Vooral dat laatstequote:Op maandag 20 september 2010 19:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Balen man. Lag het aan het niveau of het sociale leven?
Ja inderdaad, maar ach, het heeft ook zijn chille kanten. Woensdag vrij hetgeen hemels is vanwege LANX-borrel op dinsdag, en gewoon lekker chill veel andere dingen kunnen doen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Best streng dan als je met 2 blokken achterstand al een jaar opnieuw moet doen.. Ook vind ik de timing van die dingen kut, dat je halverwege het eerste blok van het nieuwe jaar zoiets pas weet.
Er zijn allerlei case-reports over de meest gekke dingen waarmee mensen uit AF zijn gekomen, zo ook dit. Hoewel je voor veel van dit soort grappen een mooie pathofysiologische verklaring kunt verzinnen, berust het gros waarschijnlijk op toeval aangezien kortbestaand AF vaak spontaan converteert. 'k Ben benieuwd hoeveel ablatio retinae's die anaesthesist jaarlijks veroorzaakt.quote:Op maandag 20 september 2010 15:42 schreef kenosis het volgende:
[...] oogbolmassage [...]
quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef dotKoen het volgende:
Vandaag college van een neurochirurg gehad die ging uitleggen wat een MRI is. 'Wat we gebruiken zoveel afkortingen, dan raak je wel eens in de war'
quote:
Ohja, zo'n linkszijdig bloedig CVA met uitvalsverschijnselen aan de linker lichaamshelft. Zo zie je ze dagelijks.quote:Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef iofn het volgende:
Hij praat best goed voor iemand waarbij zijn linker hemisfeer eruit ligt.![]()
En heb je nu de griep?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef intoxicated het volgende:
En wederom de griepprik gehaald
Oh ja, dat begint ook weer. Dit jaar de eerste keer dat ik hem officieel moet halen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef intoxicated het volgende:
En wederom de griepprik gehaald
Nee, ik heb nu een anafylactoïde reactie.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En heb je nu de griep?![]()
Zo ja, beterschap!
Zo niet, geld terug vragen!![]()
Dat heb ik ook wel eens van fok! Gewoon doorademen!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een anafylactoïde reactie.
Bring on the adrenalin
Anafylactoîde reacties op basis van griepvaccins? Dan lijkt me een anafylactische reactie waarschijnlijker.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een anafylactoïde reactie.
Bring on the adrenalin
Dus je hebt helemaal geen griepprik gehad?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef intoxicated het volgende:
Het kan wel degelijk![]()
En, voor wie de champagne al wilde aanbreken omdat ik dreigde te overlijden: Nee, het is niet waar.
CPAP ftwquote:Op woensdag 22 september 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens van fok! Gewoon doorademen!![]()
Nee, maar je hebt nu wel mind-control nanochips binnengekregen die zorgen dat je nog meer Plavix gaat voorschrijvenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:03 schreef intoxicated het volgende:
Het kan wel degelijk![]()
En, voor wie de champagne al wilde aanbreken omdat ik dreigde te overlijden: Nee, het is niet waar.
Nano-chips zonder saus!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt nu wel mind-control nanochips binnengekregen die zorgen dat je nog meer Plavix gaat voorschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |