quote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt, dat nu al de stress eruit komt van de verbouwing enzo..... En werk.... Baan die op het spel staat
Heb gister wel even een potje zitten janken.... ik voelde me kut, overgeven, en baalde ervan dat het na een jaar nog steeds niet gelukt wasDus iedereen heeft me weer moed in gepraat
En als het na de vakantie nog niet gelukt is, dan richting de dokter
En dat wilde ik helemaal niet, want ik wil op eigen kracht zwanger worden![]()
Maar ja... we hebben de vakantie nog
Ik ben echt toe aan vakantie....
ga zeker genieten van me vakantie... en ik hoop veel zonquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gossie, ja dat zijn allemaal wel stressvolle dingenwoensdag lekker op vakantie gaan, 'de boel de boel laten' (vreselijke uitdrukking maar ok) en genieten van je vakantie.
![]()
quote:
ik hoop dit keer genoeg zaadjesquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel lukken... Welke zaadje wil er nou niet tot baby gemaakt worden op Tenerife
Dat geloof ik best... en je moet er ook wel echt van gaan genieten hoor
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuisquote:
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over makenquote:
Precies.... trechter erin en gaan met die banaanquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dit keer genoeg zaadjes
We noemen het gewoon patatas fritasquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
omg stopquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuis
quote:Op zondag 12 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.... trechter erin en gaan met die banaan
Wat bedoelen we dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
Reepjes aardappel uit de frituurquote:
Hahahahaaquote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
Nu deze nog.quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Of tegen de muur, die blijft vast wel staan
oh god, nu ga ik ook huilenquote:
Friet ^1.000.000quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je wat we doen? We tellen gewoon welk woord vaker voorkomt op FOK, patat of friet....
De winnaar is dan de eeh winnaar...
Die is hilarisch.quote:
Dat kan.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is hilarisch.Brittany is trouwens
Ik ookquote:
friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet frietquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
Laten we de Patat/friet discussie nou maar lekker bij de buren op 49 houden....
Ja, sorryquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
''Brittany, take it away!''quote:
Hihihiquote:
Ik woon op 50 dus ik zie die buren nooitquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
Gezien je PoHi zie je de buren vaak genoegquote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik woon op 50 dus ik zie die buren nooit
Al die topics zijn al dichtquote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien je PoHi zie je de buren vaak genoeg
Koning, keizer, admiraal doet het anaal, en dat willen we allemaal.quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie maakt de reclameslogan af
Koning, Keizer, Admiraal.....kennen we allemaal
Is goed.quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Bella, als Bos komt op de meeting wil hij ook meereizen
quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Bella, als Bos komt op de meeting wil hij ook meereizen
quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie maakt de reclameslogan af
Koning, Keizer, Admiraal Anaal kennen we allemaal
Artie: I'm kinda getting cold feet here.quote:Op zondag 12 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Brittany, take it away!''
''Take what away?''
Dat mag als kitten, mijn kater doet dat ook nog dat is minderquote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten piept als een epke, in plaats van miauwen als een echte kat.
gediskwaalificeerttquote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal doet het anaal, en dat willen we allemaal.
Wat een mooi woord maak je daarvan.quote:
Ik vind het lievig.quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag als kitten, mijn kater doet dat ook nog dat is minder
Ja, ik dacht ik breng het terug naar topic levelquote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een mooi woord maak je daarvan.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Artie: I'm kinda getting cold feet here.
Brittany: Can you even feel your feet?
omgquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Did you know that dolphins are just gay sharks?
En dan dat knikje en dat hoofd alsof ze het ook echt meent.quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga echt kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ohw ja... dat is ook nu idd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
Op 2 een film over Wilders, ik moest even lachen Chuckie die praatte met Wilders stem
Die serie is zooooo leukquote:
Ik ben wel van plan te gaan kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan
Santana: "Sext is not dating."
Brittany: "If it were, Santana and I would be dating."
GLEEDINSDAG 14 SEPTEMBER
Geweldigquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan dat knikje en dat hoofd alsof ze het ook echt meent.
En weer dat hoofd dat ze erbij trekt.quote:Op zondag 12 september 2010 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Over 4 dagen een nieuwe aflevering
Ik heb veel series te kijken als ik terugben van vakantie
Ok laatste:
I find recipes... Confusing.
Ik heb al tegen mijn ma gezegd dat ze moest kijken hahahaquote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie is zooooo leuk
Will: "Can anyone tell me what a ballad is?"
Brittany: "It's a male duck."
Erg hequote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Die man die dat commentaar erbij doet... sjeuzes, dat klinkt toch nie?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niet geslapen door die spin van jou
Was het leuk?quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
En toen zat ik weer in de trein groningen-delfzijl, alleewn....
Bruna, expo, bij de betere boekhandel of andere cadeaushopsquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet waar je kaartenladders kan kopen?
Waarbij?quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gaar studentje die heeft ingesproken, maar ik erger me er wel aan ja![]()
Kaartenladders? Klinkt als iets voor Xenosquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet waar je kaartenladders kan kopen?
Die gozer die je steeds in beeld zietquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gaar studentje die heeft ingesproken, maar ik erger me er wel aan ja![]()
De dinges hequote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gozer die je steeds in beeld ziet
Is het weer op YT te vinden?quote:Op zondag 12 september 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
OMG.... lekker ventje bij X Factor uk van vorige week.. en nog 30 ook
Ja dat d8 ik zelf ook alquote:Op zondag 12 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kaartenladders? Klinkt als iets voor Xenos
Ohw, je hoeft niet te zoeken hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van vorige week wel geloof ik... effe kijken
Die met die krullen is die gozer die inspreekt jaquote:
En die hooligansquote:Op zondag 12 september 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die met die krullen is die gozer die inspreekt ja
ik kan het ook niet vinden... ik haal ze altijd van de nieuwsgroepen afquote:Op zondag 12 september 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je hoeft niet te zoeken hoor.
Ik dacht dat je het daar misschien al zat te kijken
Ja Brittenquote:Op zondag 12 september 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die hooligans(...met hun Gert ipv Geert)
Prima... ik zal wel ff kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan het ook niet vinden... ik haal ze altijd van de nieuwsgroepen af
quote:
Wut?quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Benny: We nemen Nederland over, alle Hollanders zijn hoeren
Tja... sommige mensen zijn niet echt 100%quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Benny: We nemen Nederland over, alle Hollanders zijn hoeren
Stokbroodquote:
Bij die docu op 2, Marokkanen tegen een Nederlander, omdat hij geen shaggie gafquote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij die docu op 2, Marokkanen tegen een Nederlander, omdat hij geen shaggie gaf
Wildersquote:
Het is jammer dat die paar rotte appels zo de aandacht trekken op zo'n negatieve manierquote:
Ja, dat is het altijd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is jammer dat die paar rotte appels zo de aandacht trekken op zo'n negatieve manier
quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft oa een hoofddoekje om het hoofd van Mona Lisa geschilderd
Wat is daar grappig aan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft oa een hoofddoekje om het hoofd van Mona Lisa geschilderd
welke film?quote:Op zondag 12 september 2010 21:06 schreef crv het volgende:
nou ff zitten werken, ^maar ben kapot. ga lekker lui ff film kijken
1 x radenquote:
wat doe je met je camera op het toilet Bennyquote:
quote:
Grantedquote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kan niet tegen mensen met mooier haar dan hijzelf
midden in de zomerquote:Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
All I Want for Christmas op de achtergrond?
de eerste cd heb ik helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een van de tofste nummers van N&S
De eerste 2 iddquote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de eerste cd heb ik helemaal grijs gedraaid
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Nick en Simon lijf gezien in Schijndel en Simon keek naar mij volgens mij.
Je hebt een creditcard nodig om 'm te krijgen?quote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek nog steeds een CD die in NL op eoa manier totaal niet meer te krijgen is. Ooit had ik er de LP van, misschien nog steeds wel, ergens, maar ik wil de CD. Bol.com heeft hem niet. Amazon ook niet, althans niet zelf. Maar ik heb geen creditcard, dus dat wordt sowieso een moeilijke route. Heeft IEMAND nog een geniaal idee?
Om bij AMazon te bestellen toch?quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een creditcard nodig om 'm te krijgen?
quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de naam posten zodat mensen kunnen helpen zoeken?
Volgens mij bestaan er ook Prepaid Creditcards, als je zo'n ding niet wilt aanvragen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om bij AMazon te bestellen toch?
Oh, daar issie wel?quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om bij AMazon te bestellen toch?
Eddy Grant - File under Rockquote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de naam posten zodat mensen kunnen helpen zoeken?
Nou ja niet, maar daar weten ze wel weer andere resellers die hem wel zouden hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, daar issie wel?
www.3vcash.nl kun je goedkope prepaid creditcards kopen. Gebruik ik om apps te kopen in de Android store van mijn telefoon.
Misschien is DAT wel wat je verkeerd doetquote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is DAT wel wat je verkeerd doet![]()
beetje weird, Maar der zit in ieder geval een kapitale vertaalblunder in 2xquote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat vind je van de film tot nu toe?
ow daar let ik allemaal niet opquote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
beetje weird, Maar der zit in ieder geval een kapitale vertaalblunder in 2x
van twenty biljon maken 20 miljoen
Sympquote:
is dit nieuw?quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuus!
Neonletters moet natuurlijk groeien.
Was het nog een beetje gezellig?quote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nog een beetje brak te wezen van de meet
ik vind die dame met die bril wel geilquote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow daar let ik allemaal niet op
Hij is wel goed op zich
Was eerst Draadstaal bij een andere omroep. Ze zijn daar met mot weggegaan en hebben alle typetjes achter moeten laten.quote:
wat is er gebeurt met draadstaalquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stom programma
Neonletters Ned 3 Een satirisch sketchprogramma met Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge. Elke aflevering speelt zich af in en rond één specifieke hoofdlocatie, zoals de taxicentrale, het tv-station ,de dancing, het hotel of de boekwinkel.
Ja het was echt helemaal topquote:Op zondag 12 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dit nieuw?
[..]
Was het nog een beetje gezellig?
ohquote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was eerst Draadstaal bij een andere omroep. Ze zijn daar met mot weggegaan en hebben alle typetjes achter moeten laten.
zijn er nog foto'squote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het was echt helemaal top
Ik heb echt kramp in mijn lachspieren
Alles wat je ooit kon bedenken is toch al 500 keer uitgemolken op TV man hou toch op zegquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stom programma
Neonletters Ned 3 Een satirisch sketchprogramma met Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge. Elke aflevering speelt zich af in en rond één specifieke hoofdlocatie, zoals de taxicentrale, het tv-station ,de dancing, het hotel of de boekwinkel.
dan doe je toch iets niet goed hoorquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een topic???
Ik kan niks vinden
moet ff zoeken hoorquote:Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in een topic???
Ik kan niks vinden
tadaaaaquote:
Ben jij dat?quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Na een kleine 3,5 uur slaap:
[ afbeelding ]
Wie zijn die anderen?quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij dat in dat blauwe shirtquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had verwacht een man met een zware baard en ene pijp in zijn mond
die baard is weer aan het groeien, en die pijp blijft thuisquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben jij dat in dat blauwe shirt
Ik had verwacht een man met een zware baard en ene pijp in zijn mond
niet in het maisveld, wel in een tent die niet op de afbeelding staatquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nog gekeesd in dat maisveld op de achtergrond?
ja dat wel, alleen meer baardquote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat grappig, zo had ik me jou ook wel voorgesteld ja
Flashquote:Op zondag 12 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
is er nog gekeesd in dat maisveld op de achtergrond?
quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Wel meer haar, geen baardquote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel, alleen meer baard
Ow?quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het beeld wat ik van je had gaat aan diggelen
Jawel gek lekkah drinkah.quote:
Ik had een ander beeld bij Monopolyquote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vlnr: Nikky, (me), Monopoly en EzechielK
Whehehe ik weet wel zeker dat de TAL meet toch wel iets anders wordtquote:
er zijn er iets van 11 blijven slapenquote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie waren daar allemaal blijven slapen?
Ik doe wel zo'n beetje wingardiom leviosaen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen met mijn onzichtbaarsheidsmantelwil jij er ook onder?
En ik bij EzechielKquote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een ander beeld bij Monopoly
Whehehe, nou ik kende hem helemaal niet, maar dat beeld gaat nooiy meer uit mijn hoofd.quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een ander beeld bij Monopoly
Ohw... dat valt op zich wel mee.quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er iets van 11 blijven slapen
Ik heb me echt suf gelachen, en Heatwave was ook lekker op dreef.quote:Op zondag 12 september 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... dat valt op zich wel mee.
Das wel gezellig.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor
Jij moet er ook gewoon bij zijn hoor
Die post is verwijderdquote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb me echt suf gelachen, en Heatwave was ook lekker op dreef.
Zie mijn sig, dat was dat hij zijn bed uitkwam
quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe wel zo'n beetje wingardiom leviosaen.
nee je moet op op die link klikken, ik had gewoon ff een willekeurge quote genomen voor de layoutquote:Op zondag 12 september 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die post is verwijderd
Je had een gitaar bij je?
ik heb jullie groepje niet echt gesproken helaas.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Graseter het volgende:
Die gast met dat paarse shirt was ook best wel aardig, hoe heet ie ook alweer?
Ohw oke...quote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee je moet op op die link klikken, ik had gewoon ff een willekeurge quote genomen voor de layout
De gitaar was wel mee maar uiteindelijk heb ik inet gespeeld
viel opzich wel mee, maar ik was te druk aan hel ouwehoeren met andere mensen. Zo gaat dat soms. Er zaten er een paar onder de tent en daar ben ik bijna niet geweestquote:
Je wil niet weten hoe scheef hij naar bed gingquote:Op zondag 12 september 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke...
Huppel had dat ook al in dr sig... maar hoezo schreeuwde die dat dan?
Een gitaar me naar de kroeg lijkt me niet zo handigquote:Op zondag 12 september 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neem je 'm ook mee naar de TAL meet?
Onder de tentquote:Op zondag 12 september 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
viel opzich wel mee, maar ik was te druk aan hel ouwehoeren met andere mensen. Zo gaat dat soms. Er zaten er een paar onder de tent en daar ben ik bijna niet geweest
Oooohw zoquote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe scheef hij naar bed ging
hmmm, das waarquote:[..]
Een gitaar me naar de kroeg lijkt me niet zo handig
nee joh, gewoon optredenquote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe scheef hij naar bed ging
[..]
Een gitaar me naar de kroeg lijkt me niet zo handig
Ja hij was half open, dus het was niet echt in de tentquote:
Twee keer, eerst wilde ze de bocht omrennen en crashte ze vol rechtdoor (en best wel heel hard) en de tweede keer wilde ze op de fatboy neerploffen, maar die lag niet meer op zijn plek zeg maar.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij was half open, dus het was niet echt in de tent
[..]
Twee keer, eerst wilde ze de bocht omrennen en crashte ze vol rechtdoor (en best wel heel hard) en de tweede keer wilde ze op de fatboy neerploffen, maar die lag niet meer op zijn plek zeg maar.
quote:
aha ik snapquote:Op zondag 12 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Twee keer, eerst wilde ze de bocht omrennen en crashte ze vol rechtdoor (en best wel heel hard) en de tweede keer wilde ze op de fatboy neerploffen, maar die lag niet meer op zijn plek zeg maar.
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |