Inmiddels weer vermist jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Janies buurman is vermist, en nu dus net gesignaleerd. Maar nog steeds vermist dus.
Je zou nog een paar voor ons overhouden!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
En de zandkoekjes waren lekker
Die heeft A alleen gemaakt, ik heb de oven aan gezet en een ei in de kom gebroken, maar zij heeft alles gewogen en gekneed en met een glas de koekjes uitgestoken
Dat komt nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inmiddels weer vermist jaHij is een uurtje thuis geweest oid en toen weer vertrokken. Wel met auto trouwens, dus dat verhaal dat ie m in de prak had gereden, blijkt niet waar te zijn.
Meestal geen last van hem hoor. Hij is veel weg (Vooral als hij een vriendin heeft) en meestal dus ook niet vervelend, maar dit is een beetje een rare situatie en je vraagt je dan toch af hoe het gaat en waar ie is enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
o.
@Janies : Dat is niet prettig wonen dan?
Er zijn er nog twee, die zijn nog voor de kindjes morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je zou nog een paar voor ons overhouden!
Tja, maar als de politie zo nodig jou hulp wilt en dan niks doet.. OF wel en dan niets laten horen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal geen last van hem hoor. Hij is veel weg (Vooral als hij een vriendin heeft) en meestal dus ook niet vervelend, maar dit is een beetje een rare situatie en je vraagt je dan toch af hoe het gaat en waar ie is enzo.
Blik kan wat meer hebben gelukkig, maar het blijft maar omhoog komenquote:
Ja, klopt, als je het dan open doequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blik kan wat meer hebben gelukkig, maar het blijft maar omhoog komen
Oke.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, als je het dan open doe
[n ][t, heb je allen schui ]mn] a\nd
/ajt
lig
ipot
Whut?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ajt
lig
ipot
niet zo in de prak dat hij niet meer rijdt tenminstequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inmiddels weer vermist jaHij is een uurtje thuis geweest oid en toen weer vertrokken. Wel met auto trouwens, dus dat verhaal dat ie m in de prak had gereden, blijkt niet waar te zijn.
Wtfquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ajt
lig
ipot
typtyfus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/ajt
lig
ipot
Wilde net zeggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik geloof dat ze een nekschot heeft gekregen en met haar hoofd op het toetsenbord is gevallen.
Die deed ik omdat ik niet geloof dat het echt waar is, en eigenlijk maar een grapje maakte.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wilde net zeggen
Bijpassende Posticon ook![]()
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die deed ik omdat ik niet geloof dat het echt waar is, en eigenlijk maar een grapje maakte.
Mja, het kaatste uur maak ik geen wereldscore meerquote:
Zo'n gevoel had ik alquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was de kat
[ afbeelding ]
Die viel me ineens aan en ging op mn toetsenbord liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |