Is goed, met sbs tagquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef WcPot het volgende:
[TV SC #47] Antwannete en de bromfietser
lijkt me geen betrouwbare meting zoquote:
Yup. Maar het werkt welquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat is 3 knopjes en alt-s 2 knopjes.
Dat dat kan in deze reeksquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
hatelijk
Is er parallel naast, dus is gewoon betrouwbaarquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me geen betrouwbare meting zo
Ja ben ik inmiddels aan gewend, zo erg zelfs, dat ik het ook wil gebruiken bij MSN of als ik een mail verstuurquote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daarom: tab-tab-space, werkt altijd.
Ik ken hetquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ben ik inmiddels aan gewend, zo erg zelfs, dat ik het ook wil gebruiken bij MSN of als ik een mail verstuur
De laatste 5 jaar niet meerquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Doet iedereen hier ook wel whatpulse?
ik heb geen idee wat het is. Ik gok van niet dusquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Al jaren niet meerquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
Rob is wel erg ja, maar deze gastenquote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef Albertoooo het volgende:
lekker engels weer, robbie is er niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |