Ik denk niet dat dit voor problemen gaat zorgen, zolang Wilders maar niet van VVD en CDA gaat eisen dat die ook tegen elke uitbreiding zal stemmen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
geertwilderspvv De PVV was, is en blijft tegen iedere uitbreiding van de EU en zal dus ook in de Tweede Kamer tegen iedere uitbreiding stemmen. Punt.
20 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Goed bezig op twitter Geert, tel nog maar een week bij de onderhandelingen op
Denk het wel, al denk ik ook dat hij dat een minder groot probleem zal vinden dan Turkije bij de EU.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
Zou ie ook tegen Noorwegen bij de EU zijn?
Zolang hij dit maar met Rutte en Verhagen ook zo besproken heeft is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
geertwilderspvv De PVV was, is en blijft tegen iedere uitbreiding van de EU en zal dus ook in de Tweede Kamer tegen iedere uitbreiding stemmen. Punt.
20 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Goed bezig op twitter Geert, tel nog maar een week bij de onderhandelingen op
Als ie wel voor toelating van Noorwegen zou stemmen zou dat nogal hypocriet zijn, na die Tweet van hemquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het wel, al denk ik ook dat hij dat een minder groot probleem zal vinden dan Turkije bij de EU.
Hij heeft al vaker aangegeven dat hij niet wil dat de EU verder uitgebreid wordt, dus als hij dat zou dan dan zou het idd hypocriet zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie wel voor toelating van Noorwegen zou stemmen zou dat nogal hypocriet zijn, na die Tweet van hem
Politici die hypocriet zijn? Dat zou een geheel nieuw concept zijn. Nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker aangegeven dat hij niet wil dat de EU verder uitgebreid wordt, dus als hij dat zou dan dan zou het idd hypocriet zijn
Remlof zoekt maar wat om te zeuren. Ik zie hem over 4 jaar nog wel zeggen: zie je, het is gevallenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit voor problemen gaat zorgen, zolang Wilders maar niet van VVD en CDA gaat eisen dat die ook tegen elke uitbreiding zal stemmen.
[..]
Denk het wel, al denk ik ook dat hij dat een minder groot probleem zal vinden dan Turkije bij de EU.
Welnee, ik vind het alleen apart dat Wilders Twitter op deze manier gebruikt tijdens een formatie waarin de andere partijen radiostilte in acht nemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof zoekt maar wat om te zeuren. Ik zie hem over 4 jaar nog wel zeggen: zie je, het is gevallen
Je bedoelt over 3 jaar en 8 maanden, en de klok tikt rustig doorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zie hem over 4 jaar nog wel zeggen: zie je, het is gevallen
Alleen verwacht ik dus niet dat hij voor toetreding van welk land dan ook zal stemmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Politici die hypocriet zijn? Dat zou een geheel nieuw concept zijn. Nog nooit eerder meegemaakt.
nee dat duurt langer. in principe zijn de volgende verkiezingen gepland in het voorjaar van 2015 (maart of mei). Maar goed zover zie ik het rechtse experiment niet komenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Je bedoelt over 3 jaar en 8 maanden, en de klok tikt rustig door
Ze willen juist graag dat hij zoveel mogelijk van zijn vele linkse punten kan realiserenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef HiZ het volgende:
Grappig hoor dat vooral linkserikken zo'n enorme waarde hechten aan of Wilders zijn hele programma van A tot Z vasthoudt
Ja maar die cursussen helpen niet. Ze moeten maar gewoon wekelijks naar de klaverjasclub en spruitjes kopen in de supermarkt. Dan komt het vanzelf goed met de integratiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Vreemd dat ik hier nog niets heb gelezen over enkele plannen die zijn uitgelekt
Oa bezuinigingen op inburgeringscursussen, wat ik vreemd vind voor partijen die altijd zo hameren op integratie en participatie van allochtonen.
Ik lees ergens anders dat het demissionaire kabinet snijdt in de inburgering, maar op het radio journaal werd het gebracht als uitgelekte plannen voor het nieuw te vormen rechtse kabinetquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar die cursussen helpen niet. Ze moeten maar gewoon wekelijks naar de klaverjasclub en spruitjes kopen in de supermarkt. Dan komt het vanzelf goed met de integratie
Grappig dat rechtserikken draaikonten opeens prima vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef HiZ het volgende:
Grappig hoor dat vooral linkserikken zo'n enorme waarde hechten aan of Wilders zijn hele programma van A tot Z vasthoudt
Tja als het huidige kabinet er de bezuinigingen al doorheen drukt kan het nieuwe kabinet ze niet meer gebruiken voor hun akkoord en het zal al lastig zat zijn om 18 miljard te vinden. Zou er dus zomaar ergens tussen in kunnen zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik lees ergens anders dat het demissionaire kabinet snijdt in de inburgering, maar op het radio journaal werd het gebracht als uitgelekte plannen voor het nieuw te vormen rechtse kabinet
Oei, dat klopt, ik dacht dat het mei 2014 zou worden. Dus ze mogen zelfs nog langer dan 4 jaar zitten? Je hebt gelijk, het is maar goed dat ze dat toch niet vol gaan makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef du_ke het volgende:
nee dat duurt langer. in principe zijn de volgende verkiezingen gepland in het voorjaar van 2015 (maart of mei). Maar goed zover zie ik het rechtse experiment niet komen
Ze kunnen inderdaad eventueel langer dan 4 jaar zitten. Kabinet Lubbers 3 zat ook van 1989 tot 1994.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Oei, dat klopt, ik dacht dat het mei 2014 zou worden. Dus ze mogen zelfs nog langer dan 4 jaar zitten? Je hebt gelijk, het is maar goed dat ze dat toch niet vol gaan maken
mwoah, we zijn eigenlijk vooral verbaast dat wilders niet alleen A, B en C laat vallen, maar dat eigenlijk alleen nog Y en Z over zijn van zijn hele programma, en dat niemand hem dat kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef HiZ het volgende:
En dat zal niet gebeuren zolang je geliefde PVV geen absolute meerderheid heeftquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef Holograph het volgende:
Inburgerings cursussen KUNNEN helpen, maar dan moet je er wel een stok achter de deur bij doen. Inburgeringscursus niet halen = Terug naar eigen land, zelfs wanneer Netwerk met een zielige reportage komt om de burger tegen de regering op te hitsen.
Helemaal niks draaien. Bij onderhandelingen moet je geven en nemen. Wilders is nog steeds tegen uitbreiding en zal er nooit voor stemmen in de tweede kamer. AOW vertelde hij toen der tijd dat hij er over wou praten en er bepaalde dingen die er mee te maken hebben voor terug wou.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig dat rechtserikken draaikonten opeens prima vinden.
Nee, ze schaffen het nog liever helemaal af. Alweer een fundament geslagen voor radicalisme.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat zal niet gebeuren zolang je geliefde PVV geen absolute meerderheid heeft.
Volgens mij gaat het met de integratie in Frankrijk stukken en stukken slechter dan hier. Dwingen te assimileren lijkt me dan ook geen perfect planquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, ze schaffen het nog liever helemaal af. Alweer een fundament geslagen voor radicalisme.
Andere oplossing is om het net zoals in Frankrijk te doen, niet intergreren maar assimileren. Weiger je je aan te passen aan de normen en waarden van een land, dan krijg je geen verblijfsvergunning.
Zo werd in Frankrijk een verblijfsvergunning geweigerd omdat een man een vrouw geen hand wilde geven. Lijkt me een perfect plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |