Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende: Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Armin van Buuren - Mirage (van zijn nieuwste album Mirage)
Ik ben illegaal! Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk