quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
mama's van buikslapers, hebben jullie ook steeds natte kindjes 's ochtends? Driekus was weer nat. Z'n luiers gaan tot 18 kilo dus dat zou het niet moeten zijn, maar wij denken dat het aan het buikslapen ligt.
Takkembah ik denk dat je gelijk hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:27 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Asy is lekker met vakantie!!Maar ze komt gauw weer terug!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:28 schreef Poppejans het volgende:
Hier geen last Mefke. Wat ik trouwens wel doe bij luiers is eerder bij het minimale gewicht dan max.gewicht wat op een verpakking staat overstappen naar een grotere maat.
Hoeveel weegt hij nu? en overdag is hij niet nat? Oja en is de luier dan echt erg vol met plas of plast hij er naast denk je?
Je zou eens kunnen proberen hem alleen met slapen dan in een 4+ luier te doen.
Ja, maar dat doet Thomas alleen maar als hij iets niet wil. Bv als hij fruitpap moet eten. Anders herken ik het niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Lars gefeliciteerd!
Balen VlindurZo pijnlijk ook voor hem...
Sorbo: bekend verschijnselBalen omdat ze niks vinden
Hey, Florian doet soms raar. hij gooit ineens zijn hoofd een eindje achterover en doet zijn mond wijd open. Alsof hij probeert een hap lucht boven hem te nemen oid. Meestal vrij plotseling. Hij lijkt het wel leuk te vinden, maar ik vind het er raar uitzien. Dus ik zeg tegen TARA: hij doet raar met zijn hoofd. TARA: ja naar achteren hè? had ik ook al een paar keer gezien....
herkenbaar?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef Twinkly het volgende:
Nog wat grappigs, als ik vraag "Niels, waar is.....?" dan gaat hij zoeken. Bij waar is je stukje brood zoekt hij naar de grond wanneer hij in de stoel zit. En hij wijst mijn neus aan wanneer ik hem vraag waar zijn neus is
Héél herkenbaar zelfs. Ivan doet het om verschillende redenen. Soms omdat hij het gewoon leuk vindt, soms omdat hij boos of gefrustreerd is en soms omdat hij moe begint te worden. Het plotseling achterover gooien van zijn hoofd springt daarbij wel meer in het oog dan het opengooien van de mond. Ik heb het ook nooit herkend als 'happen naar lucht'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Hey, Florian doet soms raar. hij gooit ineens zijn hoofd een eindje achterover en doet zijn mond wijd open. Alsof hij probeert een hap lucht boven hem te nemen oid. Meestal vrij plotseling. Hij lijkt het wel leuk te vinden, maar ik vind het er raar uitzien. Dus ik zeg tegen TARA: hij doet raar met zijn hoofd. TARA: ja naar achteren hè? had ik ook al een paar keer gezien....
herkenbaar?
Ik zou het ook zo laten. Ivan ging een paar weken later over op 3 flessen, toen hij brood kreeg. Als je je zorgen maakt of wat geruststelling wilt dan kun je Daan eens (een paar keer) extra wegen. Eventueel kun je iets eerder beginnen met het introduceren van vast voedsel waar meer energie in zit, bijvoorbeeld brood. Je kunt dan natuurlijk ook in een vicieuze cirkel raken als hij daardoor nóg minder gaat drinken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:21 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, misschien als hij echt helemaal beter is, dat zijn schema weer anders wordt, maar voor nu laat ik het maar even zo.
Vanaf mei dan (7 mnd), tot zeker tot voordat we op vakantie gingen (10 mnd). En nu geven we vaak na de lunch nog een 100ml (90/3). Voor de rest is het rietbeker en flesjes water lurken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:15 schreef happyme28 het volgende:
Hoelang hebben jullie dan die 3 flessen gegeven? Was dat daarvoor? Daan is nu ruim 6,5 maand. Ik wil straks wel naar kleinere flessen maar zeker nu er maar 3 flesvoedingsmomenten zijn, houd ik het maar op die 200ml zodat hij in ieder geval 600ml binnenkrijgt. Gelukkig eet hij aardig wat fruit en een beetje groente, maar die 600ml heeft hij toch wel minimaal nodig.
Apart, hier staat op de doos 4 flessen van 6 scheppen.quote:Op zondag 12 september 2010 11:43 schreef leonieke het volgende:
Thomas drinkt hier ook maar drie flessen van telkens 7 scheppen (op de doos staat ook aangegeven dat dat de dagelijkse hoeveelheid is, dus ik durf hem eigenlijk niet meer geven). Daarnaast eet hij zijn groentepap helemaal opfruit is nog steeds een probleem, maar we blijven het aanbieden.
raarquote:Op zondag 12 september 2010 13:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, 3-4 flessen 180/6 bij 6-8 maanden en 3 flessen van 180/6 bij 8-10maanden.
Neuh, gewoon alles samen en alleen overdag.quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Lars, een dagje te laat, maar alsnog van harte met je verjaardag!![]()
En Karin natuurlijk ook gefeli met je verjaardagHeb je nog een eigen feestje gehad?
Thanks! Die spray heb ik inderdaad. Ik herinnerde me dat McLaura dat ook had en ik heb haar gisteren gevraagd hoe het heet en waar je het koopt. Is een stuk prettiger voor Isabeau!quote:Op zondag 12 september 2010 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Wat ongelooflijk zielig van de billetjes van Rienk en IsabeauEr is ook een zinkzalf-spray he? Dan doet het opbrengen geen pijn! En als er een dikke rode rand om de uitslag zit, zou het kunnen dat er ook een schimmelinfectie overheen is gekomen, dan kun je er antischimmelcreme opsmeren die je ook voor je voeten gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |