Mijn vertrouwen in .rars is volledig weggezakt na die ene ijsmeis-foto van jou. Fanta-stick.rar heb ik dus meteen in de verkoop gedaan, ik was meteen 18 hele knaken rijker.quote:
zie de op een na laatste post in het vorige topicquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ik ben benieuwd naar die zin van Monopoly. Of is ie al gemeld? * Lindgren terug leest.
Dat hij er al vanuit ging dat BHzakje dikke tieten had.quote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ik ben benieuwd naar die zin van Monopoly. Of is ie al gemeld? * Lindgren terug leest.
Jij krijgt gewoon de groeten uit Brabant van mijquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Annnet het volgende:
Door deze verhalen weet ik trouwens heel goed wie ik wel en niet wil meeten.
Lapo van het vorige topicquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ja, jou wil ik nog wel een keer meeten, net als de hele inteeltkliek zonder Snaavel.quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon de groeten uit Brabant van mij
Ik ben boterhamzakjequote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
staat in de lapo van het vorige topic.quote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
en wat heb jij een onwijs gave autoquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef omearos het volgende:
hoi!
Drizzt heeft nog wel een actiefoto van monopoly en ratel geloof ik
Heb jij ook dikke tieten?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat hij er al vanuit ging dat BHzakje dikke tieten had.
Ook jij krijgt van mij de groeten uit Brabantquote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, het was sowieso übergezellig
net als tante Sidonia?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat heb jij een onwijs gave auto
Zit er ook nog zo'n choke in waar je je tas aan op kan hangen?
Het was:quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben boterhamzakje
-Echt??? Ik had bij jou dikke tieten verwacht
oid
Hehequote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yeah menn!quote:Jersey Shore – Season 2 Episode 7
Brabantquote:Op zondag 12 september 2010 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook jij krijgt van mij de groeten uit Brabant
veel te gezellig.quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boterhamzakje haar tieten.quote:Op zondag 12 september 2010 17:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het was:
Ik ben boterhamzakje
ECHT??!! Ik had al verwacht dat je dikke tieten zou hebben
Hou ik je aan.quote:
Het schijntquote:
en jij bent ook een tof wijfquote:
Stuur mij eens linkje? Of post ze hier?quote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nog maar een paar foto's, meer.
ik ging tegen 1 uur slapen en heb het wel meegekregenquote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel te gezellig.
Ik ben om een uur of 4 gaan slapen en heb niet meegekregen dat RoD nog Twentse Polka's heeft gedraaid
Van sommige was de username makkelijker te onthouden dan de echt naamquote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar dat lijkt me zo raar he
"Hoi ik ben Monopoly"
"Boterhamzakje, aangenaam."
Spreek je elkaar ook in de gesprekken aan met je username?Nee toch?
je UIquote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nog maar een paar foto's, meer.
Nee alleen bij mij wel.quote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
"Hoi ik ben Monopoly"
De jouwe heb ik gezien, ik vroeg het aan Annetquote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het schijnt
Maar dat had je dan gezien moeten hebben
Aha.quote:Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van sommige was de username makkelijker te onthouden dan de echt naam
Al was die van Sander moeilijk te begrijpen dat ie echt Sander heet
Zelfs mijn ouders noemen me bij mn username.quote:Op zondag 12 september 2010 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
"Hoi ik ben Monopoly"
Lijkt me fijnquote:Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef Gridlok het volgende:
Volgende keer komen patje en ik als koppeltje :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |