Mijn vertrouwen in .rars is volledig weggezakt na die ene ijsmeis-foto van jou. Fanta-stick.rar heb ik dus meteen in de verkoop gedaan, ik was meteen 18 hele knaken rijker.quote:
zie de op een na laatste post in het vorige topicquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ik ben benieuwd naar die zin van Monopoly. Of is ie al gemeld? * Lindgren terug leest.
Dat hij er al vanuit ging dat BHzakje dikke tieten had.quote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ik ben benieuwd naar die zin van Monopoly. Of is ie al gemeld? * Lindgren terug leest.
Jij krijgt gewoon de groeten uit Brabant van mijquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Annnet het volgende:
Door deze verhalen weet ik trouwens heel goed wie ik wel en niet wil meeten.
Lapo van het vorige topicquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
Ja, jou wil ik nog wel een keer meeten, net als de hele inteeltkliek zonder Snaavel.quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon de groeten uit Brabant van mij
Ik ben boterhamzakjequote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
staat in de lapo van het vorige topic.quote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Tay Vay Pay.
en wat heb jij een onwijs gave autoquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef omearos het volgende:
hoi!
Drizzt heeft nog wel een actiefoto van monopoly en ratel geloof ik
Heb jij ook dikke tieten?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat hij er al vanuit ging dat BHzakje dikke tieten had.
Ook jij krijgt van mij de groeten uit Brabantquote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, het was sowieso übergezellig
net als tante Sidonia?quote:Op zondag 12 september 2010 17:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat heb jij een onwijs gave auto
Zit er ook nog zo'n choke in waar je je tas aan op kan hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |