Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kreeg vanochtend een smsje of ik mijn beschikbaarheid zo snel mogelijk wilde invullen... Hoppetee, en weer de hele week niet beschikbaar. Kutzooi. Ik moet echt een kamer hebben in Utrecht, dan kan ik me die 4,5 uur op en neer reizen besparen en steken in nuttige dingen zoals EW'en. Iemand die toevallig een kamer weer?
Tja daar heb ik dus niet zo veel aan..quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb van de week een kamer in Utrecht geregeld. M'n ouders hebben wel een kamer over bij hun in huis dus
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook alquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Hiken is best wel leuk trouwens! Ik moest donderdag een gloednieuwe A4 wegbrengen, collega in een A3 achter me aan. Veel relaxter zonder klant achterin
Mijn bedrijf doet enkel chauffeursdiensten, maar een klant wilde dat zijn auto naar een hotel werd gebracht dus zodoendequote:Op zondag 19 september 2010 23:45 schreef Haque het volgende:
[..]
Huh? Dus je bent eerst gaan prive chauffeuren en nu pas hiken? kan dat ook al
Heb je niet zo'n inschuifbare paraplu?quote:Op maandag 20 september 2010 16:36 schreef Obama het volgende:
Een fucking eind lopen in de regen waarschijnlijk.
Die automaat is nog erger. Heb er al eens eerder 1 gehad, als je het gas intrapt schakelt dat ding terug naar 5000rpm ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef Haque het volgende:
Boeiend een schakel corsa is ook niet allesIk weer eens een bmw 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor auto?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Haque het volgende:
Vaste navigatie die in de auto zat stond op "vermijd snelwegen" vanalles geprobeert maar kon het niet afzetten dus ik heb ook door allemaal dorpjes gemanouvreerd en heel veel flitspalen gezien dus ik hoop maar dat ik niet ben gepakt :/
Ik kreeg net een mailtje met een kopie van de factuur van arval. ¤70quote:Op woensdag 22 september 2010 19:06 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Aargh, dat is kut. Hoe krijg je dat te weten? Zag je dat je geflitst werd, of werd je gebeld?
Ja daar ben ik ook altijd bang voor, of je 60 mag of 80 en dan zie je iemand achter je die heel snel dichtbij komt dus "oh dan zal het wel 80 zijn". Maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een A-snelweg altijd 120 is tenzij bij de groene bordjes langs de weg een bord van 100 staat. En een dubbel doorgetrokken streep 80km.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef About2Break1 het volgende:
Net even alles bekeken, ik reed 118 waar 100 was toegestaan, maar als ik de rit info van die dag bekijk had ik geen haast ofzo, dus ik denk dat ik niet goed heb zitten opletten en het heb gemist dat de maximum snelheid op dat stuk 100 was.
Haha, ja idd. Jammer maar helaas, gewoon weer werken en volgende keer beter opletten.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook altijd bang voor, of je 60 mag of 80 en dan zie je iemand achter je die heel snel dichtbij komt dus "oh dan zal het wel 80 zijn". Maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat een A-snelweg altijd 120 is tenzij bij de groene bordjes langs de weg een bord van 100 staat. En een dubbel doorgetrokken streep 80km.
Wtf, ik had een tijd terug (ook voor EW) een boete van 82 euro voor 16 km te hard (120 waar je 100 mag, minus 4 correctie).quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje met een kopie van de factuur van arval. ¤70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |