abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86306308
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 49

17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris,zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 15-09-2010 11:58:58 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86306334
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef mefke79 het volgende:
mama's van buikslapers, hebben jullie ook steeds natte kindjes 's ochtends? Driekus was weer nat. Z'n luiers gaan tot 18 kilo dus dat zou het niet moeten zijn, maar wij denken dat het aan het buikslapen ligt.
Takkembah ik denk dat je gelijk hebt.
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:27 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Asy is lekker met vakantie!! :W Maar ze komt gauw weer terug!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86306371
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:28 schreef Poppejans het volgende:
Hier geen last Mefke. Wat ik trouwens wel doe bij luiers is eerder bij het minimale gewicht dan max.gewicht wat op een verpakking staat overstappen naar een grotere maat.
Hoeveel weegt hij nu? en overdag is hij niet nat? Oja en is de luier dan echt erg vol met plas of plast hij er naast denk je?
Je zou eens kunnen proberen hem alleen met slapen dan in een 4+ luier te doen.
pi_86306606
Gefeliciteerd met de verjaardag van Lars, Karin! *O*

Als Ivan berenplaatjes uit zou kunnen zoeken had hij dit plaatje uitgekozen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86306616
*O* Gefeliciteerd Lars!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:58:58 #6
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86306665
*O* Proficiat Lars!!
Maak er maar een gezellig feestje van!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86306874
Lars, gefeliciteerd grote jongen!! Karin, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je mannetje! Hopenlijk hebben jullie een fantastische dag!

Hier geen doorlekken bij mijn buikslapertje. Het is geloof ik 1 keer gebeurd bij een middagslaapje maar toen was oma niet zo secuur geweest met het omdoen van de luier.

Daan is gelukkig weer helemaal koortsvrij. Hij slaapt nog wel erg veel, maar hij is denk flink aan het inhalen. Erg fijn dat hij weer is ongeknapt hoor, ik vond het toch wel lang duren 2 weken koorts.

Ik loop trouwens mega achter in het topic, ga zo maar eens een poging doen om bij te lezen en probeer vanaf nu weer wat meer te posten en op anderen te reageren.
pi_86307350
lars gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Maak er een superdag van!

Overdag is ie droog, nooit iets aan de hand. Ik denk dat het een combi is: en veel plassen en raar zitten. We hebben twee van die grotere luiers liggen, ik ga eens proberen.
Daan weer beter, juh!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:51:22 #9
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86307379
Mef, hier geen doorlekken met onze buikslaper.

Alexa zit wel al even in maat 4 van pampers, omdat onze dame nogal stevige bovenbenen heeft, waardoor ze in maat 3 iedere keer doorlekte bij dr benen. Ze is nu ongeveer 9 kilo.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86308017
Mefke, Lotte lekt niet door, maar als ze de hele nacht op haar buik heeft gelegen, is de plas wel tot heel hoog in de luier zeg maar. Als ze op dr rug ligt, is de plas meer bij haar billen. Als je in de luier kijkt, een schone ;) , zie je ook dat het grootse opvanggedeelte aan de achterkant zit. Misschien moet je ze verkeerd om aan doen ;)
Lotte!
Noah!
pi_86308133
w/ *O* Gefeliciteerd met je Eerste Verjaardag Lars!!!!!!!! *O* w/

En nu gaat Lars ons verlaten :'( Hij is toch nog steeds speciaal voor mij Karin, door zijn moeilijke start O+
Ik moet maar wat meer gaan meelezen in het dreumesjestopic!

Brr, wat een verhaal van dat kindje op de fiets. Maar toch kan ik het bijna niet geloven, om het nekje te breken moet je fiets wel erg stuiteren toch :? Misschien is het dan toch een sterk verhaal omdat het telkens doorverteld is... Ik hoop het maar.

Niels is nog maar een keer doorgelekt en dat was toen oma de luier scheef omgedaan had :P Misschien kun je ook eens een ander merk luier proberen, dat jullie vertrouwde merk nu niet meer goed aansluit?

Haha, Rienk O+ Nou Vlindur, hier wordt driftig "neeneenee" geroepen wanneer ik hem bij de bakjes van de katten weg haal en vertel dat dat niet mag, maar ik moet hem echt zelf weghalen hoor, anders gaat hij stug verder met waar hij mee bezig is :D Volgens mij denkt hij gewoon dat de bakjes en de kattenbak "Nee" heten.

Nog wat grappigs, als ik vraag "Niels, waar is.....?" dan gaat hij zoeken. Bij waar is je stukje brood zoekt hij naar de grond wanneer hij in de stoel zit. En hij wijst mijn neus aan wanneer ik hem vraag waar zijn neus is :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86309534
Lars! *O* *O* Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!! *O* *O* *O*

Inmiddels komen wij net bij de huisartsen post vandaan en het is inderdaad 'gewone luieruitslag'

We hebben een andere zalf meegekregen. Hier zit een extra sterk goedje in ofzo. We hebben echt een klote nacht gehad, want hij werd wakker van de poep en dan moest hij verschoond worden. Dat doen we met een washandje met lauw water, want dat bijt niet, of iig minder.. En hij poept bijna elk uur tot elke 2 uur, dus tel maar na :O

En ik ben ook ziek. J. was nog ziek dus het is echt klote hier thuis. Ik ga straks mooi mn nest weer in als Rienk even slaapt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86309623
Vlindur :* ontzettend vervelend als je allebei ziekt bent en Rienk zit ook niet lekker in zijn vel. Ken er inmiddels alles van. Hoop dat het zalfje gaat helpen en hij er snel vanaf is.

Twinkly wat schattig dat Niels zo goed 'antwoord'. O+

Hier ligt mijn mannetje al vanaf 10 uur te slapen :o maar ik hoor nu gebrabbel dus ik ga 'm lekker uit bed halen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:33:40 #14
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86309679
Vlindur :* zelf ook nog ziek zijn is helemaal klote....

Hopelijk helpt het zalfje goed. Wat hier goed hielp toen Alexa helemaal open lag, was haar billen drogen met de lucht (ergo, gewoon met blote billen laten aanklooien even). Dat is natuurlijk een risico, maar voor haar was het toen een opluchting.

Beterschap julie allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Takkembah op 11-09-2010 12:34:10 (stommetaalfout) ]
Alexa en Seth zijn lief
pi_86310308
Lars, gefeliciteerd! 1 jaar alweer, grote jongen O+

Mefke, hier ook een buikslaper (nouja, op buik en knieen, raar kind), en bijna nooit geen doorgelekte luier. Vandeweek toevallig wel, maar er had 's nachts een poepexplosie plaatsgevonden. En heel veel poep en heel veel plas werd de luier toch iets teveel.

Hier niet veel te melden, probeer steeds bij te lezen, maar ik heb zo weinig tijd...
Met Thomas alles prima, afgelopen maandag naar het cb: 73cm en 9.2 kilo. Net iets onder het gemiddelde, maar we zijn tevreden. De arts vroeg zich af of hij al dingen kon, en jawel, Thomas demonstreert ff dat hij koffiekopjes om kan trekken... Niet zo handig om die zo dichtbij een kind te zetten. Ik had het kopje ook helemaal niet gezien.
pi_86312768
*O* w/ *O* voor Lars! Tot over een maandje!

Vlindur, beterschap lieve meid :* Heb met je te doen.

Ik baal. Op rontgenfoto's en bloedonderzoek was niks te zien, dus nu moet ik naar de orthopeed voor m'n knie. Ik hoopte op iets duidelijks wat makkelijk te verhelpen was :')

Isabeau heeft vreselijk last van luieruitslag en wordt er gewoon wakker van. Zo zielig! Arm poppetje. Verder is ze goed gemutst. Ik heb de loopauto die ze als kraamcadeau heeft gekregen van haar opa en oma van zolder gehaald. Ze vindt hem geweldig (maar wil wel geduwd worden)
pi_86314451
Lars gefeliciteerd!

Balen Vlindur -O- Zo pijnlijk ook voor hem...

Sorbo: bekend verschijnsel :D Balen omdat ze niks vinden _O-

Hey, Florian doet soms raar. hij gooit ineens zijn hoofd een eindje achterover en doet zijn mond wijd open. Alsof hij probeert een hap lucht boven hem te nemen oid. Meestal vrij plotseling. Hij lijkt het wel leuk te vinden, maar ik vind het er raar uitzien. Dus ik zeg tegen TARA: hij doet raar met zijn hoofd. TARA: ja naar achteren hè? had ik ook al een paar keer gezien....
herkenbaar?
pi_86315244
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
Lars gefeliciteerd!

Balen Vlindur -O- Zo pijnlijk ook voor hem...

Sorbo: bekend verschijnsel :D Balen omdat ze niks vinden _O-

Hey, Florian doet soms raar. hij gooit ineens zijn hoofd een eindje achterover en doet zijn mond wijd open. Alsof hij probeert een hap lucht boven hem te nemen oid. Meestal vrij plotseling. Hij lijkt het wel leuk te vinden, maar ik vind het er raar uitzien. Dus ik zeg tegen TARA: hij doet raar met zijn hoofd. TARA: ja naar achteren hè? had ik ook al een paar keer gezien....
herkenbaar?
Ja, maar dat doet Thomas alleen maar als hij iets niet wil. Bv als hij fruitpap moet eten. Anders herken ik het niet.

(en voor de rest ben ik helemaal niet bijgelezen :@ )
pi_86316067
Netjes hoor de statistieken van Thomas Aoraki! Alle reden om tevreden te zijn!

Sorbootje, wat frustrerend dat ze niet meteen konden zien wat het is. Hopenlijk kan de orthopeed meer doen/zeggen. Sterkte!

Free, niet herkenbaar hier, maar Daan doet regelmatig dingen waarvan ik denk :? :? maar dat gaat dan ook weer over. Luchthappen is natuurlijk wel iets om in de gaten te houden, maar het klinkt me onschuldig in de oren zeker omdat hij er lol in lijkt te hebben.

Ik zit een beetje in dubio. Daan slaapt nu al een paar dagen zoveel overdag dat ik gewoon niet aan de 4 flessen toekom. Hij krijgt nu 's ochtends een papfles van 200ml, rond een uur of 1 een fles van 200ml en rond 14 uur een beetje fruit en 17.30 uur een beetje groente en dan rond 7 uur weer 200ml fles en dan naar bed. Hij slaapt van 10-13 en 15-17 uur. Nou ben ik van mening dat als hij echt honger heeft hij wel wakker zou worden, maar nu al naar 3 flessen vind ik ook wel wat vroeg. Nou ja, misschien als hij echt helemaal beter is, dat zijn schema weer anders wordt, maar voor nu laat ik het maar even zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 11-09-2010 18:11:04 ]
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:47:15 #20
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86316672
happy, klinkt als het schema waar Alexa een hele tijd op heeft gezeten. Die kwam hier ook door haar twee grote slapen niet aan vier flessen.

Edit: zojuist teruggevonden op Fok!, we doen sinds mei (Alexa 7,5 maand) de hoeveelheid van 3 flessen in 4 keer geven.

Dus 's ochtends 200, 's middags en 's avonds 100, en pap 200 voor het naar bed gaan.

[ Bericht 38% gewijzigd door Takkembah op 11-09-2010 16:56:28 ]
Alexa en Seth zijn lief
pi_86318897
Hoelang hebben jullie dan die 3 flessen gegeven? Was dat daarvoor? Daan is nu ruim 6,5 maand. Ik wil straks wel naar kleinere flessen maar zeker nu er maar 3 flesvoedingsmomenten zijn, houd ik het maar op die 200ml zodat hij in ieder geval 600ml binnenkrijgt. Gelukkig eet hij aardig wat fruit en een beetje groente, maar die 600ml heeft hij toch wel minimaal nodig.
pi_86320633
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef Twinkly het volgende:
Nog wat grappigs, als ik vraag "Niels, waar is.....?" dan gaat hij zoeken. Bij waar is je stukje brood zoekt hij naar de grond wanneer hij in de stoel zit. En hij wijst mijn neus aan wanneer ik hem vraag waar zijn neus is :P
:D! Die Niels. O+

Ivan is gister begonnen met wijzen! Ik weet nog niet precies wat hij ermee bedoet, maar ik heb er wel bewijs van. Ik zal morgen weer eens wat foto's plaatsen.
pi_86320744
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
herkenbaar?
Héél herkenbaar zelfs. Ivan doet het om verschillende redenen. Soms omdat hij het gewoon leuk vindt, soms omdat hij boos of gefrustreerd is en soms omdat hij moe begint te worden. Het plotseling achterover gooien van zijn hoofd springt daarbij wel meer in het oog dan het opengooien van de mond. Ik heb het ook nooit herkend als 'happen naar lucht'.
pi_86320896
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:21 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, misschien als hij echt helemaal beter is, dat zijn schema weer anders wordt, maar voor nu laat ik het maar even zo.
Ik zou het ook zo laten. Ivan ging een paar weken later over op 3 flessen, toen hij brood kreeg. Als je je zorgen maakt of wat geruststelling wilt dan kun je Daan eens (een paar keer) extra wegen. Eventueel kun je iets eerder beginnen met het introduceren van vast voedsel waar meer energie in zit, bijvoorbeeld brood. Je kunt dan natuurlijk ook in een vicieuze cirkel raken als hij daardoor nóg minder gaat drinken.
pi_86324004
hoi dames ;) ik ben dr ook nog hoor, alleen nogal druk en ben enorm moe...
(en moet zo nog een nachtdienst draaien :O ) duimen jullie ff voor een rustige dienst???

ik kom even op de valreep Lars en Karin van harte feliciteren *O* 1 jaar!!! wat leuk zeg! hebben jullie een fijne verjaardag gehad???

Sorboo wat vervelend dat er nog niets duidelijk is over je knie... gaat het wel langzaam wat beter??

verder ben ik niet bijgelezen, sorry, ga kijken of het van8 rustig genoeg is om ook ff weer op de hoogte te zijn van iedereen...
\
met Evie is alles goed, die is zo flink bezig, inmiddels kruipt ze zo ontzettend goed! de hele kamer door... :Y en ze speelt ook zo leuk met anders kindjes; op het KDV heeft ze het weer super gedaan afgelopen 2 dagen.. lekker spelen en meedoen met de oudere kindjes. O+ leuk om te horen dat het daar ook zo goed gaat.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:19:12 #26
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86324134
Karin gefelciteerd met je grote kleine zoon *O* . Lars is 1 jaar O+ .
pi_86325336
Och lieve allemaal, bedankt voor alle lieve felicitaties!
We hebben een hele leuke dag gehad, met onze dubbele verjaardag (ik ook!)
een jaar terug om deze tijd was Lars net geboren (21.26u) en ik heb net de foto's terug gekeken :'( oef....wat was hij toch klein.....dat arme mannetje met zo'n raketsnelheid gelanceerd....(26 min)

Hij heeft het prima gedaan vandaag, echt super gesmuld van de cake! Hij heeft de cake van de tweeling van Mikoxx erbij opgegeten, die waren gewoon niet snel genoeg haha!
Superleuke kado's gehad! Veel auto's, maar ook een blokkenkar, hobbelding, badspeeltjes,boekjes, duplo,.....echt superverwend! Helemaal afgedraaid naar bed gebracht vanavond, hij was echt gesloopt!
De koemelkvrije cake:

Dag lieve lieve allemaal, ik ga jullie nog missen! :*
Maar gelukkig komen jullie ons allemaal achterna!
En anders moet ik maar stiekem blijven lurken :P

Dag dag!

En Twinkly.... O+ :*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:55:36 #28
313287 Groofsken3
pi_86325674
Oh, die eerste foto karin, wauw! Die is echt prachtig.

Fijn dat het zo'n geslaagde dag was O+ .
  zondag 12 september 2010 @ 00:04:43 #29
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86329830
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:15 schreef happyme28 het volgende:
Hoelang hebben jullie dan die 3 flessen gegeven? Was dat daarvoor? Daan is nu ruim 6,5 maand. Ik wil straks wel naar kleinere flessen maar zeker nu er maar 3 flesvoedingsmomenten zijn, houd ik het maar op die 200ml zodat hij in ieder geval 600ml binnenkrijgt. Gelukkig eet hij aardig wat fruit en een beetje groente, maar die 600ml heeft hij toch wel minimaal nodig.
Vanaf mei dan (7 mnd), tot zeker tot voordat we op vakantie gingen (10 mnd). En nu geven we vaak na de lunch nog een 100ml (90/3). Voor de rest is het rietbeker en flesjes water lurken.

Karin O+ tot binnenkort, het klinkt als een heerlijk verjaardag voor jullie beiden ;)

r.e.s.p.e.c.t. voor je schöne taart !
Alexa en Seth zijn lief
pi_86335013
Klinkt als een heerlijke dag, Karin :)

Ik ben ook pas overgegaan naar drie borstvoedingen sinds ze brood eet. Bij een maand of 7. Hoeveel ze dan binnenkrijgt weet ik natuurlijk niet.
Tussendoor geef ik haar nog wel eens 100 ml roosvicee (alleen water blieft ze helaas niet).
pi_86335549
Dat klinkt als een hele geslaagde verjaardag Lars O+ O+

Niels krijgt nog steeds borstvoeding wanneer hij wil, dat is vaak na een slaapje en vrijwel altijd voor een slaapje.

Wat ongelooflijk zielig van de billetjes van Rienk en Isabeau :'( Er is ook een zinkzalf-spray he? Dan doet het opbrengen geen pijn! En als er een dikke rode rand om de uitslag zit, zou het kunnen dat er ook een schimmelinfectie overheen is gekomen, dan kun je er antischimmelcreme opsmeren die je ook voor je voeten gebruikt.

Pff Niels wil de laatste paar nachten steeds niet meer slapen 's nachts :O Vannacht duurde het ook weer 1,5 uur voor hij sliep.

Oh en als toevoeging op zijn "gepraat". Als je vraagt wat een poes zegt, zegt hij "jajaja" (ik zeg miauwmiauwmiauw) O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86335575
Helemaal nog vergeten Lars te feliciteren!

Nog van harte gefeliciteerd grote vent!! *O* *O* Fijn dat het een geslaagde dag is geweest!
pi_86336338
Hier lijkt het goed te gaan met de 3 flessen, hij drinkt ze gelukkig allemaal goed op. 's ochtends krijgt hij nu pap met fijne granen, met de lunch een paar broodkorstjes om op te sabbelen en een fles, 's middags fruit en 's avonds wat groente en nog een fles voor het slapen gaan. Hij geeft niet aan nog honger te hebben, dus ik ga er vanuit dat hij er genoeg aan heeft.

Daan gaat 's nachts ook steeds moeilijker slapen, hij lijkt een beetje last te krijgen van verlatingsangst. Al een paar dagen flink huilen nadat ik 'm 's avonds in bed heb gelegd. Gister pakte hij helemaal m'n arm vast en klemde zich eromheen en zo werd hij rustig en viel hij in slaap. Pas toen kon in mijn arm weghalen uit het bedje.

Hij wordt trouwens ook standaard om 4 uur wakker, meestal slaapt hij na een paar minuten wel weer in, maar soms kan hij net de slaap niet vatten en gaat hij brabbelen of heel soms huilen en dan als je 'm zijn speentje hebt gegeven slaapt hij weer verder, maar zo apart dat het altijd om 4 uur is.
pi_86337508
Thomas drinkt hier ook maar drie flessen van telkens 7 scheppen (op de doos staat ook aangegeven dat dat de dagelijkse hoeveelheid is, dus ik durf hem eigenlijk niet meer geven). Daarnaast eet hij zijn groentepap helemaal op *O* fruit is nog steeds een probleem, maar we blijven het aanbieden.
  zondag 12 september 2010 @ 12:55:33 #35
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86339568
Lars, een dagje te laat, maar alsnog van harte met je verjaardag! *O* *O*
En Karin natuurlijk ook gefeli met je verjaardag ;) Heb je nog een eigen feestje gehad?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86340352
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:43 schreef leonieke het volgende:
Thomas drinkt hier ook maar drie flessen van telkens 7 scheppen (op de doos staat ook aangegeven dat dat de dagelijkse hoeveelheid is, dus ik durf hem eigenlijk niet meer geven). Daarnaast eet hij zijn groentepap helemaal op *O* fruit is nog steeds een probleem, maar we blijven het aanbieden.
Apart, hier staat op de doos 4 flessen van 6 scheppen.
  zondag 12 september 2010 @ 13:23:02 #38
313287 Groofsken3
pi_86340463
karin, ik wist helemaal niet dat jij ook jarig was :o . Jij ook van harte, en ik hoop dat je ook zoveel toffe cadeaus hebt gekregen :-p.

Wij kunnen trouwens ook voortaan onze verjaardag samen vieren, mijn zoon en ik. Scheelt 4 dagen. Das mooi, want ik vier mijn verjaardag zelden, krijg ik ook eens een keer cadeaus *O* .
pi_86340582
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:19 schreef leonieke het volgende:
Nutrilon 2?
Jep, 3-4 flessen 180/6 bij 6-8 maanden en 3 flessen van 180/6 bij 8-10maanden. :D
pi_86340818
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Jep, 3-4 flessen 180/6 bij 6-8 maanden en 3 flessen van 180/6 bij 8-10maanden. :D
raar :o
pi_86341547
ravi krijgt nog 4 x met 7 schepjes :P
en om de dag oid een rijstewafeltje, het staat in de planning om vanaaf te filmen ;)

maar ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat die bijvoeding hem niet bijster boeit eigenlijk. ik had gepost op het forum van borstvoeding.com (die met die dietist en lactatiedeskundige) en zelfs daar was het wel zo van "probeer gewoon lekker rustig, da's toch onderhand idd wel tijd") dus we proberen zo eens wat, maar ravi hoeft niet echt hoor. "doe mij lekker een fles mam!"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86341613
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Lars, een dagje te laat, maar alsnog van harte met je verjaardag! *O* *O*
En Karin natuurlijk ook gefeli met je verjaardag ;) Heb je nog een eigen feestje gehad?
Neuh, gewoon alles samen en alleen overdag.
Ik vind een kinderverjaardag al intensief genoeg, dus 's avonds hadden we lekker niks!
Prima zo.

Ik vind het jammer hoor, dat het op 1 dag is, onze beide verjaardagen.
Nu nog niet zo, maar voor straks vind ik het voor Lars niet leuk, maar ja, niks aan te doen he :P
En bijzonder is het natuurlijk wel!
Nou toedeloe! :W
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86341646
ik zie nu pas de jarigen!

dag dag karin & lars! gefeliciteerd en tot het volgende topic :) veel plezier!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86348548
Lars en Karin nog van harte gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_86351604
Hoeraaa voor jullie, Karin! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Wij zijn weer terug. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Dit ondanks het feit dat Nils de eerste week gruwelijk de griep had en bijna hele dagen op bed lag. )Zodra ie opstond, brak het zweet hem letterlijk uit.) Gelukkig lag de camping direct aan een superfijn strandje, dus wandelden Lente en ik daar dagelijks naartoe. Jup, Lente loopt! *O* En ze zegt mama en geeft kusjes. O+

Van de omgeving hebben we dus helemaal niets gezien. Dat komt volgend jaar wel, dan gaan we weer terug. De camping zo direct aan het strandje was namelijk ideaal voor een klein kind. En hopelijk kunnen we volgend jaar wel wat meer van de omgeving zien.

Zo, vanaf hier hop ik dus weer in! :P

pi_86353048
Hé Lente en Ssserpente! Welkom terug. Heb jullie gemist hoor! :* En gewoon lopen! Doe even normaal! :o O+

Isabeau is vandaag 11 maanden. Mijn laatste maand als baby-mama is ingegaan. Maar er is sowieso weinig baby meer aan. Ik had vandaag een staartje achter op haar hoofd gemaakt. Ik vond het net een kleuter :o

Vandaag lekker naar een Friese state geweest (lekker strompelen achter mijn rollator de buggy). Daar waren allerlei proeverijen en je kon in de state kijken. Isabeau heeft haar ogen uitgekeken, zo leuk! En maar zwaaien naar iedereen. En thuis heeft ze als een bootwerker gegeten. Aardappelen, sperziebonen en....tromgeroffel... ingelegde zweedse haring. Superzuur! Ze vond het héérlijk! Gek kind O+ Nu ligt ze uitgeteld te dromen O+
pi_86353145
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Wat ongelooflijk zielig van de billetjes van Rienk en Isabeau :'( Er is ook een zinkzalf-spray he? Dan doet het opbrengen geen pijn! En als er een dikke rode rand om de uitslag zit, zou het kunnen dat er ook een schimmelinfectie overheen is gekomen, dan kun je er antischimmelcreme opsmeren die je ook voor je voeten gebruikt.
Thanks! Die spray heb ik inderdaad. Ik herinnerde me dat McLaura dat ook had en ik heb haar gisteren gevraagd hoe het heet en waar je het koopt. Is een stuk prettiger voor Isabeau!

Schimmel heeft ze wel eens gehad en dat is dit niet. Ze heeft gewoon erg vaak een (zurige) poepluier op het moment. Ik vrees voor hoektanden.
pi_86354449
jeetje Sorboo; je kleine meisje is ook al groot geworden joh! en al bijna 1 jaar! het gaat zo ontzettend snel! fijn dat jullie zo'n heerlijke dag achter de rug hebben en je weer een beetje in beweging kunt zijn :Y

heeeey Lente en Ssserpente, welkom terug! wat klinkt jullie vakantie heerlijk! zo lekker dicht aan het water; en wat zie je Lente genieten; zo lekker in het warme weer O+

Hoe is het met de luieruitslag van Rienk en Isabeau? hoop dat dat wat beter gaat?

ik heb mijn nacht er weer op zitten; komende nacht nog eentje te gaan...

en kijk eens wat mijn meisje net deed???
(toevallig zat ik net foto's te maken):

*O*
echt helemaal zelf gaan staan :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 12 september 2010 @ 20:03:50 #49
313287 Groofsken3
pi_86354492
Serpente, echt waar, loopt ze los? :o

Welcome back! Ik heb jullie ook gemist!
  zondag 12 september 2010 @ 20:05:25 #50
313287 Groofsken3
pi_86354561
Evie, wat knap! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo