quote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt, dat nu al de stress eruit komt van de verbouwing enzo..... En werk.... Baan die op het spel staat
Heb gister wel even een potje zitten janken.... ik voelde me kut, overgeven, en baalde ervan dat het na een jaar nog steeds niet gelukt wasDus iedereen heeft me weer moed in gepraat
En als het na de vakantie nog niet gelukt is, dan richting de dokter
En dat wilde ik helemaal niet, want ik wil op eigen kracht zwanger worden![]()
Maar ja... we hebben de vakantie nog
Ik ben echt toe aan vakantie....
ga zeker genieten van me vakantie... en ik hoop veel zonquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gossie, ja dat zijn allemaal wel stressvolle dingenwoensdag lekker op vakantie gaan, 'de boel de boel laten' (vreselijke uitdrukking maar ok) en genieten van je vakantie.
![]()
quote:
ik hoop dit keer genoeg zaadjesquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel lukken... Welke zaadje wil er nou niet tot baby gemaakt worden op Tenerife
Dat geloof ik best... en je moet er ook wel echt van gaan genieten hoor
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuisquote:
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over makenquote:
Precies.... trechter erin en gaan met die banaanquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dit keer genoeg zaadjes
We noemen het gewoon patatas fritasquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
omg stopquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuis
quote:Op zondag 12 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.... trechter erin en gaan met die banaan
Wat bedoelen we dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
Reepjes aardappel uit de frituurquote:
Hahahahaaquote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
Nu deze nog.quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Of tegen de muur, die blijft vast wel staan
oh god, nu ga ik ook huilenquote:
Friet ^1.000.000quote:Op zondag 12 september 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Weet je wat we doen? We tellen gewoon welk woord vaker voorkomt op FOK, patat of friet....
De winnaar is dan de eeh winnaar...
Die is hilarisch.quote:
Dat kan.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is hilarisch.Brittany is trouwens
Ik ookquote:
friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet friet frietquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
Laten we de Patat/friet discussie nou maar lekker bij de buren op 49 houden....
Ja, sorryquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
''Brittany, take it away!''quote:
Hihihiquote:
Ik woon op 50 dus ik zie die buren nooitquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
Gezien je PoHi zie je de buren vaak genoegquote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik woon op 50 dus ik zie die buren nooit
Al die topics zijn al dichtquote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien je PoHi zie je de buren vaak genoeg
Koning, keizer, admiraal doet het anaal, en dat willen we allemaal.quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie maakt de reclameslogan af
Koning, Keizer, Admiraal.....kennen we allemaal
Is goed.quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Bella, als Bos komt op de meeting wil hij ook meereizen
quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
Bella, als Bos komt op de meeting wil hij ook meereizen
quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, wie maakt de reclameslogan af
Koning, Keizer, Admiraal Anaal kennen we allemaal
Artie: I'm kinda getting cold feet here.quote:Op zondag 12 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Brittany, take it away!''
''Take what away?''
Dat mag als kitten, mijn kater doet dat ook nog dat is minderquote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten piept als een epke, in plaats van miauwen als een echte kat.
gediskwaalificeerttquote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal doet het anaal, en dat willen we allemaal.
Wat een mooi woord maak je daarvan.quote:
Ik vind het lievig.quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag als kitten, mijn kater doet dat ook nog dat is minder
Ja, ik dacht ik breng het terug naar topic levelquote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een mooi woord maak je daarvan.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Artie: I'm kinda getting cold feet here.
Brittany: Can you even feel your feet?
omgquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Did you know that dolphins are just gay sharks?
En dan dat knikje en dat hoofd alsof ze het ook echt meent.quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga echt kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ohw ja... dat is ook nu idd.quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
Op 2 een film over Wilders, ik moest even lachen Chuckie die praatte met Wilders stem
Die serie is zooooo leukquote:
Ik ben wel van plan te gaan kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan
Santana: "Sext is not dating."
Brittany: "If it were, Santana and I would be dating."
GLEEDINSDAG 14 SEPTEMBER
Geweldigquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan dat knikje en dat hoofd alsof ze het ook echt meent.
En weer dat hoofd dat ze erbij trekt.quote:Op zondag 12 september 2010 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig
Over 4 dagen een nieuwe aflevering
Ik heb veel series te kijken als ik terugben van vakantie
Ok laatste:
I find recipes... Confusing.
Ik heb al tegen mijn ma gezegd dat ze moest kijken hahahaquote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die serie is zooooo leuk
Will: "Can anyone tell me what a ballad is?"
Brittany: "It's a male duck."
Erg hequote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Die man die dat commentaar erbij doet... sjeuzes, dat klinkt toch nie?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb bijna niet geslapen door die spin van jou
Was het leuk?quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
En toen zat ik weer in de trein groningen-delfzijl, alleewn....
Bruna, expo, bij de betere boekhandel of andere cadeaushopsquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet waar je kaartenladders kan kopen?
Waarbij?quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gaar studentje die heeft ingesproken, maar ik erger me er wel aan ja![]()
Kaartenladders? Klinkt als iets voor Xenosquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wie weet waar je kaartenladders kan kopen?
Die gozer die je steeds in beeld zietquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gaar studentje die heeft ingesproken, maar ik erger me er wel aan ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |