quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik heb wel -4 aan beide ogen.
Nimmerquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef msnk het volgende:
BrandX, wanneer vraag je naturalisatie aan?
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef msnk het volgende:
Oh. Alleen moslims dus. Discriminatie.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef Rookert het volgende:
Balkenende met zijn droge humor trouwens laatst:
*man met Bugatti Veyron op evenement klaagt speels over BPM*
"Meneer Balkenende, ik betaalde voor deze auto bijna 300.000 euro BPM"
Balkenende: "Mag ik U bij deze namens de Nederlandse Staat bedanken voor de aanschaf van deze auto?![]()
"
CDA zal hem missen
En toch voel ik enige vorm van diskriminazi'dquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
Mij boeit het eigenlijk geen ene flikker wat of hoe iemand is, als diegene maar normaal tegen mij doet, doe ik normaal terug. Een van mijn beste vrienden is een ex-moslim. Irakees istie
Zo, dat was wel weer serieus genoeg geloof ik
Lollercoasterquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef Rookert het volgende:
Balkenende met zijn droge humor trouwens laatst:
*man met Bugatti Veyron op evenement klaagt speels over BPM*
"Meneer Balkenende, ik betaalde voor deze auto bijna 300.000 euro BPM"
Balkenende: "Mag ik U bij deze namens de Nederlandse Staat bedanken voor de aanschaf van deze auto?![]()
"
CDA zal hem missen
Daarom misschien wordt het later wel bruin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook blond, maar later kreeg ik bruin haar.
Weet ik eigenlijk niet. Dan moet ik weer naar beneden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
[..]
En blauwe ogen? Give it sixteen years
Lees dan, flapdrol:quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/(...)isies-neemt-toe.html
Paar berichten daaronder:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)evisie-met-bril.html
quote:Er is in Nederland een toenemende interesse voor 3D-televisies. Ondanks recent onderzoek waaruit naar voren kwam dat er weinig enthousiasme is voor 3D-tv met een bril, zien veel winkeliers de vraag naar dergelijke toestellen stijgen.
Uiteraardquote:
Zag 't ook al op Tweakersquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/(...)isies-neemt-toe.html
Paar berichten daaronder:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)evisie-met-bril.html
Turkse genenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Turkse genen verspreiden, Turkser (woord?) kan haast niet.
[..]
Zag 't ook al op TweakersNaja, 2e bericht kon je dan afleiden uit de tekst van het eerste bericht
De Ottomaansequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse genen. Welke van de tigduizend genen van welk Turks volk wil je verspreiden?
A-ha, meneer gelooft nog in het Superieure Turkse/Ottomaanse Overheerschende Rijk. Wacht maar tot onze grote blonde vriend de macht grijpt. Dan wordt Turkije gewoon een onderdeel van het Koninkrijk der Fantastische Nederlanden.quote:
Dat zou ik niet ontmoedigen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A-ha, meneer gelooft nog in het Superieure Turkse/Ottomaanse Overheerschende Rijk. Wacht maar tot onze grote blonde vriend de macht grijpt. Dan wordt Turkije gewoon een onderdeel van het Koninkrijk der Fantastische Nederlanden.
Gewoon gewoon blijven doen en hier meeposten omdat ik dat leuk vindquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef msnk het volgende:
Straks toespraak van Wilders, woooooooooo![]()
![]()
[..]
En toch voel ik enige vorm van diskriminazi'dHoe was je van plan dit goed te maken?!
[..]
Lollercoaster
Mensen die zichzelf aajstsja noemen, terwijl het natuurlijk gewoon ayesha is.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf aajstsja noemen, terwijl het natuurlijk gewoon ayesha is.
Ryanair vliegt ook naar Malta sinds kort of binnenkort dacht ik. Verder gewoon een klein Grieks eiland pakken, parelwitte stranden en azuurblauw water binnen 7 uur reizenquote:
Grieks daklfja;dklfja;dlfja;ldfja;slkdfja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ryanair vliegt ook naar Malta sinds kort of binnenkort dacht ik. Verder gewoon een klein Grieks eiland pakken, parelwitte stranden en azuurblauw water binnen 7 uur reizen
Ayça wel redelijk volgens mij. (in Turkije danquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef msnk het volgende:
Is Ayca eigenlijk een veelvoorkomende naam?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef msnk het volgende:
Is Ayca eigenlijk een veelvoorkomende naam?
Aycaquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ayça wel redelijk volgens mij. (in Turkije dan)
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Landysh het volgende:
Is het mogelijk om een weekje naar New York ofzo te gaan? Ik ga in mijn eentje, is dat wel verstandig?
Ik ben van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.
Als je budget het toelaat is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Landysh het volgende:
Is het mogelijk om een weekje naar New York ofzo te gaan? Ik ga in mijn eentje, is dat wel verstandig?
KLM zegt:quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ongeveer 800 euro.
Net genoeg voor een vliegticket?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mij is de link tussen een tropisch eiland en New York niet helemaal duidelijk.
Wanneer wil je gaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
3,14 is pi. ik maakte een garp.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk zeldzaam dan.
[..]
Verbaast mij niets. Maar je kent mij en mijn kennis van alles wat een beetje Turk is wel een beetje.
Ik denk dat die paar honderd euro die je overhoudt snel opgaan aan overnachtingen in niet al te shabby hostelsquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Landysh het volgende:
KLM.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KLM zegt:
400-1200 euro voor een retourticket.
Hmmmmmmmmmmmmmm. Ik wil gewoon een weekje weg. Maakt me niet uit waarheen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat die paar honderd euro die je overhoudt snel opgaan aan overnachtingen in niet al te shabby hostels
quote:
3,14159265.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
3,14 is pi. ik maakte een garp.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja jij woont al praktisch in Duitsland.
Jawel. Maar ook via Venlo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]...
Maar nu je het zegt - is D'dorf een beetje goed bereikbaar vanuit, laten we zeggen, Nijmegen?
Hè? Zie jij een herder? Waar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het sexy is om boven een Duitse herder te poseren.
Mensen die in de buurt van Venlo wonen misschien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie komt er nou in Venlo als je ook in Nijmegen kunt zijn? Wie?
Is zij nou natuurlijk zo blond, of verft ze haar haarquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Verrek, daar staat inderdaad een herder
Moet je die van Weeze dan eens zien:quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:13 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutsite heeft dusseldorf airport.
Alleen daarom zou ik al met klm gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je die van Weeze dan eens zien:
http://www.airport-weeze.de/index.php?lang=en
Alles van Nederland is gewoon superieur aan zijn Duitse tegenhanger.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al met klm gaan.
420 euro voor een retourtje NY valt wel mee, hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef Landysh het volgende:
KLM en schiphol zijn gewoon teringduur.
Was dat een retourtje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
420 euro voor een retourtje NY valt wel mee, hoor.
Iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om niet te zeggen goedkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Het belangrijkste is dat je niet 's weekends (want druk en duur) vliegt, dus gewoon goede data kiezen en je kan best goedkoop vliegen.quote:
Op de antropologen, archeologen, filosofen en componisten na.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles van Nederland is gewoon superieur aan zijn Duitse tegenhanger.
Hmmmm.. thanks for the tip.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Het belangrijkste is dat je niet 's weekends (want druk en duur) vliegt, dus gewoon goede data kiezen en je kan best goedkoop vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |