Hij heeft het gewoon *ineens* sinds gister. Hij huilde bij Sorbo en bij het verschonen zagen we dat het rood was. Heeft hij nog nooit zo erg gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelenzo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tan, wat een naar verhaalkrijg er heleaal zo'n krimpende maag gevoel bij...
Heeft het kindje het nog overleefd of ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Asy is lekker met vakantie!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:20 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd?ik niet namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |