Echt jammer dat ze van papier zijn, ik heb er nu op namelijk, die blauwequote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Y.fje het volgende:
@Buzzwheedle, Leuk zeg! Vind die laatste heel tof geworden
@ FijieStar, Ohh, die cosmic vind ik geweldig! Heb nog een models own untried staan die daar op lijkt.. moet er toch maar eens van komen dan
@ Bubseltje, Dies mooi zeg. Nfu oh geeft m net ff wat extra's
En deze vond ik net bij de kruidvat:
[ afbeelding ]
Er lagen hier 8 verschillende designs, 1,99 per stuk.
Serieus? :S Van papier.. hoe stom. Ik wilde even wachten met uit proberen, omdat ik van t weekend moet werken en dan moet alle lak er sowieso af. Maar ben benieuwd dan. Laagje topcoat erover helpt niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef RenRen- het volgende:
Echt jammer dat ze van papier zijn, ik heb er nu op namelijk, die blauwemaar overal witte randjes, zeker bij mijn nagels. Zal we aan mijn manier van applicatie liggen hoor, daar twijfel ik niet aan, maar hetziet er nu niet mooi uit
Hmpf, newbies zijn niet geliefdquote:Op donderdag 16 september 2010 14:34 schreef Killditzie het volgende:
*meldt zich*
Ik kijk voortaan ook mee!
Die je in je agenda plakt egmaarquote:Op donderdag 16 september 2010 17:06 schreef Y.fje het volgende:
Oke, jullie hebben gelijk.. tis gewoon papier (who the hell verzint dat?) en it sucks!
Tis ook niet rekbaar, zeg maar.. dus vrij lastig zonder kreukels op je nagels te krijgen. Maar wellicht dat dat nog gelukt was na even oefenen. Maar damn :S gewoon stickers.. daar hebben we toch niks aan.
Onderweg!quote:
We zijn gewoon goeeedquote:Op donderdag 16 september 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
ren, je hebt dezelfde als ik uitgekozen
Mooiquote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef Ainnir het volgende:
Net mijn pakje met Nfu Ohs binnengekregen op het werk![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk meteen even uitproberen:
[ afbeelding ]
#55 over OPI YDKJ Suede
Komt er een collega voorbijlopen (Joyce, 68).. "I smell nail polish!". Ik snel maar even een smoes verzonnen dat ik een pakje heb binnengekregen dat lekt (ze weten hier van mijn nagellakverslaving). En toen moest ik ze dus laten zien.. "Oh my GOD those colors are wonderful! And look at the cute little bottles! I have to show Amy!". Ze pakt ze op en rent enthousiast door de gang. En nu willen ze allemaal Nfu Oh bestellen bij mij
De dames zijn allemaal 50+ en vinden online bestellen engquote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mooi
Ze kunnen toch zelf bestellen?
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet wat ik goed doe of jullie verkeerd, maar mijn essence nagelstickers zijn gewoon plastic hoor
That's what I thought.quote:
Die eerste waaaauwwwwwwquote:Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef FijieStar het volgende:
Pic spam![]()
CG- Cosmic
[ afbeelding ]
Niet m'n ding (ondertussen al geruild)
CG- Awaken
[ afbeelding ]
Ik weet niet goed wat ik van deze moet denken![]()
En mijn nagels nu, Gosh silver met BM plate![]()
[ afbeelding ]
Plastic laagje over gewoon papieren stickers. Scheur ze maar, ze scheuren zelfs als papier. Als het.kreukt op je nagels kreukt het als een papieren sticker die je op de basisschool weleens had, probeernie ze strak te trekken, wcheurt het ietwat en wordt het wit en het voelt als papier.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet wat ik goed doe of jullie verkeerd, maar mijn essence nagelstickers zijn gewoon plastic hoor
nee hoor. Heb ze nu zelfs strak op mijn nagels zittenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Plastic laagje over gewoon papieren stickers. Scheur ze maar, ze scheuren zelfs als papier. Als het.kreukt op je nagels kreukt het als een papieren sticker die je op de basisschool weleens had, probeernie ze strak te trekken, wcheurt het ietwat en wordt het wit en het voelt als papier.
ik maak thuis wel pics!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Heb ze nu zelfs strak op mijn nagels zittenIs echt plastic
Wel. Holo/non-holoquote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Skaai het volgende:
Vandaag OPI My Private Jet op. Meer hoef ik niet te zeggen.
Moet je diegene in de binnenstad(Diezestraat) hebben want de andere Kruidvats hebben ze niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh! Ik ga vanavond meteen kijken bij Kruidvat in Zwolle!
Heb jij t zelfde design gebruikt als renren? Die had ik namelijk ook geprobeerd.. en had ook t idee dat t soort van 2 laagjes waren. Dat design had echter wel een beetje een andere verpakking als die andere 2 die ik had meegenomen..quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoor. Heb ze nu zelfs strak op mijn nagels zittenIs echt plastic
Hier zit ook maar 1 Kruidvat met het totale assortiment, bij de andere houdt het op met de nagellak en de French manicure dingen.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef Lips het volgende:
Niet iedere Kruidvat heeft die volgens mij. Ik heb vorige week alles afgereden voor die quick dry druppels Essence en alleen de Kruidvat in Valkenswaard met uitgebreide make-up afdeling had dat. Alle nailart dingen zijn dus niet te koop bij een 'gewone' Kruidvat.
Heb toen natuurlijk veel meer gekocht dan alleen die druppels, wil dit weekend voor het eerst gaan proberen te stempelen met een plate van Essence.
Die nagelstickers heb ik vorige week zien liggen maar heb ze laten liggen. Ben toch meer v/h lakken dan stickeren. Ze zijn wel geinig!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Y.fje het volgende:
@Buzzwheedle, Leuk zeg! Vind die laatste heel tof geworden
@ FijieStar, Ohh, die cosmic vind ik geweldig! Heb nog een models own untried staan die daar op lijkt.. moet er toch maar eens van komen dan
@ Bubseltje, Dies mooi zeg. Nfu oh geeft m net ff wat extra's
En deze vond ik net bij de kruidvat:
[ afbeelding ]
Er lagen hier 8 verschillende designs, 1,99 per stuk.
Die glitters!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef trovey het volgende:
"Buit" van vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
En voor diegenen die niet weten wat de moonlight collection is...glitter (in de opruiming voor 1 euro)
[ afbeelding ]
(foto's zijn gemaakt met de telefoon)
Neee, maar het papier uit zich op een negatieve manierquote:Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Okee. Ik neem na 3 uur dragen mijn woorden terug over de stickers. Wat een klotedingen zegecht papier is het volgens mij nog steeds niet, het is wel een iets tussen 2 laagjes plastic. Maar na een half uur dragen met topcoat zag het er al echt niet meer uit
hoezo de neon versie? Die is altijd neonquote:Op donderdag 16 september 2010 23:35 schreef Killditzie het volgende:
Heb ik ook, zoek ook zo'n kleur. Dacht hem te hebben gevonden in China Glaze Blue Sparrow, bleek dat ik de neon versie kreeg. Fijn. Dat lakje lakt voor geen meter, dus ook die staat op de swap.
En bedanktquote:Op donderdag 16 september 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
Echt vreselijk vind ik ze, en ik hoop dat ik niet de enige ben
Dankuquote:Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
is het voor jullie anders geen idee om eens wat blauwe lakken te bekijken op www.nailgal.com? Als je het daar niet vindt...
Ik vond ze allemaal lelijk, maar die roze zag ik hier niet staan en die is nog best wel leuk zie ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
Echt vreselijk vind ik ze, en ik hoop dat ik niet de enige ben
Deze lakken fijn hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die middelste is dus precies de kleur die ik al een halfjaar zoek. Maar ik HAAT Essence.
Althans, de nagellakjes.
Kruidvat Amstelveen centrum? nieuw loopveld? daar werk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 04:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal lelijk, maar die roze zag ik hier niet staan en die is nog best wel leuk zie ik.
De rest van het schap de van 't Kruidvat in Amstelveen was leeg dus daar had ik niks aan
T zou kunnen dat ie van voor 2006 is, maar ik weet nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh? Pics? Waarom vermoed je dat ie fake is?
oud. Hij heeft alle kenmerken van een ouder flesje zo te horenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
T zou kunnen dat ie van voor 2006 is, maar ik weet niet
Geen pro-wide brush (daardoor ging ik eens kijken), geen OPI naam op de brush, beetje andere vorm potje, maar 3 pictogrammen, andere sticker onderop, alles in lowercase op de voorkant (ml, fl, oz)en... hij ruikt niet hetzelfde als mn andere ridgefiller (in salon gekocht), hij stinkt veeeeeel meer![]()
Dus of het is een hele oude, of hij is nep
ik hoop het, hij meurt ect heel heel erg, heet opi formule wisseling gehad? dat ie niet 3 free is? Dat zou zuigen want ik gebruik dat spul voor elke maniquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oud. Hij heeft alle kenmerken van een ouder flesje zo te horen
ja, opi is pas sinds een paar jaar 3 freequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop het, hij meurt ect heel heel erg, heet opi formule wisseling gehad? dat ie niet 3 free is? Dat zou zuigen want ik gebruik dat spul voor elke mani
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, opi is pas sinds een paar jaar 3 free
ze combineren meestal niet zo lekker met 3 free producten. Vooral qua applicatie en droogtijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
Wat is er zo erg aan die drie chemische stoffen dan?
Oh zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze combineren meestal niet zo lekker met 3 free producten. Vooral qua applicatie en droogtijd.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef buzzwheedle het volgende:
ja, dat ken ik met die ridgfiller, ik gebruiikte etos ridgefiller over mn acryl, lostte het acryl opwordt je ook niet blij van. en de nagellak droogde altijd slecht doordat die ridgfiller niet droogde
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef trovey het volgende:
"Buit" van vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
En voor diegenen die niet weten wat de moonlight collection is...glitter (in de opruiming voor 1 euro)
[ afbeelding ]
(foto's zijn gemaakt met de telefoon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |