Haha, ja ik ben maandag jarig. Krijg je dan eigenlijk nog bericht van je salarisverhoging en/of een felicitatie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag een Opel Combo van Capelle a/d IJssel naar Meerkerk en daarna kentekenpapieren van Meerkerk naar Houten. Leuke dag dus
Wel jarig zondag, dus 50 cent meer per uur
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:11 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben maandag jarig. Krijg je dan eigenlijk nog bericht van je salarisverhoging en/of een felicitatie?
Kentekenpapieren vervoeren, doe je dat met een auto van Arval of met het OV?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag een Opel Combo van Capelle a/d IJssel naar Meerkerk en daarna kentekenpapieren van Meerkerk naar Houten. Leuke dag dus
Wel jarig zondag, dus 50 cent meer per uur
Met het OVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kentekenpapieren vervoeren, doe je dat met een auto van Arval of met het OV?
"Hoi met * van EW, gefeliciteerd!"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:07 schreef Obama het volgende:
Ja ik heb ook een kaartje gehad voor mijn verjaardag en ze hadden me gebeld om me te feliciteren.
whahaha, bijna, ze vroeg me nog wat ik zou doen, met wie ik het zou doen en of ik al cadeaus had gekregen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Fireblast het volgende:
[..]
"Hoi met * van EW, gefeliciteerd!"
"Dankje"
"Doei!"
zo?
Ik heb daar één keer een auto afgeleverd. Aardige lui.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef Zuunigerd het volgende:
Morgen mag ik een dagje werken voor Blankier Shortlease in Zwolle. Ik ben benieuwd.
Mwa, zit nu een jaartje bij EW en heb het 1 keer gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Obama het volgende:
Ja ik moet morgen ook hikerwerkzaamheden verrichten in Amsterdam, dit is wel de zoveelste keer in korte tijd........is dit een nieuwe trend ?
Aangeboden of 1 keer gedaan ? daar zit een wezenlijk verschil in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, zit nu een jaartje bij EW en heb het 1 keer gedaan
1 keer aangeboden en dat ook geaccepteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:30 schreef Obama het volgende:
[..]
Aangeboden of 1 keer gedaan ? daar zit een wezenlijk verschil in.
Haha ik heb daar ook zo'n hekel aan, aan dat door de bosjes lopen omdat je niet over de weg mag (niet dat dat vaak gebeurt maar toch wel een aantal keer).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:16 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar één keer een auto bij Blankier op moeten halen, in Lelystad. De reden dat ik dat nog weet is dat er in de ritgegevens stond dat ze je op zouden halen vanaf Lelystad CS. Hier wisten ze alleen zelfs niets van en gebeurde ook niet. Vervolgens echt een gedoe gehad om er te komen aangezien het een 80 km/h weg is waar je niet mag lopen. Ben toen ergens door de struiken gegaan en toen via een achteraf pad het industrieterrein op, echt gekloot. Heb dat toen ook doorgestuurd naar EW, maar of er nog steeds in de ritgegevens staat dat ze je op komen halen weet ik dus niet.
Ik heb dat 3x gedaan, alle drie de keren zeiden ze dat ze niets voor me hadden, maar belden ze een kwartier later omdat ze wel ritjes voor me hadden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Jorian29 het volgende:
Heeft het trouwens zin om zo tegen half 6 (er vanuitgaand dat ze na half 6 niet meer bereikbaar zijn) te bellen naar easyway als je nog geen rit hebt toegewezen gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |