quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Hmm, ik bel net naar Parts voor mijn rubbers, en die zwerven nog ergens tussen hier en de USquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef PeuRac het volgende:
drukke dag![]()
Klopt, maar die zal ook druk zijn met z'n stand neem ik aan. Eigenlijk moet ik ook flink schoonmaken, wassen, etc. Eerst maar eens douchen en ontbijten
Hmm, doe maar een belletje danquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik bel net naar Parts voor mijn rubbers, en die zwerven nog ergens tussen hier en de US![]()
da's mooi kut
![]()
Ik ga FF naar de buurman, die kachel naar binnen trappen, en dan kijken we wel even hoe vlot dat gaat, misschien ..........
ALS ik ga, nemen we de Lincoln, gaan we wel in stijl natuurlijk![]()
brrrr Nootdorp das we erg dichtbij ..... toch niet bij Tuynder hèquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:02 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb aan de buurman beloofd dat ik FF zou helpen een houtkachel naar binnen slepen en plaatsen, schoorsteen moet geveegd bij hem én bij mij, mijn gras moet gemaaid, er ligt nog 10 kuub hout voor de deur wat naar binnen en weg moet, daar moet ik ook nog even een hokkie voor knutselen, spullen voor halen, en ik moet straks een set nieuwe deurrubbers voor de Chevy ophalen in Nootdorp en bij de spuiter afgooien zodat het hok maandag weer de weg op kan...
Goat echniej
Snelle slalom is eitje. De langzame slalom is kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
@ SD, ik heb de weg gevonden.
@ Arno, ik vind stapvoets rijden wel makkelijk. Slalommen daarentegen
. Dat ging alleen de laatste keer goed, dus misschien heb ik 'm door.
@ de rest, Haaaaaaaaai!
Ja, ik moest dus die langzame..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snelle slalom is eitje. De langzame slalom is kut
Die moest ik op m'n examen over doenquote:
We shall see.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die moest ik op m'n examen over doen
Maat van me heeft die proef niet eens gehaald bij z'n examen.
Is gewoon echt een kutproef
Maarja, als je de andere langzame proeven wel beheerst is er niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |