abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86511556
Ik heb die stickers net een uurtje geleden in de handen gehad waarbij ik dacht interessant >:) ....even teruglezen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86511560
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef Skaai het volgende:
Vandaag OPI My Private Jet op. Meer hoef ik niet te zeggen O+.
Wel. Holo/non-holo 8-)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 20:43:20 #253
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86511767
Deze:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86511795
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh! Ik ga vanavond meteen kijken bij Kruidvat in Zwolle!
Moet je diegene in de binnenstad(Diezestraat) hebben want de andere Kruidvats hebben ze niet. ;)
Optimist tot in de kist
pi_86511854
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoor. Heb ze nu zelfs strak op mijn nagels zitten :P Is echt plastic :D
Heb jij t zelfde design gebruikt als renren? Die had ik namelijk ook geprobeerd.. en had ook t idee dat t soort van 2 laagjes waren. Dat design had echter wel een beetje een andere verpakking als die andere 2 die ik had meegenomen..
pi_86511884
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef Lips het volgende:
Niet iedere Kruidvat heeft die volgens mij. Ik heb vorige week alles afgereden voor die quick dry druppels Essence en alleen de Kruidvat in Valkenswaard met uitgebreide make-up afdeling had dat. Alle nailart dingen zijn dus niet te koop bij een 'gewone' Kruidvat.
Heb toen natuurlijk veel meer gekocht dan alleen die druppels, wil dit weekend voor het eerst gaan proberen te stempelen met een plate van Essence.
Hier zit ook maar 1 Kruidvat met het totale assortiment, bij de andere houdt het op met de nagellak en de French manicure dingen. ;(
Optimist tot in de kist
pi_86512011
Ik moet trouwens eens op papier zetten wat ik eigenlijk heb.....stond vanmiddag te kijken en had werkelijk geen idee of ik dat lakje wat zo leuk was nu eigenlijk al had. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 16-09-2010 21:05:53 ]
Optimist tot in de kist
pi_86512545
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Y.fje het volgende:
@Buzzwheedle, Leuk zeg! Vind die laatste heel tof geworden :D

@ FijieStar, Ohh, die cosmic vind ik geweldig! Heb nog een models own untried staan die daar op lijkt.. moet er toch maar eens van komen dan :P

@ Bubseltje, Dies mooi zeg. Nfu oh geeft m net ff wat extra's :)

En deze vond ik net bij de kruidvat:
[ afbeelding ]
Er lagen hier 8 verschillende designs, 1,99 per stuk.
Die nagelstickers heb ik vorige week zien liggen maar heb ze laten liggen. Ben toch meer v/h lakken dan stickeren. Ze zijn wel geinig! :Y

Heb weer supermooie nageltjes voorbij zien komen. c_/
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_86516629
"Buit" van vanmiddag :+

En voor diegenen die niet weten wat de moonlight collection is :P ...glitter (in de opruiming voor 1 euro)

(foto's zijn gemaakt met de telefoon ;) )
Optimist tot in de kist
pi_86516787
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef trovey het volgende:
"Buit" van vanmiddag :+

[ afbeelding ]

En voor diegenen die niet weten wat de moonlight collection is :P ...glitter (in de opruiming voor 1 euro)

[ afbeelding ]

(foto's zijn gemaakt met de telefoon ;) )
Die glitters! O+
pi_86517136
Ik dacht dat ook toen ik het doosje in handen had....die moet ik hebben :9~ en nog in de opruiming ook. *O* Was trouwens ook het enige doosje wat ze hadden. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 16 september 2010 @ 23:02:40 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_86518844
Okee. Ik neem na 3 uur dragen mijn woorden terug over de stickers. Wat een klotedingen zeg :') echt papier is het volgens mij nog steeds niet, het is wel een iets tussen 2 laagjes plastic. Maar na een half uur dragen met topcoat zag het er al echt niet meer uit :')
disclaimer
pi_86519280
Ik heb vandaag OPI You Don't Know Jacques op gedaan, wat een kak kleurtje, totaal niet mijn ding.
Dus die gaat voor een swap ooit.
Omdat ie zo kak is gelijk maar Konadden erover geprobeerd, want daar ben ik niet bepaald pro in. Dus mijn nagels zijn nu zwaar mislukt.
Geen swatch want jullie zouden me keihard uitlachen buwhaha. Gelukkig vond mijn vriend het wel mooi, maar goed die heeft er dan ook geen "verstand" van.
pi_86519301
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Okee. Ik neem na 3 uur dragen mijn woorden terug over de stickers. Wat een klotedingen zeg :') echt papier is het volgens mij nog steeds niet, het is wel een iets tussen 2 laagjes plastic. Maar na een half uur dragen met topcoat zag het er al echt niet meer uit :')
Neee, maar het papier uit zich op een negatieve manier :') En op die manier vind ik ze meer gewoon stickers van vroeger dan. Goed. Essence is soms echt top, maar soms omdat ze goedkoop willen blijven toch wat minder.
pi_86519806
Over Essence gesproken :+ ....hier de Denim collectie op 1 hand als proefje. Die roze dekt trouwens niet zo goed...kan wel 4 laagjes hebben de anderen zijn prima.(Let even niet op het geklodder :P )

Optimist tot in de kist
pi_86519879
Echt vreselijk vind ik ze, en ik hoop dat ik niet de enige ben
pi_86519958
Die middelste is dus precies de kleur die ik al een halfjaar zoek. Maar ik HAAT Essence. :')
Althans, de nagellakjes.
pi_86520285
Heb ik ook, zoek ook zo'n kleur. Dacht hem te hebben gevonden in China Glaze Blue Sparrow, bleek dat ik de neon versie kreeg. Fijn. Dat lakje lakt voor geen meter, dus ook die staat op de swap.
pi_86520743
Ja ik dacht dat ik hem had gevonden bij Blue My Mind van H&M, maar die is een beetje paarsig blauw (wel mooi). En toen OPI Dating A Royal maar die is navy (ook mooi, zocht ik ook nog, maarja niet wat ik verwacht had).

Dus mocht iemand ideeën hebben, gaarne.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:47:13 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_86520796
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:35 schreef Killditzie het volgende:
Heb ik ook, zoek ook zo'n kleur. Dacht hem te hebben gevonden in China Glaze Blue Sparrow, bleek dat ik de neon versie kreeg. Fijn. Dat lakje lakt voor geen meter, dus ook die staat op de swap.
hoezo de neon versie? Die is altijd neon :P
disclaimer
pi_86520801
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
Echt vreselijk vind ik ze, en ik hoop dat ik niet de enige ben
En bedankt :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 16 september 2010 @ 23:50:04 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_86520933
is het voor jullie anders geen idee om eens wat blauwe lakken te bekijken op www.nailgal.com? Als je het daar niet vindt... ;)
disclaimer
pi_86521321
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
is het voor jullie anders geen idee om eens wat blauwe lakken te bekijken op www.nailgal.com? Als je het daar niet vindt... ;)
Danku :o P2 Gigantic ziet er wel veelbelovend uit *gaat verder kijken*

Nu weer nagels andesr word ik weer doorverwezen naar de SC ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 00:08:19 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_86521773
Dit gaat toch over nagels? ;)
disclaimer
pi_86521964
Dat ging het de vorige keer ook!

http://puderzuckerfan.blo(...)ck-191-gigantic.html
Die is moooooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties