quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik heb wel -4 aan beide ogen.
Nimmerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef msnk het volgende:
BrandX, wanneer vraag je naturalisatie aan?
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef msnk het volgende:
Oh. Alleen moslims dus. Discriminatie.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef Rookert het volgende:
Balkenende met zijn droge humor trouwens laatst:
*man met Bugatti Veyron op evenement klaagt speels over BPM*
"Meneer Balkenende, ik betaalde voor deze auto bijna 300.000 euro BPM"
Balkenende: "Mag ik U bij deze namens de Nederlandse Staat bedanken voor de aanschaf van deze auto?![]()
"
CDA zal hem missen
En toch voel ik enige vorm van diskriminazi'dquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
Mij boeit het eigenlijk geen ene flikker wat of hoe iemand is, als diegene maar normaal tegen mij doet, doe ik normaal terug. Een van mijn beste vrienden is een ex-moslim. Irakees istie
Zo, dat was wel weer serieus genoeg geloof ik
Lollercoasterquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef Rookert het volgende:
Balkenende met zijn droge humor trouwens laatst:
*man met Bugatti Veyron op evenement klaagt speels over BPM*
"Meneer Balkenende, ik betaalde voor deze auto bijna 300.000 euro BPM"
Balkenende: "Mag ik U bij deze namens de Nederlandse Staat bedanken voor de aanschaf van deze auto?![]()
"
CDA zal hem missen
Daarom misschien wordt het later wel bruin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook blond, maar later kreeg ik bruin haar.
Weet ik eigenlijk niet. Dan moet ik weer naar beneden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
[..]
En blauwe ogen? Give it sixteen years
Lees dan, flapdrol:quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/(...)isies-neemt-toe.html
Paar berichten daaronder:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)evisie-met-bril.html
quote:Er is in Nederland een toenemende interesse voor 3D-televisies. Ondanks recent onderzoek waaruit naar voren kwam dat er weinig enthousiasme is voor 3D-tv met een bril, zien veel winkeliers de vraag naar dergelijke toestellen stijgen.
Uiteraardquote:
Zag 't ook al op Tweakersquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/(...)isies-neemt-toe.html
Paar berichten daaronder:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)evisie-met-bril.html
Turkse genenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Turkse genen verspreiden, Turkser (woord?) kan haast niet.
[..]
Zag 't ook al op TweakersNaja, 2e bericht kon je dan afleiden uit de tekst van het eerste bericht
De Ottomaansequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse genen. Welke van de tigduizend genen van welk Turks volk wil je verspreiden?
A-ha, meneer gelooft nog in het Superieure Turkse/Ottomaanse Overheerschende Rijk. Wacht maar tot onze grote blonde vriend de macht grijpt. Dan wordt Turkije gewoon een onderdeel van het Koninkrijk der Fantastische Nederlanden.quote:
Dat zou ik niet ontmoedigen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A-ha, meneer gelooft nog in het Superieure Turkse/Ottomaanse Overheerschende Rijk. Wacht maar tot onze grote blonde vriend de macht grijpt. Dan wordt Turkije gewoon een onderdeel van het Koninkrijk der Fantastische Nederlanden.
Gewoon gewoon blijven doen en hier meeposten omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef msnk het volgende:
Straks toespraak van Wilders, woooooooooo![]()
![]()
[..]
En toch voel ik enige vorm van diskriminazi'dHoe was je van plan dit goed te maken?!
[..]
Lollercoaster
Mensen die zichzelf aajstsja noemen, terwijl het natuurlijk gewoon ayesha is.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf aajstsja noemen, terwijl het natuurlijk gewoon ayesha is.
Ryanair vliegt ook naar Malta sinds kort of binnenkort dacht ik. Verder gewoon een klein Grieks eiland pakken, parelwitte stranden en azuurblauw water binnen 7 uur reizenquote:
Grieks daklfja;dklfja;dlfja;ldfja;slkdfja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ryanair vliegt ook naar Malta sinds kort of binnenkort dacht ik. Verder gewoon een klein Grieks eiland pakken, parelwitte stranden en azuurblauw water binnen 7 uur reizen
Ayça wel redelijk volgens mij. (in Turkije danquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef msnk het volgende:
Is Ayca eigenlijk een veelvoorkomende naam?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef msnk het volgende:
Is Ayca eigenlijk een veelvoorkomende naam?
Aycaquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ayça wel redelijk volgens mij. (in Turkije dan)
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Landysh het volgende:
Is het mogelijk om een weekje naar New York ofzo te gaan? Ik ga in mijn eentje, is dat wel verstandig?
Ik ben van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.
Als je budget het toelaat is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Landysh het volgende:
Is het mogelijk om een weekje naar New York ofzo te gaan? Ik ga in mijn eentje, is dat wel verstandig?
KLM zegt:quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ongeveer 800 euro.
Net genoeg voor een vliegticket?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.
Wanneer wil je gaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
3,14 is pi. ik maakte een garp.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk zeldzaam dan.
[..]
Verbaast mij niets. Maar je kent mij en mijn kennis van alles wat een beetje Turk is wel een beetje.
Ik denk dat die paar honderd euro die je overhoudt snel opgaan aan overnachtingen in niet al te shabby hostelsquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
KLM.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KLM zegt:
400-1200 euro voor een retourticket.
Hmmmmmmmmmmmmmm. Ik wil gewoon een weekje weg. Maakt me niet uit waarheen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat die paar honderd euro die je overhoudt snel opgaan aan overnachtingen in niet al te shabby hostels
quote:
3,14159265.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
3,14 is pi. ik maakte een garp.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja jij woont al praktisch in Duitsland.
Jawel. Maar ook via Venlo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]...
Maar nu je het zegt - is D'dorf een beetje goed bereikbaar vanuit, laten we zeggen, Nijmegen?
Hè? Zie jij een herder? Waar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het sexy is om boven een Duitse herder te poseren.
Mensen die in de buurt van Venlo wonen misschien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie komt er nou in Venlo als je ook in Nijmegen kunt zijn? Wie?
Is zij nou natuurlijk zo blond, of verft ze haar haarquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Verrek, daar staat inderdaad een herder
Moet je die van Weeze dan eens zien:quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:13 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutsite heeft dusseldorf airport.
Alleen daarom zou ik al met klm gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je die van Weeze dan eens zien:
http://www.airport-weeze.de/index.php?lang=en
Alles van Nederland is gewoon superieur aan zijn Duitse tegenhanger.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al met klm gaan.
420 euro voor een retourtje NY valt wel mee, hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef Landysh het volgende:
KLM en schiphol zijn gewoon teringduur.
Was dat een retourtje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
420 euro voor een retourtje NY valt wel mee, hoor.
Iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om niet te zeggen goedkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Het belangrijkste is dat je niet 's weekends (want druk en duur) vliegt, dus gewoon goede data kiezen en je kan best goedkoop vliegen.quote:
Op de antropologen, archeologen, filosofen en componisten na.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles van Nederland is gewoon superieur aan zijn Duitse tegenhanger.
Hmmmm.. thanks for the tip.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Het belangrijkste is dat je niet 's weekends (want druk en duur) vliegt, dus gewoon goede data kiezen en je kan best goedkoop vliegen.
Leugens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Op de antropologen, archeologen, filosofen en componisten na.
Update: JAquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
[..]
En blauwe ogen? Give it sixteen years
Noh, had 't al gezien, maarrreee. Je durft wel te playen he, chickies met 1 hele postquote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
Alweer klaar, beetje slap populistisch gedoe van wat ik heb gezien.
"In the name of freedom, no mosque here"
Totaal niet spannend
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:58 schreef turnazz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tof manquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:02 schreef turnazz het volgende:
TURNAZZ IS BACK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heeft net 31 getrokkenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
heeft net 31 getrokkenvandaar zo slapjes
het zou je sieren als je nokt met al die smileysquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:02 schreef turnazz het volgende:
TURNAZZ IS BACK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
Weet je zeker dat het geen buurtvergadering is over de troep in de gang?
Hoe heet deze Vlaamse Koefnoenquote:
JA NEEquote:Op zondag 12 september 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja.
Het was geen buurtvergadering, maar een biervergadering. Hahahahaha, snap je hem? snappie????
bedrijfsorgiequote:
ik kom volgende week naar Alkmaarquote:
kom maarquote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik kom volgende week naar Alkmaar
je ouders zijn niet thuis tochquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
als je op het juiste moment komt niet
Bilmem..quote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef turnazz het volgende:
[..]
![]()
wat als je ouders opeens binnenkomen
2 opties:quote:
wat weet jij nou van trannies afquote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Hmm bosver ik ken nog wel wat trannies voor je op de achterdam
best of both worlds jwtquote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
wat weet jij nou van trannies aftenzij jij je ook af en toe.....
quote:
in een moskee misschien niet nee.quote:
who the fuck is montellyquote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Turnazz, ben jij nou niet gewoon een kloon van montelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
Jepquote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
Vandaag is het referendum![]()
![]()
Gister een item erover op het NOS journaal.
Hayir!quote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
![]()
You bet ya..quote:
Ik vroeg mij even af welk referendum je precies bedoelde, maar ik heb het al gevonden.quote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef IHVK het volgende:
![]()
Het referendum van de eeuw man.quote:Op zondag 12 september 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij even af welk referendum je precies bedoelde, maar ik heb het al gevonden.
Zijn er al voorspellingen gedaan?quote:
Ja daarom.quote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn er al voorspellingen gedaan?
Oh, "De opiniepeiligen beloven een nek-aan-nek race: 51 procent zegt ja, 49 procent nee". Spannend.
Om meer mensen om te halen toch ja te stemmen? Iets controversieels 'leuk' verpakken.quote:
EVET is meer dan alleen dat you idiot..quote:Op zondag 12 september 2010 15:39 schreef msnk het volgende:
Ik weet geen fuck van Turkse politiek en toch mag ik al die kut partijen niet.
Maar als EVET betekent dat mensen die onschuldige mensen systematisch hebben gemarteld worden aangepakt, ga ik voor EVET!
scheiding van kerk en staat, wil je dat of niet.. met AK parti gaat dit verdwijnen.. straks gaan die idioten/landverraders ook van Ataturk een staatscrimineel maken.quote:Op zondag 12 september 2010 15:44 schreef msnk het volgende:
Wie kiest die rechters nu dan? Kosaner zeker?
Volgens de NOS worden de rechters nu al gekozen door een gast van de AK-partijquote:Op zondag 12 september 2010 15:43 schreef turnazz het volgende:
[..]
EVET is meer dan alleen dat you idiot..
met EVET kan het parlement de rechters kiezen, weg met onafhankelijke onpartijdige rechters dus..![]()
allemaal rechters met haatbaarden.. en nog veel meer macht voor de achterlijke islampartij met achterlijke middeleeuwse oogklepdenkbeelden..
in NL worden rechters toch ook niet door de tweede kamer gekozen..![]()
het wordt alleen maar erger.. over een paar jaar hoofddoekjes op scholen, studenten met niqaab, burqa en salvar..quote:Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens de NOS worden de rechters nu al gekozen door een gast van de AK-partij
Gatsie.quote:Op zondag 12 september 2010 15:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
het wordt alleen maar erger.. over een paar jaar hoofddoekjes op scholen, studenten met niqaab, burqa en salvar..
waarom secularisme belangrijk is:quote:Op zondag 12 september 2010 15:49 schreef msnk het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom al die Turken zo moeilijk doen om het secularisme. Als je vraagt of ze moslim zijn antwoordt 99% standaard "JA TUURLIJK" en krijg je een doodschop als je ook maar iets godslasterend zegt
Ohja, en alles en iedereen is gavur.
Het lijkt Nederland wel.quote:Op zondag 12 september 2010 15:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
het wordt alleen maar erger.. over een paar jaar hoofddoekjes op scholen, studenten met niqaab, burqa en salvar..
Ik voel mij zeer beperkt in mijn vrijheid om te leven zoals IK dat wil doordat ik geen kritiek mag leveren op Turkije. Wat is dit, de middeleeuwenquote:Op zondag 12 september 2010 15:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
waarom secularisme belangrijk is:
ISLAM is een godsdienst die vrijheden beperkt, ik wil niet dat een fucking parlement of regering mijn vrijheden gaat beperken, mij allerlei dingen gaat opleggen wat in het heilige boek van de Islam staat.. ik bepaal zelf wat ik wel of niet doe..
Jij bent pro onderdrukkingquote:Op zondag 12 september 2010 15:54 schreef turnazz het volgende:
sowieso moet AK partij oprotten met die Kürt açilimi.. vroeger bu adamlar cesaret edemedigi seyleri, simdi bize gelip meydan okuyorlar.. BDP ye bak sana.. al die steden heerst nu anarchie..
Koerden in Turkije gedragen zich erger als Marokkanen in Nederland en als Basken in Spanje.. als je doorgaat zoals met de politiek van AKP nu, dan kan je die gasten over 10 jaar echt niet in bedwang houden en hebben ze waarschijnlijk een eigen land wat 2/5 van het huidige Turkije is.quote:Op zondag 12 september 2010 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik voel mij zeer beperkt in mijn vrijheid om te leven zoals IK dat wil doordat ik geen kritiek mag leveren op Turkije. Wat is dit, de middeleeuwen? Er is een burgeroorlog nodig om de troep op te ruimen zodat de schade beperkt blijft.
[..]
Jij bent pro onderdrukking?
Uh nee hoor.quote:Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens de NOS worden de rechters nu al gekozen door een gast van de AK-partij
eskiden adamlar buna cesaret edemiyorlardi.. su hale bak..quote:
Onzin gebeurde vroeger ook..quote:Op zondag 12 september 2010 16:15 schreef turnazz het volgende:
[..]
eskiden adamlar buna cesaret edemiyorlardi.. su hale bak..![]()
[ afbeelding ]
heb je weleens gelezen wat er op de meetings van BDP over Turkije gezegd wordt of over gesneuvelde soldaten..quote:
Ja dat weet ik. BDP is kut. Maar PKK kon alleen ontstaan in die omgeving van onderdrukking en geweld die er al jarenlang is geweest. Plukken we nog steeds de vruchten van.. Meerderheid van de Koerden wil er niks nee te maken hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 16:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
heb je weleens gelezen wat er op de meetings van BDP over Turkije gezegd wordt of over gesneuvelde soldaten..siz gidin aaien yapin bunlari..
![]()
Grappig, je klinkt nu net als een blonde kruisvaarder waar zoveel ophef over bestaat. Veelal onder Turken ookquote:Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef turnazz het volgende:
[..]
Koerden in Turkije gedragen zich erger als Marokkanen in Nederland en als Basken in Spanje.. als je doorgaat zoals met de politiek van AKP nu, dan kan je die gasten over 10 jaar echt niet in bedwang houden en hebben ze waarschijnlijk een eigen land wat 2/5 van het huidige Turkije is.
Wat bedoel je nou? Dat ze vroeger nooit tegen soldaten vochten of...?quote:Op zondag 12 september 2010 16:15 schreef turnazz het volgende:
[..]
eskiden adamlar buna cesaret edemiyorlardi.. su hale bak..![]()
[ afbeelding ]
Nou, wat dan?quote:Op zondag 12 september 2010 16:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
heb je weleens gelezen wat er op de meetings van BDP over Turkije gezegd wordt of over gesneuvelde soldaten..
dan zou ik toch maar eens even wat kranten openslaan als ik jou was..quote:
BDP is een PKK partij ofzo?quote:Ja dat weet ik. BDP is kut. Maar PKK kon alleen ontstaan in die omgeving van onderdrukking en geweld die er al jarenlang is geweest. Plukken we nog steeds de vruchten van.. Meerderheid van de Koerden wil er niks nee te maken hebben.
Het minst belangrijke punt in mijn post en alleen dat durf je te beantwoordenquote:Op zondag 12 september 2010 16:23 schreef turnazz het volgende:
[..]
dan zou ik toch maar eens even wat kranten openslaan als ik jou was..
maar laat ook maar, ik weet al aan welke kant jij staat..
nee de partij van Ecevit nou goed..quote:
Er was laatst toch nog zo'n Koerdische partij verbodenquote:Op zondag 12 september 2010 16:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja op papier niet. Maar ligt er dik bovenop verder
Die is gestopt tochquote:Op zondag 12 september 2010 16:24 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee de partij van Ecevit nou goed..
Gewoon dezelfde met dezelfde mensen alleen een andere naamquote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Er was laatst toch nog zo'n Koerdische partij verbodenIs dit wéér een nieuwe?
doe niet zo naief man.. iyi ki sen ülkeyi yönetmiyorsun.quote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Er was laatst toch nog zo'n Koerdische partij verbodenIs dit wéér een nieuwe?
Zal ook wel niet lang duren dan, Turkse politiek kennendequote:Op zondag 12 september 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde met dezelfde mensen alleen een andere naam
Gelukkig maar hèquote:Op zondag 12 september 2010 16:26 schreef turnazz het volgende:
[..]
doe niet zo naief man.. iyi ki sen ülkeyi yönetmiyorsun.
Ooooooh, maar dat mag ook niet!quote:Op zondag 12 september 2010 16:29 schreef IHVK het volgende:
Alleen Ecevit werd wel heel boos toen een vrouw met hoofddoek het parlement in kwam.
Je mag nu Turken gelukkig wel beledigenquote:Op zondag 12 september 2010 16:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat een grondwetsartikel? En die is al gewijzigd toch?
http://www.nu.nl/buitenla(...)erendum-turkije.htmlquote:Militante Koerden probeerden te verhinderen dat andere Koerden hun stem bij de volksraadpleging uitbrachten.
De militanten zouden onder meer met een molotovcocktail en stenen hebben gegooid. De politie gebruikte traangas om de twee partijen uiteen te drijven en arresteerde tien mensen.
Stembureaus
Ook elders waren er problemen. Het Koerdische persbureau Firat meldde dat paramilitairen in de provincie Sirnak mensen belaagden die niet wilden gaan stemmen.
10 mensen, kleine groeperingen zegquote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)erendum-turkije.html
Veel begrepen van democratie daar..
Koerdische persbureau, dus Turkse paramilitairen? Of Koerdische paramilitairen? Ik vind 't maar onduidelijk geplempt.quote:Ook elders waren er problemen. Het Koerdische persbureau Firat meldde dat paramilitairen in de provincie Sirnak mensen belaagden die niet wilden gaan stemmen.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:32 schreef IHVK het volgende:
Die wijziging heeft trouwens zoveel goede punten. Op punten van menigsuiting, burgerrechten, staken , protesteren democratie.. Gelijkwaardigheid man en vrouw wordt zelfs officieel in de grondwet vastgelegd. Dan kun je toch niet zeggen dat hij sharia in gaat voeren..
Maar toch een beetje die angst voor Erdogan.
That's Turkish politics for ya.quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Julis het volgende:
Ik haat dat gedoe met "Tayyipcilik-antiTayyipcilik". Mensen die "Nee" stemmen, omdat ze anti-AKP zijn of mensen die "Ja" stemmen, omdat ze pro-AKP zijn. Daar heeft het toch niets mee te maken?
Cumhuriyet über allesquote:Op zondag 12 september 2010 17:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie weet zit er wel een hot trannie onder, vind je dat geen spannende gedachte?
Maar denk nou eens na. Iedere keer dat je over straat loopt en zo'n theedoek langskomt, is er de kans dat er zo'n Thaise natasha onder zit!quote:
ik neuk liever jou diep in je reetquote:Op zondag 12 september 2010 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar denk nou eens na. Iedere keer dat je over straat loopt en zo'n theedoek langskomt, is er de kans dat er zo'n Thaise natasha onder zit!
Tel uit je winst!
Of hou jij niet van getease
Hey, je moet wel wat offers overhebben voor je genot he
Ik voel me gevleidquote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik neuk liever jou diep in je reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |