Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz
Obamaquote:
Van de klant bedoel je? Het komt soms wel eens voor, zoals hier in onze topics te lezen is, dat je een auto mee naar huis neemt omdat er geen ov meer rijdt. Je moet hem dan de volgende ochtend terug brengen.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:51 schreef SalimRMAF het volgende:
[..]
Obama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch geen vreemde vraag? Een vriend van me mocht wel regelmatig een auto mee naar huis nemen.
Fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 00:14 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ah die had ik ook pas, die schakelt zo lekker.
Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
volgens worden ze bij arval boos omdat ik de auto niet heb gewassen
Inderdaad maakt mij ook niet uit verder hoor. Zit nu in de trein naar geldermalsen voor rit 2. Ook wel eens leuk om in meerkerk NIET de bus naar utrecht te nemenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ach, leermomentje voor de toekomst, die wasstraat is toch op de route dus de volgende keer gewoon altijd door de wasstraat gooien.
Heerlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Net in meerkerk aangekomen met rit 1. Leuk detail: de auto was al gewassen door de dealer waar ik hem had opgehaald. Zag er heel netjes uit ook. Ik dus EW bellen of ik hem alsnog zelf moest wassen. Hoefde niet van hun. Ver
Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Fijn
Standaard..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef enpe het volgende:
[..]
Moeten die auto's voor meerkerk tegenwoordig standaard gewassen worden of was het een uitzondering?
Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?quote:
Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef enpe het volgende:
[..]
Ah ben er al een tijdje niet meer geweest....moet dat in een specifieke wasstraat of mag je die ook nog zelf gaan uitzoeken?
Ah dat is beterquote:Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zit er tegenwoordig 1 tegenover het AC-restaurant. Daar moet het, want daar kan je op rekening laten wassen.
Netjes!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Op vrijdag heb ik een verplicht college tot 10.00 en daarna niks meer. Voor morgen de proef op de som genomen en de hele dag beschikbaar gezet met bij opmerkingen: college tot 10.00. Resultaat: 3 ritjes
Mwoah, m'n eerste ritje is een kwartiertje reizen van school en dan ruim een uur rijden (barendrecht - almere), vervolgens 10 minuten reizen naar beginadres 2 en een ritje van een half uurtje (almere - amstelveen) en daarna een half uurtje ov en een ritje van 40 minuten (naarden - meerkerk) dus het valt mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:53 schreef Fireblast het volgende:
Wel jammer dat je daar niet in de auto kan blijven zitten tijdens het wassen (of je moet heeeel snel kunnen rennen of iemand anders je code laten intypen), da's altijd het leuke van de wasstraten.
[..]
Netjes!
Ben je niet tot onwijs laat bezig dan?
Ik moest gisteren van Wieuwerd naar Rucphen. Nu had ik wel eens van Rucphen gehoord, maar Wieuwerd...Wat een gat.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen met een ritje tussen 2 dorpen waar ik nog nooit van gehoord heb met een Hyundai Getz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |