quote:Op zondag 12 september 2010 10:14 schreef Annnet het volgende:
Ik werd wakker van een smsje vannacht @()#*$ stommen paupers dat jullie zijn.
Ik sms wel even als ik ga poepen, ik ben nog niet in staat om te bellen oke?quote:Op zondag 12 september 2010 10:18 schreef Monopoly het volgende:
HALLON ANNET JE MOET HUPPELMUTS FF BELLEN WANT ZE IS JE NUMMER KWIJT!!!!!!!
NOU GREOTJNES HEA!
ANTIKLACHT: silverlady
Pics?quote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Monopoly het volgende:
Samenvatting:
Veel bier
Myraela kreeg mijn piemel in haar gezicht
JJH was zo lam als een tientje
Huppel moest naast een wippend koppel slapen.
Antiklacht: Monomuts.rar
Hij was mod, jaquote:Op zondag 12 september 2010 11:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
waar?![]()
Jij was toch mod? Of ineiedergeval blauw
Ohquote:Op zondag 12 september 2010 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ze pas net gingen slapen
Jij wou de macht overnemen!!quote:Op zondag 12 september 2010 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja. Ik heerschte te hard voor Fok als modje zijnde!
quote:
meid tochquote:Op zondag 12 september 2010 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas had Danny meer volgelingen dan ik, en ben ik met mijn volgelingen uit de Fok-hemel naar beneden geworpen in de diepste brandende krochten van de Fok-hel waar ik nu met jullie opgescheept zit!
Anacondaquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?
Er bungelt wel een anaconda tussen m'n benen hoor!
quote:Op zondag 12 september 2010 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas had Danny meer volgelingen dan ik, en ben ik met mijn volgelingen uit de Fok-hemel naar beneden geworpen in de diepste brandende krochten van de Fok-hel waar ik nu met jullie opgescheept zit!
dus? elk andere jongen zou hetzelfde naar zich hebben toegesproken gekregenquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?
Anacondaquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?
Verder was 't een geschikte meetquote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Oh even voor de volledigheid: ik wens geen énkele foto van mij online terug te vinden. Privacy is bliss.
quote:
Dat is best sneu, je kan toch verwachten dat er foto's worden gemaakt op zo'n meet, waarom ga je dan zeurenquote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verder was 't een geschikte meet.
zo verwacht ik he dus ookquote:
Omdat ik vind dat mensen een wens om privacy moeten respecteren. Zo moeilijk is dat toch niet? Waarom is het volgens jou wel een recht om foto's te mogen maken, maar volgens jou geen recht om dat niet te willen?quote:Op zondag 12 september 2010 12:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is best sneu, je kan toch verwachten dat er foto's worden gemaakt op zo'n meet, waarom ga je dan zeuren
Omdat het bij sociale gelegenheden meer dan normaal is om foto's te maken. Als je daar niet op wil staan draai je jezelf maar om of ga je er niet heen.quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mensen een wens om privacy moeten respecteren. Zo moeilijk is dat toch niet? Waarom is het volgens jou wel een recht om foto's te mogen maken, maar volgens jou geen recht om dat niet te willen?
Nou, ik vind dat dat erbij hoort.quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar henk, hij wilt wel foto's hebben van de meet, maar hij wilt niet dat ze online komen.
Als iemand het niet wil heb ik daar alle begrip voorquote:
Ik heb de meeste foto's al ontweken maar als je het niet erg vindt heb ik me niet de hele avond bezig gehouden met iedereen ontwijken die misschien wel een keer ergens een foto maakt met een mobieltje.quote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat het bij sociale gelegenheden meer dan normaal is om foto's te maken. Als je daar niet op wil staan draai je jezelf maar om of ga je er niet heen.
Nou, ik vind van niet. Niet iedereen heeft er behoefte aan om van alles online te delen. En hoe moeilijk is het om die wens van een ander te respecteren door foto's te anonimiseren of bij te snijden bijvoorbeeld?quote:
Jij hebt dan ook een chromosoom teveel, waar je zelf weinig aan kunt doen dus we nemen het je niet kwalijk hoorquote:
Mijn piemel is ook heel kleinquote:Op zondag 12 september 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
Dat piemel in mijn gezicht klinkt wel erg charmant. Ik heb trouwens niets gezien, je had of te veel haar, of je piemel was je klein of ik keek te snel weg.
Oh?quote:Op zondag 12 september 2010 10:17 schreef Annnet het volgende:
Wie hebben er met elkaar aangepapt, om Myraela heen, dat verhaal heb ik al wel gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |