Is dit jouw meetstation?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben even bezig geweest met de weerrapporten, heb iets gevonden, this nog wel frans dus moet het nog even in Nederlands vertalen, ben hier wel mee bezig geweest.
Deze Maand
Dit jaar
De andere werken nog niet, deze moet ik nog importeren.
Als ik dan dit overzicht zie, allemachtig wat een wind maximumbehalve de maan Juli zit alles boven de 70km/h
die gemiddelden, tja dat zie ik niet iedereen na doen
![]()
Inmiddels 15.8mm vandaag
Kloptquote:
Dat is een mooi gemiddelde idd, tja, wat wil je ook, zo aan de pier.quote:
Inderdaad, een regengebied trekt het kanaal over richting Zeeland,Vlaanderen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij zal iets inzakken. Het zal zuidwest/oost zijn. Lastig om daar een bepaalde richting voor te geven
Vergis je ook niet dat je op de radar niet alles op zee kan zien. Laatste minuten komen daar al regenstukken richting zuid-holland/zeeland.
Meestal is het boven eerder dan onderquote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is een mooi gemiddelde idd, tja, wat wil je ook, zo aan de pier.
Nu wij een beneden woning hebben merk ik pas hoeveel lawaai je op de bovenste verdieping hebt trouwens, alle wind/regen/hagel hoorden we eerder, nu alleen nog stortregen en harde wind.
Klopt, als bij ons de ramen op een kier gingen fluiten dan werd het binnen no-time winderig idd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Meestal is het boven eerder dan onder![]()
Dat merk ik ook aan de mast, als die begint te gieren, hoef ik maar tot 5 te tellen voor ik de bomen helemaal scheef zie gaan![]()
Trouwens filmpje van vanmiddag![]()
Helaas niks spannends in het restaurant.
Klopt, de veerboot had moeite om aan te varen, volgens mij was dit ook de laatste boot die vertrok.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, als bij ons de ramen op een kier gingen fluiten dan werd het binnen no-time winderig idd.
Wow! Dat is waar de vissersboten vertrekken toch? Lekker briesje.![]()
Ach, dit was vast ook lekker uitwaaien.
11bft is ook al een tijdje geleden...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de veerboot had moeite om aan te varen, volgens mij was dit ook de laatste boot die vertrok.
Vissersboten waren nergens te bekennen, misschien maar goed ook![]()
Uitwaaien
Maar nu serieus!!!!!! 10bft!!!! En wel dit jaar, ik eis het!!!!!
Kom maar terug als je meer dan 85km/h op je teller hebt staatquote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Drassss het volgende:
Regen komt eraan.. Bijna in Brabant.
Lol, dat kan ik me voorstellen, de wind schuin op de pier, dan is het lastig aan en afmeren.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de veerboot had moeite om aan te varen, volgens mij was dit ook de laatste boot die vertrok.
Vissersboten waren nergens te bekennen, misschien maar goed ook![]()
Uitwaaien
Maar nu serieus!!!!!! 10bft!!!! En wel dit jaar, ik eis het!!!!!
Hehe, hadden ff 55 hierquote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom maar terug als je meer dan 85km/h op je teller hebt staat![]()
![]()
Geintje
Nee die regen zal niks voorstellen, hooguit mm of 2![]()
Huh? Het activeert als een malle ineens:quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaaaaaa Kahaarin. Er zit weer onweer in het complex!
Alles komt naar Drassssssquote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Het activeert als een malle ineens:
http://www.sat24.nl/
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Maar wel recht onder Groningen door....![]()
Ik zou de laptop net wegleggen, nu toch maar ff een half oogje er op houden.
Watjes dat ze zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat kan ik me voorstellen, de wind schuin op de pier, dan is het lastig aan en afmeren.
Die plezier-vissersboten varen niet meer uit als het boven de 5 uitkomt, dan hebben ze toch alleen maar zieke klanten.
Ik weet niet wat de commerciele boten doen maar de Noordzee op met 8/9 lijkt me toch niet handig.
Hmm, tja, als het zo is dan ben ik bij het water, dat weet ik wel. We zijn een keer met windkracht 9 met uitschieters bij Vierhuizen gaan lopen over de dijk, ben er bijna afgewaaid.
No thnx! Dat gaat niet goed....quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Watjes dat ze zijn![]()
Je moet eens met 10bft gaan met stoten van 130km/h
Geloof het of niet, die flitsen zijn hier waarneembaar!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef themauster het volgende:
Het onweert hier (Noorden van provincie Groningen)
Dat geloof ik wel,het regent nu behoorlijk hard onweer is weer weg op wat flitsen na.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, die flitsen zijn hier waarneembaar!
quote:Weer
Verwachting
donderdag 16 en vrijdag 17 september 2010
Enkele buien
Het is wisselend bewolkt en van tijd tot tijd komen er buien voor, met name in het westen en noorden is er een kleine kans op onweer. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden. De westelijke wind is matig boven land, kracht 3 of 4 en vrij krachtig of krachtig, 5 tot 6, langs de kust.
Vannacht trekken eerst nog enkele buien over het land, later in de nacht blijven de buien waarschijnlijk beperkt tot de kuststrook. Er zijn ook opklaringen en het wordt ongeveer 9 graden. De wind is westelijk, landinwaarts zwak tot matig en aan de kust vrij krachtig of krachtig. Vrijdag overdag is het half tot zwaarbewolkt en vallen er nog steeds enkele buien. De temperatuur komt niet hoger dan 15 graden. De west- tot noordwestenwind is meest matig, aan de kust (vrij) krachtig.
Uitgifte: 16/09/2010 12.53 uur LT
Hier blijft het tot nu toe bij dreigen, wel een loodgrijze lucht aan de ene kant van het huis en zon aan de andere kant.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:44 schreef gerard96 het volgende:
kahaarin die buien trokken hier zonet over echte hoosbuien geen onweer
Totdat er 1 over je heengaat, dan is het niet grappig meerquote:Op donderdag 16 september 2010 18:14 schreef mazaru het volgende:
Wat een grappige wolkjes!
[ afbeelding ]
Ik was net heel fanatiek aan het hardlopen met Evy Gruyaert, toen er zo'n lollig wolkje boven mijn hoofd bleef hangen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Totdat er 1 over je heengaat, dan is het niet grappig meer
Dat is minder erg, zelfs prettig bij het hardlopen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was net heel fanatiek aan het hardlopen met Evy Gruyaert, toen er zo'n lollig wolkje boven mijn hoofd bleef hangen.
Douchen onder het hardlopen
FF blijft hangen en PC loopt vast.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef Drassss het volgende:
Buienradar nu ook 3D
http://www.nu.nl/internet/2335151/buienradar-3d.html
Persoonlijk vind ik het waardeloos dus je mist niksquote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
FF blijft hangen en PC loopt vast.![]()
Ik hou het lekker bij de gewone radar beelden
Liever regen dan windquote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is minder erg, zelfs prettig bij het hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |