Ik vond het geniaalquote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef borisz het volgende:
Die tekenfilm vond ik altijd al vreselijk.
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meetquote:Op zondag 12 september 2010 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zie nu ook die gelijkenissen van sommige southpark poppetjes van de OP
Ik geloof wel dat het goed geweest is dat ik niet naar Wierden gegaan benquote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meet
Nog 4 weken en 6 dagen
Heb er zo'n zin in.quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die meettopics wordt ik alleen maar nieuwsgieriger/krijg ik meer zin in de TAL meet
Nog 4 weken en 6 dagen
Hee Bennyquote:
Snel gelezen dacht ik dat Djeez te spotten wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Djeez, lekker kontje ook, die Engel
Hoezo?!quote:Op zondag 12 september 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het goed geweest is dat ik niet naar Wierden gegaan ben
Wieso?quote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Slank is wel een heerlijk breed begrip hè?
Nou inderdaad. Het 'trol' gedeelte was ook wel het andere uiterste, maar die mensen die roepen dat ze slank is zien ook een andere foto volgens mijquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Slank is wel een heerlijk breed begrip hè?
Als dit slank is dan heb ik anorexiaquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het 'trol' gedeelte was ook wel het andere uiterste, maar die mensen die roepen dat ze slank is zien ook een andere foto volgens mij
Nee nog niet eens, slank!quote:Op zondag 12 september 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dat mens. Ja laten we het volslank noemen.
Benny, is dat meisje in je UI nou je freundin?quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds 'iets' weg hebben van Polly
Oh ik heb gewoon een aantal posts gelezen, maar die van jou waren weer hilarischquote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die lotusss ook helemaal flippen. Hilarisch
Gelukkig uiterlijk niet.quote:Op zondag 12 september 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds 'iets' weg hebben van Polly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |