quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
spammerts van me
en gf explain
[..]
Dan moet je wachtenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat ff bankhangen.
nee, dat was de vleesla van DMquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar dat kan niet want die zit al vol met 2 maanden vlees.
Ojaquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was de vleesla van DM
Mooie samenvattingquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt voor de laptop mee te kijken wat ik doe
Ado is Maffiafilm aan het kijken. Niet mijn ding.
Heb met de kindjes Night at the museum 2 gezienGezellig en was een leuke film
En naar de speeltuin geweest, waar ik samen met A een zandkasteel had gemaakt. Tot ze er genoeg van had
En de buurman is gesignaleerd, dus politie gebeld (die hadden dat gevraagd) en niets meer van gehoord of gezien, buurman is weer weg inmiddels.
Ik wou je net vragen naar je buurman, maar het blijft toch een vaag verhaal..quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt voor de laptop mee te kijken wat ik doe
Ado is Maffiafilm aan het kijken. Niet mijn ding.
Heb met de kindjes Night at the museum 2 gezienGezellig en was een leuke film
En naar de speeltuin geweest, waar ik samen met A een zandkasteel had gemaakt. Tot ze er genoeg van had
En de buurman is gesignaleerd, dus politie gebeld (die hadden dat gevraagd) en niets meer van gehoord of gezien, buurman is weer weg inmiddels.
Wadskebeurt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wou je net vragen naar je buurman, maar het blijft toch een vaag verhaal..
Janies buurman is vermist, en nu dus net gesignaleerd. Maar nog steeds vermist dus.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wou je net vragen naar je buurman, maar het blijft toch een vaag verhaal..
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maffiafilms, schietfilms en dat soort geneuzel is de boeketreeks voor mannen zeg ik altijd maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |